Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(24-02-2011, 11:30 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: [ -> ]Και τα Ν2 ειναι σε απελπιστικη κατασταση ξηλωμενοι πυροσβεστηρες ακυρωτικα χαλασμενα και τωρα τελευταια οταν καθεσαι στην γαλαρια μυριζεις καμμενο πλαστικο.
παλιωσαν και αυτα κριμα.δεν θα ξαναδουμε τετοια λεωφορεια ποτεSad

Καλα τα γερασαν πριν την ωρα ειδικα η Ραλλη τα Ν2 τα χει σε αθλια κατασταση. Το Ελληνκο τις GN που ειχε απο παλια τις κρατησει σε σχετικα καλη κατασταση αλλα αυτες που ηρθαν απο Ανθουσα οπως η 592 που ανφερει ο cmegas ειναι αθλιες
(25-02-2011, 01:38 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Καλα τα γερασαν πριν την ωρα ειδικα η Ραλλη τα Ν2 τα χει σε αθλια κατασταση. Το Ελληνκο τις GN που ειχε απο παλια τις κρατησει σε σχετικα καλη κατασταση αλλα αυτες που ηρθαν απο Ανθουσα οπως η 592 που ανφερει ο cmegas ειναι αθλιες
τα βλεπω τα Ν2 στο γουδη που το χει η ραλλη.οντως χαλια και δεν μυριζει μονο στην γαλαρια αλλα και στην θεση πισω απο την 1η πορτα

Γιατι ο Βοτανικος παει πισω?? εχετε δει σε τι κατασταση βρισκοντε τα Ν2-Ν1 χαλι μαυρο και που να δειτε σε λιγο καιρο τα CITELIS σε τι κατασταση θα ειναι εκει που εχουνε παει,οι σιδηροφαγοι δεν αφηνουν ποτε τιποτα ορθιο,κριμα τα λεωφορεια εντωμεταξυ η Πετρου ραλλη κοντευει να βγαλει αχρηστα τα Solaris αν δεν εχουνε βγει! το μονο σωστο αμαξοστασιο ειναι αυτο του μπραχαμιου και ιδου η αποδειξη οτι ερειπιο εχει παει εκει εχει αναστηθει γιατι αραγε?? μηπως γιατι εχουνε περισοτερο ορεξη και μερακι παρα κατι αλλους τυπου δεν βαριεσε μωρε και τι εγινε.
Πραγματικα τα τελευταια χρονια οτι παει Μπραχαμι ειναι οτι χειροτερο κυκλοφορει Βεργινες,Ν1 Ανθουσας κ.α.
(25-02-2011, 02:51 AM)citelis Έγραψε: [ -> ]το μονο σωστο αμαξοστασιο ειναι αυτο του μπραχαμιου και ιδου η αποδειξη οτι ερειπιο εχει παει εκει εχει αναστηθει γιατι αραγε?? μηπως γιατι εχουνε περισοτερο ορεξη και μερακι παρα κατι αλλους τυπου δεν βαριεσε μωρε και τι εγινε.

Εκτος απο το α/σ του Μπραχαμιου σωστη δουλεια γινεται και στο αμαξοστασιο του Ρεντη (Πειραια) αν και τα λεωφορεια που διαθετει το αμαξοστασιο τα Agora s που ειναι τα χειροτερα οχηματα για μενα τα συντηρουν σωστα και ειναι αρκετα καθαρα σε ικανοποιητικο βαθμο και παλαιοτερα μεχρι το 2004 οπου εκει εδρευαν τα Ν2 παραλαβης 2000 ηταν σε αψογη κατασταση μεχρι να φυγουν απο εκει και να τα βλεπουμε στην αθλια κατασταση που ειναι σημερα.
συμφωνω απολυτα με τον κων/νο κ πιστευω πως ακομα κ τα ικαρους κ σταγιερ που ειχε παλαιωτερα το ρεντι ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση απο ολων των αλλων αμαξοστασιων(βεβαια ειχε κ τα πιο καινουργια ικαρους ΗΕ Κ ΥΑΕ..αλλα οκ).κ ολα τα λεφτα για μενα ειναι η τοιχογραφια που εχουν μεσα στην πεβ με ενα ικαρους ΗΕ πανω σε ραμπα...θυμιζει στους νεους(irisbus..) ποιοι ..βασηλευαν εκει...!
(28-02-2011, 07:19 PM)Kostas Steyr Hellas Έγραψε: [ -> ]συμφωνω απολυτα με τον κων/νο κ πιστευω πως ακομα κ τα ικαρους κ σταγιερ που ειχε παλαιωτερα το ρεντι ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση απο ολων των αλλων αμαξοστασιων(βεβαια ειχε κ τα πιο καινουργια ικαρους ΗΕ Κ ΥΑΕ..αλλα οκ).κ ολα τα λεφτα για μενα ειναι η τοιχογραφια που εχουν μεσα στην πεβ με ενα ικαρους ΗΕ πανω σε ραμπα...θυμιζει στους νεους(irisbus..) ποιοι ..βασηλευαν εκει...!

Ετσι ειναι φιλε Κωστα τα Ικαρια ηταν σημα κατατεθεν για τον Ρεντη και μεχρι να αποσυρθουν εβγαιναν αξιοπρεπεστατα για τα δρομολογια απο αυτο το αμαξοστασιο και η τοιχογραφια οντως ειναι ολα τα λεφτα.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=1...d=61538951

Στο τέλος του άρθρου αναφέρεται σε προμήθεια λεωφορείων της ΕΘΕΛ ύψους 52 εκ. €.
Με δεδομένο ότι ένα λεωφορείο έχει περίπου 220.000 €, μιλάμε για περίπου 230 οχήματα.

Εννοεί ότι εγκρίθηκαν τα κονδύλια για τα Citelis ήδη πήραμε, ή ετοιμάζουν καινούργια παραγγελία;;
Δεν εχω παρατηρησει καποιο διαγωνισμο να τρεχει ή να εχει προκυρηχθει ή κατι αλλο που να αναφερεται η αγορα νεων λεωφορειων για την ΕΘΕΛ, οποτε θεωρω πως ειναι απλα τα κοδυλια για τα Citelis, τα οποια εχω την εντυπωση οτι ειχαν μπει στο ΕΣΠΑ.