Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Οντως το 201 το πηρε το μπραχαμι, σημερα βγηκε με το Ν1 #322. Και φυσικα το Ν1 ήταν μισοαδειο. Η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι ότι το πηρε το μπραχαμι επειδη στο ελληνικο οι πολλες βαρδιες δεν βγαινουν.. Αλλά θα μπορουσαν να παρουν ολο το 206 ή να πανε καποια solaris στο μπραχαμι για να μην χαραμιζονται τζαμπα τα Ν1
(01-04-2013, 08:01 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Οντως το 201 το πηρε το μπραχαμι, σημερα βγηκε με το Ν1 #322. Και φυσικα το Ν1 ήταν μισοαδειο. Η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι ότι το πηρε το μπραχαμι επειδη στο ελληνικο οι πολλες βαρδιες δεν βγαινουν.. Αλλά θα μπορουσαν να παρουν ολο το 206 ή να πανε καποια solaris στο μπραχαμι για να μην χαραμιζονται τζαμπα τα Ν1

Μα έτσι κι αλλιώς πρέπει να πάνε μερικά solarίνια στο Μπραχάμι! Έχει πολλές γραμμές που φυτοζωούν και πραγματικά σπαταλιούνται άδικα τα Ν1! Ας στείλουν κάποια στο Ελληνικό που έχει γενικά πιο απαιτητικές (σε χωρητικότητα) γραμμές...
(02-04-2013, 10:41 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Μα έτσι κι αλλιώς πρέπει να πάνε μερικά solarίνια στο Μπραχάμι! Έχει πολλές γραμμές που φυτοζωούν και πραγματικά σπαταλιούνται άδικα τα Ν1! Ας στείλουν κάποια στο Ελληνικό που έχει γενικά πιο απαιτητικές (σε χωρητικότητα) γραμμές...

Στο Μπραχάμι η μόνη γραμμή που είναι ψώφια από επιβατική κίνηση είναι το 131. Οι υπόλοιπες θέλουν 12μετρο.
Υπάρχει η πληροφορία από το proastiakos.net ότι από την Τρίτη μπαίνουν αρθρωτά της ΟΣΥ στο Ηράκλειο-ΣΚΑ του Προαστιακού, που διακόπτονται από αύριο τα δρομολόγια. Ξέρει κανείς πόσα οχήματα θα "θυσιαστούν" και από πού θα εξοικονομηθούν οι βάρδιες;
(08-04-2013, 12:53 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Υπάρχει η πληροφορία από το proastiakos.net ότι από την Τρίτη μπαίνουν αρθρωτά της ΟΣΥ στο Ηράκλειο-ΣΚΑ του Προαστιακού, που διακόπτονται από αύριο τα δρομολόγια. Ξέρει κανείς πόσα οχήματα θα "θυσιαστούν" και από πού θα εξοικονομηθούν οι βάρδιες;
Πως γίνεται σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, να βρίσκονται - ως δια μαγείας! - και οχήματα και οδηγοί κι όταν μιλάμε για ενίσχυση των κανονικών γραμμών όλοι να κάνουν τον Κινέζο;;;...
(08-04-2013, 01:54 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Πως γίνεται σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, να βρίσκονται - ως δια μαγείας! - και οχήματα και οδηγοί κι όταν μιλάμε για ενίσχυση των κανονικών γραμμών όλοι να κάνουν τον Κινέζο;;;...

Δεν βρίσκονται οχήματα και οδηγοί, απλά θυσιάζουν κι άλλο τις γραμμές για να πάρουν το ρευστό από τον ΟΣΕ. Αντίστοιχα γινόταν και με τον ΗΣΑΠ μέχρι πριν ένα χρόνο.
Συγγνώμη για να καταλάβω θα πάρουν λεωφορεία και οδηγούς από γραμμές τύπου 608, 703, 843, Α2 και θα τα πάνε στον Προαστιακό; Θα βάλουν 12μετρα στη θέση των αρθρωτών που λείπουν; Ή θα στοιβάζετε ο κόσμος γιατί οι συχνότητες θα χαλάσουν; Μήπως τελικά δεν θα πάνε τόσα πολλά στο Προαστιακό αν τελικά γίνει αυτό γιατί δεν κατάλαβα να είναι σίγουρο.
Σήμερα πρέπει να μπήκε ένα αρθρωτό στο ΣΚΑ - Ηράκλειο για να βοηθήσει και κάπως τα πράγματα, αφού ο κόσμος δε χωρούσε στα 2 λεωφορεία του ΟΣΕ. Και από αύριο μάλλον γίνεται Άνω Λιόσια - Ηράκλειο το δρομολόγιο των λεωφορείων και μπαίνουν πλέον μόνο οχήματα της ΟΣΥ και προφανώς όχι μόνο 1.
Επειδή οι πληροφορίες προέρχονται από site επιβατών του Προαστιακού, καταλαβαίνεται ότι είναι αδύνατο να γίνουν γνωστά περισσότερα σχετικά με τον τύπο του 18μετρου που μπήκε, για να καταλάβουμε από που προέρχεται κλπ.
Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, ας το προσθέσει ως πληροφορία.
Α, μιλάμε για 1 ή 2 οχήματα ή έστω μερικά ακόμα τότε εντάξει δεν είναι τόσο δύσκολα και τραγικά τα πράγματα ούτε θα παραλύσει όλη η Αθήνα.
(09-04-2013, 12:17 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Α, μιλάμε για 1 ή 2 οχήματα ή έστω μερικά ακόμα τότε εντάξει δεν είναι τόσο δύσκολα και τραγικά τα πράγματα ούτε θα παραλύσει όλη η Αθήνα.

Το καλό με τον Προαστιακό είναι ότι δε χρειάζεται πολλά λεωφορεία. Δεν έχουμε, δηλαδή, περίπτωση όπως των έργων της ανακαίνισης του ΗΣΑΠ που χρειάζονταν ένα σωρό οχήματα.
Αλλά σε ένα σύστημα που δουλεύει οριακά, και τα 2 οχήματα είναι πρόβλημα.