Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=778293

Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο παρατηρώ ότι και πάλι αναφέρεται απόσυρση τρόλεϊ του χρόνου λόγω περιβαλλοντικής νομοθεσίας ενώ τα παλαιότερα τρόλεϊ της Ο.ΣΥ. είναι 17 ετών...

Επισης, όσο για τα λεωφορεία που αναφέρει θεωρώ απίθανο να αποσυρθούν τα Ν1 του χρόνου ειδικά τώρα που τα περισσότερα πλέον έχουν τηλεματική. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι ήδη 4 Ν1 του Μπραχαμίου (#443, #444, #456, #974), ενώ είναι του 1993, κυκλοφορούν κανονικά συν τα Ν1 του Δήμου Ηλιούπολης που επίσης είναι του 1993 και κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση.
(20-02-2016, 04:21 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]http://www.tovima.gr/society/article/?aid=778293

Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο παρατηρώ ότι και πάλι αναφέρεται απόσυρση τρόλεϊ του χρόνου λόγω περιβαλλοντικής νομοθεσίας ενώ τα παλαιότερα τρόλεϊ της Ο.ΣΥ. είναι 17 ετών...

Οι συνήθεις μ@λ@κίες των ΜΜΕ. "Το 2023 θα έχουν απομείνει 800 από τα 2.000 οχήματα". Μα πόσο βλάκας μπορεί να είναι αυτός που τα γράφει. Ξέρετε κανέναν συγκοινωνιακό φορεα στον δυτικό κόσμο που ΔΕΝ ανανεώνει τα οχήματά του ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά τα αφήνει να ρημάξουν και μετά από ...25 χρόνια ξεμένει;;;

Αν αφήσουμε στην άκρη και τις (συνήθεις) πιέσεις από τους εμπόρους/εισαγωγείς, που θέλουν κανα ευρουλάκι και ονειρεύονται προμήθειες, η πραγματική κατάσταση έχει ως εξής :

ΤΡΟΛΛΕΫ :
Καταρχήν, δεν υπάρχει τρόλλευ πιό παλιό από 18ετία και αναφέρομαι στα εξαχίλιαρα. 18 ετών ηλεκτροκίνητο όχημα είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
Τί σχέση έχουν οι περιβαλλοντικοί δέικτες με την ηλεκτροκίνηση;; Η εκπομπή καυσαερίου εντός πολεοδομικού ιστού είναι μηδέν. Για το ότι η μπανανία μας δεν έχει καταφέρει να παράγει ρεύμα από ΑΠΕ και καίει λιγνίτη στην Κοζάνη, έχοντας καταντήσει την περιοχή σεληνιακό τοπίο και πρώτη σε καρκινικούς δείκτες, γι΄αυτό δεν φταίνε τα τρόλλεϋ.

Τα οχήματα αυτά, όπως και τα επταχίλιαρα, με μια εκ βάθρων συντήρηση μπορούν να παραμείνουν άνετα άλλα δέκα χρόνια στην υπηρεσία.

Έπειτα, ακόμη και σήμερα να τα αποσύρεις, είναι πλέον τόσο συρρικνωμένο το έργο του ΗΛΠΑΠ, που δεν θα λείψουν. 160 οχήματα βγαίνουν πλέον (από τα 330 ενεργά). Δεν κοιτάμε να προσλάβουμε κανέναν οδηγό πρώτα;;

Σε δεύτερη φάση, αυτό που προέχει είναι η εκμετάλλευση του υφιστάμενου δικτύου και των υφιστάμενων οχημάτων. Έχουν δοθεί εκατομμύρια ευρώ σε υποδομές (καλώδια, υποσταθμοί) για να κυκλοφορεί ένα τρόλλεϋ το μισάωρο σε ώρα αιχμής (πχ. γραμμή 19). Μέχρι τότε, δεν χρειάζεται τίποτα.

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ :
Τεράστια ανισοκατανομή στόλου : Τα καινούργια οχήματα (γκαζιέρες Citelis) κόβουν βόλτες στις δυτικές εξοχές, τα αμέσως επόμενα σύγχρονα (γκαζιέρες Iris) απολαμβάνουν τις βόρειες και ανατολικές εξοχές, και ο αστικός ιστός πήζει στα ντηζελοκίνητα.

Τα Ν1 θέλοντας και μή πρέπει από του παραχρόνου να αποσυρθούν. Δεν γίνεται διαφορετικά. Έτσι θα μας μείνει ένα ολόκληρο Α/Σ (Μπραχάμι) χωρίς οχήματα και ένα άλλο (Ελληνικό) δεν θα έχει 12μετρα.

Πιστεύω πως θα κοιτάξουν να τα κρατήσουν (νόμιμα - ξενόμιμα) μέχρι να ανοίξει το Μετρό Χαιδάρι- Πειραιάς και το τράμ ΣΕΦ - Πειραιάς, ώστε να μπορέσει να γίνει μια ριζική αναδιάταξη στα λεωφορεία των προαστίων του Πειραιά (Αγ Βαρβάρα, Νίκαια, Κορυδαλλός, Μανιάτικα) και να εξοικονομηθούν 12μετρα Iris, ώστε να πάνε να καλύψουν την ανατολική Αθήνα που εξυπηρετείται σήμερα από τα Ν1.
Άλλη λύση είναι η δρομολόγηση γραμμών της κεντρικής Αθήνας από τα Α/Σ Άνω Λιοσίων και Ανθούσας, ώστε να χρησιμοποιηθούν πιό σωστά οι γκαζιέρες και, αντίστοιχα, να σταλούν μιντάκια σε γραμμές που μέχρι σήμερα απασχολούν (άσκοπα) 12μετρα. Το σενάριο αυτό έχει πολλά νεκρά οχηματοχιλιόμετρα, αλλά δεν μπορεί να δοθεί άλλη λύση.

Επόμενη λύση είναι η αξιοποίηση του στόλου των τρόλλεϋ που ΔΕΝ έχει ηλικιακά κριτήρια (και 30 ετών να γίνει, κυκλοφορεί. Αρκεί να συντηρηθεί). Σε λεωφόρους όπου υπάρχει υποδομή τρόλλεϋ, τα θερμικά λεωφορεία δεν έχουν δουλειά (πχ. Λένορμαν, Πατησιών)
Τέλος, ανάσα μέχρι το 2022 δίνουν τα ανακατασκευασμένα οχήματα της παραλαβής 1998/9 (ΕΛΒΟ και Volvo νταλίκες), τα οποία έχουν γερή καρδιά (Mercedes, Neoplan Volvo) και θα ανεχτούμε και το αμάξωμά τους.
Η δημοσίευση του χρήστη CHRISTOS μεταφέρθηκε εδώ.
https://diavgeia.gov.gr/doc/72Π0ΟΚΩ0-ΖΩΨ?inline=true

Αποσύρσεις οχημάτων:
-2 GN
-7 N2
-28 Neoplan
-10 Volvo
-1 Renault
-1 Irisbus Agora CNG

Άξιο απορίας είναι τι θα γίνει όταν θα εφαρμοστεί πλήρως η τηλεματική όπου θα έχουν τηλεματική μόλις 1620 οχήματα ενώ θα έχουν πινακίδες πάνω από 1800...
(08-04-2016, 10:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]https://diavgeia.gov.gr/doc/72Π0ΟΚΩ0-ΖΩΨ?inline=true

Αποσύρσεις οχημάτων:
-2 GN
-7 N2
-28 Neoplan
-10 Volvo
-1 Renault
-1 Irisbus Agora CNG

Στον πίνακα των οχημάτων που κατατίθενται πινακίδες υπάρχει το Neoplan #350 το οποίο το έχω καταγράψει να έχει πινακίδες ΥΝΤ-9972. Υπάρχει όντως η αλλαγή αυτή ή είναι δικό μου λάθος;
(09-04-2016, 05:20 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Στον πίνακα των οχημάτων που κατατίθενται πινακίδες υπάρχει το Neoplan #350 το οποίο το έχω καταγράψει να έχει πινακίδες ΥΝΤ-9972. Υπάρχει όντως η αλλαγή αυτή ή είναι δικό μου λάθος;

Έχω καιρό να το πετύχω το συγκεκριμένο, αν και πιθανότατα θα ήταν πολύ καιρό μέσα για να καταθέσουν πινακίδες. Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση να έχει αλλάξει πρόσφατα πινακίδες. Σκέψου το Solaris #77 που άλλαξε πινακίδες κάπου τον περασμένο Ιούνιο πήρε ΥΝΤ-9960.
Τελικά το Neoplan #350 κυκλοφορεί κανονικά στους δρόμους, με την πινακίδα κυκλοφορίας που είχα αναφέρει προ ημερών (ΥΝΤ-9972). Κυκλοφορούσε απόψε στα Τοπικά Ιπποκράτους.
(27-04-2016, 01:43 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Τελικά το Neoplan #350 κυκλοφορεί κανονικά στους δρόμους, με την πινακίδα κυκλοφορίας που είχα αναφέρει προ ημερών (ΥΝΤ-9972). Κυκλοφορούσε απόψε στα Τοπικά Ιπποκράτους.

Πρόσεξε το την επόμενη φορά λίγο καλύτερα, ο αριθμός πλαισίου του αποσυρόμενου είναι σωστός και οι καινούργιες πινακίδες έχουν δοθεί νωρίτερα. Μπορεί να είναι οποιοδήποτε άλλο λεωφορείο με το παρμπρίζ (ή κάποιο πλαϊνό τζάμι) από το 350 και να μην έχουν αλλάξει τον αριθμό (έχει γίνει πολλές φορές)
Και το "λεωφορείο των αστέγων" είναι έτοιμο. Πρόκειται για το Ν1 ΥΕΗ-7444 (#444).

Το Irisbus Agora CNG #936 επαναταξινομήθηκε με πινακίδες ΥΝΝ-9983 και ξανακυκλοφορεί.