Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(09-04-2013, 12:13 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Πάνω από 25 - 30 δεν είναι πια. Τα Neoplan Midi μπορούσαν να πάνε στις γραμμές αυτές άλλα μάλλον και τα Neoplan Midi δεν έχουν και πολύ μέλλον μπροστά τους. Τα Vanhool Midi είναι ο μόνος ενεργός τύπος λεωφορείου στην Αθήνα που δεν έχω μπει ποτέ

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!! rifleriflerifleriflerifle
Α να μπεις οπωσδήποτε!! Είναι σα να κάνεις ταξίδι πίσω στο χρόνο! Τα καθίσματα φορμάικα, οι κουρτινίτσες... Το ίδιο ακριβώς συναίσθημα που είχα όταν μπήκα σε Αλέξανδρο στη Θεσσαλονίκη! Back to the 90s!! Big Grin
Με το Vanhoolάκι που να πάω; Να πας που με την 100; Να δεις που θα τα αποσύρουν μόλις αποφασίσω να μπω. Wink
(10-04-2013, 12:34 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Με το Vanhoolάκι που να πάω; Να πας που με την 100; Να δεις που θα τα αποσύρουν μόλις αποφασίσω να μπω. Wink
οπως επαθα εγω με τις βεργινες Sad
Εγώ τα θεωρώ πολύ χρήσιμα τα vanhoolάκια πάντως! Και σε μια πόλη όπως η Αθήνα με στενούς δρόμους και μεγάλες ανωφέρειες είναι ιδανικά! Μακάρι η ΕΘΕΛ να προμηθευτεί στο μέλλον ανάλογα οχήματα γιατί αυτά... δεν τα βλέπω να κρατάνε! Υπάρχουν πολλές συνοικίες που σήμερα δεν εξηυπηρετούνται καθόλου, λόγω στενότητας οδοστρώματος. Πιστεύω πως αν υπήρχε ένας ικανός αριθμός τέτοιων οχημάτων, το τοπίο των συγκοινωνιών θα άλλαζε πλήρως, μιας και θα μπορούσαν να δημιουργηθούν νέες γραμμές σε σημεία μέχρι τώρα απρόσιτα, ανακουφίζοντας έτσι τις ήδη υπάρχουσες που εξυπηρετούν τις κεντρικές οδούς με 12μετρα.
(10-04-2013, 01:39 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Εγώ τα θεωρώ πολύ χρήσιμα τα vanhoolάκια πάντως! Και σε μια πόλη όπως η Αθήνα με στενούς δρόμους και μεγάλες ανωφέρειες είναι ιδανικά! Μακάρι η ΕΘΕΛ να προμηθευτεί στο μέλλον ανάλογα οχήματα γιατί αυτά... δεν τα βλέπω να κρατάνε! Υπάρχουν πολλές συνοικίες που σήμερα δεν εξηυπηρετούνται καθόλου, λόγω στενότητας οδοστρώματος. Πιστεύω πως αν υπήρχε ένας ικανός αριθμός τέτοιων οχημάτων, το τοπίο των συγκοινωνιών θα άλλαζε πλήρως, μιας και θα μπορούσαν να δημιουργηθούν νέες γραμμές σε σημεία μέχρι τώρα απρόσιτα, ανακουφίζοντας έτσι τις ήδη υπάρχουσες που εξυπηρετούν τις κεντρικές οδούς με 12μετρα.

Συμφωνώ απόλυτα. Υπάρχουν περιοχές που είναι αποκομμένες συγκοινωνιακά εξαιτίας αυτού. Για παράδειγμα, στην Ηλιούπολη οι συνοικίες της Αγ. Μαρίνας που είναι πάνω από τη Διγενή δεν καλύπτονται συγκοινωνιακά. Και αν μένει κάποιος κοντά στο δρόμο που περνάει το 206 ή το 216 είναι τυχερός γιατί δεν έχει να κάνει μεγάλη απόσταση. Αλλά φανταστείτε κάποιον που μπορεί να μένει στο τέρμα της Πατριάρχου Γρηγορίου πόσο θα πρέπει να περπατήσει και στην επιστροφή θα πρέπει να ανεβεί και μια απίστευτη ανηφόρα. Και στη συγκεκριμένη περιοχή δεν υπάρχουν άνετοι δρόμοι και σε συνδυασμό με την ανηφορική κλίση, καθιστά αδύνατη τη χρήση 12μέτρου.
Σε 6 χρόνια θα πρέπει να αποσυρθούν βάση νόμου τα Vanhoolάκια. Το πόσες περιοχές δεν καλύπτονται γιατί δεν χωράει λεωφορείο άσε καλύτερα. Στο Κορυδαλλό τα περισσότερα σημεία είναι ακάλυπτα πχ
... και μιας και μιλάμε για τα Vanoolάκια: Πιστέυετε θα χωρούσαν να στρίψουν από Νήλεως Ακάμαντος στο Θησείο; Είναι η πολύ κλειστή δεξιά (και ελαφρώς ανωφερής) στροφή στον πεζόδρομο του Θησείου, μπροστά απ' το "Εν Αθήναις." Αν υποθέσουμε ότι φεύγουν όλα τα παρκαρισμένα φυσικά...
Να φύγουν τα παρκαρισμένα; ROFL (μπορεί να χώραγε άλλα δύσκολο αν θυμάμαι το σημείο καλά)
To Vanhoolάκι χωράει παντού!!! Υπό την προϋπόθεση να φύγουν τα παρκαρισμένα χωράει να στρίψει.. Νομίζω πως το μεγαλύτερο θέμα είναι να ανέβει τη Νηλέως..