Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Αλήθεια γιατί έχουν ακινητοποιηθεί τόσα οχήματα? τόσο μεγάλη ηταν η ζημιά που αποσύρθηκαν?
(30-07-2010, 09:24 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Αλήθεια γιατί έχουν ακινητοποιηθεί τόσα οχήματα? τόσο μεγάλη ηταν η ζημιά που αποσύρθηκαν?
Μήπως επειδή δεν υπάρχει (ακόμα) χώρος στην Ανθούσα;
Το ρωτάω επειδή ο OBELIX έτσι όπως το είπε ήταν σαν να περίμεναν να σποσυρθούν. Οκ τώρα λύθηκε η απορία μου
Προκειται για οχηματα που ακινητουν λογω σοβαρων βλαβων. Ειναι, νομιζω (αν δεν κανω λαθος στο κυκλωμα), τα περσσοτερα οχηματα του Α' Κυκλωματος του Α/Σ Λιοσιων.

Τα συμπερασματα δικα σας.
(04-08-2010, 08:35 PM)Cmaniac Έγραψε: [ -> ]Προκειται για οχηματα που ακινητουν λογω σοβαρων βλαβων. Ειναι, νομιζω (αν δεν κανω λαθος στο κυκλωμα), τα περσσοτερα οχηματα του Α' Κυκλωματος του Α/Σ Λιοσιων.

Τα συμπερασματα δικα σας.

Επειδη μου πεταξες το μπαλακιBig Grin ΡΩΣΣΟΠΟΝΤΙΟΙ θα το χτυπαω παντου!!!!Angry Πειτε μου το αντιθετο μετα.Tongue
Ειναι και οι οδηγοι ειναι και τα οχηματα της κακιας ωρας μαζι με τους πολυ καλους ελληνικους δρομους Big Grinδεν το περιμενατε να διαλυθουν και μετα απο 2-3 χρονια πιστευω θα φυγουν και τα diesel του 2004 λογω σοβαρων βλαβωνTongue
Από τότε που μας "έκοψαν" το Χ92, πάω αεροδρόμιο με το Χ93 και τα δίπορτα ΜΒ Ο405N2 στην Αττική Οδό σου σπάνε το στομάχι με την κάκιστη ηχομόνωση που έχουν. Τα Irisbus (και οι γκαζιέρες και τα diesel που κυκλοφόρησαν σε κάποιες περιόδους) ήταν πολύ πιο αθόρυβα. Σε σημείο που πιστεύω ότι θα έπρεπε κάποια Irisbus να τα μετατρέψουν με ράφια αποσκευών όπως τα Solaris και τα δίπορτα του αεροδρομίου, αφού τους αφαιρεθούν αυτά τα ράφια και βάλουν κανονικά καθίσματα, να τα στείλουν σε προαστιακές γραμμές με λίγη κίνηση (π.χ. 330).
(30-08-2010, 01:02 PM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Από τότε που μας "έκοψαν" το Χ92, πάω αεροδρόμιο με το Χ93 και τα δίπορτα ΜΒ Ο405N2 στην Αττική Οδό σου σπάνε το στομάχι με την κάκιστη ηχομόνωση που έχουν. Τα Irisbus (και οι γκαζιέρες και τα diesel που κυκλοφόρησαν σε κάποιες περιόδους) ήταν πολύ πιο αθόρυβα. Σε σημείο που πιστεύω ότι θα έπρεπε κάποια Irisbus να τα μετατρέψουν με ράφια αποσκευών όπως τα Solaris και τα δίπορτα του αεροδρομίου, αφού τους αφαιρεθούν αυτά τα ράφια και βάλουν κανονικά καθίσματα, να τα στείλουν σε προαστιακές γραμμές με λίγη κίνηση (π.χ. 330).

οντως τα Ν2 οταν τελικιαζουν κανουν σαν να τσιριζουν Big Grin
(16-02-2010, 11:32 PM)abc Έγραψε: [ -> ]
(11-02-2010, 02:39 AM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Πριν 2-3 μέρες ήρθανε τελικά. Για να δούμε, πιστεύω πάντως ότι θα είναι σε καλύτερη κατάσταση απ' ότι τα άλλα midi neoplan. Είδωμεν

Φτάνοντας στο αεροδρόμιο με το Μετρό το Σάββατο είδα ένα σταματημένο (νομίζω το 1332) στην στάση του ΚΤΕΛ Αττικής. Περιμένοντας την πτήση μου είδα παρκαρισμένο ένα που είχε φάρο (νομίζω το 1336). Σε λίγο ήρθε ένα δεύτερο χωρίς φάρο και πάρκαρε δίπλα του (νομίζω το 1335). Μπορεί να έχω κάνει λάθος τους αριθμούς κυκλοφορίας αλλά σίγουρα στις 13/2 υπήρχαν τουλάχιστον 3 στην υπηρεσία της Ολυμπιακής.

Προχτές εθεάθη το ΥΜΙ-1341 επί της Μεσογείων σε δρομολόγιο της γραμμής 303. Παρότι τα αυτοκόλλητα της Ολυμπιακής είχαν αφαιρεθεί, το αποτύπωμα τους στα πλαινά του οχήματος ήταν ευδιάκριτο.
(06-09-2010, 09:12 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: [ -> ]Προχτές εθεάθη το ΥΜΙ-1341 επί της Μεσογείων σε δρομολόγιο της γραμμής 303. Παρότι τα αυτοκόλλητα της Ολυμπιακής είχαν αφαιρεθεί, το αποτύπωμα τους στα πλαινά του οχήματος ήταν ευδιάκριτο.
Με το καλό και τα υπόλοιπα.