Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(02-07-2013, 06:10 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Σήμερα το μεσημέρι:
- Το Α3 είχε τουλάχιστον ένα N1 (#221) και του Β3 είχε τουλάχιστον μια GN (#437).
- Το Α4 είχε και GN (#593) και N1 (#166).
- Τουλάχιστον μία GN (#417) δρομολογημένη στο 154 και άλλη μία (#707) στο Χ97.
- Μόνο με GN το 171 (δε γίνεται αλλιώς άλλωστε).
- Το 155 είχε το Solaris #619 και το 216 είχε το #638.
- Το 109 είχε το N1 #325 και το 210 είχε το #164.

Επίσης, τα 171, 109, 155 και 210 είχαν σχηματίσει ένα ωραίο "τρενάκι" το ένα πίσω από το άλλο γύρω στις 14:45 προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου.
Το Α4 ειχε πολλα Ν1. Το 216 ειχε 2 solarinia , το 109 ειχε και το #226. Και κατα τις 2 το τρενακι ηταν μεγαλυτερο με Α4 (Ν1) Β3 (GN) 171 (GN) 155 (solarini) 154 (GN) και λιγο πιο μετα το 247 με solarini!
(02-07-2013, 01:10 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Οι βεργίνες είχαν κινητήρα Mercedes οπότε δεν είχαν εκεί θέμα (αντίθετά ξεχώριζαν κιόλας) όμως η υπόλοιπη κατασκευή ήταν πολύ μέτρια. Τα Ν2 ξέρω έχουν υλικά κατασκευής κατώτερα από αυτά των Ν1. Σαν κινητήρες είναι μια χαρά για τα χρόνια τους και την δουλειά που έκαναν. Αν ήταν ομαλότατοι οι δρόμοι δεν θα κοπάναγαν και θα ήταν πολύ καλά. 022, 227, 230, 704 που μπαίνουν Solaris Midi όντως είναι κάπως περίεργες γραμμές άλλα γενικά δεν είναι τόσο δύσκολες όπως άλλες. Ίσως σε κάποιες από αυτές τα Neoplan Midi να ήταν καλύτερα. Τα Citelis αφού είναι στα Άνω Λιόσια θα κουραστούν σίγουρα άλλα για να είμαστε σωστοί αρκετές γραμμές εκεί είναι πολύ ήρεμες (723, 733) και δεν κουράζουν τα λεωφορεία. 878, 879, Γ9 και 735 (όταν τα έχει) οι χειρότερες γραμμές των Citelis που κάνουν ζημιά. Από αυτά που δεν έχω εμπειρία καθόλου είναι τα 12μετρα Neoplan που αποσύρθηκαν μαζί με τις βεργίνες και τα Vanhool A300 και ήταν σαν τα τρόλεϊ 6000.
Τα Neoplan είχαν και μια επιπλέον σειρά καθισμάτων στη γαλαρία σε σύγκριση με τα τρόλεϊ. Πολύ άνετα οχήματα αλλά ποιοτικά ήταν λίγο χειρότερα απο τα Ν1, βέβαια μπορεί να έφταιγε και το αμαξοστασιο για την κατάσταση αυτή ιδιαίτερα προς το τέλος. Οι πινακίδες στη προμετωπίδα ξεθωριασαν πολύ γρήγορα. Πάντως τα Α300 δεν ήταν τόσο χάλια, είχαν βέβαια ασθενικό κινητήρα και ήταν άβολα, αλλά γενικά ήταν αξιόπιστα, απόδειξη ειναι και τα Α507. Τα χειρότερα εκείνης της γενιάς ήταν οι Βεργίνες και γενικότερα όλα τα ελληνικής κατασκευής, για να μην αναφερθώ στις παραλαβές 1999-2000 όπως οι σόμπες.
(02-07-2013, 06:49 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το Α4 ειχε πολλα Ν1. Το 216 ειχε 2 solarinia , το 109 ειχε και το #226. Και κατα τις 2 το τρενακι ηταν μεγαλυτερο με Α4 (Ν1) Β3 (GN) 171 (GN) 155 (solarini) 154 (GN) και λιγο πιο μετα το 247 με solarini!

Το #226 είναι το περιβόητο N1 με το φωτοκύτταρο για καταμέτρηση επιβατών.
Αυτά τα οχήματα (με τον ανιχνευτή) δρομολογούνται και καθημερινά ή υπάρχουν ως εφεδρεία και εμφανίζονται όταν υπάρχει λόγος (πχ. καταμέτρηση για τροποποίηση/κατάργηση κάποιας γραμμής);

Επίσης, το 201 μπορεί να το ανέλαβε το Ελληνικό και να έφυγε από Αγ. Δημήτριο, αλλά σήμερα είχε δρομολόγηση με N1. Το είδα και το μεσημέρι (γύρω στις 14:45) και ξανά τώρα το απόγευμα το #128.
Ευχάριστα νέα: H 878 δεν είχε κανένα Citelis σήμερα. Μόνο Renault και μάλιστα μπήκα μέσα και ήμουν ο μόνος Έλληνας. Ακόμα και ο οδηγός ξένος ήταν. Δεν ξέρω αν ήρθαν κάποιες Renault στα Λιόσια ειδικά για τη γραμμή ή απλά πήραν αυτές του 735. Εκτός και αν βγήκε από Ανθούσα πράγμα απίθανο. Για την 879 δεν έχω ιδέα δεν την είδα πουθενά.
Επίσης η Β12 είχε και το Solaris Urbino 18 #837 δρομολογημένο ανάμεσα στα Ν2 και τα Volvo.

@antonis Τα Vanhool A300 δεν ήταν καλά λεωφορεία επειδή όπως λες ήταν αρκετά αργά ειδικά στην επιτάχυνση και κοπάναγαν αρκετά ενώ τα τελευταία χρόνια η κατάσταση τους ήταν θλιβερή. Αυτό που ξέρω για τα Neoplan είναι ότι χώραγαν περισσότερο κόσμο από τα άλλα 12μετρα. Τώρα τα ελληνικής κατασκευής έχουν όλα τα θέματά τους.
(02-07-2013, 11:59 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ευχάριστα νέα: H 878 δεν είχε κανένα Citelis σήμερα. Μόνο Renault και μάλιστα μπήκα μέσα και ήμουν ο μόνος Έλληνας. Ακόμα και ο οδηγός ξένος ήταν.

ROFLROFLROFLROFLROFLROFL Ούτε καν ο οδηγός; Μάλλον για κάτι τέτοιες γραμμές πρέπει να έχουν και εναλλακτικές προμετωπίδες στις γλώσσες αυτών που τη χρησιμοποιούν... Tongue
(03-07-2013, 12:05 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]ROFLROFLROFLROFLROFLROFL Ούτε καν ο οδηγός; Μάλλον για κάτι τέτοιες γραμμές πρέπει να έχουν και εναλλακτικές προμετωπίδες στις γλώσσες αυτών που τη χρησιμοποιούν... Tongue

Πλάκα πλάκα ήταν σχεδόν τρομακτικό. Γενικά στο αμαξοστάσιο των Άνω Λιοσίων αρκετοί οδηγοί είναι ξένοι. Και το κατάλαβα ότι ήταν ξένος γιατί μιλούσε στο κινητό σε κάποια ξένη γλώσσα. Οι επιβάτες όλοι Πακιστάν, Αφγανιστάν, Μπαγλαντές. Ένιωσα ξένος μέσα εκεί.
(02-07-2013, 11:59 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ευχάριστα νέα: H 878 δεν είχε κανένα Citelis σήμερα. Μόνο Renault και μάλιστα μπήκα μέσα και ήμουν ο μόνος Έλληνας. Ακόμα και ο οδηγός ξένος ήταν. Δεν ξέρω αν ήρθαν κάποιες Renault στα Λιόσια ειδικά για τη γραμμή ή απλά πήραν αυτές του 735. Εκτός και αν βγήκε από Ανθούσα πράγμα απίθανο. Για την 879 δεν έχω ιδέα δεν την είδα πουθενά.
Επίσης η Β12 είχε και το Solaris Urbino 18 #837 δρομολογημένο ανάμεσα στα Ν2 και τα Volvo.

@antonis Τα Vanhool A300 δεν ήταν καλά λεωφορεία επειδή όπως λες ήταν αρκετά αργά ειδικά στην επιτάχυνση και κοπάναγαν αρκετά ενώ τα τελευταία χρόνια η κατάσταση τους ήταν θλιβερή. Αυτό που ξέρω για τα Neoplan είναι ότι χώραγαν περισσότερο κόσμο από τα άλλα 12μετρα. Τώρα τα ελληνικής κατασκευής έχουν όλα τα θέματά τους.

Εξαρτάται ποια κριτήρια θέτεις για να χαρακτηρισεις ένα όχημα. Απο ποιότητα κατασκευής πάντως και αξιοπιστία δεν είχαν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, μη βλέπεις στο τέλος τι έγινε, τότε είχε αποφασιστεί η απόσυρση τους και τα είχαν εγκαταλείψει στην τύχη τους, όπως και τα Neoplan.
(03-07-2013, 12:14 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Πλάκα πλάκα ήταν σχεδόν τρομακτικό. Γενικά στο αμαξοστάσιο των Άνω Λιοσίων αρκετοί οδηγοί είναι ξένοι. Και το κατάλαβα ότι ήταν ξένος γιατί μιλούσε στο κινητό σε κάποια ξένη γλώσσα. Οι επιβάτες όλοι Πακιστάν, Αφγανιστάν, Μπαγλαντές. Ένιωσα ξένος μέσα εκεί.

"Είσαι ένας κωλ*-ρατσιστής του κερατάς που υποστηρίζεις τις ιδέες της ΧΑ... Ντροπή σου..."
Αυτό θα έλεγε κάποιος από τους γνωστούς άγνωστους ως απάντηση σε αυτό το post. Όμως όταν βρίσκονται στην ίδια θέση με εσένα, απλά ξεχνάνε αυτά που λένε.
Εν μέρει αντιλαμβάνομαι το πως νιώθεις. Έχω την τύχη/ατυχία να χρησιμοποιώ της στάση που βρίσκεται επί της Λ. Βουλιαγμένης στο ύψος της συμβολής της με τη Δωδεκανήσου (Άνω Καλαμάκι). Λόγω του Οργανισμού Μεταναστεύσεως που βρίσκεται δίπλα από τον ΟΑΕΔ, η εν λόγω στάση είναι καθημερινά από το πρωί μέχρι το μεσημέρι γεμάτη από αλλοδαπούς κάθε εθνικότητας.
Περιττό να πω ότι εμείς οι υπόλοιποι όταν είναι όλοι τους μαζεμένοι στο στέγαστρο της στάσης, καθόμαστε 5 μέτρα μακριά...
(02-07-2013, 11:59 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ευχάριστα νέα: H 878 δεν είχε κανένα Citelis σήμερα. Μόνο Renault και μάλιστα μπήκα μέσα και ήμουν ο μόνος Έλληνας. Ακόμα και ο οδηγός ξένος ήταν. Δεν ξέρω αν ήρθαν κάποιες Renault στα Λιόσια ειδικά για τη γραμμή ή απλά πήραν αυτές του 735. Εκτός και αν βγήκε από Ανθούσα πράγμα απίθανο. Για την 879 δεν έχω ιδέα δεν την είδα πουθενά.
Επίσης η Β12 είχε και το Solaris Urbino 18 #837 δρομολογημένο ανάμεσα στα Ν2 και τα Volvo.

Απ' ότι έχω ακούσει παλία τα τοπικά Λιοσίων/Αχαρνών (μέσα σ' αυτά συμπεριλαμβάνονται και τα 735 και 878/879) και 822 είναι ένα κύκλωμα που απαρτίζεται από ξένους οδηγούς.

Υ.Γ. To B12 το πήραν τα Άνω Λιόσια μόνο για τα Σάββατα?

(03-07-2013, 12:28 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]"Είσαι ένας κωλ*-ρατσιστής του κερατάς που υποστηρίζεις τις ιδέες της ΧΑ... Ντροπή σου..."
Αυτό θα έλεγε κάποιος από τους γνωστούς άγνωστους ως απάντηση σε αυτό το post. Όμως όταν βρίσκονται στην ίδια θέση με εσένα, απλά ξεχνάνε αυτά που λένε.
Εν μέρει αντιλαμβάνομαι το πως νιώθεις. Έχω την τύχη/ατυχία να χρησιμοποιώ της στάση που βρίσκεται επί της Λ. Βουλιαγμένης στο ύψος της συμβολής της με τη Δωδεκανήσου (Άνω Καλαμάκι). Λόγω του Οργανισμού Μεταναστεύσεως που βρίσκεται δίπλα από τον ΟΑΕΔ, η εν λόγω στάση είναι καθημερινά από το πρωί μέχρι το μεσημέρι γεμάτη από αλλοδαπούς κάθε εθνικότητας.
Περιττό να πω ότι εμείς οι υπόλοιποι όταν είναι όλοι τους μαζεμένοι στο στέγαστρο της στάσης, καθόμαστε 5 μέτρα μακριά...

Κακά τα ψέματα αυτή είναι η πραγματικότητα. Και δεν είναι μόνο το 878 αλλά και πολλές άλλες γραμμές π.χ. 049, Ε22 το καλοκαίρι, Β9 στην Αχαρνών κ.α. Εκτός από την δυσωδία πολλές φορές κουβαλάνε και εμπορεύματα κάτι που είναι παράνομο στα λεωφορεία και καταλαμβάνουν χώρο. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας χρηματοδοτούνται και από το κράτος η οποία χρηματοδότητση βγαίνει απ' την φορολογία των πολιτών ενώ όσοι απ' αυτούς είναι παράνομοι δεν φορολογούνται άρα ακόμα και αν αγοράζουν εισητήρια ή κάρτες πάλι δημιουργούν έλλειμα στο κράτος.
(03-07-2013, 12:14 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Πλάκα πλάκα ήταν σχεδόν τρομακτικό. Γενικά στο αμαξοστάσιο των Άνω Λιοσίων αρκετοί οδηγοί είναι ξένοι. Και το κατάλαβα ότι ήταν ξένος γιατί μιλούσε στο κινητό σε κάποια ξένη γλώσσα. Οι επιβάτες όλοι Πακιστάν, Αφγανιστάν, Μπαγλαντές. Ένιωσα ξένος μέσα εκεί.

Οι οδηγοί είναι "Ρωσοπόντιοι" ή, αν το θέλεις επίσημα, παλλινοστούντες ομογενείς της τέως Σοβιετικής Ένωσης. Τους βρίσκεις και σε νταλίκες ΑΒ10.
Έλληνες το γένος είναι. Απλώς γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην Σοβιετική Ένωση και χρησιμοποιούν τη γλώσσα με την οποία έζησαν : τα ρώσικα. Το ίδιο και τα παιδιά τους.
Επειδή αφ΄ ενός ζούν πολλοί από αυτούς στα Άνω Λιόσια και προσλήφθηκαν με ευνοϊκή μοριοδότηση, αφ' ετέρου "ξέρουν" να χειριστούν ... δύσκολες καταστάσεις, τους προτιμάνε για τις γραμμές αυτές.
Πίστεψέ με, νιώθω πολύ πιό ασφαλής με οδηγό Ρωσοπόντιο στο 735, παρά με οποιοδήποτε δικό μας βουτυρόπαιδο. Γιατί αν είναι να γίνει στραβή, ο Ρωσοπόντιος δεν "μασάει". Όσοι πήγαν στρατό και ειδικά πεζικό σε δυσμενή τάγματα στον Βόρειο Έβρο, ξέρουν...