Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(05-12-2013, 12:33 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Βλέπουμε και τα Solaris που είναι όλη μερα στα φαναρτζίδικα επειδη οι οδηγοί χαζεύουν τις οθόνες και στουκάρουν... Μα είναι σοβαροί τελως πάντων??? Ως πότε θα συνεχίζουν οι Ανεξάρτητες Αρχές να έχουν νοοτροπία 80's? Τζίζους...

Φυσικά... Οι οδηγοί των Solaris χαζεύουν τα γκομενάκια στις πίσω πόρτες... Δεν θα σοβαρευτούμε ΠΟΤΕ!! Ν1 δεν ξέρω αν θυμάσαι τις αντιδράσεις που υπήρχαν όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα Solaris, περί αποθήκευσης των στοιχείων μας, big brother κτλ;
(05-12-2013, 05:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]ΥΓ: Πληροφοριακά, δεν έχουν μόνο τα Solaris κάμερες. Αλλά και κάποιες γκαζιέρες. Wink

Totally agree!! Έχουν αυτές τις "τηλεορασούλες" ασπρομαυρες CRT στο πάνω αριστερό μέρος της καμπίνας, που για να ελέγξει ο οδηγός τις πόρτες παθαίνει ψύξη Tongue
Σίγουρα έχουν οι Iris Αgora CNG, φαντάζομαι πως θα έχουν και οι Renault, καθώς είναι σχεδόν όμοιες.
(05-12-2013, 05:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]ΥΓ: Πληροφοριακά, δεν έχουν μόνο τα Solaris κάμερες. Αλλά και κάποιες γκαζιέρες. Wink

Κάμερες για τις πόρτες έχουν τα Citelis, τα Irisbus Agora CNG, τα Irisbus Agora S και φυσικά τα Solaris. Δεν είμαι σίγουρος για τις γκαζιέρες Renault, πρέπει να 'χουν όμως.

(05-12-2013, 04:26 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Ν1 δεν ξέρω αν θυμάσαι τις αντιδράσεις που υπήρχαν όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα Solaris, περί αποθήκευσης των στοιχείων μας, big brother κτλ;

Ψιλοθυμάμαι. Νομιζω η όλη φασαρία έγινε για τη θέση των καμερών στα Solaris. Στα Solaris, όπως πολλοί θα έχετε προσέξει, οι κάμερες βρίσκονται περίπου στη μέση του ''ταβανιού'', τραβώντας έτσι και μερος από το εσωτερικού του λεωφορειου (ο οδηγός στην οθόνη μπορει να δει και λίγο απ' τα καθίσματα γύρω απ' τις πόρτες, ενώ στα midi φαίνεται και λίγο η γαλαρία). Στα Irisbus, οι κάμερες βρίσκονται ακριβώς πάνω απ΄τις πόρτες (εντός του μηχανισμού), άρα η κάμερα τραβάει μόνο τα φύλλα της πόρτας και όχι το εσωτερικό.

Ντάξει, ίσως η Solaris να τα έκανε λίγο μαντάρα με τις θέσεις των καμερών, αλλα έλεος, τόση φασαρία για ψύλλου πήδημα... Οι πάσης φύσεως ακτιβιστές, αν θέλουν φυσικά να λέγονται ακτιβιστές, θα μπορούσαν να μεριμνούν για πιο σοβαρά ζητήματα, όπως πχ αν στα λεωφορεία λειτουργουν οι ράμπες των ΑμΕΑ κλπ.

Κατά τη γνώμη μου κάμερες πρεπει να υπάρχουν σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των ΜΜΜ. Έτσι γίνεται πλέον σχεδόν παντού σε όλον τον κόσμο. Αν αυτό το σύστημα υπήρχε τον Αυγουστο στο μοιραίο τρόλεϊ 12, θα είχε αποδωθεί αμέσως δικαιοσύνη. Θα βλέπαμε τι κατέγραψε η κάμερα και θα είχαμε καταλογίσει τις ευθύνες άμεσα. Ξέχασα όμως... Η Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Δεδομένων & Προσωπικού Χαρακτήρα ζει σε άλλες εποχές, όπου οι τεχνολογία έφτανε στις γραφομηχανές...
Τα Irisbus Agora Deisel του Πειραιά έχουν κάμερες και δύο οθόνες μπροστά σαν μικρές τηλεορασούλες ασπρόμαυρες.
(05-12-2013, 06:12 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Ψιλοθυμάμαι. Νομιζω η όλη φασαρία έγινε για τη θέση των καμερών στα Solaris. Στα Solaris, όπως πολλοί θα έχετε προσέξει, οι κάμερες βρίσκονται περίπου στη μέση του ''ταβανιού'', τραβώντας έτσι και μερος από το εσωτερικού του λεωφορειου (ο οδηγός στην οθόνη μπορει να δει και λίγο απ' τα καθίσματα γύρω απ' τις πόρτες, ενώ στα midi φαίνεται και λίγο η γαλαρία). Στα Irisbus, οι κάμερες βρίσκονται ακριβώς πάνω απ΄τις πόρτες (εντός του μηχανισμού), άρα η κάμερα τραβάει μόνο τα φύλλα της πόρτας και όχι το εσωτερικό.

Ντάξει, ίσως η Solaris να τα έκανε λίγο μαντάρα με τις θέσεις των καμερών, αλλα έλεος, τόση φασαρία για ψύλλου πήδημα... Οι πάσης φύσεως ακτιβιστές, αν θέλουν φυσικά να λέγονται ακτιβιστές, θα μπορούσαν να μεριμνούν για πιο σοβαρά ζητήματα, όπως πχ αν στα λεωφορεία λειτουργουν οι ράμπες των ΑμΕΑ κλπ.

Κατά τη γνώμη μου κάμερες πρεπει να υπάρχουν σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των ΜΜΜ. Έτσι γίνεται πλέον σχεδόν παντού σε όλον τον κόσμο. Αν αυτό το σύστημα υπήρχε τον Αυγουστο στο μοιραίο τρόλεϊ 12, θα είχε αποδωθεί αμέσως δικαιοσύνη. Θα βλέπαμε τι κατέγραψε η κάμερα και θα είχαμε καταλογίσει τις ευθύνες άμεσα. Ξέχασα όμως... Η Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Δεδομένων & Προσωπικού Χαρακτήρα ζει σε άλλες εποχές, όπου οι τεχνολογία έφτανε στις γραφομηχανές...

Ταυτίζομαι απόλυτα. Δηλαδή σε καταστήματα, τράπεζες κτλ. πως υπάρχουν παντού κάμερες? Επίσης, αν υπήρχαν κάμερες μέσα στα οχήματα θα ήταν ένα πολύ καλό μέτρο για γραμμές όπου διαπιστωμένα υπάρχει εγκληματικότητα βλ. Α10/Β10, 805, 878/879 κ.α.
(06-12-2013, 09:34 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Ο Ίκαρος ΔΕΝ είναι ο μουσειακός ο οποίος και βρίσκεται σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στο Ρέντη σε κατάσταση βιτρίνας παρέα με το Leyland.
Κομμένοι "αεριτζήδες" στο Θριάσιο δεν υπήρξαν ποτέ πλην των δύο καμμένων. Κάποια πλεονάζοντα τη θερινή περίοδο είχαν μεταφερθεί εκεί από τα Λιόσια για να απελευθερώσουν κάποιους χώρους στο αμαξοστάσιο τα οποία και επέστρεψαν στη βάση τους.
Το αρθρωτό αν είναι κομμένο στα δύο είναι το Solaris, αν όχι είναι κατά πάσα πιθανότητα το ΥΜΙ-1025. Τα Volvo τυπικά είναι όλα ενεργά (άσχετα αν αυτά που έχουν σοβαρές ζημιές έχουν παραδώσει πινακίδες).
Α507 πρέπει να έχει κι άλλα, εκτός αν τα πήρε ο παλιατζής.
Το περίεργο είναι το ότι υπάρχουν Ν1 εκεί... Λόγω της ιδιαίτερα προχωρημένης ηλικίας τους όποιο υποστεί σοβαρή ζημιά από ατύχημα ή αβαρία διαγράφεται και κανιβαλλίζεται για ανταλλακτικά. Η λογική λοιπόν υπαγορεύει να βρίσκονται στα αμαξοστάσια που εδρεύουν σε κάποιο χώρο προκειμένου να ξηλώνεται άμεσα ότι χρειάζεται. Αφού θα μείνει πλέον μόνο ο σκελετός τότε έχει νόημα να το στείλουν στο Θρίασιο - φανταστείτε να χρειάζεται να κάνει ο τεχνίτης τη διαδρομή Ελληνικό - Θριάσιο - Ελληνικό για ένα και μόνο μικροανταλλακτικό!!! Σε τι κατάσταση ήταν λοιπόν;

Καταγράφοντας τα Renault που στέλνονται για ΚΤΕΟ από την αρχή της χρονιάς έχω καταγράψει σύνολο 175 από τα 294 οχήματα που θεωρητικά είναι ενεργά.

Α507 επίσημα είναι κομμένα 5 τα οποία πρέπει να είναι Θριάσιο γιατί στο διαγωνισμό που είχε γίνει μόνο 4 τρόλλεϋ πουλήθηκαν.

Από Ν1 ανάλογα την περίπτωση. Π.χ. τα 102 και 150 που είχαν εμπλακεί σε ατυχήματα επισκευάστηκαν και κυκλοφορούν.

(06-12-2013, 10:01 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Έχω ακούσει ότι τα Α507 πάνε για γενική απόσυρση μιας και έχουν θέμα οι κινητήρες στο στενό δακτύλιο. Δεν ξέρω αν ισχύει.

Κανονικά δεν γίνεται να κυκλοφορήσουν του χρόνου στο μεγάλο δακτύλιο καθώς υπερβαίνουν το όριο των 22 ετών. Για τους κινητήρες τι εννοείς?
Δεν παίζει και κάποιο ρόλο ο κινητήρας EURO 1 ή βλακεία λέω;
Αυτό με τα 22 χρόνια ισχύει όντως.
(06-12-2013, 11:29 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αυτό με τα 22 χρόνια ισχύει όντως.

Είναι μέτρο στα πλαίσια του πρασίνου δακτυλίου. Τα Vanhoolάκια οσονούπω θα περάσουν στην ιστορία.
Και το 060; Δεν χωράει Neoplan μιδι!
(06-12-2013, 11:29 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Δεν παίζει και κάποιο ρόλο ο κινητήρας EURO 1 ή βλακεία λέω;

Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιος περιορισμός. Αν όμως ισχύει με την νέα χρονιά σημαίνει ότι δεν θα μπορούν να δρομολογήσουν Ν1 στις γραμμές του Κέντρου π.χ. Β2, Α3/Β3, Α4, 732, 235 κ.α.