Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(07-04-2013, 05:37 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επίσης, δεν γνωρίζω αν υπάρχουν καθόλου Renault στα Άνω Λιόσια πλέον.
Σαφώς και υπάρχουν ακόμα Renault!! Το 735 βγαίνει όπως πάντα ΜΟΝΟ με Renault! Για τα υπόλοιπα τοπικά Μενιδίου δε γνωρίζω...
Α15, Ε15, Β8, Γ9, Γ10, Γ12, 504, 700, 711, 719, 723, 727, 748, 822, 823, 878, 879 έχουν μόνιμα Citelis. Α11, A13, 732, Β15 έχουν Citelis σε συνδυασμό με Ν2. Το Α8 σε συνδυασμό με Irisbus από Ανθούσα. Το 730 έχει Citelis αποκλειστικά τα Σάββατα και το 735 το έχω δει μόνο με Citelis. Τα Renault των Λιοσίων που είναι πια;
(07-04-2013, 08:57 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Α15, Ε15, Β8, Γ9, Γ10, Γ12, 504, 700, 711, 719, 723, 727, 748, 822, 823, 878, 879 έχουν μόνιμα Citelis. Α11, A13, 732, Β15 έχουν Citelis σε συνδυασμό με Ν2. Το Α8 σε συνδυασμό με Irisbus από Ανθούσα. Το 730 έχει Citelis αποκλειστικά τα Σάββατα και το 735 το έχω δει μόνο με Citelis. Τα Renault των Λιοσίων που είναι πια;
Στα τοπικά Μενιδίου προφανώς!! Και το 735 έχει Citelis μόνο τα Σαββατοκύριακα!
Υπάρχουν ακόμη τα μικρά vanhoolakia του βοτανικού, απλά όχι όλα
Μπαίνουν στα 100, 060 και καμιά φορά 025.
Παιδιά το σκεφτόμουν αυτές τις μέρες. Vanhoolάκια πόσα έχουν μείνει τελικά; Δε θα πρέπει να αποσυρθούν αυτά κάποια στιγμή; Είναι τα παλιότερα οχήματα του στόλου πλάκα πλάκα!
Πάνω από 25 - 30 δεν είναι πια. Τα Neoplan Midi μπορούσαν να πάνε στις γραμμές αυτές άλλα μάλλον και τα Neoplan Midi δεν έχουν και πολύ μέλλον μπροστά τους. Τα Vanhool Midi είναι ο μόνος ενεργός τύπος λεωφορείου στην Αθήνα που δεν έχω μπει ποτέ
(09-04-2013, 12:09 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Παιδιά το σκεφτόμουν αυτές τις μέρες. Vanhoolάκια πόσα έχουν μείνει τελικά; Δε θα πρέπει να αποσυρθούν αυτά κάποια στιγμή; Είναι τα παλιότερα οχήματα του στόλου πλάκα πλάκα!

Παρόλο που είναι τα παλαιότερα λεωφορεία της Αθήνας (κατασκευής 1992), δεν θα αποσυρθούν ακόμα μιας και δεν έχουν πολλά χιλιόμετρα στη πλάτη τους! (καθε μέρα 100 και 060 τι να μαζέψει?). Επίσης είναι ο μόνος τύπος λεωφορείου που χωράει στα στενά πίσω απ' το Συνταγμα (για το 100). Μίντι εκεί δε χωράει!
(09-04-2013, 03:31 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Παρόλο που είναι τα παλαιότερα λεωφορεία της Αθήνας (κατασκευής 1992), δεν θα αποσυρθούν ακόμα μιας και δεν έχουν πολλά χιλιόμετρα στη πλάτη τους! (καθε μέρα 100 και 060 τι να μαζέψει?). Επίσης είναι ο μόνος τύπος λεωφορείου που χωράει στα στενά πίσω απ' το Συνταγμα (για το 100). Μίντι εκεί δε χωράει!

Κάποια στιγμή όμως πρέπει να ληφθεί απόφαση για το τί θα γίνουν αυτές οι γραμμές. Ούτε στο Λυκαβηττό χωράει Σολαράκι ή Νέοπλαν 8μετρο. Να καταργηθούν οι γραμμές είναι δύσκολο (τουλάχιστον το 060 εξυπηρετεί δυσπρόσιτη περιοχή - οι ανηφόρες δεν παλεύονται με τα πόδια, ούτε καν από νεώτερους), από την άλλη όμως τα οχήματα είναι 21 ετών και, ασχέτως χιλιομέτρων, είναι γερασμένα και έχουν ημερομηνία ... λήξης.

Η προχειρότητα όμως του ΟΑΣΑ (και του Ελληνικού Δημοσίου γενικά) θα μας οδηγήσουν, σε 2 - 3 χρόνια, σε κάποια πανάκριβη ειδική παραγγελία, όπως έγινε και το 1992 με τα VanHoolακια, κάτι που αποφεύγει το Αμβούργο στη Γερμανία, που έχει δύο αντίστοιχες γραμμές (47/48 - Τοπικά Bergedorf).

Υπ' όψιν ότι η αντίστοιχη εκεί "ΕΘΕΛ" (Hochbahn) έψαχνε μέχρι πρότινος να συμπράξει με ελληνικούς ορεινούς δήμους, ώστε να μπορέσει να ανανεώσει οικονομικά τα 4-5 οχήματα που θέλουν αυτές οι δύο γραμμές και που είναι ίδιων τοπογραφικών δεδομένων με το Λυκαβηττό. Εκεί, βλέπετε, προνοούν. Τουλάχιστον, ας τους ενημερώσει η ΟΣΥ κάποια στιγμή, ότι επίκειται αντικατάσταση στόλου, ώστε να μπούν σε κοινή παραγγελία και να γλιτώσουν τις ...ειδικές κατασκευές που στοιχίζουν παραπάνω απ' ότι ένα 12μετρο του συρμού.
(09-04-2013, 04:38 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Κάποια στιγμή όμως πρέπει να ληφθεί απόφαση για το τί θα γίνουν αυτές οι γραμμές. Ούτε στο Λυκαβηττό χωράει Σολαράκι ή Νέοπλαν 8μετρο. Να καταργηθούν οι γραμμές είναι δύσκολο (τουλάχιστον το 060 εξυπηρετεί δυσπρόσιτη περιοχή - οι ανηφόρες δεν παλεύονται με τα πόδια, ούτε καν από νεώτερους), από την άλλη όμως τα οχήματα είναι 21 ετών και, ασχέτως χιλιομέτρων, είναι γερασμένα και έχουν ημερομηνία ... λήξης.

Η προχειρότητα όμως του ΟΑΣΑ (και του Ελληνικού Δημοσίου γενικά) θα μας οδηγήσουν, σε 2 - 3 χρόνια, σε κάποια πανάκριβη ειδική παραγγελία, όπως έγινε και το 1992 με τα VanHoolακια, κάτι που αποφεύγει το Αμβούργο στη Γερμανία, που έχει δύο αντίστοιχες γραμμές (47/48 - Τοπικά Bergedorf).

Υπ' όψιν ότι η αντίστοιχη εκεί "ΕΘΕΛ" (Hochbahn) έψαχνε μέχρι πρότινος να συμπράξει με ελληνικούς ορεινούς δήμους, ώστε να μπορέσει να ανανεώσει οικονομικά τα 4-5 οχήματα που θέλουν αυτές οι δύο γραμμές και που είναι ίδιων τοπογραφικών δεδομένων με το Λυκαβηττό. Εκεί, βλέπετε, προνοούν. Τουλάχιστον, ας τους ενημερώσει η ΟΣΥ κάποια στιγμή, ότι επίκειται αντικατάσταση στόλου, ώστε να μπούν σε κοινή παραγγελία και να γλιτώσουν τις ...ειδικές κατασκευές που στοιχίζουν παραπάνω απ' ότι ένα 12μετρο του συρμού.

Όμως έμενα αυτό που προβληματίζει περισσότερο είναι αν αξίζει όντως η αγορά οχημάτων γι' αυτές τις δύο γραμμές που δεν έχουν και κάποια ιδιαίτερη επιβατική κίνηση αρά και οικονομικό όφελος. Ίσως να 'ταν καλύτερο να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις στις διαδρομές τους ώστε να μπορούν να διέλθουν τα κανονικά 8μετρα του στόλου.