Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σήμερα πέτυχα το Ν1 #107 στο 220. Τα άλλα λεωφορεία της γραμμής ήταν Renault/Iris CNG.

Επίσης, το Σάββατο είδα ένα Renault στο 421 με αριθμό 71xy (μάλλον 7156 ή 7158 ήταν αλλά δεν είδα καλά).
(03-12-2013, 08:48 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Σήμερα πέτυχα το Ν1 #107 στο 220. Τα άλλα λεωφορεία της γραμμής ήταν Renault/Iris CNG.

Επίσης, το Σάββατο είδα ένα Renault στο 421 με αριθμό 71xy (μάλλον 7156 ή 7158 ήταν αλλά δεν είδα καλά).
Μήπως βγαίνει καθημερινά μια βάρδια από Ελληνικό;
Μήπως στέλνουν δοκιμαστικά μερικές φορές όχημα στο 250 για να δουν αν μπορεί να μπει Πανεπιστημιούπολη και αναλαμβάνει μετά 220/221 όταν λείπει βάρδια;
(03-12-2013, 09:05 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Μήπως βγαίνει καθημερινά μια βάρδια από Ελληνικό;

Θα το δούμε κι αύριο αυτό, αλλιώς μπορεί να ήταν κανένα 235 που να εκτέλεσε δρομολόγιο 220, λόγω έλλειψης οχήματος. (235, 220, 221 έχουν κοινή αφετηρία)

(03-12-2013, 09:08 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μήπως στέλνουν δοκιμαστικά μερικές φορές όχημα στο 250 για να δουν αν μπορεί να μπει Πανεπιστημιούπολη και αναλαμβάνει μετά 220/221 όταν λείπει βάρδια;

Και αυτό μπορεί να γίνεται... Έτσι κι αλλιώς "περισσεύουν οχήματα από τη μη δρομολόγηση του 250.
(03-12-2013, 09:24 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Θα το δούμε κι αύριο αυτό, αλλιώς μπορεί να ήταν κανένα 235 που να εκτέλεσε δρομολόγιο 220, λόγω έλλειψης οχήματος. (235, 220, 221 έχουν κοινή αφετηρία)

Δεν υπάρχει λόγος να πάρουν όχημα από το 235. Τα Άνω Ιλίσια, παρά το κλειστό ΕΚΠΑ, διατηρούν τη συχνότητα των 6' στην αιχμή. Οπότε, έχουν δυσανάλογα αρκετά δρομολόγια σε σχέση με το 235.
To N1 #133 εθεάθη πριν από λίγο στα Κανάρια στο 155 με 2 επιβάτες!
(03-12-2013, 10:50 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]To N1 #133 εθεάθη πριν από λίγο στα Κανάρια στο 155 με 2 επιβάτες!

Μήπως ο ένας ήταν ο Πάγκαλος και ο άλλος ο Βενιζέλος; Tongue

Πέρα από την πλάκα, μπορεί γενικά η επιβατική κίνηση της γραμμής να είναι συνήθως μετρημένη στα δάχτυλα (ακόμη και του ενός χεριού), αλλά υπάρχουν και δρομολόγια που τα οχήματα γεμίζουν. Είναι αυτά που εξυπηρετούν τους μαθητές των Πολυκλαδικών.
(03-12-2013, 10:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μήπως ο ένας ήταν ο Πάγκαλος και ο άλλος ο Βενιζέλος; Tongue

Άμα ήταν έτσι, το Ν1 θα είχε κάτσει όλο κάτω και θα το συζητάγαμε στο ''Απρόοπτα συμβάντα''!

Πάντως εδώ στην Αγ. Παρασκευή Ελληνικού, ψόφια πράγματα... Άπαντες οι Αγιοπαρασκευιώτες (και ο υποφαινόμενος) προτιμούν ποδαράκια και μετρό.
(03-12-2013, 10:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μήπως ο ένας ήταν ο Πάγκαλος και ο άλλος ο Βενιζέλος; Tongue

Πέρα από την πλάκα, μπορεί γενικά η επιβατική κίνηση της γραμμής να είναι συνήθως μετρημένη στα δάχτυλα (ακόμη και του ενός χεριού), αλλά υπάρχουν και δρομολόγια που τα οχήματα γεμίζουν. Είναι αυτά που εξυπηρετούν τους μαθητές των Πολυκλαδικών.
Ισχύει. Άλλα αφού τα οχήματα πηγαινοέρχονται στο αμαξοστάσιο δεν μπορούν να αλλάξουν σε δρομολόγια με ελάχιστη επιβατική κίνηση;
(03-12-2013, 11:20 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Ισχύει. Άλλα αφού τα οχήματα πηγαινοέρχονται στο αμαξοστάσιο δεν μπορούν να αλλάξουν σε δρομολόγια με ελάχιστη επιβατική κίνηση;

Δε νομίζω πως το στερούν από κάπου άλλου. Στο 124, για παράδειγμα, δε νομίζω πως το 155 του στερεί το 12μετρο. Ίσως να βγαίνουν οριακά και τα Solaris στο Ελληνικό. Δεν έχει και πολλά άλλωστε.