Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(01-02-2019, 01:12 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Σύγχρονα λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας θα εντάξει στο δυναμικό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βλέπω!  ROFL
Δεν χρειάζεται κάτι καλύτερο για 10' διαδρομής στην Πάτρα, όπου οι κάτοικοι έχουν συνηθίσει από τα εξαιρετικά ξύλινα καθίσματα των Αλέξανδρων.

(01-02-2019, 07:51 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: [ -> ]Για ποιο λόγο;

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προσπαθήσει να νοικιάσει / αγοράσει από τον ΟΑΣΑ λεωφορεία για τον Προαστιακό Πάτρας εδώ και 4-5 χρόνια, αλλά την έτρεχε στα δικαστήρια το Αστικό ΚΤΕΛ. Αφού τελικά κέρδισε την υπόθεση και μετά από ένα διάστημα απραξίας, είπε να εξασκήσει το δικαίωμά της να δρομολογήσει λεωφορεία αστικού τύπου (έχει πολλά υπεραστικά που κάθονται, αλλά δεν είναι και πολύ κατάλληλα) στις γραμμές Καστελόκαμπος - Πανεπιστήμιο - Νοσοκομείο και Ρίο - Αγ. Βασίλειος. Πρακτικά μιλάμε για την εφαρμογή μιας απόφασης που έχει ληφθεί εδώ και μια 5ετία.
(01-02-2019, 03:02 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Δεν χρειάζεται κάτι καλύτερο για 10' διαδρομής στην Πάτρα, όπου οι κάτοικοι έχουν συνηθίσει από τα εξαιρετικά ξύλινα καθίσματα των Αλέξανδρων.


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προσπαθήσει να νοικιάσει / αγοράσει από τον ΟΑΣΑ λεωφορεία για τον Προαστιακό Πάτρας εδώ και 4-5 χρόνια, αλλά την έτρεχε στα δικαστήρια το Αστικό ΚΤΕΛ. Αφού τελικά κέρδισε την υπόθεση και μετά από ένα διάστημα απραξίας, είπε να εξασκήσει το δικαίωμά της να δρομολογήσει λεωφορεία αστικού τύπου (έχει πολλά υπεραστικά που κάθονται, αλλά δεν είναι και πολύ κατάλληλα) στις γραμμές Καστελόκαμπος - Πανεπιστήμιο - Νοσοκομείο και Ρίο - Αγ. Βασίλειος. Πρακτικά μιλάμε για την εφαρμογή μιας απόφασης που έχει ληφθεί εδώ και μια 5ετία.
Σε σχέση με τα καθίσματα των Ν1 που σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις σαφώς και είναι εξαιρετικά τα καθίσματα των Αλέξανδρων οπότε η ειρωνεία είναι μάλλον άστοχη... Η επιλογή των οχημάτων ωστόσο είναι λογική, στην πράξη η διαφορά τους με τα πατρινά Ν1 (Α10 ή ότι άλλο) είναι η καθαριότητα και η συντήρηση

Στο δια ταύτα τώρα... Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη ΑΓΟΡΑΣΕΙ πέντε Ο405Ν από την ΟΣΥ εδώ και χρόνια - και μάλιστα πανάκριβα για την κατάστασή τους. Δεν έγινε ποτέ κανένα δικαστήριο επίσης, πόσο μάλλον να το κερδίσει. Απλά ανέθεσε στο τοπικό Αστικό ΚΤΕΛ συγκεκριμένο το έργο όπως είναι το λογικό και φυσιολογικό και όπως ακριβώς κάνει κάθε σοβαρός operator. Προφανώς για να προβαίνει στην κίνηση αυτή είτε το ΚΤΕΛ για να ανανεώσει τη σύμβαση ζητάει κάποιο υπερβολικό ποσό, είτε θεωρεί ότι θα έχει μικρότερο κόστος αν μισθώσει και λειτουργήσει η ίδια τα απαιτούμενα λεωφορεία. Η περιορισμένη διάρκεια της μίσθωσης ίσως να δείχνει μάλιστα ότι πειραματίζεται και ότι θέλει να εξετάσει αν έχει νόημα να εκτελέσει τα τροφοδοτικά δρομολόγια με δικά της μέσα...
(01-02-2019, 03:34 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Σε σχέση με τα καθίσματα των Ν1 που σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις σαφώς και είναι εξαιρετικά τα καθίσματα των Αλέξανδρων οπότε η ειρωνεία είναι μάλλον άστοχη... Η επιλογή των οχημάτων ωστόσο είναι λογική, στην πράξη η διαφορά τους με τα πατρινά Ν1 (Α10 ή ότι άλλο) είναι η καθαριότητα και η συντήρηση

Εεε όχι και σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις... Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι ταπετσαρίες των Αθηναϊκών Ν1 είναι σε καλή κατάσταση και αυτές που φθείρονται αντικαθιστώνται σχετικά άμεσα (και ανά τακτά διάστηματα). Το γελοίο είναι εν έτη 2019 να μεταφέρεις κόσμο σε καθισματα απο φορμαικα...
(01-02-2019, 05:35 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Εεε όχι και σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις... Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι ταπετσαρίες των Αθηναϊκών Ν1 είναι σε καλή κατάσταση και αυτές που φθείρονται αντικαθιστώνται σχετικά άμεσα (και ανά τακτά  διάστηματα). Το γελοίο είναι εν έτη 2019 να μεταφέρεις κόσμο σε καθισματα απο φορμαικα...

Δεν θέλεις να μάθεις τι "ζει" στις "σε καλή κατάσταση" ταπετσαρίες των καθισμάτων των Ο405Ν της Αθήνας, πίστεψε με...
Το "γελοίο" έχει εφαρμοστεί καθαρά και μόνο για λόγους απολύμανσης... Το ευκολότερο πράγμα να αλλαχτεί σε ένα λεωφορείο είναι το σαλόνι του - για κάποιο λόγο δεν το κάνουν...
Ολίγο από off topic αλλά σχετικό με τα προηγούμενα...

Ανακοίνωση 01/02/2019 – Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για οδηγούς λεωφορείων

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προτίθεται να προσλάβει πέντε (5) οδηγούς για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, για να καλύψει το έργο Καστελόκαμπος-Πανεπιστήμιο, Αγ. Βασίλειος- Ρίο και Πάτρα –Κιάτο. Η έδρα των άνω δραστηριοτήτων θα είναι η πόλη της Πάτρας. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να πληρούν τα παρακάτω τυπικά προσόντα:

-Να είναι κάτοχοι απολυτήριου μέσης εκπαίδευσης.
-Να είναι ηλικίας από 30 ετών έως 40 ετών.
-Να είναι κάτοχοι επαγγελματικού διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Δ και κατηγορίας Ε.
-Να έχουν επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον οκτώ (8) ετών.(Βεβαίωση εργοδότη ή ένσημα)
-Να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν νόμιμη απαλλαγή από αυτές. (Προσκόμιση Πιστοποιητικού Στρατολογίας)
-Να μην έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα ή να διώκονται για κακούργημα ή πλημμέλημα, που συνεπάγεται στέρησης των πολιτικών τους δικαιωμάτων (προσκόμιση Ποινικού Μητρώου).

Η κατάθεση αιτήσεων θα γίνεται στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού στο γραφείο 715 στον 7ο Όροφο, Καρόλου 1-3 Αθήνα, την Παρασκευή 01 Φεβρουαρίου 2019, τη Δευτέρα 04 Φεβρουαρίου 2019, την Τρίτη 05 Φεβρουαρίου 2019 και Τετάρτη 06 Φεβρουαρίου 2019 ώρες 09:00-16:00.

Οι αιτήσεις που θα κατατεθούν στο ως άνω χρονικό διάστημα θα εξεταστούν την Πέμπτη 07 Φεβρουαρίου 2019 και ώρα 10:00 στο γραφείο 309, 3ο όροφο Καρόλου 1-3 Αθήνα, από Επιτροπή παρουσία των ενδιαφερομένων.

http://www.trainose.gr/unassinged/ανακοί...ήλωσης-εν/
Το Ν2 #578 έχει νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΧ-9979.
Τα Ν1 #708 και #996 (πρώην #338) επέστρεψαν στις γραμμές της Γλυφάδας 164 και Α3 . (από χθεσινό πόστ στην ομάδα "ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ(ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ)" . Τώρα το #708 εμφανίζεται στη γραμμή 205 και σύμφωνα με τη τηλεματική του "mesametaforas" έχει να κινηθεί από τον Ιανουάριο του 2018 στη νυχτερινή 790 !
Στα Ν1 με αριθμό κυκλοφορίας ΖΚΖ-9986 και ΥΝΤ-9951 έχει αλλάξει ο αριθμός παρμπρίζ και έχει γίνει 986 και 951 αντίστοιχα, ακολουθώντας τον αριθμό κυκλοφορίας τους. Ο παλιός αριθμός παρμπρίζ τους ήταν 230 και 213 αντίστοιχα.
Και το Ν2 728 με νέες πινακίδες ΥΝΧ-9973!
Εθεάθη το GN #465 της Ράλλη με καινούργια βαφή σαν να βγήκε χθες από το εργοστάσιο στη γραμμή Α2 σήμερα το πρωί !