Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Όταν αποσυρθούν τα Ν1 του Μπραχαμίου, στις γραμμές της Ν.Σμύρνης τι λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν?
(01-04-2015, 01:30 AM)mercedes1988 Έγραψε: [ -> ]Όταν αποσυρθούν τα Ν1 του Μπραχαμίου στις γραμμές της Ν.Σμύρνης τι λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν?

Citelis. Διαφορετικά θα καταργηθούν σαν γραμμές.

ΥΓ: Συγγνώμη αλλά οι βλακώδεις ερωτήσεις εισπράττουν βλακώδεις απαντήσεις. Καλό μήνα!
(01-04-2015, 12:56 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το άρθρο αναφέρει αρκετές ανακρίβειες.

Τέλη του 2016 μόνο τα Ν1 πρέπει να αποσυρθούν, 225 οχήματα. Και αυτά μόνο από τον μεγάλο δακτύλιο. Δηλαδή μπορούν να κυκλοφορούν σε Τοπικά Γλυφάδας, 154 κ.α.

Τρόλεϊ δεν χρειάζεται να αποσυρθεί κανένα. Τα παλαιότερα Neoplan και Vanhool είναι του 1999, δηλαδή 16 ετών. Όμως, δεν χρειαζόμαστε επιπλέον. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στη αιχμή το πολύ 173 τρόλεϊ σε σύνολο 356 οχημάτων (ενεργά όμως νομίζω είναι κάπου στα 290). Δηλαδή σχεδόν τα μισά κάθονται μέσα.

Επίσης, όσον αφορά τις νταλίκες δεν χρειάζονται επιπλέον. Πολλές γραμμές λόγω επέκτασης του μετρό βγαίνουν άνετα με 12μετρα βλ. Α3, Α13, Β15, 154, 164 και αν λάβουμε υπόψιν ότι διαρκώς ανακατασκευάζονται τόσο GN όσο και Volvo δεν βλέπω νέα προμήθεια 18μετρων.

Τώρα, για τα Renault θεωρώ πως πρέπει έστω και λίγα να μείνουν ακόμα γιατί δεν φτάνουν τα Irisbus CNG και τα Citelis να καλύψουν τις βάρδιες των Λιοσίων και της Ανθούσας. Επιπλέον, είναι τα μόνα λεωφορεία που αν αποσυρθούν η μόνη πιθανότητα μεταπώλησης είναι για ...σκράπ, λόγω φυσικού αερίου. Γι' αυτό πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να μείνουν όσα αντέχουν μηχανικά και δεν σέρνονται ή μένουν από εδώ και 'κει τα οποία θα μπαίνουν σε "χαλαρές" γραμμές τύπου 404, 416, 712, 723 κ.α. Ακόμα, έχουν δαπανηθεί πολλά χρήματα για να έχουν αυτά τα αμαξοστάσια εγκαταστάσεις φυσικού αερίου και είναι κρίμα τελικά να έχουν πάλι diesel οχήματα.

Τα Citelis είναι του 2010. Επίσης, το 2009 ήρθαν τα Solaris και το 2010 τα 4 διόροφα B9TL.

Θα συμφωνήσω όσον αφορά τα τρόλλεϋ, όπου η τυχόν προμήθεια οχημάτων μου μυρίζει ... μίζες. Τί να τα κάνουν τα τρόλλεϋ, οδηγούς θα πάρουν ποτέ για να έχουμε μια στοιχειώδη εξυπηρέτηση και να βγούν έξω τα 100 και βάλε οχήματα που σαπίζουν αχρησιμοποίητα;;

Όσο όμως για τα θερμικά λεωφορεία, τα πράγματα όντως είναι λίγο δυσκολα - αν βέβαια συνεχίσουν να κόβουν βάρδιες (όπως διαπιστώσαμε με τη σημερινή νέα δρομολόγηση), μπορούμε να σουτάρουμε τα Ν1 και από σήμερα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι. Πέραν της πλάκας τώρα :

- Τα Ν1 του χρόνου θα έχουν συμπληρώσει 23 έτη βασανισμένης και ταλαιπωρημένης κυκλοφορίας. Πόσο ακόμη; Όλα τα οχήματα έχουν γράψει +- 1 εκ. χιλιόμετρα. Το ότι δεν έχουν σκορπίσει στο δρόμο οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη γερμανική τους κατασκευή. Δεν πιστεύω ότι μπορούν να σταθούν για πάνω από δύο-τρία χρόνια ακόμη, ούτε στα τοπικά, ούτε πουθενά. Έκαναν με μαεστρία τον κύκλο τους.
- Τα Renault πρώτης γενιάς είναι εντάξει από αμάξωμα και κατά 7 χρόνια νεώτερα των Ν1, αλλά όπως έχουμε πεί πολλάκις, ο κινητήρας τους δεν αντέχει άλλο. Κρίμα μεν, αλλά ούτε αυτά θα αντέξουν.
- Τα αμέσως επόμενα υποψήφια είναι διάφορα σαράβαλα της ΕΛΒΟ και ειδικά τα μιντάκια. Απ' όπου κι αν τα πιάσεις (σασί, υπερκατασκευή, κινητήρας) είναι για πέταμα.
- Οι νταλίκες ανακατασκευάζονται μεν, αλλά πόσες; Ειδικά για τις VOLVO, δεν βλέπω και πολύ φώς, ότι και να κάνουν.

Συνεπώς, δεν είναι άτοπο να μιλάμε για 500 οχήματα περίπου, τα οποία θα αφαιρεθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από τη δύναμη του στόλου. Είναι ευκαιρία να δούμε, πριν την παραγγελία οποιουδήποτε οχήματος, τις ανάγκες μετακίνησης που θα διαμορφωθούν στα επόμενα χρόνια.

Το δίκτυο μετρό θα έχει πάρει σχεδόν οριστική μορφή και - αν κάποτε - έρθει και η γραμμή 4, θα "σβήσουν" κάτι γραμμές - μεγαθήρια τύπου 608.
Αν και το κέντρο της Αθήνας επανέρχεται δειλά - δειλά και ξαναποκτά ζωή (Εμπορικό Τρίγωνο, Αγορά) το κεντρικό λεκανοπέδιο, δηλ. οι περιοχές κατοικίας της Αθήνας και των κοντινών προαστίων, χάνει ολοένα και περισσότερο τον πληθυσμό του χωρίς να διαφαίνεται αντιστροφή της τάσης. Αιτία, τα πολύ γερασμένα ακίνητα και η έλλειψη προοπτικής επανοικοδόμησης. Επίσης, η τάση των νέων οικογενειών να εγκαταλείπουν τα προάστια των γονέων τους και να εγκαθίστανται σε ημιαστικές περιοχές δεν φαίνεται να ανακόπτεται.
Συνεπώς, οι γραμμές που θα χρειάζονται στο μέλλον 18μετρα θα είναι σίγουρα λιγότερες, πρέπει όμως να γίνει και μια σωστή επανεκτίμηση. Πχ το 049 πρέπει να βγεί με νταλίκα, όπως και τα 237, 250, Β9, Β12, πράγμα που δεν συμβαίνει.
Το πρόβλημα είναι ότι η διαδικασία για την προμήθεια νέων λεωφορείων συνήθως έχει μεγάλη διάρκεια. Παράδειγμα η προηγούμενη προμήθεια που ήταν να γίνει ενόψει του 2004 και τελικά ήρθαν μόνον τα Agora S. Και τούτο, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν χρήματα και βιαζόμασταν λόγω των αγώνων. Τώρα δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, επομένως ακόμη και εάν προκηρυχθεί αύριο ο σχετικός διαγωνισμός, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί εγκαίρως.
Επομένως, ο,τι υπάρχει θα συνεχίσει να κυκλοφορεί όσο αντέξει. Τα Ν1 μπορούν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν εκτός πράσινου δακτυλίου, ωστόσο πόσα οχήματα χρειάζονται για τα τοπικά της Γλυφάδας; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να αναλάβουν και τα τοπικά άλλων περιοχών (πχ Ζηρίνειο), αλλά τότε είτε θα πρέπει να αλλάξουν αμαξοστάσιο (καταλαμβάνοντας ίσως χώρο από πεθαμένα Renault), είτε να μετακινούνται κάθε ημέρα διανύοντας δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα, επιταχύνοντας έτι περαιτέρω το τέλος τους....
(07-04-2015, 11:25 AM)antonis Έγραψε: [ -> ]Τα Ν1 μπορούν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν εκτός πράσινου δακτυλίου, ωστόσο πόσα οχήματα χρειάζονται για τα τοπικά της Γλυφάδας; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να αναλάβουν και τα τοπικά άλλων περιοχών (πχ Ζηρίνειο), αλλά τότε είτε θα πρέπει να αλλάξουν αμαξοστάσιο (καταλαμβάνοντας ίσως χώρο από πεθαμένα Renault), είτε να μετακινούνται κάθε ημέρα διανύοντας δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα, επιταχύνοντας έτι περαιτέρω το τέλος τους....

Το τελευταίο είναι απαγορευτικό. Πέρα από το Α/Σ Ελληνικού, κανένα άλλο με πετρελαιοκίνητα δε θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει τα N1, αφού βρίσκονται εντός ορίων "πράσινου δακτυλίου". Και η διαδρομή από το Α/Σ Ελληνικού μέχρι την Κηφισιά, για παράδειγμα, θα είναι τρομερά χρονοβόρα, αν ακολουθήσει τις οριακές οδούς (Τιτάνων, Αλεξιουπόλεως, Αργυρουπόλεως, Ηρ. Πολυτεχνείου, Πεντάρη, Πρωτόπαππα, ΕΛ. Βενιζέλου, Κατεχάκη, Μεσογείων, Αγ. Παρασκευής, Χαλανδρίου, Παπανικολή) ή κοστοβόρα, αν ακολουθήσει την Αττική Οδό.

Με δεδομένο πάντως ότι τα N1 βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, δε νομίζω πως δε θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν κάποια στην Ανθούσα, για να καλύψουν τα ΒΠ και τα Μεσόγεια, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα άδειαζε ο χώρος από τα "πεθαμένα" και θα προχωρούσε η εγκατάσταση φυσικού αερίου στο Α/Σ Ρέντη (αλήθεια τι γίνεται μ' αυτό το θέμα?), για να δέχονταν γκαζιέρες.
Nα κάνω μια .... τροϊκανή πρόβλεψη (και εύχομαι να αποδειχθώ ψεύτης) :

Ο στόλος ΔΕΝ θα ανανεωθεί σύντομα. Όπως προείπαν και οι συμφορουμίτες, οι διαδικασίες δημοσίων διαγωνισμών, αναθέσεων κλπ. θα πάρουν 3-4 χρόνια, ακόμη και να ξεκινήσουν αύριο το πρωί.
Ίσως όμως να είναι και επιδίωξη, ώστε να αναγκαστεί ο ΟΑΣΑ να εκχωρήσει την εκτέλεση συγκοινωνίας σε τρίτους, εκτός ΟΣΥ, όπως γίνεται και στο εξωτερικό.
Έτσι θα εισέλθει από την "πίσω πόρτα" ο ιδιώτης στις συγκοινωνίες.

Παράδειγμα από Γερμανία (Στουτγάρδη) :
Στην πόλη αυτη δραστηριοποιείται η δημοτική επιχείρηση SSB, που από το 1869 λειτουργεί το τράμ της πόλης καθώς και τα λεωφορεία του δικτύου.
Ο στόλος λεωφορείων της SSB όμως, δεν επαρκεί (κατά περίεργο τρόπο) για την κάλυψη όλων των γραμμών που οφείλει να εκτελεί.
Η πρακτική που ακολουθείται είναι να αναθέτει υπεργολαβικά με σύμβαση έργου την εκτέλεση ορισμένων δρομολογίων (είτε ολόκληρης γραμμής είτε κάποιων οχημάτων) σε τρίτες εταιρείες ιδιωτών, οι οποίες βάζουν τα δικά τους λεωφορεία (αστικά μεν αλλά με λογότυπο του ιδιώτη, πχ Knisel Tours) και τους δικούς τους οδηγούς.
Οι οποίοι ιδιώτες (κατά περίεργο τρόπο), ενώ είναι τουριστικά γραφεία, κατέχουν αστικού τύπου λεωφορεία, όμοιων προδιαγραφών με αυτών της SSB, δηλ. καινούργια μέχρι 10ετίας το πολύ. 12μετρα ή ακόμη και midi.
Που σημαίνει ότι οι ιδιώτες, για να έχουν οχήματα που δεν μπορούν να κάνουν άλλη δουλειά (πχ τουριστική) παρά μόνο να δουλέψουν σε αστικές γραμμές της SSB ως υπεργολάβοι, κατά περίεργο τρόπο ξέρουν (εδώ και δεκαετίες) ότι η SSB σίγουρα θα έχει έλλειψη οχημάτων και σίγουρα θα τους αναθέσει (σε αυτούς και όχι σε κάποιον άλλο) την εκτέλεση δρομολογίων σε συγκεκριμένη γραμμή που παίρνει μόνο midi.

Α, εξυπακούεται ότι (κατά περίεργο τρόπο) το κόστος λειτουργίας ενός ιδιωτικού λεωφορείου ανά χιλόμετρο είναι μικρότερο από αυτό που δαπανά η SSB για το δικό της στόλο, επειδή (κατά περίεργο τρόπο) οι οδηγοί των ιδιωτικών οχημάτων πληρώνονται τρείς κι εξήντα, δουλεύουν κάτι δεκάωρα και παίρνουν άδεια όταν και αν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Ενώ οι συνάδελφοί τους της SSB έχουν σύστημα 6 μέρες δουλειά - 3 μέρες ρεπό, συνδικαλιστικά, παροχές, επιδόματα κλπ. κλπ., κάτι βέβαια που δεν αρέσει στην SSB αλλά η κλαδική σύμβαση αυτά λέει και η verdi (συνδικάτο) δεν αστειεύεται.


Σαν πολλά περίεργα δε μαζεύτηκαν ;;

Αυτά για να μην κράζουμε μόνο τα δικά μας.
Μαντεύω ότι σε 2-3 χρόνια θα γίνει το ίδιο. Ο ΟΑΣΑ θα ζητάει δρομολόγια, η ΟΣΥ θα αδυνατεί να τα εκτελέσει (ό,τι γίνεται και σήμερα) και στη συνέχεια είτε ο ΟΑΣΑ απευεθείας, είτε η ΟΣΥ με υπεργολαβία θα αναθέτει ένα "πακέτο" γραμμών σε κάποιον ιδιώτη λεωφορείατζή, που - όλως τυχαίως - θα έχει στην κατοχή του δέκα μεταχειρισμένα χρέπια 12μετρα, δέκα τελειωμένα 18μετρα και πέντε σαπάκια midi. Τα οποία οχήματα θα τα δουλεύουν είλωτες με 586€ μισθό και, αν μείνουν στο δρόμο ή αν βρωμάνε, δεν θα μιλάει κανείς γιατί είναι ιδιωτικά.
Δεν μπορώ να σχολιάσω όλα τα περίεργα, αλλά οι προδιαγραφές των οχημάτων δεν είναι τυχαίες ίδιες. Ο εκάστοτε ΟΑΣΑ ορίζει τις προδιαγραφές των οχημάτων που μπορούν να πραγματοποιήσουν αστική συγκοινωνία. Π.χ. ενώ στην Αγγλία τα περισσότερα διόροφα λεωφορεία έχουν μία πόρτα, στο Λονδίνο έχουν δύο και οι ιδιώτες χρειάζεται να κάνουν μετατροπή για να τα πάνε σε δρομολόγια εκτός Λονδίνου.
(01-04-2015, 01:38 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Θα συμφωνήσω όσον αφορά τα τρόλλεϋ, όπου η τυχόν προμήθεια οχημάτων μου μυρίζει ... μίζες. Τί να τα κάνουν τα τρόλλεϋ, οδηγούς θα πάρουν ποτέ για να έχουμε μια στοιχειώδη εξυπηρέτηση και να βγούν έξω τα 100 και βάλε οχήματα που σαπίζουν αχρησιμοποίητα;;

Όσο όμως για τα θερμικά λεωφορεία, τα πράγματα όντως είναι λίγο δυσκολα - αν βέβαια συνεχίσουν να κόβουν βάρδιες (όπως διαπιστώσαμε με τη σημερινή νέα δρομολόγηση), μπορούμε να σουτάρουμε τα Ν1 και από σήμερα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι. Πέραν της πλάκας τώρα :

- Τα Ν1 του χρόνου θα έχουν συμπληρώσει 23 έτη βασανισμένης και ταλαιπωρημένης κυκλοφορίας. Πόσο ακόμη; Όλα τα οχήματα έχουν γράψει +- 1 εκ. χιλιόμετρα. Το ότι δεν έχουν σκορπίσει στο δρόμο οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στη γερμανική τους κατασκευή. Δεν πιστεύω ότι μπορούν να σταθούν για πάνω από δύο-τρία χρόνια ακόμη, ούτε στα τοπικά, ούτε πουθενά. Έκαναν με μαεστρία τον κύκλο τους.
- Τα Renault πρώτης γενιάς είναι εντάξει από αμάξωμα και κατά 7 χρόνια νεώτερα των Ν1, αλλά όπως έχουμε πεί πολλάκις, ο κινητήρας τους δεν αντέχει άλλο. Κρίμα μεν, αλλά ούτε αυτά θα αντέξουν.
- Τα αμέσως επόμενα υποψήφια είναι διάφορα σαράβαλα της ΕΛΒΟ και ειδικά τα μιντάκια. Απ' όπου κι αν τα πιάσεις (σασί, υπερκατασκευή, κινητήρας) είναι για πέταμα.
- Οι νταλίκες ανακατασκευάζονται μεν, αλλά πόσες; Ειδικά για τις VOLVO, δεν βλέπω και πολύ φώς, ότι και να κάνουν.

Συνεπώς, δεν είναι άτοπο να μιλάμε για 500 οχήματα περίπου, τα οποία θα αφαιρεθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από τη δύναμη του στόλου. Είναι ευκαιρία να δούμε, πριν την παραγγελία οποιουδήποτε οχήματος, τις ανάγκες μετακίνησης που θα διαμορφωθούν στα επόμενα χρόνια.

Το δίκτυο μετρό θα έχει πάρει σχεδόν οριστική μορφή και - αν κάποτε - έρθει και η γραμμή 4, θα "σβήσουν" κάτι γραμμές - μεγαθήρια τύπου 608.
Αν και το κέντρο της Αθήνας επανέρχεται δειλά - δειλά και ξαναποκτά ζωή (Εμπορικό Τρίγωνο, Αγορά) το κεντρικό λεκανοπέδιο, δηλ. οι περιοχές κατοικίας της Αθήνας και των κοντινών προαστίων, χάνει ολοένα και περισσότερο τον πληθυσμό του χωρίς να διαφαίνεται αντιστροφή της τάσης. Αιτία, τα πολύ γερασμένα ακίνητα και η έλλειψη προοπτικής επανοικοδόμησης. Επίσης, η τάση των νέων οικογενειών να εγκαταλείπουν τα προάστια των γονέων τους και να εγκαθίστανται σε ημιαστικές περιοχές δεν φαίνεται να ανακόπτεται.
Συνεπώς, οι γραμμές που θα χρειάζονται στο μέλλον 18μετρα θα είναι σίγουρα λιγότερες, πρέπει όμως να γίνει και μια σωστή επανεκτίμηση. Πχ το 049 πρέπει να βγεί με νταλίκα, όπως και τα 237, 250, Β9, Β12, πράγμα που δεν συμβαίνει.

Τον παραπάνω στόλο δεν βλέπω τι να τον κάνουμε αν δεν υπάρχουν οδηγοί. Πλέον, μετα και τις περικοπές επίσημα βγαίνουν περίπου 1230 οχήματα (στην πραγματικότητα βγαίνουν ακόμα λιγότερα γιατί υπάρχουν και άλλες ανεπάνδρωτες βάρδιες). Επίσης, έπονται και αλλαγές σε Δυτικά και Ανατολικά Προάστια που θα μειώσουν ακόμα περισσότερο τις ανάκες σε λεωφορεία.

Επιπλέον, άμεσα δεν βλέπω κάποια προμήθεια λεωφορείων. Γι΄αυτό θεωρώ ότι το καλύτερο είναι να γίνει κάποια διαλογή και αμάξια που ακινητούν για καιρό και έχουν έχουν βλάβες που απαιτούν πολλά χρήματα να αποσυρθούν τελείως και αφενός να δώσουν ανταλλακτικά σε άλλα που δεν έχουν τόσο σοβαρές βλάβες τα οποία θα ξαναβγούν στο δρόμο αφετέρου τα ίδια θα πάνε για σκράπ κάτι που σημαίνει εσοδα. Έτσι, έγινε π.χ. στην Ράλλη σε κάποιο βαθμό όπου αποσύρθηκαν Volvo και Ν2 που στην ουσία ακινητούσαν και πλεόν έχουμε το Β12 με Volvo, Ν2 στα 051, 622/815, Α13 απο εκεί που ήταν σχεδόν ολόκληρα με Irisbus Diesel, περισσότερες νταλίκες στο Β9 και έχουμε και κάποιες νταλίκες στο 421.

Επίσης, υπάρχει υποχρησιμοποιήση άλλων τύπων λεωφορείων. Για παράδειγμα στο Ελληνικό από τα 65 Solaris που νομίζω έχουν μείνει βγαίνουν μόλις 30 (101~2, 142~1, 155~2, 162~1, 209~3, 212~4, 227~4 (6 έχει συνολικά πλέον η γραμμή αλλά ένα κομμάτι είναι ακόμα στο Βοτανικό), 309~2, 406~3, 407~3, 418~2, 910~3). Αν τελικώς αποφασιστεί να αποσυρθούν τελείως τα Renault μπορούν να μεταφερθούν αρκετά midi στην Ανθούσα και από Ελληνικό και από Βοτανικό ώστε να καλύψουν αρκετές γραμμές της που δεν έχουν ανάγκη 12μετρα (306, 307, 322/3, 330, 404, 411, 651, 653). Το ίδιο και στα Άνω Λιόσια με κάτι 024, 712, 723, 748, Τοπικά Αχαρνών κ.α.

Τα Ν1 πάντως δείχνουν να αντέχουν ακόμα. Τα 1εκ. χιλιόμετρα πρέπει να τα έχουν ξεπεράσει όλα αλλά και πάλι δεν είναι πολλά χιλιόμετρα για την ηλικία τους.

Στις νταλίκες τώρα από GN πρέπει να έχουν ανακατασκευαστεί αρκετές πλέον και συνεχίζεται η ανακατασκευή τους. Για τα Volvo δεν ξέρω αν αξίζει η δουλεία που γίνεται.

Στα 237 και 250 θα μπορούσαν άνετα να παίρνουν νταλίκες αν στο Ελληνικό δεν τις στέλναν στο Α3 και στο Χ97 που πάνε άδεια. Το Β9 δεν έπαιρνε εδώ και καιρό λόγω έργων, πλέον έχει πάλι. Το Β12 στις βάρδιες που έχει η Ράλλη βγαίνουν με Volvo.

(07-04-2015, 11:25 AM)antonis Έγραψε: [ -> ]Το πρόβλημα είναι ότι η διαδικασία για την προμήθεια νέων λεωφορείων συνήθως έχει μεγάλη διάρκεια. Παράδειγμα η προηγούμενη προμήθεια που ήταν να γίνει ενόψει του 2004 και τελικά ήρθαν μόνον τα Agora S. Και τούτο, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν χρήματα και βιαζόμασταν λόγω των αγώνων. Τώρα δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, επομένως ακόμη και εάν προκηρυχθεί αύριο ο σχετικός διαγωνισμός, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί εγκαίρως.
Επομένως, ο,τι υπάρχει θα συνεχίσει να κυκλοφορεί όσο αντέξει. Τα Ν1 μπορούν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν εκτός πράσινου δακτυλίου, ωστόσο πόσα οχήματα χρειάζονται για τα τοπικά της Γλυφάδας; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να αναλάβουν και τα τοπικά άλλων περιοχών (πχ Ζηρίνειο), αλλά τότε είτε θα πρέπει να αλλάξουν αμαξοστάσιο (καταλαμβάνοντας ίσως χώρο από πεθαμένα Renault), είτε να μετακινούνται κάθε ημέρα διανύοντας δεκάδες νεκρά χιλιόμετρα, επιταχύνοντας έτι περαιτέρω το τέλος τους....

Τα Τοπικά Γλυφάδας πριν τις αλλαγές στα Νότια είχαν 19 οχήματα, τώρα πρέπει να είναι στα 17. Επίσης, εκτός πράσινου δακτυλίου από Ελληνικό είναι τα 154 (3 οχήματα), 120 (3 οχήματα), Χ97 (2 οχήματα). Σύνολο 25. Μεγάλος αριθμός δεν είναι αλλά σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα μελλοντικά είναι μια "ανάσα".
(15-06-2015, 02:15 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Με μόνιμη βλάβη σίγουρα είναι τα #9023, #9141, #9183 και άλλα πολλά. Σίγουρα 20 οχήματα τουλάχιστον είναι μέσα με βλάβες και κάποια από αυτά σοβαρές. Μάλιστα το #9183 σε μία φωτογραφία που έπεσε πρόσφατα στα χέρια μου ήταν και ελαφρώς καννιβαλισμένο ενώ στο #9023 έλειπε ο κινητήρας.

ΥΓ: Έχω τα νούμερα των εκτός οχημάτων αλλά δεν είναι επιβεβαιωμένα όλα ότι όντως είναι εκτός.

Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε off topic.

Πέρσι αλλά ούτε και μέχρι στιγμής φέτος ΚΤΕΟ δεν πέρασαν τα (άρα και κατα πάσα πιθανότητα κάθονται μόνιμα μέσα) : #9023, #9097, #9140, #9155, #9162, #9183, #9184, δηλαδή 7 Citelis. Στάνταρ έχουν βγει και επιπλέον βλάβες με την πάροδο του χρόνου όπως αναφέρεις το #9141.

Το πρόβλημα είναι ότι είναι 5 ετών λεωφορεία και κάθονται στο αμαξοστάσιο. Είναι γεγονός ότι ο σημερινός στόλος της Ο.ΣΥ. (ονομαστικά) είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες της και το κυριότερο δεν μπορεί να τον συντηρήσει. Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει μια διαλογή σε τύπους λεωφορείων που ούτως ή άλλως δεν έχουν πολύ μέλλον (Ν1, Renault, Neoplan) έτσι ώστε να αποσυρθούν άμεσα η πλειοψηφία όσων ακινητούν. Έτσι μπορούμε να εξασφαλίσουμε ανταλλακτικά για τα υπόλοιπα, να γλιτώσουμε πάγια έξοδα (Τέλη Κυκλοφορίας, Ασφάλειες) και να βγουν και έσοδα από την εκποιήσή τους για να αγοραστούν ανταλλακτικά για τα Citelis και τα Solaris που κάθονται μέσα και γίνονται δότες οργάνων.
(15-06-2015, 06:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Πέρσι αλλά ούτε και μέχρι στιγμής φέτος ΚΤΕΟ δεν πέρασαν τα (άρα και κατα πάσα πιθανότητα κάθονται μόνιμα μέσα) : #9023, #9097, #9140, #9155, #9162, #9183, #9184, δηλαδή 7 Citelis. Στάνταρ έχουν βγει και επιπλέον βλάβες με την πάροδο του χρόνου όπως αναφέρεις το #9141.

Πάντως ορισμένα από τα παραπάνω Citelis τα έχω πετύχει τα έτη 2014-2015. Τα #9140 και #9155 τα έχω δει φέτος τον Γενάρη και τον Μάιο αντίστοιχα ενώ τα #9097, #9141, #9162, #9184 τα είδα στα μέσα του 2014 σε κυκλοφορία. Αυτά προκύπτουν από δικές μου παρατηρήσεις, μπορεί στις καταγραφές που γίνονται κατά καιρούς να έχουν παρατηρηθεί πιο πρόσφατα.