Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Εμ βέβαια... τα Agora φτιάχτηκαν για δρόμους ανάλογους της Γαλλίας και όχι του Ellada!

Όσον αφορά την αντικατάσταση των Van Hool, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η αστική εκδοχή του Mercedes-Benz Sprinter, όπως αυτά των Δήμων Βύρωνα και Δάφνης. Βγαίνουν και σε δίπορτα, και ένα τέτοιο υπάρχει στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος" για να συνδέει τον αεροσταθμό με το parking μακράς διάρκειας. Είναι παρόμοιου μεγέθους, και έχουν χαμηλό δάπεδο και ράμπα ΑΜΕΑ για να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της Ε.ΘΕ.Λ.
Τι, αυτή που έχει ο ΟΑΣΘ για την Άνω Πόλη;;; Με τίποτα.......
Άσε που δεν παίρνουν και ορθίους!
(19-01-2011, 08:33 PM)cmegas Έγραψε: [ -> ]Τι, αυτή που έχει ο ΟΑΣΘ για την Άνω Πόλη;;; Με τίποτα.......

Συμφωνω λιγο αβολα ειναι και δεν νομιζω πως κανει για το κεντρο της Αθηνας.
(19-01-2011, 08:02 PM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: [ -> ]Ναι οντως τα Ν1 ειναι αξιοπρεπεστατα τυχαιο που τα αφησαν τελευταια για αποσυρση? ...δεν νομιζω, οι γκαζιερες ηταν κακη επιλογη οπως και τα AGORA S πετρελαιου που και αυτα τριζουν αρκετα ειδικα οταν πεφτουν σε καμια λακουβα!

Ισως μονο τα Ν1 του Ελληνικου ειναι αξιοπρεπεστατα. Τα Ν1 Μπραχαμιου -πρωην Ανθουσας- ειναι διαλυμενα, πραγματικα για λυπη. Καθισματα σκισμενα, λειπουν μεσα τα πλαστικα πανελ και εχουν καλυφθει με εφημεριδες, οι πορτες ανοιγουν με το ζορι, βρωμικες προμετωπιδες, λειπουν τα διακοσμητικα λαστιχακια των τζαμιων... Ο,τι περασει απο Ανθουσα διαλυεται προφανως...
Ο Άγιος Δημήτριος όμως κάνει καλή συντήρηση οπότε ίσως τα συμμαζέψει. Θυμίζω τις "Βεργίνες"...
Πραγματικα εγω θυμαμαι οταν εμπαινα τοπικα γλυφαδασ και 140 με βεργινα παρ ολο που ηταν νεωτερα τοτε ηταν χειροτερα συνηθως ελειπαν ττα καλυματα στα φωτα της στασης ,στην 749 θυμαμαι που κρεμοταν το φωσ της μεσαιας πορτας και αλλα πολλα


(20-01-2011, 01:23 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Ισως μονο τα Ν1 του Ελληνικου ειναι αξιοπρεπεστατα. Τα Ν1 Μπραχαμιου -πρωην Ανθουσας- ειναι διαλυμενα, πραγματικα για λυπη. Καθισματα σκισμενα, λειπουν μεσα τα πλαστικα πανελ και εχουν καλυφθει με εφημεριδες, οι πορτες ανοιγουν με το ζορι, βρωμικες προμετωπιδες, λειπουν τα διακοσμητικα λαστιχακια των τζαμιων... Ο,τι περασει απο Ανθουσα διαλυεται προφανως...

Γιατι και οι GN της Ανθουσας που ηρθαν Ελληνικο(564-599) (700-719 πρωην 600-619) για λυπη ειναι
Και λιγα λες για κλαματα ειναι.
(25-01-2011, 10:06 AM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Κι εγώ είδα σήμερα στο Ο.Α.Κ.Α. στο Α8.

Πάντως δεν μπορούμε να είμαστε και τόσο αισιόδοξοι για το μέλλον τους... ούτε τα Άνω Λιόσια φημίζονται για την συντήρησή τους, ενώ οι πλείστες των διαδρομών που κυκλοφορούν είναι στις χειρότερες περιοχές της Αθήνας, τόσο από πλευράς οδικού δικτύου όσο και από πλευράς επιβατών (γύφτοι, μετανάστες "κακής πάστας" κ.τ.λ.).

Τελικά θα αποσυρθούν οριστικά τα Renault με την είσοδο των Citelis ή θα τα στείλουν προσωρινά στο αμαξοστάσιο του Ο.Σ.Ε. μέχρις ώτου ολοκληρωθούν τα έργα στην Ανθούσα και πάνε όλα τα Agora φυσικού αερίου εκεί;
αποσυρση?μα ειναι μονο 10 χρονων
Τότε αυτά που τα έστειλαν στο Θριάσειο γιατί είναι εκεί;
(25-01-2011, 02:22 PM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Τότε αυτά που τα έστειλαν στο Θριάσειο γιατί είναι εκεί;
μαλλον δεν θα τραβανε αλλο