Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Επιστροφή στην ενεργό δράση για την σόμπα #180, με νέες πινακίδες ΥΝΤ-9969.
To N1 #311 (YEK-5311) του Μπραχαμίου, με νέες πινακίδες YNT-9967 και νέο αριθμό παρμπρίζ #967
Δείτε ρεπορτάζ του ΑΝΤ1 στην Ράλλη, από το 23:08.

http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=_x...t_f_v_q%3d

Υ.Γ.1 Στο 24:47 δείχνει την εγκατάσταση τηλεματικής σε Ν2.

Επίσης, ρεπορτάζ του STAR πάλι στην Ράλλη.

http://www.star.gr/Pages/Ellada.aspx?art..._amaxomata

Υ.Γ.2 Προσέξτε στο 1:14 στο Solaris #829 έχουν ξηλωθεί ακόμα και τα ακυρωτικά.
Ειδικά το Volvo που είναι ξεκάθαρο στο σημείο που έχει τη διαρροή ότι χάνει πετρέλαια το ότι είναι "μέσα" γιατί χάνει νερά είναι όλα τα λεφτά... Το καλύτερο δε είναι ότι ο επαγγελματίας είναι αυτός που το επισημαίνει στην κάμερα, κάτι που με κάνει να ανησυχώ τόσο για την επάρκεια του τεχνικού προσωπικού όσο και του προσωπικού κίνησης...
Έχει πετύχει κανείς (ή γνωρίζει αν κυκλοφορούν) από 01/01/2016 τα ΣΕΠίτικα Ν1 του Αγ. Δημητρίου (Αρ. παρμπρίζ #443, #444, #456, #974);
Κυκλοφορουν κανονικα
Ότι να ´ναι...

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk1117

Αναρωτιέμαι αν τελικά γίνουν όλες αυτές οι μετατροπές σε κάποιο όχημα και μετά από λίγο καιρό πάθει καμιά "χοντρή" βλάβη που είναι ασύμφορη να επισκευαστεί, όπως δεκάδες λεωφορεία της Ο.ΣΥ., τι θα κάνουν δεδομένου ότι θα έχουν πέσει πολλά χρήματα αλλά και χρόνος για να γίνει η μετασκευή...
(12-02-2016, 01:59 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ότι να ´ναι...

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk1117

Αναρωτιέμαι αν τελικά γίνουν όλες αυτές οι μετατροπές σε κάποιο όχημα και μετά από λίγο καιρό πάθει καμιά "χοντρή" βλάβη που είναι ασύμφορη να επισκευαστεί, όπως δεκάδες λεωφορεία της Ο.ΣΥ., τι θα κάνουν δεδομένου ότι θα έχουν πέσει πολλά χρήματα αλλά και χρόνος για να γίνει η μετασκευή...

Στην εποχή Σπίρτζη, έχεις λεωφορείο αν είσαι πρόσφυγας ή άστεγος και μετακινείσαι τζάμπα αν δηλώνεις άνεργος. Οποίος πληρώνει και θέλει συγκοινωνία, τον πουλόπουλο...

Τουλάχιστον διαχωρίσαμε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από αυτή του Προέδρου, για να λειτουργούν "αρμονικά" οι εταιρείες και θα πετάξουμε και τις "κακές" εταιρείες security από το Μετρό και όλα ωραία, όλα καλά.
(12-02-2016, 01:59 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ότι να ´ναι...

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk1117

Αναρωτιέμαι αν τελικά γίνουν όλες αυτές οι μετατροπές σε κάποιο όχημα και μετά από λίγο καιρό πάθει καμιά "χοντρή" βλάβη που είναι ασύμφορη να επισκευαστεί, όπως δεκάδες λεωφορεία της Ο.ΣΥ., τι θα κάνουν δεδομένου ότι θα έχουν πέσει πολλά χρήματα αλλά και χρόνος για να γίνει η μετασκευή...

Για άλλη μια φορά βλέπουμε την αποτυχία της πολιτικής ηγεσίας ως προς την πολιτική των συγκοινωνιών. Και προκειμένου να εξυπηρετηθούν μικροσκοπιμότητες που δήθεν θα δείξουν ένα "κοινωνικό πρόσωπο" εν μέσω της νέας επερχόμενης φοροκαταιγίδας, το τελικό κόστος μετατοπίζεται στον μέσο φορολογούμενο.

(12-02-2016, 03:08 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Στην εποχή Σπίρτζη, έχεις λεωφορείο αν είσαι πρόσφυγας ή άστεγος και μετακινείσαι τζάμπα αν δηλώνεις άνεργος. Οποίος πληρώνει και θέλει συγκοινωνία, τον πουλόπουλο...

Τουλάχιστον διαχωρίσαμε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από αυτή του Προέδρου, για να λειτουργούν "αρμονικά" οι εταιρείες και θα πετάξουμε και τις "κακές" εταιρείες security από το Μετρό και όλα ωραία, όλα καλά.

Ξέχασες και τα +20 λεπτά αριστερά! Tongue
(31-12-2013, 06:04 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Υ.Γ. Στον πίνακα των 59 οχημάτων που διαγράφονται οριστικά υπάρχει Ν1 με πινακίδες ΥΕΚ5150 οι οποίες αντιστοιχούσαν στο Ν1 #150. Όμως μετά το ατύχημα στο Παγκράτι έχει πάρει πινακίδες ΥΝΝ9958 ή ΥΝΝ9963 (μια από τις δύο είναι σίγουρα αλλά δεν θυμάμαι ποια από τις δύο). Ξέρει κανείς αν οι πινακίδες ΥΕΚ5150 δώθηκαν σε άλλο Ν1?

Τελικά το Ν1 #150 έχει πλέον αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9958, το πέτυχα σήμερα στο 235.