(28-07-2012, 12:30 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Ότι να 'ναι... χθες είδα το Ν2 #622 στην γραμμή 550 κατά τις 5μμ στην συμβολή της Βασ. Σοφίας με την Βασ. Κωνσταντίνου.
Μήπως ήταν κανά Εκτός Υπηρεσίας? Γιατί το 550 βγαίνει μόνο από Ελληνικό.
Σήμερα το 879 πρέπει να είχε γκαζιέρα Ανθούσας το πρωί γιατί είδα στο πίσω πλαίσιο που γράφει τον αριθμό το 879 με ασυνήθιστη γραμματοσειρά για γκαζιέρα Λιοσίων.
Χαιρετώ όλα τα μέλη του φόρουμ καθώς είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ!
Παρόλο που σας παρακολουθώ εδώ και χρόνια δεν έτυχε να κάνω εγγραφή ως τώρα και χαίρομαι που επιτέλους την έκανα!
Ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπήκαν Volvo B7LA στο 421; Χτες βράδυ στις 23.15 είδα ένα στην αφετηρία της Αγ. Παρασκευής και μου έκανε τρελή εντύπωση.
(07-02-2013, 06:57 PM)nikos2 Έγραψε: [ -> ]Χαιρετώ όλα τα μέλη του φόρουμ καθώς είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ!
Παρόλο που σας παρακολουθώ εδώ και χρόνια δεν έτυχε να κάνω εγγραφή ως τώρα και χαίρομαι που επιτέλους την έκανα!
Ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κάποιος αν μπήκαν Volvo B7LA στο 421; Χτες βράδυ στις 23.15 είδα ένα στην αφετηρία της Αγ. Παρασκευής και μου έκανε τρελή εντύπωση.
Νίκο καλώς όρισες!
Το 421 απ' ό,τι γνωρίζω το έχουν μισό/μισό τα Άνω Λιόσια και η Ράλλη. Άρα πολύ πιθανό η Ράλλη να έστειλε Βολβονταλίκα. (αν και δεν το συνηθίζει, καθότι δεν της περισσεύουν!)
Εγώ από την άλλη βλέπω τις τελευταίες μέρες Α11/Β11 μόνο με Ν2. Μάλλον πέρασαν στη Ράλλη...
Τις καθημερινές το 732 έχει Citelis και κάποια Ν2 ή Ν1. Το 730 έχει κυρίως Ν2 και που και που εμφανίζεται κάνα Midi. To A13 έχει μισά N2 μισά Citelis.
Τα Σάββατα το 732 έχει Ν2 μόνο. Το 730 Citelis και το Α13 μόνο Citelis.
Κοινώς τα Σάββατα γίνεται μια ανταλλαγή λεωφορείων μεταξύ του 732 και των 730, Α13. Γιατί άραγε να γίνεται αυτό;
Επίσης το 12 και το 1 έκαναν σήμερα εμφάνιση και με Neoplan σειράς 6000 μετά από καιρό.
Το Β3 κανονικά έχει Ν1 ή αρθρωτό Ν2; Ή συνδυασμό;
(09-02-2013, 11:15 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τις καθημερινές το 732 έχει Citelis και κάποια Ν2 ή Ν1. Το 730 έχει κυρίως Ν2 και που και που εμφανίζεται κάνα Midi. To A13 έχει μισά N2 μισά Citelis.
Τα Σάββατα το 732 έχει Ν2 μόνο. Το 730 Citelis και το Α13 μόνο Citelis.
Κοινώς τα Σάββατα γίνεται μια ανταλλαγή λεωφορείων μεταξύ του 732 και των 730, Α13. Γιατί άραγε να γίνεται αυτό;
Επίσης το 12 και το 1 έκαναν σήμερα εμφάνιση και με Neoplan σειράς 6000 μετά από καιρό.
Το Β3 κανονικά έχει Ν1 ή αρθρωτό Ν2; Ή συνδυασμό;
Tα Α3/B3 έχουν συνδυασμό Ν1/GN. Ν2 αρθρωτά δεν υπάρχουν.
(09-02-2013, 11:15 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το Β3 κανονικά έχει Ν1 ή αρθρωτό Ν2; Ή συνδυασμό;
"Κανονικά" έχει GN2 όπως και το Α3.
(09-02-2013, 11:25 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Tα Α3/B3 έχουν συνδυασμό Ν1/GN. Ν2 αρθρωτά δεν υπάρχουν.
Ναι GN εννοούσα και τα είπα αρθρωτά Ν2
(06-02-2013, 06:15 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Πρέπει και το 11 να έχει περάσει στο Α/Σ Αττικής από Κόκ. Μύλο. Χθές είδα 6000αρο μετά από παααρα πολύ καιρό.
Παρεμπιπτόντως, ξέρει κανείς τι σκάντζες οχημάτων έχουν γίνει από/προς Α/Σ Ρούφ; Ή για να το θέσω καλύτερα, τα 6000αρα της Αθήνας που έβγαιναν μέχρι πρόσφατα κυρίως στο 21, τώρα τα βλέπεις διάσπαρτα. Βρίσκονται πλέον στο Α/Σ Αττικής ή τα έχει όλα το Α/Σ Ρούφ και απλώς ανέλαβε νέες γραμμές;
Πάντως η ανάληψη του 2/4 από το Α/Σ Ρούφ δεν έχει λογική, αφού η αφετηρία των γραμμών (Κυψέλη) είναι πολύ κοντά στην Αττική (από Αγ. Μελετίου/Πιπίνου), ενώ από Ρούφ θέλουν σίγουρα 30-35' να αναλάβουν υπηρεσία στην Κυψέλη - άσε τα νεκρά χιλιόμετρα...
Παντως το 11 την νυχτα κυκλοφορει πλεον με 8000αρο.
(10-02-2013, 08:18 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ναι GN εννοούσα και τα είπα αρθρωτά Ν2
Σωστά το είπες. Απλά χάρη ευκολίας και συνήθειας τις λέμε GN. Η κανονική τους ονομασία είναι GN2, απλά GN (δηλαδή τα Ν1 σε αρθρωτό) δεν έχουν κυκλοφορήσει στην Αθήνα.