Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2021 τα N1 της ΟΣΥ θα μπορούν να κυκλοφορούν εντός του μεγάλου δακτυλίου: http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...eia-t.html

Βάσει των διατάξεων για τον "πράσινο δακτύλιο" τα N1 δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε όλη την περιοχή από τον Άλιμο έως τη Νέα Φιλαδέλφεια και από το Κερατσίνι έως την Αγία Παρασκευή.
(27-10-2017, 02:07 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2021 τα N1 της ΟΣΥ θα μπορούν να κυκλοφορούν εντός του μεγάλου δακτυλίου: http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...eia-t.html

Βάσει των διατάξεων για τον "πράσινο δακτύλιο" τα N1 δε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν σε όλη την περιοχή από τον Άλιμο έως τη Νέα Φιλαδέλφεια και από το Κερατσίνι έως την Αγία Παρασκευή.

Μες στις ανακρίβειες το άρθρο. Καταρχάς τα Ν1 δεν είναι του 1996, αλλά του 1994 (δε γνωρίζω αν κυκλοφορούν ακόμα και τα ελάχιστα του 1993, καθώς είμαι από Θεσσαλονίκη). Κατά δεύτερον, στον τίτλο αναφέρει ότι δεν έχει αγοραστεί νέο λεωφορείο εδώ και 20 χρόνια (!), το οποίο είναι εμφανέστατο ψέμα (2010 αγοράστηκαν τα Citelis και 2008 τα τελευταία ντιζελοκίνητα, Solaris 8.6 και 18), καθώς και διαστρέβλωση της δήλωσης του υπουργού: ότι για πάνω από είκοσι χρόνια, δεν έχει γίνει μελέτη για το τι λεωφορεία χρειαζόμαστε στο μέλλον. Να χαρώ δημοσιογραφία...
(27-10-2017, 09:49 AM)O530lover Έγραψε: [ -> ]Μες στις ανακρίβειες το άρθρο. Καταρχάς τα Ν1 δεν είναι του 1996, αλλά του 1994 (δε γνωρίζω αν κυκλοφορούν ακόμα και τα ελάχιστα του 1993, καθώς είμαι από Θεσσαλονίκη). Κατά δεύτερον, στον τίτλο αναφέρει ότι δεν έχει αγοραστεί νέο λεωφορείο εδώ και 20 χρόνια (!), το οποίο είναι εμφανέστατο ψέμα (2010 αγοράστηκαν τα Citelis και 2008 τα τελευταία ντιζελοκίνητα, Solaris 8.6 και 18), καθώς και διαστρέβλωση της δήλωσης του υπουργού: ότι για πάνω από είκοσι χρόνια, δεν έχει γίνει μελέτη για το τι λεωφορεία χρειαζόμαστε στο μέλλον. Να χαρώ δημοσιογραφία...

Δυστυχώς κάθε άρθρο που σχετίζεται με τα συγκοινωνιακά είναι ο ορισμός της ανακρίβειας...
Επικαιροποιημένα στοιχεία ενεργού-παροπλισμένου στόλου ΟΣΥ, όπως συμπεριλαμβάνονται στη διακήρυξη για τον διαγωνισμό ασφάλισης:

Λεωφορεία midi
Neoplan C97.N4007: 71 ενεργά - 46 παροπλισμένα
Solaris Urbino 8.6: 199 ενεργά - 21 παροπλισμένα

Λεωφορεία κανονικά (12μ) πετρελαιοκίνητα
Mercedes O405N: 211 ενεργά - 19 παροπλισμένα
Mercedes C 97.405 N: 136 ενεργά - 17 παροπλισμένα
Mercedes C 99.405 N: 17 ενεργά - 1 παροπλισμένο
Irisbus Agora S Diesel: 238 ενεργά - 45 παροπλισμένα

Λεωφορεία κανονικά (12μ) φυσικού αερίου
Renault Agora S CNG: 65 ενεργά - 202 παροπλισμένα
Irisbus Agora S CNG: 72 ενεργά - 48 παροπλισμένα
Irisbus Citelis: 149 ενεργά - 51 παροπλισμένα

Λεωφορεία αρθρωτά (18μ)
Mercedes C 97.405 GN: 155 ενεργά - 27 παροπλισμένα
Volvo B7LA: 67 ενεργά - 30 παροπλισμένα
Solaris Urbino 18: 89 ενεργά - 11 παροπλισμένα

Λεωφορεία διώροφα
Volvo B9TL: 0 ενεργά - 4 παροπλισμένα
Σήμερα πέτυχα την GN #430 στο Β5 με νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9995.
Έχω την εντύπωση ότι πέτυχα σήμερα ένα Ν2 με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9956. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; Ποιος είναι ο αριθμός παρμπρίζ του;
(11-02-2018, 08:11 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Έχω την εντύπωση ότι πέτυχα σήμερα ένα Ν2 με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9956. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; Ποιος είναι ο αριθμός παρμπρίζ του;
Είναι το πρώην ΥΜΙ-1650 (650) του ΑΜ ΒΟΤ.
Το solarίνι #200 (πρώην ΥΝΝ-9800) έχει νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9996.
Και το solarίνι #207 έχει νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9997.
Το Ν1 #175 που πλέον είναι στο Βοτανικό έγινε Ν1 #875 μάλλον για να μην το μπερδεύουν με το Solaris midi #175.