Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Στο Μπραχάμι επίσης υπάρχει το Ν1 #951 με πινακίδα ΥΝΤ-9951 και στη σειρά με τα εφτάρια υπάρχει και το #708
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, αλλά σήμερα είδα με τις πινακίδες ΥΝΧ 9986 το ΥΜΙ 1373 neoplan. Το όχημα είναι 100% σίγουρο, για τις πινακίδες έχω μια μικρή επιφύλαξη για το 8, δλδ είμαι 99% σίγουρος. Ήταν δρομολογημένο στην γραμμή 025. Αν γίνεται να επιβεβαιωθεί στο 100% η πινακίδα
Edit: Άκυρη η επιφύλαξη, υπάρχει κανονικά η πινακίδα στην κατάσταση ΚΤΕΟ, οπότε είναι η ΥΝΧ 9986
Ένα παράδοξο συνεχίζει εδώ και καιρό με τους αριθμούς παρμπρίζ των οχημάτων.

Με τις συνεχείς μεταφορές οχημάτων από τον Βοτανικό στην Ανθούσα ή/και αντίστροφα, υπάρχουν Γκαζιέρες και Ν1 με τον ίδιο αριθμό στο ΑΜ ΑΝΘ! Και όσο κι αν είναι δανεικά (και αγύριστα) στην Ανθούσα, θα μπορούσαν τα Ν1 να αποκτήσουν τους αρχικούς τους αριθμούς για να αποφευχθεί η σύγχυση. Έτσι έγινε με κάποια 100αρια που γύρισαν από τον Βοτανικό (103,109 κτλ) εκτός από το 801 (ενώ δεν υπάρχει σύγχυση, αφού οι γκαζιέρες ξεκινάνε από την 873 τυπικά).

Παράλληλα στο ΑΜ ΜΠΡ, που έχει μια δική του τακτική στην αριθμοδότηση των οχημάτων κατά πλήρη ακολουθία του αριθμού κυκλοφορίας, εξαίρεση αποτελεί το 213 που διατήρησε τον αριθμό παρμπρίζ που είχε.
(12-04-2020, 03:38 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Ένα παράδοξο συνεχίζει εδώ και καιρό με τους αριθμούς παρμπρίζ των οχημάτων.

Με τις συνεχείς μεταφορές οχημάτων από τον Βοτανικό στην Ανθούσα ή/και αντίστροφα, υπάρχουν Γκαζιέρες και Ν1 με τον ίδιο αριθμό στο ΑΜ ΑΝΘ! Και όσο κι αν είναι δανεικά (και αγύριστα) στην Ανθούσα, θα μπορούσαν τα Ν1 να αποκτήσουν τους αρχικούς τους αριθμούς για να αποφευχθεί η σύγχυση. Έτσι έγινε με κάποια 100αρια που γύρισαν από τον Βοτανικό (103,109 κτλ) εκτός από το 801 (ενώ δεν υπάρχει σύγχυση, αφού οι γκαζιέρες ξεκινάνε από την 873 τυπικά).

Παράλληλα στο ΑΜ ΜΠΡ, που έχει μια δική του τακτική στην αριθμοδότηση των οχημάτων κατά πλήρη ακολουθία του αριθμού κυκλοφορίας, εξαίρεση αποτελεί το 213 που διατήρησε τον αριθμό παρμπρίζ που είχε.

Κανονικά τα πρώην 200αρια Ν1 του Βοτανικού δεν θα έπρεπε να είχαν αλλάξει ποτέ παρμπρίζ. Τζάμπα τα αυτοκόλλητα και οι εργατοώρες. Τότε δεν είχε Νεοπλαν κάτω από 300.. Από Ελληνικό θα μπορούσαν να είχαν στείλει μερικά 200αρια παραπάνω στον Βοτανικό και τα πρώτα 100αρια να πηγαίναν Μπραχάμι ή Ανθούσα χωρίς αλλαγή.

Το πρώην #213 έχει αλλάξει παρμπρίζ εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο (#951) απλά δεν το άλλαξαν ποτέ στην τηλεματική.
(12-04-2020, 04:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Κανονικά τα πρώην 200αρια Ν1 του Βοτανικού δεν θα έπρεπε να είχαν αλλάξει ποτέ παρμπρίζ. Τζάμπα τα αυτοκόλλητα και οι εργατοώρες. Τότε δεν είχε Νεοπλαν κάτω από 300.. Από Ελληνικό θα μπορούσαν να είχαν στείλει μερικά 200αρια παραπάνω στον Βοτανικό και τα πρώτα 100αρια να πηγαίναν Μπραχάμι ή Ανθούσα χωρίς αλλαγή.

Το πρώην #213 έχει αλλάξει παρμπρίζ εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο (#951) απλά δεν το άλλαξαν ποτέ στην τηλεματική.
Τα πήρε η μπάλα τα 200αρια με τα 100αρια που ήρθαν από το Ελληνικό.. 

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ το θυμόμουν ως 951, απλά μου χτύπησε κάπως που εμφανίζεται ακόμα ως 213. Μάλλον έχουν καιρό να ασχοληθούν με τους αριθμούς της εφαρμογής!
Βελτιώνονται οι διαθεσιμότητες οχημάτων στην Ανθούσα, οπότε σιγά-σιγά θα αρχίσουν να φεύγουν τα Ν2.
Από σήμερα, μετά από μήνες, το 948 Ν1, το 163 που είχε τροχαίο και έχει αλλαχθεί όλο το πίσω μέρος του οχήματος και η 893 επίσης που είχε σπάσει όλο το παρμπρίζ μπροστά..
Πλάκα έχει πάντως. Η Ανθουσα από 'κει που ήταν γεμάτη με "πράσινα" λεωφορεία CNG, κοντεύει να γίνει Βοτανικός No2. Στα μετρό Πλακεντίας, Χαλανδρίου, Νομισματοκοπειου έβλεπες παντού "πρασινιλα" και πλέον έχουν γεμίσει από O405N.
(22-05-2020, 01:58 AM)MitsosDaBest Έγραψε: [ -> ]Πλάκα έχει πάντως. Η Ανθουσα από 'κει που ήταν γεμάτη με "πράσινα" λεωφορεία CNG, κοντεύει να γίνει Βοτανικός No2. Στα μετρό Πλακεντίας, Χαλανδρίου, Νομισματοκοπειου έβλεπες παντού "πρασινιλα" και πλέον έχουν γεμίσει από O405N.
Η Ανθούσα έγινε το τελευταίο Αμαξοστάσιο των οχημάτων πριν κοπούν. Τόσο για τις Renault, η πλειοψηφία των οποίων αποσύρθηκε από την Ανθούσα, όσο και για τα Ν1 τα οποία δεν πρόκειται να μετακινηθούν.

Είναι δε εμφανής η διαφορά των Ν1 που ήρθαν τώρα στην Ανθούσα (808, 966, 978 πχ), με αυτά που έμειναν ένα διάστημα στον Βοτανικό (109, 110 κτλ) και με αυτά που πήγαν απευθείας από το Ελληνικό στην Ανθούσα. Μια κλιμακώμενη χρεποποίηση εξωτερικά, εσωτερικά και μηχανικά. Για παράδειγμα τα 138, 139, 142 είναι για κλάματα, απ'έξω παντού χτυπημένα και με σκουριές και μέσα με φουσκωμένα πάνελ, ανοιγμένα πατώματα.. Τα δε Ν1 του Βοτανικού πετάνε, το 966 πήγαινε σαν καινούργιο, χωρίς να κλωτσάει και να κοπανάει.
(22-05-2020, 08:06 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Η Ανθούσα έγινε το τελευταίο Αμαξοστάσιο των οχημάτων πριν κοπούν. Τόσο για τις Renault, η πλειοψηφία των οποίων αποσύρθηκε από την Ανθούσα, όσο και για τα Ν1 τα οποία δεν πρόκειται να μετακινηθούν.

Είναι δε εμφανής η διαφορά των Ν1 που ήρθαν τώρα στην Ανθούσα (808, 966, 978 πχ), με αυτά που έμειναν ένα διάστημα στον Βοτανικό (109, 110 κτλ) και με αυτά που πήγαν απευθείας από το Ελληνικό στην Ανθούσα. Μια κλιμακώμενη χρεποποίηση εξωτερικά, εσωτερικά και μηχανικά. Για παράδειγμα τα 138, 139, 142 είναι για κλάματα, απ'έξω παντού χτυπημένα και με σκουριές και μέσα με φουσκωμένα πάνελ, ανοιγμένα πατώματα.. Τα δε Ν1 του Βοτανικού πετάνε, το 966 πήγαινε σαν καινούργιο, χωρίς να κλωτσάει και να κοπανάει.

Πράγματι, η κατάσταση των Ν1 της Ανθούσας είναι τραγική. Όχι βέβαια ότι αυτά του Μπραχαμίου είναι καλύτερα. Ήδη από τότε που λειτουργούσε ακόμη το Α/Σ Ελληνικό, οι διαφορές ήταν χαώδεις : Οχήματα του Ελληνικού ήταν αξιόμαχα και περιοποιημένα, ενώ αυτά του Μπραχαμίου για κλάματα. Ο Βοτανικός ήταν τότε κάπου στη μέση (βέβαια έφταιγε και το γεγονός ότι τα οχήματα του Βοτανικού έβγαιναν στις εξοχικές ...Ελευσίνες, Ασπροπύργους κλπ.)

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, ειλικρινά, γιατί το εν λόγω Α/Σ της Ανθούσας δεν φροντίζει τα λεωφορεία του. Ειδικά για 138,139,142 που αναφέρεσαι, τα θυμάμαι από τον καιρό του Ελληνικού, καθώς έκαναν καθημερινά δρομολόγια στα Ιλίσια και στο 235 και ήταν όντως σε πολύ καλή κατάσταση.

Για μένα, η μόνη λύση είναι το outsourcing της συντήρησης, όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί με τον προηγούμενο διαγωνισμό των 750 οχημάτων. Διαφορετικά, θα συνεχίσει το μοτίβο δεκαετιών, ήτοι : αγοράζουμε 200 καινούργια λεωφορεία, στη συνέχεια μας τελειώνουν τα ανταλλακτικά, δεν αγοράζουμε άλλα, αρχίζουν και χαλάνε τα οχήματα και καταφεύγουμε στη γνώριμη λύση του καννιβαλισμού. Έτσι κατάντησαν τα Solaris (10 χρονών οχήματα), έτσι κατάντησαν και τα Citelis (ομοίως 10 χρονών).

Με το outsourcing θα ξέρουμε ότι ο προμηθευτής αναλαμβάνει για 12 χρόνια (τόσος είναι ο ωφέλιμος κύκλος) τη συντήρηση του λεωφορείου, δηλαδή για 12 χρόνια θα έχουμε έναν στόλο "κομπλέ". Στη συνέχεια θα παραδίνεται στην ΟΣΥ (και θα αρχίσει ο καννιβαλισμός, αλλά σε λεωφορεία που ήδη έχουν φάει τα ψωμιά τους).

Αλήθεια, τα Ν1 δεν πρέπει να κοπούν οριστικά φέτος (αφού γράψανε 27 χρόνια πλέον και ξεπέρασαν κάθε άλλο ρεκόρ; Μέχρι και οι νταλίκες Β10Μ δεν ξεπέρασαν τα 25...)
(22-05-2020, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Πράγματι, η κατάσταση των Ν1 της Ανθούσας είναι τραγική. Όχι βέβαια ότι αυτά του Μπραχαμίου είναι καλύτερα. Ήδη από τότε που λειτουργούσε ακόμη το Α/Σ Ελληνικό, οι διαφορές ήταν χαώδεις : Οχήματα του Ελληνικού ήταν αξιόμαχα και περιοποιημένα, ενώ αυτά του Μπραχαμίου για κλάματα. Ο Βοτανικός ήταν τότε κάπου στη μέση (βέβαια έφταιγε και το γεγονός ότι τα οχήματα του Βοτανικού έβγαιναν στις εξοχικές ...Ελευσίνες, Ασπροπύργους κλπ.)

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, ειλικρινά, γιατί το εν λόγω Α/Σ της Ανθούσας δεν φροντίζει τα λεωφορεία του. Ειδικά για 138,139,142 που αναφέρεσαι, τα θυμάμαι από τον καιρό του Ελληνικού, καθώς έκαναν καθημερινά δρομολόγια στα Ιλίσια και στο 235 και ήταν όντως σε πολύ καλή κατάσταση.

Για μένα, η μόνη λύση είναι το outsourcing της συντήρησης, όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί με τον προηγούμενο διαγωνισμό των 750 οχημάτων. Διαφορετικά, θα συνεχίσει το μοτίβο δεκαετιών, ήτοι : αγοράζουμε 200 καινούργια λεωφορεία, στη συνέχεια μας τελειώνουν τα ανταλλακτικά, δεν αγοράζουμε άλλα, αρχίζουν και χαλάνε τα οχήματα και καταφεύγουμε στη γνώριμη λύση του καννιβαλισμού. Έτσι κατάντησαν τα Solaris (10 χρονών οχήματα), έτσι κατάντησαν και τα Citelis (ομοίως 10 χρονών).

Με το outsourcing θα ξέρουμε ότι ο προμηθευτής αναλαμβάνει για 12 χρόνια (τόσος είναι ο ωφέλιμος κύκλος) τη συντήρηση του λεωφορείου, δηλαδή για 12 χρόνια θα έχουμε έναν στόλο "κομπλέ". Στη συνέχεια θα παραδίνεται στην ΟΣΥ (και θα αρχίσει ο καννιβαλισμός, αλλά σε λεωφορεία που ήδη έχουν φάει τα ψωμιά τους).

Αλήθεια, τα Ν1 δεν πρέπει να κοπούν οριστικά φέτος (αφού γράψανε 27 χρόνια πλέον και ξεπέρασαν κάθε άλλο ρεκόρ; Μέχρι και οι νταλίκες Β10Μ δεν ξεπέρασαν τα 25...)

Όντως παλιότερα τα καλύτερα Ν1 ήταν του Ελληνικού από όλες τις απόψεις. Σταδιακά τα τελευταία χρόνια είχε μαζέψει και ο Βοτανικός τα δικά του αμάξια και ακόμα και τώρα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Για τα αμάξια που αναφέρθηκαν το 138 και από το Ελληνικό εξωτερικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση , τα 139/142 ήταν όντως καλά εμφανισιακά αλλά σχετικά ψόφια από κινητήρα. Αξίζει βέβαια να διευκρινίσουμε ότι τα "ψόφια" Ν1 πάνε καλύτερα από αρκετούς άλλους τύπους λεωφορείων π.χ. Irisbus Diesel και CNG, Renault Volvo, Neoplan.

Όσο για την ανάθεση της συντήρησης σε ιδιώτη διαφωνώ. Θεωρώ ότι θα στοιχίζει περισσότερο καθώς ο ιδιώτης πρέπει να βγάζει κέρδος από αυτό και κανείς δεν εγγυάται το αποτελέσμα των εργασιών. Αντίθετα αν μπει χέρι στα Α/Σ της Ο.ΣΥ. βλέπουμε να γίνεται δουλειά π.χ. Ελληνικό, Βοτανικός ακόμα και στη Ράλλη πλέον έχουν μαζέψει τα Solaris..

Τα Ν1 νομίζω έχουν πάρει παράταση μέχρι το 2021 αλλά στην πράξη είναι εγκληματικό να κόψεις ένα τύπο λεωφορείων που βγάζει καθημερινά πάνω από 150 λεωφορεία στο δρόμο. Αφού αντέχουν θα μείνουν αναγκαστικά μέχρι να έρθουν καινούρια λεωφορεία.