Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(06-12-2013, 11:34 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Και το 060; Δεν χωράει Neoplan μιδι!

Αναγκαστικά θα πρέπει να τροποποιηθεί η διαδρομή του, αν δεν χωράνε τα 8μετρα Neoplan και Solaris.
(06-12-2013, 11:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Καταγράφοντας τα Renault που στέλνονται για ΚΤΕΟ από την αρχή της χρονιάς έχω καταγράψει σύνολο 175 από τα 294 οχήματα που θεωρητικά είναι ενεργά.

Α507 επίσημα είναι κομμένα 5 τα οποία πρέπει να είναι Θριάσιο γιατί στο διαγωνισμό που είχε γίνει μόνο 4 τρόλλεϋ πουλήθηκαν.

Από Ν1 ανάλογα την περίπτωση. Π.χ. τα 102 και 150 που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα επισκευάστηκαν και κυκλοφορούν.


Κανονικά δεν γίνεται να κυκλοφορήσουν του χρόνου στο μεγάλο δακτύλιο καθώς υπερβαίνουν το όριο των 22 ετών. Για τους κινητήρες τι εννοείς?

Μια τυπική διόρθωση για αρχή, ένα κλασικό λάθος που επαναλαμβάνεται από όλους μας διαρκώς, Renault λεωφορεία στις ΟΣΥ δεν υπάρχουν πλην ενός Master για Αμεα. Τα φερόμενα ως Renault είναι Irisbus επίσης και μάλιστα από τα πρώτα Agora GNV με το νέο εταιρικό σχήμα. Όσα λεωφορεία κατασκευάστηκαν από την 1η Ιανουαρίου 2000 και μετά τόσο στην Γαλλία όσο και στην Ιταλία είναι Irisbus ασχέτως αν φέρουν τα σήματα της Renault ή της Iveco αντίστοιχα στα πλαίσια της σταδιακής καθιέρωσης του brand name (στην Γαλλία συνεχίστηκε για χρόνια, ειδικά στο Παρίσι ακόμα και τα τελευταία Agora Line του 2005 σήματα Renault έχουν).

Από τα 294 έχουν περάσει μέχρι στιγμής πράγματι τα 175 και θα περάσουν και ορισμένα ακόμη μέχρι το τέλος του μήνα. Υπάρχουν κι άλλα που δεν είναι σε θέση προς στιγμή να περάσουν - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι εκτός δύναμης.

Τα Α507 στο Θριάσιο ήταν τρία, το ότι πέντε είναι εκτός δύναμης δεν σημαίνει ότι βρίσκονται και εκεί, μπορεί κάλλιστα να είναι στον Βοτανικό και να κανιβαλλίζονται...
Από εκεί και πέρα το όριο ηλικίας είναι 27 χρόνια με δυνατότητα παράτασης οπότε δεν έχουν πρόβλημα ως προς αυτό. Το θέμα είναι αλλού και αφορά στις εκπομπές ρύπων αν και νομίζω ότι μπορούν να αναβαθμιστούν από την Cummins σε EuroIV - αν συμφέρει μου είναι άγνωστο. Ενδεικτικά πάντως στα Den Oudsten που υπήρχε επίσης η δυνατότητα αυτή και εξετάστηκε μάλιστα εκτενώς δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Για τα Ν1 το έγραψα και παραπάνω... Αναφέρομαι σε σοβαρή ζημιά... Πολυέξοδη...

(06-12-2013, 09:59 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]Πουλάνε κανα Α507? Θα ενδιαφερόμουν...

Ασ' το κάτω το bebe, εγώ το είδα πρώτος... Tongue
(06-12-2013, 11:39 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιος περιορισμός. Αν όμως ισχύει με την νέα χρονιά σημαίνει ότι δεν θα μπορούν να δρομολογήσουν Ν1 στις γραμμές του Κέντρου π.χ. Β2, Α3/Β3, Α4, 732, 235 κ.α.

Τα N1, σύμφωνα με τις διατάξεις της σχετικής υπουργικής απόφασης, μπορούν να κυκλοφορούν εντός του μεγάλου δακτυλίου (δεν πιάνει μόνο το κέντρο της Αθήνας, αλλά αρκετές περιοχές του Λεκανοπεδίου) έως τα τέλη του '17.

Για τα Vanhool, αν έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας το '90, μέχρι τα τέλη του μήνα μπορούν να κυκλοφορούν. Αν έχουν το '91, τότε μέχρι τα τέλη του '14 έχουν περιθώρια ΟΑΣΑ και ΟΣΥ να δουν τι μπορούν να κάνουν με το 060.
Τα Ν1 είναι ταξινομημένα από το 1994 και μετά (αν και παραγωγής 1993) πλην των ΥΕΗ τα οποία και ταξινομήθηκαν τον Οκτώβριο του 1993 επί ΣΕΠ (όσα απέμειναν). Τα Α507 πάλι έχουν πρώτη άδεια τον Δεκέμβριο του 1991. Πραγματικά ανόητος ο ηλικιακός περιορισμός όταν θέλει να αποκαλείται "Πράσινος Δακτύλιος" και θα έπρεπε να θέτει ως περιορισμούς τους εκπεμπόμενους ρύπους. Η αναβάθμιση ενός οχήματος είναι σχετικά εύκολη υπόθεση, το κριτήριο είναι αν αξίζει οικονομικά. Το πρόσφατο σχετικά Volvo που πήγε στην Πάτρα από το Βερολίνο είναι 2003 μοντέλο και είναι αναβαθμισμένο από Euro3 σε Euro5. Φαντάζεστε ανάλογα B7LA Euro5 και άκαπνη;
(07-12-2013, 06:16 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Τα Α507 πάλι έχουν πρώτη άδεια τον Δεκέμβριο του 1991.

Άρα μπορούν να κυκλοφορούν μέχρι τις 31 Δεκέμβρη 2014;
(07-12-2013, 06:16 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Τα Ν1 είναι ταξινομημένα από το 1994 και μετά (αν και παραγωγής 1993) πλην των ΥΕΗ τα οποία και ταξινομήθηκαν τον Οκτώβριο του 1993 επί ΣΕΠ (όσα απέμειναν). Τα Α507 πάλι έχουν πρώτη άδεια τον Δεκέμβριο του 1991. Πραγματικά ανόητος ο ηλικιακός περιορισμός όταν θέλει να αποκαλείται "Πράσινος Δακτύλιος" και θα έπρεπε να θέτει ως περιορισμούς τους εκπεμπόμενους ρύπους. Η αναβάθμιση ενός οχήματος είναι σχετικά εύκολη υπόθεση, το κριτήριο είναι αν αξίζει οικονομικά. Το πρόσφατο σχετικά Volvo που πήγε στην Πάτρα από το Βερολίνο είναι 2003 μοντέλο και είναι αναβαθμισμένο από Euro3 σε Euro5. Φαντάζεστε ανάλογα B7LA Euro5 και άκαπνη;

Τα Ν1 του 1993 είναι μόλις 3, τα ΥΕΗ7443, 7444 και 7456, οπότε μικρή ζημιά. Το θέμα θα υπάρχει μόλις απσυρθούν όλα τα υπόλοιπα.
Στο άμεσο μέλλον δεν βλέπω να αποσύρονται Ν1. Βέβαια ενώ γίνονται συμμαζέματα σε οχήματα της ΟΣΥ, μέχρι τώρα κανένα Ν1 δεν αγγίχτηκε και αρκετά έχουν γίνει χάλια μαύρα. Ειδικά αυτά του Βοτανικού που κυκλοφορούν στον Ασπρόπυργο τα περισσότερα έχουν φτάσει σε άθλιο σημείο. Ίσως αυτό δείχνει ότι και τα Ν1 δεν θα είναι για πάρα πολύ ακόμα στους δρόμους.
Ίσως μας δείχνει πως πρέπει να κόπει η συγκοινωνία στον Ασπρόπυργο Big Grin
(07-12-2013, 07:32 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Στο άμεσο μέλλον δεν βλέπω να αποσύρονται Ν1. Βέβαια ενώ γίνονται συμμαζέματα σε οχήματα της ΟΣΥ, μέχρι τώρα κανένα Ν1 δεν αγγίχτηκε και αρκετά έχουν γίνει χάλια μαύρα. Ειδικά αυτά του Βοτανικού που κυκλοφορούν στον Ασπρόπυργο τα περισσότερα έχουν φτάσει σε άθλιο σημείο. Ίσως αυτό δείχνει ότι και τα Ν1 δεν θα είναι για πάρα πολύ ακόμα στους δρόμους.

Μια ανακατασκευή έχει κόστος κατ' ελάχιστο 15.000€ και δεν έχει νόημα σε ένα λεωφορείο είκοσι ετών το οποίο έχει ελάχιστη ωφέλιμη ζωή. Ουσιαστικά τα λεωφορεία αυτά "υπερωρίες" κάνουν στο δίκτυο της Αθήνας καλύπτωντας τις ελλείψεις λόγω αβαριών. Αν με κάποιο τρόπο (μάλλον με θαύμα) καταστούν "μάχιμα" όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης. Βαθμό αξιοπιστίας έχουν ιδιαίτερα χαμηλό και μόνο λόγω του ακόμη χειρότερου των Ν2 (ασχέτως μήκους) και των Volvo και Agora GNV έχουν θέση στο δρόμο και αυτό διότι δεν είναι απαραίτητη η προμήθεια ανταλλακτικών λόγω του μεγάλου αριθμού τους.
(07-12-2013, 12:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Άρα μπορούν να κυκλοφορούν μέχρι τις 31 Δεκέμβρη 2014;

31 Δεκέμβρη 2013. Αφού είναι το 1991 το 2014 πάνε στα 23 χρόνια ενώ το όριο είναι 22 ή 1-1-1992 με την νέα χρονιά.

(07-12-2013, 09:11 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Μια ανακατασκευή έχει κόστος κατ' ελάχιστο 15.000€ και δεν έχει νόημα σε ένα λεωφορείο είκοσι ετών το οποίο έχει ελάχιστη ωφέλιμη ζωή. Ουσιαστικά τα λεωφορεία αυτά "υπερωρίες" κάνουν στο δίκτυο της Αθήνας καλύπτωντας τις ελλείψεις λόγω αβαριών. Αν με κάποιο τρόπο (μάλλον με θαύμα) καταστούν "μάχιμα" όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης. Βαθμό αξιοπιστίας έχουν ιδιαίτερα χαμηλό και μόνο λόγω του ακόμη χειρότερου των Ν2 (ασχέτως μήκους) και των Volvo και Agora GNV έχουν θέση στο δρόμο και αυτό διότι δεν είναι απαραίτητη η προμήθεια ανταλλακτικών λόγω του μεγάλου αριθμού τους.

Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι τα Ν1 είναι αναξιόπιστα. Δεν θυμάμαι να έχει πάρει φωτιά κανενά. Επίσης, σπάνια μένουν στο δρόμο πάρα τα πολλά χρόνια που κυκλοφορούν και την ελάχιστη συντήρηση που λαμβάνουν. Μην ξεχνάμε άλλα οχήματα που είναι νεωτέρα τους μένουν αρκετά πιο συχνά. Τέλος, το εσωτερικό τους παρά τα σχεδόν 20 χρόνια που κυκλοφορούν είναι σε πολύ καλή κατάσταση και όλα είναι στην θέση τους.

(07-12-2013, 07:32 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Στο άμεσο μέλλον δεν βλέπω να αποσύρονται Ν1. Βέβαια ενώ γίνονται συμμαζέματα σε οχήματα της ΟΣΥ, μέχρι τώρα κανένα Ν1 δεν αγγίχτηκε και αρκετά έχουν γίνει χάλια μαύρα. Ειδικά αυτά του Βοτανικού που κυκλοφορούν στον Ασπρόπυργο τα περισσότερα έχουν φτάσει σε άθλιο σημείο. Ίσως αυτό δείχνει ότι και τα Ν1 δεν θα είναι για πάρα πολύ ακόμα στους δρόμους.

Συνήθως, ότι πάει Βοτανικό γίνεται χρέπι. Άμα οι οδηγοί τα χτυπάνε από 'δω και από 'κει ή υπάρχουν επιβάτες που προκαλούν φθορές στο εσωτερικό των οχήματων και στο αμαξοστάσιο δεν τα φτιάχνει κανένας λογικό είναι να είναι σε άθλια κατάσταση.