(09-02-2015, 10:54 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Ερώτηση 1η: Πέρα από το 049, έχει μείνει γραμμή της Αθήνας που να υπάρχει δίκτυο πάνω στη διαδρομή της και να μην έχει γίνει τρόλεϊ; Προσωπικά δε μου έρχεται στο μυαλό άλλη. Αν έχει κάποιος άλλος υπόψιν του κάτι, ας το επισημάνει!
Ερώτηση 2η: Έχουμε τόσο μεγάλη άνεση σε αριθμό τρόλεϊ, ώστε να λέμε ότι να πάρουν και άλλες γραμμές; Γιατί αν και το 049 βγαίνει από ηλεκτροκίνητα και αν -λεμέ ΑΝ- επιβεβαιωθούν οι φήμες του facebook ότι οδεύει προς τοπικοποίηση το Α13, οπότε θα υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης του 12, τι διαθέσιμος στόλος μένει;
Κι όμως, έχει δίκιο ο TMantzas. Ο στόλος τρόλλεϋ ανέρχεται σε αριθμητικά 366. Επίσημα έχουν κοπεί γυρω στα 30 Neoplan, εικάζω πώς άλλα 30 είναι καννιβαλισμένα, άρα πάμε γύρω στα 300 οχήματα ενεργά (και τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να συμμαζευτούν, δεδομένου ότι ο κύκλος ζωής ενός τρόλλεϋ δεν είναι 23 χρόνια, αλλά μέχρι και 30). Από αυτά χρησιμοποιούνται σήμερα περί τα
180. Έχουμε, λοιπόν, περιθώριο να δρομολογήσουν άλλα 65-70 οχήματα τουλάχιστον, και να μείνει εφεδρία περίπου 50 οχήματα.
Αν γίνει τρόλλεϋ το
049, θέλει 10 οχήματα και αντίστοιχο κέρδος σε λεωφορεία.
Επίσης, αν κοπεί το
Α13, θα πρέπει να δρομολογηθεί το 12 με 6λεπτο στην αιχμή και θα χρειαστεί 5-6 οχήματα παραπάνω απ' ότι σήμερα, με κέρδος αντίστοιχο σε λεωφορεία.
Περιθώρια βλέπω επίσης στην
Καλλιθέα. Σήμερα έχουμε 7-8 σκόρπιες διελεύσεις τρόλλεϋ στις γραμμές 1 και 5. Αν οι διελεύσεις γίνονταν ανά 5 λεπτά στην αιχμή (στο τμήμα Τζιζτιφιές - Συγγρού/Φιξ) θα μπορούσε να σταθεί το 040 με 10λεπτο αντί για 8λεπτο και με κέρδος 3 νταλίκες.
Και η
Αχαρνών μπορεί να μπεί στο παιχνίδι με σοβαρή ενίσχυση του
6 στο 6λεπτο και αντίστοιχη τοπικοποίηση του
Γ9. Όφελος 4 γκαζιέρες.
Οι λοιποί άξονες (Βασ. Σοφίας, Πατησίων, Κηφισίας) πράγματι δεν έχουν πλέον παράλληλη κυκλοφοριά λεωφορείων και τρόλλεϋ, αν εξαιρέσεις τους κορμούς (Α5, Α7, Α8, 550) που όμως δεν κόβονται γιατί έχουν ξεχωριστό ρόλο στο συγκοινωνιακό χάρτη. Άλλο βέβαια το γεγονός ότι οι γραμμές τρόλλεϋ που έχουν απομείνει θέλουν ενίσχυση (ειδικά στο Παγκράτι).
Με τα παραπάνω μέτρα θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν περίπου 22-23 λεωφορεία. Μικρός αριθμός μεν, αλλά δίνει ανάσα.
(09-02-2015, 01:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τα 309, 406/7, 418 πήγαν Ανθούσα την 1/5/2011 και αντίστοιχα η Ανθούσα πήρε τότε το 235 και 250. Αυτή η αλλαγή είχε γίνει τότε νομίζω επειδή είχε έλλειψη 12μετρων το Ελληνικό. Όμως, πλέον που δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα είναι σπατάλη να γίνονται τόσα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα.
Midi η Ανθούσα δεν πιστεύω ότι χρειάζεται. Για τις γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση (βλ. 330, 404 κλπ.) έχει τα Renault που δεν είναι για να μπαίνουν σε γραμμές με πολυκοσμία, όπως τα 220/1.
Νταλίκες χρειάζονται σίγουρα το καλοκαίρι στα 304/5/16. Στο Α5 γενικά έχει πέσει η κίνηση και ήδη Καθημερινά έχει γκαζιέρες μαζί με τις GN οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να μπαίνουν πλέον GN.
Όσο για τα Ν1, δεν νομίζω να δημιουργηθεί πρόβλημα με την απόσυρσή τους. Aπό τα 1864 οχήματα στον δρόμο επίσημα βγαίνουν περίπου 1275 οχήματα, τα οπόια όμως στην πραγματικότητα είναι λιγότερα λόγω των μόνιμα κομμένων βαρδιών. Τα Ν1 είναι 225 οχήματα οπότε σε περίπτωση που αποσυρθούν όλα πάμε στα 1639 οχήματα που είναι υπέραρκετα. Το Ελληνικό και το Μπραχάμι μπορούν να καλυφθούν με μεταφορά Irisbus Diesel από τον Πειραιά και Ν2 από Ράλλη. Αν και μερικές γραμμές τους μπορούν να πάρουν είτε 18μετρο (154, 164, 237, 250, B2, Χ97) είτε midi (201).
Υ.Γ. Οι γκαζιέρες πλέον δεν είναι 600, αλλά 491. 200 Citelis, 101 Ιrisbus CNG και 190 Renault.
Οι γραμμές Ζωγράφου (220/1, 235, 250) δεν έχουν τρομερή διαφορά στα νεκρά χιλιόμετρα, είτε βγαίνουν από Ανθούσα είτε από Ελληνικό. Η διαδρομή από Α/Σ Ανθούσας- Μαραθώνος-Μεσογείων-Μιχαλακοπούλου-Άνω Ιλίσια είναι 15 χλμ. περίπου και καλύπτεται σε 30-35 λεπτά (νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ που γίνονται και οι περισσότερες εισαγωγές/εξαγωγές).
Η διαδρομή προς/από Α/Σ Ελληνικό γίνεται μέσω Ούλωφ Πάλμε - Υμηττού - Βουλιαγμένης. Πάνω-κάτω είναι τα ίδια χιλιόμετρα και οι άξονες αυτοί είναι κυκλοφοριακά κορεσμένοι, με συνέπεια να θέλει πάλι περίπου 30-35 λεπτά η διαδρομή από Α/Σ μέχρι Άνω Ιλίσια.
Η Ανθούσα σαφώς και χρειάζεται μίντι. Μην ξεχνάμε και τα τοπικά Κηφισιάς, που είναι πιό κοντά στην Ανθούσα παρά στο Βοτανικό. Δεν συζητάμε καν για 406/407/418/309 που, ενώ είναι δίπλα σχεδόν στο Α/Σ, παίρνουν οχήματα από Ελληνικό.
Όσο για το συνολικό αριθμό οχήματων, έχω την εξής παρατήρηση :
Έχουμε 1864, όπως λές. Αφαιρούμε τα 225 Ν1 και πάμε στα 1639. Τις γκαζιέρες Renault δεν πρέπει να τις αφαιρέσουμε κι αυτές σε 2-3 χρόνια; Αφού είναι "τελειωμένες". Πάμε λοιπόν σε 1450 οχήματα το 2017, αν δεν γίνει κάποια αγορά (που δεν διαφαίνεται) εκ των οποίων χονδρικά :
- 200 γκαζιέρες 7ετίας Citelis.
- 100 γκαζιέρες 12ετίας Iris.
- 280 12μετρα Diesel 12ετίας Iris.
- 250 12μετρα Diesel 17ετίας EΛΒΟ.
- 200 midi 8ετίας Solaris.
- 100 midi 17ετίας Νeoplan
- 120 18μετρα 8ετίας Solaris.
- 60 18μετρα 17eτίας Volvo.
- 120 18μετρα 18ετίας GN.
+ άλλα 20 οχήματα τα οποία θα κοπούν για διάφορες αιτίες.
Τα 12μετρα μου βγαίνουν 830. Φτάνουν, άραγε;;