Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Πόσα αεροδρομίακα Ν2 είναι σε λειτουργία/μεταφέρθηκαν στο Μπραχάμι;
'Α, ναι έχουμε για μιά ακόμη φορά άφιξη... ολοκαίνουργιων οχημάτων στα νότια, να πήξει η Γλυφάδα, η Ακαδημίας και η Ηλιούπολη στην σκουριά!
Στο site της ΟΣΥ έχει ανέβει διαγωνισμός για την εκποίηση 294 οχημάτων (O405N, ΕΛΒΟ / O405N2, ΕΛΒΟ / O405GN, Volvo, Neoplanάκια και λίγα VanHool A507).

Στο παράρτημα του διαγωνισμού φαίνεται και ποια οχήματα είναι προς εκποίηση, με τις παλιές πινακίδες τους και τον αριθμό πλαισίου τους. Το συγκεκριμένο αρχείο είναι το παρακάτω:

https://www.osy.gr/wp-content/uploads/20...0-2023.pdf
Γιατί ζητάμε στους διαγωνισμούς και στα leasing πόρτες που ανοίγουν προς τα μέσα; Είναι πιο αργές από αυτές που έχουν "ράγα" και ανοίγουν προς τα έξω (βλ. καποια citaro) και ενοχλούν τον κόσμο όταν το λεωφορείο είναι τίγκα.
(16-02-2024, 04:48 PM)akis Έγραψε: [ -> ]Γιατί ζητάμε στους διαγωνισμούς και στα leasing πόρτες που ανοίγουν προς τα μέσα; Είναι πιο αργές από αυτές που έχουν "ράγα" και ανοίγουν προς τα έξω (βλ. καποια citaro) και ενοχλούν τον κόσμο όταν το λεωφορείο είναι τίγκα.
Σε κάποιες γραμμές έχω ακούσει υπάρχει πρόβλημα και αν είναι πολύ στενά και κοντά στα αμάξια υπάρχει κίνδυνος όταν ανοίγει η πόρτα να βρει σε παρκαρισμένα ... Αυτό έχω ακούσει από κάποιους οδηγούς
(16-02-2024, 05:53 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: [ -> ]Σε κάποιες γραμμές έχω ακούσει υπάρχει πρόβλημα και αν είναι πολύ στενά και κοντά στα αμάξια υπάρχει κίνδυνος όταν ανοίγει η πόρτα να βρει σε παρκαρισμένα ... Αυτό έχω ακούσει από κάποιους οδηγούς

Και οι επιβάτες δυσκολεύονται να περάσουν, όταν είναι στενά. Ειδικά στο 220 με τα Crossway, είναι ζόρικα.
Η solaris 940 γιατί είναι εκτός αρίθμησης; είχε άλλο αριθμό και άλλαξε;
(25-02-2024, 01:40 PM)Leon377 Έγραψε: [ -> ]Η solaris 940 γιατί είναι εκτός αρίθμησης; είχε άλλο αριθμό και άλλαξε;
Είχε έρθει σαν αντικατάσταση ενός άλλου Solaris που είχε καεί το 2010, επομένως δεν υπήρχαν πινακίδες κοντά στα άλλα
Το #850 είχε καταστραφεί από πυρκαγιά όντας νέο, μέσα σε περίπου ένα χρόνο από την παραλαβή του, και για αυτόν τον λόγο η Solaris δέχτηκε να το αντικαταστήσει. Το #940 είναι ο αντικαταστάτης του, είναι μοντέλο του 2010 έναντι του 2009 και ο αριθμός πλαισίου του έχει διαφορά γύρω στα 1000 νούμερα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ιδιόκτητα Solaris της ΟΣΥ. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό μπορείς να βρεις στις πρώτες 3-4 σελίδες του thread για τα Solaris Urbino 18m III.
Ευχαριστώ και τους δύο, μπράβο στη solaris