Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Νομίζω έχουν αποσυρθεί 30 χυτρόσομπες. Δεν θυμάμαι καλά όμως.
(21-10-2013, 01:54 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]Νομίζω έχουν αποσυρθεί 30 χυτρόσομπες. Δεν θυμάμαι καλά όμως.

Είναι περίπου 30-40 σόμπες. Δεν έχουν πλεον πινακίδες (ο αριθμός κυκλοφορίας είναι γραμμένος με σπρέι) και εχουν γίνει δωρητές οργάνων για τις υπόλοιπες!
(21-10-2013, 03:17 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Είναι περίπου 30-40 σόμπες. Δεν έχουν πλεον πινακίδες (ο αριθμός κυκλοφορίας είναι γραμμένος με σπρέι) και εχουν γίνει δωρητές οργάνων για τις υπόλοιπες!

Έχει γίνει γι' αυτά κατάθεση πινακίδων; Κι επίσης, υπολογίζονται στα 120 οχήματα που ανέφερε η σύμβαση ΟΑΣΑ-ΟΣΥ πως απαριθμεί ο στόλος των Volvo;
38 Βολβο εχουν καταθεσει πινακιδες και 10-15 Ν2. Περιπου 70 Βολβο ειναι σε αχρηστια. Απο Σολαρις καμια 20αρια εχουν αραξει και δινουν αναταλακτικα σε αλλα δηλαδη εχει γινει ενα μικρο νεκροταφειο το Α/Σ. Εχει υπαρξει και μερα που βγηκαν 170 βλαβες συνολο. Τα Ιρις που βλεπετε σε γραμμες της Ραλλη καθε μερα ειναι δανεικα απο το Α/Σ Πειραια. Απο το βραδυ ειδοποιουν τους οδηγους να βγαλουν απευθειας Ιρις το πρωι για να μη χανονται δρομολογια ενω θα μπορουσαν να πανε τα Ν2 που εχουν καταθεσει πινακιδες πισω στα τρολλευ και να φερουν Ιρις αλλα.........
Όντως έτσι όπως τα λέει η Ντόρα γίνεται με τα Iris του Πειραιά. Το #723 πχ που το είχα δει στις αρχές του μήνα στο Β9 το πέτυχα τις προάλλες, την Πέμπτη ή την Παρασκευή, στο 420.

Ντόρα ξέρεις τους αριθμούς των οχημάτων που έχουν αποσυρθεί οριστικά;
Εκτος δυναμης πλεον το 296 Ν1.Ηταν καιρο σε ακινησια και τελικα κοπηκε για ανταλακτικα επισης για ανταλακτικα εχει παει στο Μπραχαμι η βεργινα 709 η demo.
(21-10-2013, 09:53 AM)dora Έγραψε: [ -> ]38 Βολβο εχουν καταθεσει πινακιδες και 10-15 Ν2. Περιπου 70 Βολβο ειναι σε αχρηστια. Απο Σολαρις καμια 20αρια εχουν αραξει και δινουν αναταλακτικα σε αλλα δηλαδη εχει γινει ενα μικρο νεκροταφειο το Α/Σ. Εχει υπαρξει και μερα που βγηκαν 170 βλαβες συνολο. Τα Ιρις που βλεπετε σε γραμμες της Ραλλη καθε μερα ειναι δανεικα απο το Α/Σ Πειραια. Απο το βραδυ ειδοποιουν τους οδηγους να βγαλουν απευθειας Ιρις το πρωι για να μη χανονται δρομολογια ενω θα μπορουσαν να πανε τα Ν2 που εχουν καταθεσει πινακιδες πισω στα τρολλευ και να φερουν Ιρις αλλα.........

Tα 10-15 Ν2 που αναφέρεις πρόκεται για τα ήδη 29 αποσυρμένα που αναφέρονται και στην σύμβαση ΟΑΣΑ-ΟΣΥ ή πρόκειται για οχήματα που αποσύρθηκαν τώρα?

Επίσης, τα Irisbus ίσως τα κρατάνε στον Πειραιά για να διατηρηθούν σε καλή κατάσταση. Είναι γεγονός ότι όποια οχήματα έχουν πάει στην Ράλλη έχουν διαλυθεί.
Καλημερα. Η φωτο ειναι απο το καλοκαιρι του 2012 οταν εφερναν αποσυρμενα λεωφορεια και τους εβγαζαν τα λαστιχα γιατι ειχαν ξεμεινει URL=http://imageshack.us/photo/my-images/818/006jg.jpg/][Εικόνα: 006jg.th.jpg][/URL] Οτι βλεπετε σε Βολβο και Μερσεντες τωρα δεν εχουν πινακιδες. Τα εχω τα νουμερα αλλα οχι αυτη την στιγμη ισως αυριο. Τι σχεση εχει το θεμα σταθμευσης των Ιρις με την κατασταση τους ? Η επισκευη συντηρηση παλι στο Ρεντη θα γινεται οχι στην Ραλλη. [Εικόνα: mqsm.th.jpg] Δειτε και το 58 παλι την ιδια εποχη για ξηλωμα [Εικόνα: fblq.th.jpg]
(22-10-2013, 09:49 AM)dora Έγραψε: [ -> ]Τι σχεση εχει το θεμα σταθμευσης των Ιρις με την κατασταση τους ? Η επισκευη συντηρηση παλι στο Ρεντη θα γινεται οχι στην Ραλλη.

Άμα μεταφερθούν στη Ράλλη κανονικά εκεί δεν θα συντηρούνται?
Στην Ράλλη θα σταθμεύουν. Για την συντήρησή τους απαιτείται εξειδικευμένο προσωπικό και εξοπλισμός καθώς και υποστήριξη από ανταλλακτικά. Για 10-15 οχήματα δεν έχει νόημα να μεταφέρεις ούτε προσωπικό, ούτε μηχανήματα και ανταλλακτικά. Η περιοδική συντήρηση άλλωστε δεν είναι καθημερινή διαδικασία, ούτε η απόσταση των αμαξοστασίων τόσο μεγάλη.