Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Τρελαθηκαμε τα Ν2 θα κοψουμε 10 χρονων ειναι τα οχηματα σιγα τα παλια ΕΛΕΟΣ

Και αμα κοπουν τοσα οχηματα πως θα βγαλουν τοσες γραμμες δηλαδη τα Λιοσια θα παρουν μου φαινεται ολες τισ γραμμες στα νοτια
(01-02-2011, 10:02 PM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Δεν ειμαστε καλα.

Αποσυρονται 59 (!!!) Ν1 και 20 Ν2 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)! Συν τοις αλλοις, ακυρωνονται ΟΛΟΙ οι διαγωνισμοι για την προμηθεια ανταλλακτικων, εκτος απ αυτους που εκκρεμει η παραλαβη τους. Τελος, κατι συνεβη και με τα διωροφα, αλλα το μαθαμε 1μιση μηνα μετα.

Λεωφορεία προς απόσυρση από την κυκλοφορία
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%9...A9%CE%94-3

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΜΑΤΑΙΩΣΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ 5 – 6 – 12 – 13 – 14 – 15 – 16 – 17 – 18 – 19- 20 – 21 – 22 – 22 – 23 – 24 – 25 – 26 – 27 – 28 – 29 – 30 – 31 - 32/2010
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%9...%94-%CE%9F

Παράταση χρόνου παράδοσης 4 διώροφων ανοικτών λεωφορείων
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%9...A9%CE%94-2

Να ευχαριστησω τον aliance για την επισημανση.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όμως αποσύρθηκαν ακριβώς αυτά. Για τα Ν2 θα μάθω, αλλά σίγουρα περισσότερα Ν1 αποσύρθηκαν, 100 στο σύνολο επιβεβαιωμένο. Επίσης δεν αναφέρει τα daf η ανακοίνωση τα οποία ακόμα δεν είχαν αποσυρθεί τότε
(02-02-2011, 01:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τρελαθηκαμε τα Ν2 θα κοψουμε 10 χρονων ειναι τα οχηματα σιγα τα παλια ΕΛΕΟΣ

Μεταξύ μας εγώ απο ποιοτικής απόψεως, τα Ν1 θα κράταγα... Υπήρχαν Ν2 που δεν βλεπόντουσαν και φυσικα κάποια που δεν κυκλοφορούν καθόλου...
Πολλά Ν2 είναι σε άθλια κατάσταση. Λαμβάνοντας υπόψη το ότι ακυρώνεται η προμήθεια ανταλλακτικών στο μέλλον, απ' ότι φαίνεται κόβονται λεωφορεία για να προμηθεύουν με ανταλλακτικά τα υπόλοιπα, κοινώς καννιβαλισμός.
Οντως τα Ν2 ειναι σε ασχημη κατασταση που δεν επρεπε να ειναι.
(28-01-2011, 05:02 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Το Μπραχάμι πάντως έχει τα εξής οχήματα

243 έως 245 ΥΕΚ-5243 έως ΥΕΚ-5245 3 οχήματα
283 έως 350 ΥΕΚ-5283 έως ΥΕΚ-5350 68 οχήματα
443 έως 444 ΥΕΗ-7443 έως ΥΕΗ-7444 2 οχήματα
456 ΥΕΗ-7456 1 όχημα
701 έως 708 ΥΕΜ-4701 έως ΥΕΜ-4708 8 οχήματα
Σύνολο : 82 οχήματα

Γιατι τα κανανε 443,444και 456 και δεν τα αφηναν οπως ηταν δηλ 43,44,56 αφου τα DAF εχουν φυγει και οι αριθμοι αυτοι ειναι κενοι?
Υπόθεση εργασίας με βάση τους αριθμούς των υπό απόσυρση / αποσυρθέντων (?) Ν1 και Ν2: Αποσύρονται τα ΣΕΠίτικα Ν1 ως παλιότερα καθώς και τα αεροδρομιακά Ν2, που έχουν άπειρα χιλιόμετρα πίσω τους.
Δεν έπαιται όμως ότι επειδή είναι πιο παλιά τα Σ.ΕΠ.ίτικα Ν1 ότι είναι και σε χειρότερη κατάσταση...

Όπως επίσης και τα αεροδρομιακά μπορεί να έχουν περισσότερα χιλιόμετρα αλλά μεγάλο μέρος τους είναι σε αυτοκινητόδρομο (Αττική Οδό) όπου η φθορά που υφίσταται το όχημα είναι λιγότερη σε σχέση με αυτή που έχουν άλλα λεωφορεία που κινούνται συνεχώς στο κέντρο της πόλης.

Μια λύση που δεν είναι τόσο δύσκολη ούτε πολυέξοδη είναι να μετατραπούν τα δίπορτα για να χρησιμοποιηθούν σε τοπικές γραμμές μακριά από το κέντρο της πόλης και με μικρή κίνηση όπου δεν απαιτούνται 3 πόρτες, π.χ. την 330, την 503 κ.ά., με αφαίρεση των ραφιών για τις αποσκευές και την τοποθέτηση καθισμάτων από τα υπό απόσυρση ή αποσυρμένα λεωφορεία (θυμίζω ότι όλα τα Mercedes πλην των "Βεργίνων", τα Volvo, τα Neoplan Midi και τα Van Hool έχουν ίδια καθίσματα της Interkat).

Τα δε ράφια των αποσκευών μπορούν να τοποθετηθούν σε νεότερα λεωφορεία που θα αναλάβουν δρομολόγια στις γραμμές του αεροδρομίου.
(03-02-2011, 01:54 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Γιατι τα κανανε 443,444και 456 και δεν τα αφηναν οπως ηταν δηλ 43,44,56 αφου τα DAF εχουν φυγει και οι αριθμοι αυτοι ειναι κενοι?

Για να μην υπάρχει συνχυση με τα Daf 43-44-56
(03-02-2011, 10:29 AM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Δεν έπαιται όμως ότι επειδή είναι πιο παλιά τα Σ.ΕΠ.ίτικα Ν1 ότι είναι και σε χειρότερη κατάσταση...

Όπως επίσης και τα αεροδρομιακά μπορεί να έχουν περισσότερα χιλιόμετρα αλλά μεγάλο μέρος τους είναι σε αυτοκινητόδρομο (Αττική Οδό) όπου η φθορά που υφίσταται το όχημα είναι λιγότερη σε σχέση με αυτή που έχουν άλλα λεωφορεία που κινούνται συνεχώς στο κέντρο της πόλης.

Μια λύση που δεν είναι τόσο δύσκολη ούτε πολυέξοδη είναι να μετατραπούν τα δίπορτα για να χρησιμοποιηθούν σε τοπικές γραμμές μακριά από το κέντρο της πόλης και με μικρή κίνηση όπου δεν απαιτούνται 3 πόρτες, π.χ. την 330, την 503 κ.ά., με αφαίρεση των ραφιών για τις αποσκευές και την τοποθέτηση καθισμάτων από τα υπό απόσυρση ή αποσυρμένα λεωφορεία (θυμίζω ότι όλα τα Mercedes πλην των "Βεργίνων", τα Volvo, τα Neoplan Midi και τα Van Hool έχουν ίδια καθίσματα της Interkat).

Τα δε ράφια των αποσκευών μπορούν να τοποθετηθούν σε νεότερα λεωφορεία που θα αναλάβουν δρομολόγια στις γραμμές του αεροδρομίου.

Φιλε Πανο καλη η προταση σου αλλα ετσι οπως εχουν καταντησει τα διπορτα ειναι πιο γηρασμενα και απο τα Ν1.