Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(22-04-2014, 11:27 AM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Άσχετο με τα παραπάνω, αλλά στο Α/Σ Πειραιά πρέπει να προσέχουν τα οχήματα: τη Μ. Τετάρτη μπήκα στα Irisbus #828 και #911 (?) στο 049 και ήταν πολύ καθαρό, ωραίος ήχος από τη μηχανή πίσω και, γενικά ήταν σε καλή κατάσταση. Επίσης το Μ. Σάββατο μπήκα πρώτη φορά σε Neplan (το #251) στη γραμμή 915 και οι εμπειρίες μου ήταν καλές (δούλευε και η τουρμπίνα!!!!!!!!! Yeah! ). Σχετικά καλό για 15χρονο λεωφορείο, το μόνο αρνητικό ήταν ότι όταν σταματούσε, έτριζε το άσπρο πράγμα με τις τρύπες στην οροφή.

ΥΓ Τη Μ. Τετάρτη στο 915 μπήκε Solarίνι!!!

Το Α/Σ Πειραιά γενικά προσέχει αρκετά τα οχήματά. Τα Irisbus Diesel παρόλο που είναι 10ετίας πλέον είναι σε καλή κατάσταση. Και παλιότερα που είχαν Ν2 τα είχαν πολύ προσεγμένα.
Το Neoplanάκι #419 απέκτησε νέο αριθμό κυκλοφορίας: ΥΝΝ-9975.
To N1 #220 πρέπει να βάφτηκε πρόσφατα στο αμάξωμα και στις ζάντες και γενικά γυαλίζει. Φυσικά, έχει αφαιρεθεί η μπλέ λωρίδα με το Kinitron 2005.
(28-05-2014, 10:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]To N1 #220 πρέπει να βάφτηκε πρόσφατα στο αμάξωμα και στις ζάντες και γενικά γυαλίζει. Φυσικά, έχει αφαιρεθεί η μπλέ λωρίδα με το Kinitron 2005.
Και το #230 το ίδιο. Μάλιστα έχει μπει και 2-3 φορες στο Χ97
(28-05-2014, 11:01 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και το #230 το ίδιο. Μάλιστα έχει μπει και 2-3 φορες στο Χ97

Kαι πρέπει να είναι και το #222 φρεσκοβαμμένο, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Μάλλον αρχίσαν να συμμαζεύουν και τα Ν1 αλλά δεν νομίζω να κάνουν κανονική ανακατασκευή.
(28-05-2014, 11:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Kαι πρέπει να είναι και το #222 φρεσκοβαμμένο, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Μάλλον αρχίσαν να συμμαζεύουν και τα Ν1 αλλά δεν νομίζω να κάνουν κανονική ανακατασκευή.

Το #222 είναι από τα λίγα N1 που ομόρφυναν εξωτερικά και δρομολογείται τον τελευταίο καιρό αρκετά (έως σχεδόν καθημερινά) στο Χ97.
To είδα σήμερα το #230 να κάνει διάλειμμα στη Ρ. Φεραίου. Δεν μου φαίνεται τόσο "φρέσκο" όσο το #222. Επίσης ξέρει κανείς, από ποιο συμβάν έχει αλλάξει πινακίδα σε ΖΚΖ-9986;
(28-05-2014, 10:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]To N1 #220 πρέπει να βάφτηκε πρόσφατα στο αμάξωμα και στις ζάντες και γενικά γυαλίζει. Φυσικά, έχει αφαιρεθεί η μπλέ λωρίδα με το Kinitron 2005.

Δεν έχει βαφτεί πρόσφατα τελικά το #220. Το πέτυχα σήμερα στο Α4 και δεν ήταν φρεσκοβαμμένο και είχε και την μπλέ λωρίδα. Μάλλον δεν θα είδα καλά τότε κάποιο νούμερο. Το #222 αποκλείεται να ήταν αυτό γιατί ούτε γυάλιζαν οι ζάντες του και δεν ήταν καθαρή η προμετωπίδα του, σε αντίθεση με το #222.
Μία άσχετη και άκυρη ερώτηση: Γιατί τα λεωφορεία έχουν αριθμούς που συμπίπτουν με άλλα (πχ GN-N2, Solaris 18-Iris Agora, N1-Σόμπες...) ; Επίσης με ποια κριτήρια παίρνουν αριθμούς τα λεωφορεία και γιατί δεν ξεκινούν μία μαζική αντικατάσταση αριθμών, όπου θα ξεκινάει από το 1 και θα φτάνει το 2000+ ώστε να μην συμπίπτουν με άλλα;
(25-06-2014, 10:10 AM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Μία άσχετη και άκυρη ερώτηση: Γιατί τα λεωφορεία έχουν αριθμούς που συμπίπτουν με άλλα (πχ GN-N2, Solaris 18-Iris Agora, N1-Σόμπες...) ; Επίσης με ποια κριτήρια παίρνουν αριθμούς τα λεωφορεία και γιατί δεν ξεκινούν μία μαζική αντικατάσταση αριθμών, όπου θα ξεκινάει από το 1 και θα φτάνει το 2000+ ώστε να μην συμπίπτουν με άλλα;

Αυτό συμβαίνει γιατί οι αριθμοί παρμπρίζ δεν είναι αριθμός στόλου αλλά αριθμός αμαξοστασίου.