Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Οπότε στο 732 απλά αυξήθηκαν οι βάρδιες στου Βοτανικού.
Το 142 σήμερα με Ν1 (#216 ή 218, το είδα από μακρια).
Το Ε14 το είδα στη... Σόλωνος (!) με Irisbus CNG. Μάλλον θα είχε κλείσει η κάτω μεριά του Συντάγματος και θα πήγε Σέκερη-Σόλωνος-Ιπποκράτους-Ακαδημίας και πάλι πίσω.
Τα Α3, Β3 και Α4 με μίξη GN και N1 (κυριαρχούν οι GN βέβαια)
(09-09-2013, 05:26 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Το 142 σήμερα με Ν1 (#216 ή 218, το είδα από μακρια).
Το Ε14 το είδα στη... Σόλωνος (!) με Irisbus CNG. Μάλλον θα είχε κλείσει η κάτω μεριά του Συντάγματος και θα πήγε Σέκερη-Σόλωνος-Ιπποκράτους-Ακαδημίας και πάλι πίσω.
Τα Α3, Β3 και Α4 με μίξη GN και N1 (κυριαρχούν οι GN βέβαια)

Στο 142 άμα είχε το Ν1 που είδες ήταν κόκκινο με κίτρινα γράμματα για προτεραιότητα στα εμποδιζόμενα άτομα ήταν το 216. Αλλιώς το 218.
(09-09-2013, 05:35 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Στο 142 άμα είχε το Ν1 που είδες ήταν κόκκινο με κίτρινα γράμματα για προτεραιότητα στα εμποδιζόμενα άτομα ήταν το 216. Αλλιώς το 218.

Δεν φόραγε κόκκινα! Άρα είναι το #218! Big Grin
(09-09-2013, 05:26 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Το 142 σήμερα με Ν1 (#216 ή 218, το είδα από μακρια).
Το Ε14 το είδα στη... Σόλωνος (!) με Irisbus CNG. Μάλλον θα είχε κλείσει η κάτω μεριά του Συντάγματος και θα πήγε Σέκερη-Σόλωνος-Ιπποκράτους-Ακαδημίας και πάλι πίσω.
Τα Α3, Β3 και Α4 με μίξη GN και N1 (κυριαρχούν οι GN βέβαια)
Και γω είδα το Ε14 στην Πανεπιστημίου που στη συνέχεια εστριψε στη Ρηγα Φεραίου και βγήκε Ακαδημίας. Αλήθεια είδες Ν1 στο Α4;
(09-09-2013, 05:40 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Αλήθεια είδες Ν1 στο Α4;

Yup! Είδα μόνο ένα Ν1. Όσο ήμουν εκεί τα υπόλοιπα ήταν GN.
Χθες, τελευταία μέρα του Θερινού 1, το 235 με 2 ολόκληρα Ν2 Βοτανικού. Το ένα ήταν το #655 που έμεινε μέχρι βράδυ (8:50 - 23:40).
Το 201 πήγε στο Μπραχάμι
(09-09-2013, 10:00 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Ετοιμασθειτε ξανα για σαρδελοποίηση και για ανεκτέλεστες βάρδιες!

Προς το παρόν σήμερα είχε ανάμεσα στα άλλα και το N1 #142, το οποίο ανέβαινε ανηφόρα με τα χίλια ζώρια. Ειλικρινά απορώ, για ποιον άτιμο λόγο αφήνουν τα Citelis να βολοδέρνουν στα Λιόσια και να καταστρέφονται και γραμμές που τα έχουν ανάγκη να έχουν τα "γερασμένα" 12μετρα του Ελληνικού.

Όσο για τις ανεκτέλεστες βάρδιες, εγώ ένα πράγμα παρατήρησα και μπορεί να κάνω και λάθος (που δε νομίζω). Όλες τις προηγούμενες ημέρες, όποτε πήρα 250, στη διαδρομή από τον Ευαγγελισμό έως το ύψος της Πύλης της Καισαριανής θα είχα πετύχει σίγουρα άλλο όχημα, είτε στην Ευφρονίου, είτε στην αφετηρία, είτε σε δρομολόγιο εντός Πανεπιστημιούπολης.
Σήμερα σε όλη αυτή τη διαδρομή δεν πέτυχα ούτε 1 όχημα να κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις το #142 που είχα επιβιβαστεί πέρασε την Πύλη, στην αφετηρία δεν υπήρχε τίποτα και πέτυχα όχημα μόνο αφού κατέβηκα στο ύψος της Πύλης Καισαριανής (στην κυκλική πλατεία κάτω από τη Θεολογική) και αφού περπάτησα, το συνάντησα στη σήραγγα.
Συμπέρασμα. Το Ελληνικό πρέπει να θεωρείται ως το Νο1 αναξιόπιστο αμαξοστάσιο.
(10-09-2013, 12:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Προς το παρόν σήμερα είχε ανάμεσα στα άλλα και το N1 #142, το οποίο ανέβαινε ανηφόρα με τα χίλια ζώρια. Ειλικρινά απορώ, για ποιον άτιμο λόγο αφήνουν τα Citelis να βολοδέρνουν στα Λιόσια και να καταστρέφονται και γραμμές που τα έχουν ανάγκη να έχουν τα "γερασμένα" 12μετρα του Ελληνικού.

Όσο για τις ανεκτέλεστες βάρδιες, εγώ ένα πράγμα παρατήρησα και μπορεί να κάνω και λάθος (που δε νομίζω). Όλες τις προηγούμενες ημέρες, όποτε πήρα 250, στη διαδρομή από τον Ευαγγελισμό έως το ύψος της Πύλης της Καισαριανής θα είχα πετύχει σίγουρα άλλο όχημα, είτε στην Ευφρονίου, είτε στην αφετηρία, είτε σε δρομολόγιο εντός Πανεπιστημιούπολης.
Σήμερα σε όλη αυτή τη διαδρομή δεν πέτυχα ούτε 1 όχημα να κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις το #142 που είχα επιβιβαστεί πέρασε την Πύλη, στην αφετηρία δεν υπήρχε τίποτα και πέτυχα όχημα μόνο αφού κατέβηκα στο ύψος της Πύλης Καισαριανής (στην κυκλική πλατεία κάτω από τη Θεολογική) και αφού περπάτησα, το συνάντησα στη σήραγγα.
Συμπέρασμα. Το Ελληνικό πρέπει να θεωρείται ως το Νο1 αναξιόπιστο αμαξοστάσιο.
Φίλε Μάριε τα πράγματα είναι όπως ακριβως τα περιγράφεις. Να δείτε που και φέτος το Ελληνικό θα στέλνει 3 λεωφορεια απο τα 4 που αντιστοιχουν στο προγραμμα με αποτελεσμα να έχουμε το πρωι 4 λεωφορεια(1 του 206) με 15-20 περιπου στην αιχμη και απο τη 1 και μετα με
μόνο 2 οχήματα με συχνοτητα 30' και βάλε. Αφου δεν μπορούν να ανταποκριθουν στις γραμμες που εχουν ας κόψουν απο άλλη γραμμη (πχ αν στο 608 παει μια βαρδια στο 250 δεν χάθηκε και ο κόσμος, εξαλλου 2-3 περνανε συνεχεια μαζι και το ενα αδειο!). Τα λιόσια είναι αρκετα μακριά, η ανθούσα ειναι σε ανεκτή απόσταση αλλά οι γκαζιέρες πανε σαν χελωνα στην ανηφόρα + το ότι δεν χωράνε πολύ κόσμο την καθιστουν απρόσιτη λύση. Το καλυτερο θα ήταν βέβαια να αλλάζε η διαδρομή και να μην στρίβει στη ριζάρη για να μπορεί να πάρει νταλίκες