Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Τα Solaris τα έχει φάει το Αεροδρόμιο... Αν και καινούρια έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα για την ηλικία τους. Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί για τις διαδρομές του αεροδρομίου και το Ε22 δεν έχει γίνει παραγγελία ημιαστικών οχημάτων.
Νέα οχήματα δεν πρόκειται να δούμε για καιρό στις συγκοινωνίες με τέτοια κρίση. Ίσως σε κάποιες γραμμές αεροδρομίου να μην χρειάζονται αρθρωτά. Παλιά το Χ95 δεν είχε αρθρωτό άλλα 2πορτο Ν2. Μάλιστα κάποια Ν2 που δούλεψαν σε αεροδρομικές γραμμές αποσύρθηκαν μετά από 10 χρόνια ζωής και κόπηκαν για ανταλλακτικά (20 περίπου στον αριθμό). Τα υπόλοιπα πέρασαν γενική επισκευή και βάψιμο εξωτερικά. 2πορτα Ν2 έχει το Β15 συχνά. Οπότε τα Solaris του αεροδρομίου δεν θα πάνε μακριά αν συνεχίσουν σε αυτούς τους ρυθμούς. Επίσης κάποια Volvo είχαν δουλέψει σε γραμμές αεροδρομίου και έχει παίξει και αυτό το ρόλο του στην κατάσταση τους ενώ τώρα διαλύονται σε γραμμές όπως το Β10. Άλλα σε κάθε περίπτωση οι ''Αθηνές'' δεν έχουν τις αντοχές και την αξιοπιστία των δεινοσαύρων.
(14-02-2013, 06:56 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Παλιά το Χ95 δεν είχε αρθρωτό άλλα 2πορτο Ν2.

Ναι όμως τότε υπήρχε και το Χ94 και γενικά καλύτερες συχνότητες. Αν και δε νομίζω να είναι η χωρητικότητα ο λόγος που μπαίνουν μόνο solaris, μάλλον λόγω υπερβολικής παλαιότητας όλων των υπολοίπων! (ε και λόγω αεροδρομίου θέλουν τα πιο "σένια" λεωφορεία στη γραμμή!) Πιστεύω πως και στο Χ93 θα έβαζαν αν χώραγε στις στροφές... Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί στο 703 και το 843 πρέπει να μπαίνουν μόνο solaris! Για το Χ95 και το Χ96 ΟΚ...
(14-02-2013, 09:16 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Ναι όμως τότε υπήρχε και το Χ94 και γενικά καλύτερες συχνότητες. Αν και δε νομίζω να είναι η χωρητικότητα ο λόγος που μπαίνουν μόνο solaris, μάλλον λόγω υπερβολικής παλαιότητας όλων των υπολοίπων! (ε και λόγω αεροδρομίου θέλουν τα πιο "σένια" λεωφορεία στη γραμμή!) Πιστεύω πως και στο Χ93 θα έβαζαν αν χώραγε στις στροφές... Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί στο 703 και το 843 πρέπει να μπαίνουν μόνο solaris! Για το Χ95 και το Χ96 ΟΚ...

Ούτε εγώ το ξέρω αυτό. Βέβαια το 703 εμφανίζεται κάποιες φορές και με Volvo. Από την άλλη τι άλλο να δρομολογήσεις; Η Ράλλη έχει Solaris και Volvo έχει να στείλει σε πόσες γραμμές οπότε τα Volvo πάνε σε γραμμές σαν το Α10, Β10, Β12 (που ταλαιπωρούνται πολύ εσωτερικά και εξωτερικά τα λεωφορεία) ενώ τα Solaris σε γραμμές σαν το 843, 703 (που είναι κάπως πιο καλά τα πράγματα). Άλλες γραμμές έχουν συνδυασμούς και των δύο. Μέχρι και το 608 τραβάει από εκεί μερικά λεωφορεία.

Τώρα όμως έχει καλή συχνότητα και δεν γεμίζει το Χ95. Θα έλεγα ότι έχει η Ανθούσα ή τα Λιόσια λεωφορεία άλλα δεν πιστεύω ότι αντέχουν μέχρι αεροδρόμιο οι γκαζιέρες της Ανθούσας ούτε και περισσεύουν αυτές των Λιοσίων. Οπότε μονόδρομος τα Solaris. Irisbus του 2004;
(14-02-2013, 06:56 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Νέα οχήματα δεν πρόκειται να δούμε για καιρό στις συγκοινωνίες με τέτοια κρίση.

Με το νέο ΕΣΠΑ 2013-2020, θα δούμε νεα λεωφορεία (κυρίως 12μετρα που τα έχουμε ανάγκη).

(14-02-2013, 10:37 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τώρα όμως έχει καλή συχνότητα και δεν γεμίζει το Χ95. Θα έλεγα ότι έχει η Ανθούσα ή τα Λιόσια λεωφορεία άλλα δεν πιστεύω ότι αντέχουν μέχρι αεροδρόμιο οι γκαζιέρες της Ανθούσας ούτε και περισσεύουν αυτές των Λιοσίων. Οπότε μονόδρομος τα Solaris. Irisbus του 2004;

Μια χαρά τα κατάφερναν πάντως όταν έκαναν το Χ92... Τα Irisbus του Πειραιά δεν έχουν και την πιο άνετη εργονομική εσωτερική κατανομή του χώρου. Που θα μπουν οι βαλίτσες των ταξιδιωτών? Στην μπροστινή τετράδα? Μπα! Στα δίπορτα Ν2 υπάρχουν ράφια αποσκευών και ο μπροστινός χώρος είναι πιο ευρύχωρος!
Τα δίπορτα Ν2 δεν χρησιμοποιούνται σε αεροδρομικές γραμμές γιατί τα βλέπω στο Β15 και κάποια έχουν αποσυρθεί. Η χρήση 12μετρου σε αεροδρομικές θα ήταν καλή ιδέα ώστε να περισσέψει κανένα Solaris.
Μακάρι να δούμε νέα λεωφορεία έστω και το 2020 τα οποία δεν αποκλείεται να αντικαταστήσουν παλαιότερα.
Σίγουρα μέχρι τα τέλη της δεκαετίας θα πρέπει να έχουν αγοραστεί 12μετρα οχήματα. Τα Ν1 θα έχουν συμπληρώσει τα 27 χρόνια ζωής τους και θα πρέπει να αποσυρθούν βάσει νόμου, οπότε μέσα στα επόμενα χρόνια θα πρέπει να ορίσουμε τον αντικαταστάτη τους. Δυστυχώς για τα volvo αυτή η ημερομηνία ορίζεται στο 2026.
Οταν ανοιξε το αεροδρόμιο στο(Ε95 τότε) χρησιμοποιούσε τα δίπορτα Ν2,τρίπορτα Ν2 και αρθρωτα GN.
(14-02-2013, 11:56 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Σίγουρα μέχρι τα τέλη της δεκαετίας θα πρέπει να έχουν αγοραστεί 12μετρα οχήματα. Τα Ν1 θα έχουν συμπληρώσει τα 27 χρόνια ζωής τους και θα πρέπει να αποσυρθούν βάσει νόμου, οπότε μέσα στα επόμενα χρόνια θα πρέπει να ορίσουμε τον αντικαταστάτη τους. Δυστυχώς για τα volvo αυτή η ημερομηνία ορίζεται στο 2026.
Τα Ν1 θα αντέξουν πιστεύω μέχρι τότε. Ήδη είναι 19 και γενικά σε καλή κατάσταση ειδικά αυτά του Ελληνικού. Όμως τα Volvo να αντέξουν μέχρι το 2015 (15 χρόνια) καλά θα είναι. Παραπάνω δεν νομίζω με τίποτα. Πάντως το θέμα είναι ότι στην αιχμή βγαίνουν μάξιμουμ περίπου 1150 και έχουμε στόλο θεωρητικά γύρω στα 2000 οχήματα. Οπότε είναι λογικό να μην μπορούν να συντηρησουν τα οχήματα. Μια λύση θα ήταν να συμμαζέψουν λίγο μερικά Ν2, Νeoplan midi άντε και κανά Volvo που κρατιέται και να τα πουλήσουν σε αστικά ΚΤΕΛ κτλ. ώστε να μειωθεί ο στόλος άρα και τα έξοδα (τέλη, ασφάλειες, ΚΤΕΟ, ανταλλακτικά κ.α.) αλλά και για να έρθουν έσοδα.
Δεν νομίζω να βρεθεί ενδιαφερόμενος για τα Ν2. Κοπανιούνται απίστευτα πολύ και χρειάζονται αρκετά μαζέματα αν και οι κινητήρες είναι γεροί και καλοί.
Τα Volvo αν και είναι μεγάλα τα περισσότερα είναι σε κακιά κατάσταση και με πολλά χιλιόμετρα οπότε μάλλον η αξία τους θα έχει πέσει αρκετά.