Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(09-07-2013, 11:30 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Πλέον όσο επεκτείνονται τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς τόσο θα μειώνεται το έργο των Όδικων Συγκοινωνιών οπότε δεν έχει νοήμα να κρατάνε οχήματα μήπως χρειαστούν αργότερα. Επίσης, κάποια οχήματα είναι απλά σε αποσύνθεση και δεν αντέχουν να μείνουν περισσότερα χρόνια π.χ. Volvo, μερικά Renault κλπ.

Πέρα από την επέκταση προς Ελληνικό που αναμένουμε και χωρίς τρομερές περικοπές, και την επέκταση προς Αγ. Μαρίνα που κι εκεί δεν αναμένουμε κάτι το συγκλονιστικό, πριν το τέλος της δεκαετίας (και αν) δεν αναμένουμε κάποια άλλη επέκταση και άρα δεν προβλέπεται και συγκλονιστική συρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, λόγω ΜΣΤ (γιατί λόγω κρίσης πολλά μπορεί να δούμε).
(09-07-2013, 11:45 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πέρα από την επέκταση προς Ελληνικό που αναμένουμε και χωρίς τρομερές περικοπές, και την επέκταση προς Αγ. Μαρίνα που κι εκεί δεν αναμένουμε κάτι το συγκλονιστικό, πριν το τέλος της δεκαετίας (και αν) δεν αναμένουμε κάποια άλλη επέκταση και άρα δεν προβλέπεται και συγκλονιστική συρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, λόγω ΜΣΤ (γιατί λόγω κρίσης πολλά μπορεί να δούμε).

Στην Αγία Μαρίνα ίσως δούμε μεγάλες αλλαγές γιατί σε άρθρα έλεγαν ότι εκεί θα πάνε όλες οι γραμμές του Θριασίου Πεδίου. Επίσης, μέχρι το τέλος της δεκαετίας έχουμε τις επεκτάσεις του Τράμ προς Πειραιά και Πανεπιστημίου που ειδικά η 2η θα φέρει αρκετές αλλαγές στις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ του κέντρου και την επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά. Μείωση συγκοινωνιακού έργου λόγω έλλειψης οδηγών βλέπουμε κάθε μήνα που όλο και κάτι αραιώνει ή γίνεται κάποια αλλαγή για να εξοικονομήσουν οδηγούς.
(09-07-2013, 12:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Στην Αγία Μαρίνα ίσως δούμε μεγάλες αλλαγές γιατί σε άρθρα έλεγαν ότι εκεί θα πάνε όλες οι γραμμές του Θριασίου Πεδίου. Επίσης, μέχρι το τέλος της δεκαετίας έχουμε τις επεκτάσεις του Τράμ προς Πειραιά και Πανεπιστημίου που ειδικά η 2η θα φέρει αρκετές αλλαγές στις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ του κέντρου και την επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά. Μείωση συγκοινωνιακού έργου λόγω έλλειψης οδηγών βλέπουμε κάθε μήνα που όλο και κάτι αραιώνει ή γίνεται κάποια αλλαγή για να εξοικονομήσουν οδηγούς.

Οψόμεθα. Πρώτα για το τι θα αλλάξει στα ΔΠ και έπειτα για το τι θα δούμε του χρόνου με τις αλλαγές στην Πανεπιστημίου και στον Πειραιά (αν προχωρήσει η επέκταση).
Εθεάθη γκαζιέρα Ανθούσας στο Β5. Να πω πως δεν είμαι σίγουρος αν ήταν Renault ή Irisbus μιας και ήταν πίσω από Volvo σταματημένη και βιαζόμουν να πάρω το Α15.
(09-07-2013, 05:00 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Εθεάθη γκαζιέρα Ανθούσας στο Β5. Να πω πως δεν είμαι σίγουρος αν ήταν Renault ή Irisbus μιας και ήταν πίσω από Volvo σταματημένη και βιαζόμουν να πάρω το Α15.

Στο Χειμερινό μπαίναν πάντα γκαζιέρες από Ανθούσα και Renault και Irisbus.
Στο Α4 μέτρησα τουλάχιστον 6 N1 (#101, #124, #137, #216, #217, #220) και 2 GN (#718, #719). Η μία από τις νταλίκες και συγκεκριμένα η #719, όταν την πέτυχα στην Αγ. Παρασκευή στην Ηλιούπολη ακολουθούνταν από πίσω από ένα ΙΧ τύπου επιβατικό της ΟΣΥ (με κρατικές πινακίδες, κίτρινη λωρίδα στο πλάι και το logo της εταιρείας).

Κατά τα λοιπά, από N1 πέτυχα:
- Στο 140 τα #108, #114, #116, #120, #154, #162, #173.
- Στο 218 τα #244, #333, #340.
- Στο 237 το #184.

Επίσης με Solaris ήταν το 201 (#657, #660) και το 216 (#613).
Με N1 (#113) το τελευταίο του 155, αλλά και οι τελευταίες αναχωρήσεις από Ακαδημία των Α3 (#132) και Α4 (#220), στα οποία βέβαια μέσα γίνονταν κακός χαμός, ειδικά από το Μετρό του Αγ. Δημητρίου και μετά.
Στα Solaris #(6)60 και #(6)64 λείπει το πρώτο εξάρι. Αυτά είναι καταχωρημένα ως #660 ή ως #60;
(11-07-2013, 01:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αλλά και οι τελευταίες αναχωρήσεις από Ακαδημία των Α3 (#132) και Α4 (#220), στα οποία βέβαια μέσα γίνονταν κακός χαμός, ειδικά από το Μετρό του Αγ. Δημητρίου και μετά.

Και εχθές βρέθηκαν τα τελευταία Α3 και Α4 με Ν1. Απορώ ποιος εγκέφαλος το σκέφτηκε...
(12-07-2013, 05:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Στα Solaris #(6)60 και #(6)64 λείπει το πρώτο εξάρι. Αυτά είναι καταχωρημένα ως #660 ή ως #60;

Κανονικά νομίζω πρέπει να 'ναι με 6 μπροστα αλλά έχω παρατηρήσει ότι σε μερικά οχήματα έχουν βγάλει το 6 μπροστά ακόμα και στα πρώτα που 'χε το Ελληνικό (601-655).