Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
- Καλημέρα θα ήθελα να επισημάνω ένα φαινόμενο που παρατήρησα στην  ηλεκτρονική καταγραφή από την τηλεματική εχθές το πρωί 29/12/18 αλά και σήμερα πάλι στις 06:00 στην γραμμή "Χ95" και συγκεκριμένα παρουσιαζοταν να κυκλοφορεί το "Solaris" 40841 για κάποιες ώρες και στην συνέχεια δεν φαινόταν καθόλου στην γραμμή - Ως γνωστόν το "40841" έχει καταγραφεί ως "Αποσυρμένο" και "Διαγραμμένο" από τα πρώτα που είχαν φύγει.   τι έχει συμβεί? είναι λάθος πληκτρολόγηση καποιου άλλου ή έχει επανακυκλοφορήσει? εάν γνωρίζει κάτι κάποιος θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει.
(30-12-2018, 10:55 AM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]- Καλημέρα θα ήθελα να επισημάνω ένα φαινόμενο που παρατήρησα στην  ηλεκτρονική καταγραφή από την τηλεματική εχθές το πρωί 29/12/18 αλά και σήμερα πάλι στις 06:00 στην γραμμή "Χ95" και συγκεκριμένα παρουσιαζοταν να κυκλοφορεί το "Solaris" 40841 για κάποιες ώρες και στην συνέχεια δεν φαινόταν καθόλου στην γραμμή - Ως γνωστόν το "40841" έχει καταγραφεί ως "Αποσυρμένο" και "Διαγραμμένο" από τα πρώτα που είχαν φύγει.   τι έχει συμβεί? είναι λάθος πληκτρολόγηση καποιου άλλου ή έχει επανακυκλοφορήσει? εάν γνωρίζει κάτι κάποιος θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει.

Το #841 εδώ και μια εβδομάδα περίπου επισκευαστηκε και επανακυκλοφορησε. Κανονικά δεν είχε αποσυρθεί ποτέ επισημα απλά ήταν εκτός κυκλοφορίας κάπου 6-7 χρόνια στην Ράλλη.

Επίσης, χθες είχε σοβαρό ατύχημα η γκαζιερα #886
που ήταν δρομολογημενη στο Ζηρινειο.

Ακόμα εδώ και αρκετές μέρες έχει επανέλθει στην κυκλοφορία τπ Ν1 #213 με νέο αριθμό παρμπρίζ #951, όπως ήταν αναμενόμενο.
(30-12-2018, 03:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το #841 εδώ και μια εβδομάδα περίπου επισκευαστηκε και επανακυκλοφορησε. Κανονικά δεν είχε αποσυρθεί ποτέ επισημα απλά ήταν εκτός κυκλοφορίας κάπου 6-7 χρόνια στην Ράλλη.

Επίσης, χθες είχε σοβαρό ατύχημα η γκαζιερα #886
που ήταν δρομολογημενη στο Ζηρινειο.

Ακόμα εδώ και αρκετές μέρες έχει επανέλθει στην κυκλοφορία τπ Ν1 #213 με νέο αριθμό παρμπρίζ #951, όπως ήταν αναμενόμενο.

-Ευχαριστώ για την πληροφορία απλά είχε αναφερθεί στις 13/07/2016 από τον χρήστη "garvanitis" ότι το #841 μαζί με το #829 έχουν υποστεί "βανδαλισμό" μέχρι και των ακυρωτικών τους μηχανημάτων. Είναι πάντως ευχάριστο που επισκευάστηκε. Ελπίζουμε να συμβεί αυτό και σε άλλα λεωφορεία που είναι "μέσα" . Παρεπιπτόντως η GN 40700 "YMI-1200" , έχει βγει μόνο μία φορά μετά  από το τέλος του θερινού ωραρίου , και συγκεκριμένα στις 13/10/18 στην γραμμή "Α1"  είναι σε καλή κατάστασή? η έχει αποσυρθεί με βλάβη ? γνωρίζουμε κάτι ?   και πάλι ευχαριστώ .
Η αλήθεια είναι ότι μου κάνει και μένα εντύπωση πως επισκευάστηκε ένα λεωφορείο που είχε κανιβαλιστεί σε προχωρημένο τόσο βαθμό (το είχα δει ο ίδιος από κοντά αυτό)! Να υποθέσω ότι πήραν όσα ανταλλακτικά έλλειπαν για να το φτιάξουν γιατί απίθανο μου φαίνεται να κανιβάλισαν άλλα για να φτιάξουν αυτό! Πάντως υπάρχει ελπίδα για τα Soalris!
(30-12-2018, 10:23 PM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]-Ευχαριστώ για την πληροφορία απλά είχε αναφερθεί στις 13/07/2016 από τον χρήστη "garvanitis" ότι το #841 μαζί με το #829 έχουν υποστεί "βανδαλισμό" μέχρι και των ακυρωτικών τους μηχανημάτων. Είναι πάντως ευχάριστο που επισκευάστηκε. Ελπίζουμε να συμβεί αυτό και σε άλλα λεωφορεία που είναι "μέσα" . Παρεπιπτόντως η GN 40700 "YMI-1200" , έχει βγει μόνο μία φορά μετά  από το τέλος του θερινού ωραρίου , και συγκεκριμένα στις 13/10/18 στην γραμμή "Α1"  είναι σε καλή κατάστασή? η έχει αποσυρθεί με βλάβη ? γνωρίζουμε κάτι ?   και πάλι ευχαριστώ .

Για την ακρίβεια εγώ είχα γραψει τότε για τα 829 και 841. Το 829 έχει να βγει πολλά χρόνια και πιθανό να είναι ένα από τα Solaris που έχουν παραδώσει πινακίδες και είναι πίσω στο Α/Σ των τρόλεϊ. Η 700 όντως έχει να βγει από τότε αλλά δεν γνωρίζω τι βλάβη έχει.
Η 878 Γκαζιέρα του ΑΜ ΑΝΘ με πινακίδες ΥΝΝ-9994.
(18-01-2019, 10:57 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Η 878 Γκαζιέρα του ΑΜ ΑΝΘ με πινακίδες ΥΝΝ-9994.

Είχε παραδώσει πινακίδες το 2013 μαζί με άλλες 19 γκαζιέρες του 2005. Oι 878, 936 και 946 και στην πορεία επανήλθαν.. Δεν θυμάμαι ομως τις νέες πινακίδες τους.
Στα χέρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται πως θα περάσουν το προσεχές διάστημα και για ένα έτος τα N1 #131 (ΥΕΚ-5131), #133 (ΥΕΚ-5133), #135 (ΥΕΚ-5135) και #137 (ΥΕΚ-5137) που ανήκουν στην δύναμη του αμαξοστασίου της Ανθούσας, βάσει και σχετικής σύμβασης που έχει υπογραφεί μεταξύ των δύο εταιρειών.

Την Τρίτη 29/1 δημοσιεύτηκε στην "Διαύγεια" η απόφαση συγκρότησης της επιτροπής που θα παραδώσει τα παραπάνω λεωφορεία: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A7...nline=true
Σύγχρονα λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας θα εντάξει στο δυναμικό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βλέπω!  ROFL
Για ποιο λόγο;