Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σήμερα πήγα στο θριάσειο πάνω και ήδη έχουν πάει εκεί αρκετά neoplan midi. Αυτό σημαίνει ότι ήδη άρχισαν να αποσύρονται αυτά που είχαν πει. Και μάλιστα είναι της 2ης γενιάς, ούτε 10ετίας... απ' ότι ξέρω θα πάνε 50 πάνω... και ο λόγος? δεν ξέρουνε σε ποιες γραμμές να τα βάλουν!!! άκουσον άκουσον... αν οι άνθρωποι είναι άσχετοι...
(21-11-2010, 10:18 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Σήμερα πήγα στο θριάσειο πάνω και ήδη έχουν πάει εκεί αρκετά neoplan midi. Αυτό σημαίνει ότι ήδη άρχισαν να αποσύρονται αυτά που είχαν πει. Και μάλιστα είναι της 2ης γενιάς, ούτε 10ετίας... απ' ότι ξέρω θα πάνε 50 πάνω... και ο λόγος? δεν ξέρουνε σε ποιες γραμμές να τα βάλουν!!! άκουσον άκουσον... αν οι άνθρωποι είναι άσχετοι...

Καρα...ασχετοι τεχνοκρατες ειναι φιλε Κωστα, κανονικα αλλα επρεπε να ειχαν παρει σειρα προς αποσυρση οτι απεμεινε απο το 94'.
Μήπως αυτή η μετακίνηση έχει να κάνει με το αμαξοστάσιο στο Θριάσειο του ΟΣΕ που θα παραχωρηθεί στην ΕΘΕΛ και είχε αναφερθεί παλαιότερα, συνεπώς οι τσιμεντόλιθοι μετακινήθηκαν για να καλύψουν τις εκεί γραμμές;
(21-11-2010, 10:18 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Σήμερα πήγα στο θριάσειο πάνω και ήδη έχουν πάει εκεί αρκετά neoplan midi. Αυτό σημαίνει ότι ήδη άρχισαν να αποσύρονται ... Και μάλιστα είναι της 2ης γενιάς, ούτε 10ετίας...

Ακούς δήμαρχε Αμαρουσίου; Τρέξε μην χάσεις τα κελεπούρια!!! Big GrinTongueBig Grin
(22-11-2010, 11:22 AM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Μήπως αυτή η μετακίνηση έχει να κάνει με το αμαξοστάσιο στο Θριάσειο του ΟΣΕ που θα παραχωρηθεί στην ΕΘΕΛ και είχε αναφερθεί παλαιότερα, συνεπώς οι τσιμεντόλιθοι μετακινήθηκαν για να καλύψουν τις εκεί γραμμές;

Όχι... Έχουν βγάλει τις πινακίδες κανονικά της κυκλοφορίας και έχουν γράψει τους αριθμούς με μαρκαδόρους όπως κάνουν σε όλα τα αποσυρμένα
@panos81: Δεν θα πρότεινα να πάνε πουθενά... προτιμάω να βλέπω τις βεργίνες πάνω παρά τους τσιμεντόλιθους... παρ' όλα αυτά επιμένω κακώς τα αποσύρανε
(22-11-2010, 05:28 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Όχι... Έχουν βγάλει τις πινακίδες κανονικά της κυκλοφορίας και έχουν γράψει τους αριθμούς με μαρκαδόρους όπως κάνουν σε όλα τα αποσυρμένα
Μα αυτό δεν έχει γίνει και στα Neoplan, Van Hool και Βεργίνες; Και κάποια επέστρεψαν στην κυκλοφορία. Νομίζω ότι τις πινακίδες τις κρατάνε κάπου, απλά τις βγάζουν από πάνω από τα λεωφορεία.

(22-11-2010, 05:28 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]@panos81: Δεν θα πρότεινα να πάνε πουθενά... προτιμάω να βλέπω τις βεργίνες πάνω παρά τους τσιμεντόλιθους... παρ' όλα αυτά επιμένω κακώς τα αποσύρανε
Ειρωνικά το λέω, αναφερόμενος στα λεγόμενα του Πατούλη πριν μερικές βδομάδες που μιλούσε για "ανανέωση του στόλου της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου με μικρά και ευέλικτα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ.". Φυσικά και διαφωνώ με το να πάρει τσιμεντόλιθους η Συγκοινωνία Αμαρουσίου, καθώς πέρα των υψηλών εκπομπών ρύπων έχουν μειωμένη πραγματική χωρητικότητα σε σχέση με τα υφιστάμενα λεωφορεία, και εσωτερική διαρρύθμιση που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του Αμαρουσίου, ειδικά για τις γραμμές 010 και 020 που έχουν αρκετή επιβατική κίνηση αλλά η διαδρομή τους δεν επιτρέπει την χρήση 12μετρων.
(22-11-2010, 05:28 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]@panos81: Δεν θα πρότεινα να πάνε πουθενά... προτιμάω να βλέπω τις βεργίνες πάνω παρά τους τσιμεντόλιθους... παρ' όλα αυτά επιμένω κακώς τα αποσύρανε
Ειρωνικά το λέω, αναφερόμενος στα λεγόμενα του Πατούλη πριν μερικές βδομάδες που μιλούσε για "ανανέωση του στόλου της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου με μικρά και ευέλικτα λεωφορεία της Ε.ΘΕ.Λ.". Φυσικά και διαφωνώ με το να πάρει τσιμεντόλιθους η Συγκοινωνία Αμαρουσίου, καθώς πέρα των υψηλών εκπομπών ρύπων έχουν μειωμένη πραγματική χωρητικότητα σε σχέση με τα υφιστάμενα λεωφορεία, και εσωτερική διαρρύθμιση που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του Αμαρουσίου, ειδικά για τις γραμμές 010 και 020 που έχουν αρκετή επιβατική κίνηση αλλά η διαδρομή τους δεν επιτρέπει την χρήση 12μετρων.

Και όμως, με τη οικονομική κατάσταση του Δήμου η λύση των "τσιμεντόλιθων" είναι πολύ καλή. Εφόσον λεφτά για καινούργια λεωφορεία δεν υπάρχουν, που αλλού θα βρεί να νοικιάσει μερικά με ετήσιο μίσθωμα λίγων χιλιάδων ευρώ, έστω και με τα μειονεκτήματα που αναφέρεις;
Άσε, που με τις δραστικές περικοπές προσωπικού και υπερωριών οι οποίες συνεπάγονται μείωση των δρομολογίων, η ΕΘΕΛ έχει μερικές εκατοντάδες άχρηστα λεωφορεία και λογικά θα παρακαλάει να τα δώσει είτε για πώληση είτε για μίσθωση προκειμένου να βάλει κάποια χρήματα στα άδεια ταμεία της.
(23-11-2010, 10:29 AM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Μα αυτό δεν έχει γίνει και στα Neoplan, Van Hool και Βεργίνες; Και κάποια επέστρεψαν στην κυκλοφορία. Νομίζω ότι τις πινακίδες τις κρατάνε κάπου, απλά τις βγάζουν από πάνω από τα λεωφορεία.

Nαι λάθος το έθεσα εγώ... στην ΕΘΕΛ δεν θα ξανακυκλοφορήσουν εννοούσα, τα απέσυρε άρα και να υπάρξει αμαξοστάσιο εκεί δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην ΕΘΕΛ. Όλα τα λεωφορεία που είναι πάνω, μέχρι να γίνουν σκραπ κρατάνε τις πινακίδες από όλα στο υπουργείο μέχρι να αποφασιστεί τι θα γίνει... Σαφώς αν ξανακυκλοφορήσουν σε κάποιο δήμο θα πάρουν πίσω τις πινακίδες
Παραδόθηκαν σήμερα στην ΕΘΕΛ 41 πινακίδες ακόμα για τα irisbus. ΥΝΡ 9160/9200. Πινακίδες δίνονται, τα οχήματα δεν βλέπουμε Angry
Μπορεί πάντως εν τέλει οι "τσιμεντόλιθοι" να προτιμηθούν από Δήμους για δύο λόγους: 1) το μέγεθος (αρκετοί Δήμοι χρειάζονται μικρά λεωφορεία για να μπορούν να κινούνται σε συνοικιακούς δρόμους) και 2) η νεότερη ηλικία σε σχέση με τα 12μετρα που αποσύρθηκαν πέρσι.