Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9A20%CE...nline=true

Μετά τον Δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού, ο Δήμος Γλυφάδας παίρνει 5 Neoplan. Συγκεκριμένα τα #231, #233, #236, #238 και #240.
Σήμερα, το Ν1 #60 έφυγε από το Α/Σ Ελληνικού γδυμένο (χωρίς προφυλακτηρες, φωτα και αλλα μικροεξαρτήματα) και ρυμουλκούμενο απο ΟΒΒΟ. Μπροστά απο το ΟΒΒΟ πορευόταν ένα απο τα νεα Citroen Jumper των ΣΑ. Το πιο πιθανό σενάριο είναι το κομβόι να πήγαινε στο Θριάσιο.
(06-02-2015, 12:05 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Σήμερα, το Ν1 #60 έφυγε από το Α/Σ Ελληνικού γδυμένο (χωρίς προφυλακτηρες, φωτα και αλλα μικροεξαρτήματα) και ρυμουλκούμενο απο ΟΒΒΟ. Μπροστά απο το ΟΒΒΟ πορευόταν ένα απο τα νεα Citroen Jumper των ΣΑ. Το πιο πιθανό σενάριο είναι το κομβόι να πήγαινε στο Θριάσιο.

Μπα για 815 πηγαινε αν κρινω απο την κατασταση του. Μπουαχαχαχαχα...
(06-02-2015, 05:47 PM)AquaSonic Έγραψε: [ -> ]Μπα για 815 πηγαινε αν κρινω απο την κατασταση του. Μπουαχαχαχαχα...

ROFLROFLROFLROFLROFL
(08-02-2015, 02:46 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Πέρα όμως από το ότι το Ελληνικό, μαζί με την Ράλλη, είναι τα χειρότερα αμαξοστάσια από άποψης επάνδρωσης βαρδιών συνεχίζει να υπάρχει ένας απίστευτος παραλογισμός στην κατανομή των γραμμών στην Ανθούσα και το Ελληνικό. Η Ανθούσα βγάζει οχήματα στα Ιλίσια (220/1) και στον Βύρωνα ( 203) ενώ τα οχήματα του Ελληνικού πάνε μέχρι το Κορωπί (309), τον Χολαργό (418), τον Γέρακα (406), το Νομισματοκοπείο ή την Δουκ. Πλακεντίας (407), την Ανθούσα (Α5) και μερικά ακόμα και στην Αρτέμιδα (304/5/16).

Αν όλα τα παραπάνω βγαίναν από τα αντίθετα αμαξοστάσια από ότι βγαίνουν σήμερα και θα είχαμε γλιτώσει ένα κάρο νεκρά οχηματοχιλιόμετρα και σε κάθε βάρδια θα κερδίζαμε ένα δρομολόγιο επιπλέον.

Ο παραλογισμός αυτός οφείλεται στο μεγάλο πρόβλημα που λέγεται ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ. Όταν άρχισε να επεκτείνεται ο στόλος φυσικού αερίου, υπήρχε πρόβλεψη να μπορέσει να λειτουργήσει έστω ένα αμαξοστάσιο εντός της Αθήνας με εγκαταστάσεις ανεφοδιασμού. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και έτσι έχουμε σήμερα κοντά στα 600 οχήματα που πρέπει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να βγαίνουν από τα Α/Σ Άνω Λιοσίων και Ανθούσας, καθώς αυτά είναι - τυπικά - ΕΚΤΟΣ Αθήνας και εκεί επετράπη η εγκατάσταση αντλιών. Με συνέπεια αυτά τα αμαξοστάσια να έχουν "μπουκώσει" και να μην χωράνε άλλους τύπους οχημάτων.

Αυτά τα 600 οχήματα, λοιπόν, είναι όλα 12μετρα. Έλα όμως που οι γύρω περιοχές των αμαξοστασίων δεν τα χρειάζονται, ενώ η κεντρική Αθήνα (που τα χρειάζεται) έχει ξεμείνει με αμαξοστάσια που φιλοξενούν οχήματα ντήζελ 15-20 ετών, που πλέον ρυπαίνουν πολύ.

Έτσι προκύπτει η παράλογη δρομολόγηση. Μακάρι να χωρούσαν καμιά πενηνταριά μίντι στην Ανθούσα καθώς και 20-25 νταλίκες, ώστε να μπορούσε να εξυπηρετήσει τις γραμμές των γύρω προαστίων και τα Α5 - 305/304. Και αντίστροφα, να έδιωχνε 80-100 οχήματα φυσικού αερίου προς τα άλλα αμαξοστάσια (Βοτανικό, Ελληνικό) για να μπορούν να βγαίνουν οι γραμμές της Αθήνας (πχ 203, 220/1) από πιό κοντινά σημεία και με καθαρότερα οχήματα.

Θυμίζω ότι υπάρχει μείζον ζήτημα με τα Ν1. Είναι στα τελευταια τους, βγάζουν προβλήματα και όμως σηκώνουν μόνα τους ένα σωρό γραμμές. Ενδεικτικά μου έρχονται - από Ελληνικό: 164, Β2, 235, 204, 237, 141, 140, 250, 206, Τοπικά Γλυφάδας.
- όλες οι γραμμές από Μπραχαμι : 109, 112, 218, 131, 217/29, 219, 106/26, 136/7

Σε όλες αυτές τις γραμμές θα έπρεπε να μοιραστούν γκαζιέρες και πολύ θα μ' ενδιέφερε να μάθω τί θα γίνει σε 2 χρόνια που αναγκαστικά πρέπει τα Ν1 να αποσυρθούν λόγω 23ετίας.
@Citaro η λύση είναι στα τρόλλευ και τα νεώτερα οχήματα. Ότι δεν μπορεί να καλυφθεί να μπεί τρόλλευ. Αλληλοεπικάλυψη δικτύου. Η ΟΣΥ είναι ενιαία εταιρεία οπότε πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο οι οδηγοί να εκπαιδευτούν και για τα τρόλλευ. (Μπορεί να γράφω και χαζομάρες) αλλά μιας και το κόστος ενός τρόλλευ είναι 3πλασιο στην αγορά του κάπως πρέπει να αποσβεστεί το κόστος με έξτρα χιλιόμετρα.
Τον Απρίλη το 049 θα αντικατασταθεί με τρόλλευ...
Γιατί να μην κοιτάξουν να δούν τι άλλο σηκώνει ο στόλος ?
Αντικατάσταση οχημάτων δεν βλέπω να παίζειγια τα επόμενα 1-3 χρόνια (να δούμε που θα βρίσκεται και η Ελλάδα φυσικά..., € ή δρχ.... ) οπότε και θα έρθουν άλλα οχήματα με το χειρότερο σενάριο μόλις σκορπίσουν στην κυριολεξία τα ήδη υπάρχωντα.
(08-02-2015, 05:12 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Ο παραλογισμός αυτός οφείλεται στο μεγάλο πρόβλημα που λέγεται ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ. Όταν άρχισε να επεκτείνεται ο στόλος φυσικού αερίου, υπήρχε πρόβλεψη να μπορέσει να λειτουργήσει έστω ένα αμαξοστάσιο εντός της Αθήνας με εγκαταστάσεις ανεφοδιασμού. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και έτσι έχουμε σήμερα κοντά στα 600 οχήματα που πρέπει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να βγαίνουν από τα Α/Σ Άνω Λιοσίων και Ανθούσας, καθώς αυτά είναι - τυπικά - ΕΚΤΟΣ Αθήνας και εκεί επετράπη η εγκατάσταση αντλιών. Με συνέπεια αυτά τα αμαξοστάσια να έχουν "μπουκώσει" και να μην χωράνε άλλους τύπους οχημάτων.

Αυτά τα 600 οχήματα, λοιπόν, είναι όλα 12μετρα. Έλα όμως που οι γύρω περιοχές των αμαξοστασίων δεν τα χρειάζονται, ενώ η κεντρική Αθήνα (που τα χρειάζεται) έχει ξεμείνει με αμαξοστάσια που φιλοξενούν οχήματα ντήζελ 15-20 ετών, που πλέον ρυπαίνουν πολύ.

Έτσι προκύπτει η παράλογη δρομολόγηση. Μακάρι να χωρούσαν καμιά πενηνταριά μίντι στην Ανθούσα καθώς και 20-25 νταλίκες, ώστε να μπορούσε να εξυπηρετήσει τις γραμμές των γύρω προαστίων και τα Α5 - 305/304. Και αντίστροφα, να έδιωχνε 80-100 οχήματα φυσικού αερίου προς τα άλλα αμαξοστάσια (Βοτανικό, Ελληνικό) για να μπορούν να βγαίνουν οι γραμμές της Αθήνας (πχ 203, 220/1) από πιό κοντινά σημεία και με καθαρότερα οχήματα.

Θυμίζω ότι υπάρχει μείζον ζήτημα με τα Ν1. Είναι στα τελευταια τους, βγάζουν προβλήματα και όμως σηκώνουν μόνα τους ένα σωρό γραμμές. Ενδεικτικά μου έρχονται - από Ελληνικό: 164, Β2, 235, 204, 237, 141, 140, 250, 206, Τοπικά Γλυφάδας.
- όλες οι γραμμές από Μπραχαμι : 109, 112, 218, 131, 217/29, 219, 106/26, 136/7

Σε όλες αυτές τις γραμμές θα έπρεπε να μοιραστούν γκαζιέρες και πολύ θα μ' ενδιέφερε να μάθω τί θα γίνει σε 2 χρόνια που αναγκαστικά πρέπει τα Ν1 να αποσυρθούν λόγω 23ετίας.

Τα 309, 406/7, 418 πήγαν Ανθούσα την 1/5/2011 και αντίστοιχα η Ανθούσα πήρε τότε το 235 και 250. Αυτή η αλλαγή είχε γίνει τότε νομίζω επειδή είχε έλλειψη 12μετρων το Ελληνικό. Όμως, πλέον που δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα είναι σπατάλη να γίνονται τόσα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα.

Midi η Ανθούσα δεν πιστεύω ότι χρειάζεται. Για τις γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση (βλ. 330, 404 κλπ.) έχει τα Renault που δεν είναι για να μπαίνουν σε γραμμές με πολυκοσμία, όπως τα 220/1.

Νταλίκες χρειάζονται σίγουρα το καλοκαίρι στα 304/5/16. Στο Α5 γενικά έχει πέσει η κίνηση και ήδη Καθημερινά έχει γκαζιέρες μαζί με τις GN οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να μπαίνουν πλέον GN.

Όσο για τα Ν1, δεν νομίζω να δημιουργηθεί πρόβλημα με την απόσυρσή τους. Aπό τα 1864 οχήματα στον δρόμο επίσημα βγαίνουν περίπου 1275 οχήματα, τα οπόια όμως στην πραγματικότητα είναι λιγότερα λόγω των μόνιμα κομμένων βαρδιών. Τα Ν1 είναι 225 οχήματα οπότε σε περίπτωση που αποσυρθούν όλα πάμε στα 1639 οχήματα που είναι υπέραρκετα. Το Ελληνικό και το Μπραχάμι μπορούν να καλυφθούν με μεταφορά Irisbus Diesel από τον Πειραιά και Ν2 από Ράλλη. Αν και μερικές γραμμές τους μπορούν να πάρουν είτε 18μετρο (154, 164, 237, 250, B2, Χ97) είτε midi (201).

Υ.Γ. Οι γκαζιέρες πλέον δεν είναι 600, αλλά 491. 200 Citelis, 101 Ιrisbus CNG και 190 Renault.
Εϊναι τόσα πολλά τα Renault??
(09-02-2015, 01:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Αν και μερικές γραμμές τους μπορούν να πάρουν είτε 18μετρο (154, 164, 237, 250, B2, Χ97) είτε midi (201).
Στο 154 με τη τροποποίηση η νταλικα δεν νομίζω ότι χωράει στη στροφή Γούναρη-Ιασωνίδου προς το Στ. Ελληνικό. Και τα Ν1 οριακά δεν βρίσκουν όταν διασχίζουν τη Βουλιαγμένης προς το Στ. Ελληνικό.
Επίσης το 250 δεν μπορει να εχει όλο νταλίκες γιατί πρωτον δεν χωράνε στη ρεμίζα και δεύτερον δεν ξερω τι θα γινόταν αν συναντιόντουσαν 2 νταλίκες στην Ευφρονίου (μια στην Ανοδο και μια στην Κάθοδο). Εδω τα 12μετρα δυσκολεύονται..

[edit mod] Double post
(09-02-2015, 12:06 AM)TMantzas Έγραψε: [ -> ]@Citaro η λύση είναι στα τρόλλευ και τα νεώτερα οχήματα. Ότι δεν μπορεί να καλυφθεί να μπεί τρόλλευ. Αλληλοεπικάλυψη δικτύου. Η ΟΣΥ είναι ενιαία εταιρεία οπότε πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο οι οδηγοί να εκπαιδευτούν και για τα τρόλλευ. (Μπορεί να γράφω και χαζομάρες) αλλά μιας και το κόστος ενός τρόλλευ είναι 3πλασιο στην αγορά του κάπως πρέπει να αποσβεστεί το κόστος με έξτρα χιλιόμετρα.

ΟΧΙ. Τα τρόλεϊ είναι πλέον ξεπερασμένα. Πρέπει να κοπούν.