Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(17-09-2013, 11:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το πρόσθεσα, με την επισήμανση ότι είναι το σχολικό!
Thnx Smile

(17-09-2013, 11:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αυτό που λες για Βοτανικό και Ράλλη, δεν είναι απόλυτο. Τα 021, 022, 035, 230 κλπ. δεν παίρνουν ποτέ Neoplan. Και επίσης σε 703, 843, Χ95, Χ96 κ.α. δεν τους δίνουν ποτέ Volvo.

To 230 παίρνει Νeoplan αλλά με συχνότητα περίπου 1 όχημα το μήνα..
Στο 703 είδα χθες Volvo, πίνοντας καφέ στον πεζόδρομο της Εθν. Αντιστάσεως στο Περιστέρι. Μου έκανε εντύπωση Volvo σε αυτό το ύψος της Θηβών, οπότε οι εκδοχές είναι είτε κάποιο σχολασχέμο Α-Β10, Β12, Α13 που και πάλι δεν έχουν λόγο να περάσουν απο τη Θηβών για να πάμε στο Α/Σ Ράλλη, είτε εκτελούσε δρομολόγιο 703.
Το 022 είχε πάρει για λίγες μέρες Neoplan τον Ιούνιο-Ιούλιο που μας πέρασε. Το είχα πετύχει στην Ακαδημία και απορούσα, ενώ μετά από κουβέντα με τον συμφορουμίτη str.rail είχαν μπει αρκετά Neoplanάκια στο 022 εκείνες τις μέρες. Και το 021 έχει πάρει Νeoplan αλλά δεν είναι η κανονική του δρομολόγηση.
Το 703 περνάει πολύ κοντά στο σπίτι μου και έχω πλήρη εικόνα της γραμμής. 99 στα 100 λεωφορεία είναι Solaris άλλα μία στο τόσο θα εμφανιστεί και η Volvo.
Τα 021 και 022 παίρνουν σπάνια Neoplan Midi αλλά το 230 ακόμα πιο σπάνια. Και το 731 παίρνει Neoplan Midi ακόμα πιο σπάνια και από το 230.
Εκεί που έλεγα πως τα χα δει όλα, περνάει ένα Β5 με Irisbus Agora Diesel. Ώρα 12:37, στάση IKA στην Αλεξάνδρας. 3 λεπτά αργότερα πέρασε η νταλίκα Volvo #229 εκτελώντας δρομολόγιο 608, διερχόμενο από την Αλεξάνδρας για μεταφορά οχήματος από το ένα τοπικό στο άλλο.
Επίσης το συγκρότημα 622-815 είχαν τουλάχιστον 1 Agora D, την #983.
Σήμερα το 218 είχε το N1 #301, του οποίου οι προμετωπίδα είναι χαλασμένη. Συνέπεια αυτού, είχαν κολλήσει στο παρμπρίζ ένα χαρτί με τον αριθμό της γραμμής.

Εν έτει 2013, με πλέον του 50% του ενεργού στόλου να μη χρησιμοποιείται, με ποια λογική βγάζουν οχήματα προβληματικά, όπως το N1 που είδα εγώ ή το N2 που ανέφερε σε άλλο topic ο Citaro;
Πόσα λεωφορεία από όλα αυτά είναι λειτουργικά όμως; Αλήθεια πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί μια πρωμετοπίδα;
(17-09-2013, 11:50 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Σίγουρα ήταν στο 049;
Ηταν στην αφετηρία του 049 στήν αθηνάς.
Εθεάθη πριν απο λίγο στην Ανδρέα Παπανδρέου στην Ηλιούπολη γκαζιέρα citelis. Λογικά θα ειναι απ το 732 και ο οδηγος θα έχασε το δρομο στο Βύρωνα! :p
Τα Irisbus Diesel #967 και #970 στο Β12 σήμερα (18/9), μετά από πολύ καιρό βλέπω τέτοιον τύπο λεωφορείου στο Β12. Η αδελφή μου μου είπε επίσης ότι και σήμερα είχε τέτοιο λεωφορείο στο Β9, αν και αυτό δεν είναι νέο πλέον. Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε πόσα Iris χρησιμοποιούνται σε γραμμές τις Ράλλη κάθε μέρα.
(19-09-2013, 12:53 AM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Τα Irisbus Diesel #967 και #970 στο Β12 σήμερα (18/9), μετά από πολύ καιρό βλέπω τέτοιον τύπο λεωφορείου στο Β12. Η αδελφή μου μου είπε επίσης ότι και σήμερα είχε τέτοιο λεωφορείο στο Β9, αν και αυτό δεν είναι νέο πλέον. Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε πόσα Iris χρησιμοποιούνται σε γραμμές τις Ράλλη κάθε μέρα.

Πλέον δηλαδή μόνο στα Α/Β10 δεν έχουν πάει Iris απ' τον Πειραιά. Μήπως έχει γίνει καμιά μετακίνηση Iris από Πειραιά στην Ράλλη τώρα τελευταία και έχουν γεμίσει οι γραμμές της μ' αυτά? Αλλίως απλά είναι σε τραγική κατάσταση τα Ν2/Volvo (βλ. Ν2 #683 Tongue) και παίρνουν πολλά οχήματα από Πειραιά.
Από τη μέρα που δόθηκε όλο το Α13 στη Ράλλη βλέπεις παντού Irisbus Diesel στις γραμμές της Ράλλη. Οπότε μήπως μεταφέρθηκε τίποτα; Μήπως να κοιτάμε και τα νούμερα;