Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(18-06-2013, 01:58 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=369636 Σύμφωνα μ' αυτό το άρθρο μέχρι το 2018-2019 θα υπάρξει προμήθεια 500 λεωφορείων και τρόλλεϋ. Βέβαια παραλάβη νέων τρόλλεϋ θα ήταν απίστευτη σπατάλη καθώς σήμερα βγαίνουν περίπου τα μισά στην αιχμή και με το τράμ στην Πανεπιστημίου και στην Πατησίων θα μειωθούν ακόμα περισσότερο.

Αναφέρεσαι στο τώρα όμως. Γιατί να μην αντικατασταθούν κάποιοι κορμοί με τρόλεϊ; Πχ. 049, Α3/Β3, Α1+Α2 και αλλά πολλά...
(18-06-2013, 11:17 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Vanhool Midi δεν έχουν μέλλον μπροστά τους και σε λίγα χρόνια πρέπει να αποσυρθούν βάση νόμου. Αν δεν έρθουν τόσο μικρά λεωφορειάκια δεν πρόκειται να συνεχίσουν να υπάρχουν 060 και 100 αν και για την 100 δεν είμαι σίγουρος ότι χρειάζεται. Επίσης αν κρίνω από την κατάσταση τους και πολλά Neoplan Midi θα φύγουν θέλοντας και μη ειδικά από αυτά του Πειραιά. Γενικά θα δούμε τα επόμενα χρόνια.

Από την αραίωση του 100 και το κόψιμο του 060 τις Κυριακές απ' ότι φαίνεται είτε θα καταργηθούν είτε θα αλλάξουν διαδρομή ώστε να χωράνε τα midi.


(18-06-2013, 11:18 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αναφέρεσαι στο τώρα όμως. Γιατί να μην αντικατασταθούν κάποιοι κορμοί με τρόλεϊ; Πχ. 049, Α3/Β3, Α1+Α2 και αλλά πολλά...

Πιστεύω ότι δεν αξίζει κάτι τέτοιο γιατί είναι μέγαλο το κόστος της υποδομής για επεκτάσεις. Επίσης, μια χαρά δουλεύουν τα Α3/Β3, Α1 και Α2 με τα λεωφορεία και υπάρχει και το τραμ στην Παραλιακή.
(18-06-2013, 12:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Πιστεύω ότι δεν αξίζει κάτι τέτοιο γιατί είναι μέγαλο το κόστος της υποδομής για επεκτάσεις. Επίσης, μια χαρά δουλεύουν τα Α3/Β3, Α1 και Α2 με τα λεωφορεία και υπάρχει και το τραμ στην Παραλιακή.

Δεν αξίζει να μειωθούν οι ρύποι που παράγονται; Κανονικά σε όλους τους μεγάλους οδικούς άξονες (Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος, Πειραιώς) θα έπρεπε να υπάρχει υποδομή για τρόλεϊ και μόνο το τοπικό συγκοινωνιακό δίκτυο να υποστηρίζεται από λεωφορεία.
Το 10 πως εξυπηρετεί άψογα Συγγρού/Βασ. Κωνσταντίνου/Κηφισίας;
(18-06-2013, 12:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δεν αξίζει να μειωθούν οι ρύποι που παράγονται; Κανονικά σε όλους τους μεγάλους οδικούς άξονες (Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος, Πειραιώς) θα έπρεπε να υπάρχει υποδομή για τρόλεϊ και μόνο το τοπικό συγκοινωνιακό δίκτυο να υποστηρίζεται από λεωφορεία.
Το 10 πως εξυπηρετεί άψογα Συγγρού/Βασ. Κωνσταντίνου/Κηφισίας;

Η Βουλιαγμένης (θα) έχει μετρό, η Ποσειδώνος τράμ και για την Πειραιώς ίσως με το Α/Σ Ρουφ επεκτείνουν την υποδομή μέχρι Πειραιά. Δηλαδή όπου υπάρχει άλλο κύριο μέσο μεταφοράς (μετρό, τραμ) τα λεωφορεία είναι ενισχυτικά και δεν γίνονται τρόλλεϋ. Το 10 εξυπηρετεί δύο άξονες χωρίς μετρό ή τραμ. Εκεί που συμφωνώ να υπάρχουν μόνο τρόλλεϋ είναι στην Λένορμαν, στην Αχαρνών και εν μέρει στην Πατησίων επειδή το Α8 δεν μπορεί να φύγει απ' το κέντρο γιατί είναι ο κορμός των τοπικών Ηρακλείου (640, 642).
(18-06-2013, 12:52 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Η Βουλιαγμένης (θα) έχει μετρό, η Ποσειδώνος τράμ και για την Πειραιώς ίσως με το Α/Σ Ρουφ επεκτείνουν την υποδομή μέχρι Πειραιά. Δηλαδή όπου υπάρχει άλλο κύριο μέσο μεταφοράς (μετρό, τραμ) τα λεωφορεία είναι ενισχυτικά και δεν γίνονται τρόλλεϋ. Το 10 εξυπηρετεί δύο άξονες χωρίς μετρό ή τραμ. Εκεί που συμφωνώ να υπάρχουν μόνο τρόλλεϋ είναι στην Λένορμαν, στην Αχαρνών και εν μέρει στην Πατησίων επειδή το Α8 δεν μπορεί να φύγει απ' το κέντρο γιατί είναι ο κορμός των τοπικών Ηρακλείου (640, 642).

Δε διαφωνώ με αυτά που λες, αλλά το θέμα είναι να βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής. Γιατί λοιπόν στους κεντρικούς οδικούς άξονες να μην έχουμε τρόλεϊ αντί για ρυπογόνα λεωφορεία;
Και να αντικατασταθούν και τα σημερινά οχήματα του στόλου των θερμικών λεωφορείων με νέα πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
(18-06-2013, 11:18 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αναφέρεσαι στο τώρα όμως. Γιατί να μην αντικατασταθούν κάποιοι κορμοί με τρόλεϊ; Πχ. 049, Α3/Β3, Α1+Α2 και αλλά πολλά...

Διότι το κόστος υποδομής είναι αρκετά υψηλό καθώς επίσης και η τιμή αγοράς ενός τρόλλεϋ έναντι ενός θερμικού λεωφορείου. Ιδανική επιλογή θα ήταν η δρομολόγηση υβριδικών λεωφορείων και βέβαια η μέγιστη δυνατή εκμετάλευση των ηλεκτροκίνητων όπου το επιτρέπει το δίκτυο, μικρές επεκτάσεις του οποίου είναι εφικτές με σχετικά χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τη χάραξη νέων γραμμών και θα πρέπει να ληφθού υπόψη.

(18-06-2013, 12:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δεν αξίζει να μειωθούν οι ρύποι που παράγονται;
Και το τρόλλεϋ παράγει ρύπους. Το γεγονός πως βρίσκονται στην Μεγαλόπολη και την Πτολεμαΐδα δεν τους ακυρώνει ούτε ως περιβαλλοντική επιβάρυνση, ούτε ως κόστος. Και φυσικά το ότι οι ρύποι βρίσκονται μακριά από το σπίτι μας δεν είναι σοβαρό επιχείρημα.
Γίνεται διαγωνισμός για την πώληση 43 Den Oudsten και Vanhool A300. http://www.osy.gr/ethelsite/pages/proclamations.php
Εκποιούνται (δίνονται προς διάλυση) τα υπ' αριθμόν #11, #15, #30, #31 VanHool A507, μαζί με 70 ακόμη 12μετρα VanHool A300, καθώς και 5 τρόλεϊ (1140, 2001, 5006, 5028, 5095), έναντι 190.700€.

Περισσότερα εδώ: http://www.osy.gr/ethelsite/pages/proclamations.php
http://www.youtube.com/watch?v=-UVncRcZrqk

Στο παραπάνω βίντεο εκτός από αρκετά μουσειακά λεωφορεία διακρίνονται και κάποια Daf και ένα Ν1. Επίσης, φαίνονται κάποια τρόλλεϋ Neoplan και μάλιστα στο 1:54 είναι ένα που φαίνεται παροπλισμένο.
Το video είναι 9 μήνες παλιό και τότε υπήρχαν ακόμα στους δρόμους της Αθήνας αρκετά Neoplan 6000. Τώρα πια δεν υπάρχει κανένα. Μόνο στον Πειραιά τα βλέπεις. Άρχισαν να αποσύρονται; Κρίμα.
Όσο για το Ν1 δεν είναι το μόνο που έχει αποσυρθεί. Φαντάζομαι είναι κι άλλα πολλά.