Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(01-07-2013, 11:26 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Τα solaris δουλεύουν καλά εκεί κάτω ή μένουνε συνέχεια; για τα B9TL έχω δει κάπου στο fb δεν θυμάμαι σε πια ομάδα ότι ακόμα δεν τα κυκλοφορούν τι να πω κάνουν τέτοια νούμερα εκεί κάτω; δεν ξέρω τι να πω

Για τα Solaris επ' ουδενί δεν ισχύει αυτό που λες.

Όσο για τα διώροφα, τον χειμώνα 2011-2012 είχαν κυκλοφορήσει στους δρόμους της Αθήνας, αλλά σε δύο συγκεκριμένες γραμμές (171 και Ε22). Έκτοτε παραμένουν στο αμαξοστάσιο και ένα από αυτά χρησιμοποιήθηκε προ ολίγων ημερών ως "λυρικό λεωφορείο" για δρώμενο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Αυτά τα λεωφορεία αγοράστηκαν για να δρομολογηθούν στη γραμμή 400 που εκανε ξενάγηση στα αξιοθέατα της Αθήνας, αλλά -πριν καν παραδοθούν στην τότε ΕΘΕΛ- η γραμμή καταργήθηκε (!) και παραχωρήθηκε σε ιδιώτες, με αποτέλεσμα τα B9TL να είναι πλέον άχρηστα.
Προ καιρού είχε ακουστεί ότι θα πωλούνταν σε ιδιώτες τα 4 διώροφα, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια τέτοια κίνηση.
(02-07-2013, 09:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Για τα Solaris επ' ουδενί δεν ισχύει αυτό που λες.

Όσο για τα διώροφα, τον χειμώνα 2011-2012 είχαν κυκλοφορήσει στους δρόμους της Αθήνας, αλλά σε δύο συγκεκριμένες γραμμές (171 και Ε22). Έκτοτε παραμένουν στο αμαξοστάσιο και ένα από αυτά χρησιμοποιήθηκε προ ολίγων ημερών ως "λυρικό λεωφορείο" για δρώμενο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Αυτά τα λεωφορεία αγοράστηκαν για να δρομολογηθούν στη γραμμή 400 που εκανε ξενάγηση στα αξιοθέατα της Αθήνας, αλλά -πριν καν παραδοθούν στην τότε ΕΘΕΛ- η γραμμή καταργήθηκε (!) και παραχωρήθηκε σε ιδιώτες, με αποτέλεσμα τα B9TL να είναι πλέον άχρηστα.
Προ καιρού είχε ακουστεί ότι θα πωλούνταν σε ιδιώτες τα 4 διώροφα, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια τέτοια κίνηση.

Δεν γνωρίζω τα οικονομικά μεγέθη της ΕΘΕΛ δεν ξέρω σήμερα πως λέγεται, αλλά θα ήταν καλό να λειτουργήσει αυτή η γραμμή για τα αξιοθέατα τουλάχιστον τους θερινούς μήνες που υπάρχουν τουρίστες. Και αφού ήταν να την καταργήσουν τότε τι τα αγόρασαν τα b9TL από τον Σαρακάκη; τζάμπα σπατάλη γίνεται ρε παιδιά. Και ποιοι ιδιώτες θα τα πάρουν; είναι σχετικά καινούργια αυτά λεωφορεία καμία μεγάλη τουριστική επιχείρηση μάλιστα αλλά δεν πιστεύω να πληρούν τις προϋποθέσεις για τουριστικό λεωφορείο αλλά για τα Αστικά ΚΤΕΛ επαρχιακών πόλεων με τίποτα είναι πανάκριβα

Για τα solaris δεν κατάλαβα τι δεν ισχύει;
(02-07-2013, 10:20 AM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Δεν γνωρίζω τα οικονομικά μεγέθη της ΕΘΕΛ δεν ξέρω σήμερα πως λέγεται, αλλά θα ήταν καλό να λειτουργήσει αυτή η γραμμή για τα αξιοθέατα τουλάχιστον τους θερινούς μήνες που υπάρχουν τουρίστες. Και αφού ήταν να την καταργήσουν τότε τι τα αγόρασαν τα b9TL από τον Σαρακάκη; τζάμπα σπατάλη γίνεται ρε παιδιά. Και ποιοι ιδιώτες θα τα πάρουν; είναι σχετικά καινούργια αυτά λεωφορεία καμία μεγάλη τουριστική επιχείρηση μάλιστα αλλά δεν πιστεύω να πληρούν τις προϋποθέσεις για τουριστικό λεωφορείο αλλά για τα Αστικά ΚΤΕΛ επαρχιακών πόλεων με τίποτα είναι πανάκριβα

Για τα solaris δεν κατάλαβα τι δεν ισχύει;

Η γραμμή που θα δρομολογούνταν αυτά τα οχήματα ήταν η 400 που ήταν για τα αξιοθέατα της Αθήνας. Δεν κόπηκε γιατί δεν είχε επιβατική κίνηση. Αλλά για να κάνουν τη χάρη στους ιδιώτες, που έκαναν το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο με αυτό της γραμμής 400 και κατάντησαν να φτάσουν το εισιτήριο για μία διαδρομή σήμερα στα 15€ (ναι, δεκαπέντε!)!
Προφανώς και δε θα τα πάρει κάποιο ΚΤΕΛ τα λεωφορεία αυτά, εφόσον προχωρήσει η πώληση. Αλλά κάποιος από τους δύο ιδιώτες που έχουν τις γραμμές ξενάγησης ή κάποιος που θα θέλει να ξεκινήσει κάποια αντίστοιχη γραμμή.

Για τα Solaris, ως ένα βαθμό δουλεύουν εξαιρετικά! Εντάξει, θα υπάρξουν και οχήματα που θα παρουσιάσουν βλάβη, αλλά μέχρι στιγμής είναι ίσως από τα λίγα οχήματα που βρίσκονται ακόμη σε καλή κατάσταση (δεν έχω μπει βέβαια σε Citelis ακόμη).
Ωστόσο, ειδικά τα Solaris 18 που δρομολογούνται σε Χ95 (Σύνταγμα - Αεροδρόμιο Σπάτων) και Χ96 (Πειραιάς - Αεροδρόμιο Σπάτων) αναμενόμενο να έχουν και μικρότερη διάρκεια ζωής με τις διαδρομές που κάνουν.
Τα Citelis είναι άψογα παρότι δρομολογούνται σε πολύ κακόφημες γραμμές. Πολύ καλά λεωφορεία και δεν χαλάνε ούτε παρουσιάζουν προβλήματα κάθε τόσο όπως άλλα. Ευχάριστα στην οδήγηση δεν νομίζω να είναι άλλα αυτό είναι αρνητικό μόνο για τον οδηγό. Οι επιβάτες τα συμπαθούν πολύ πάντως.
Τα Solaris τα 18μετρα είναι επίσης πολύ καλά άλλα εξαντλούνται υπερβολικά σε γραμμές όπως Χ95, Χ96 που πάνε αεροδρόμιο ή σε 703, 843 κλπ που συνδέουν Πειραιά με αρκετά μακρινούς προορισμούς όπως Πέραμα, Άγιο Ελευθέριο κλπ. όμως στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και παρουσιάζουν κυρίως μικροπροβλήματα και όχι σοβαρές ζημιές.
Τα Solaris τα μικρά είναι μια χαρά και μπαίνουν σε πολύ ήρεμες γραμμές οπότε ακόμα είναι μια χαρά. Δεν κουράζονται καθόλου.
Τα διώροφα φίλος GiannisB είναι άλλη μια απόδειξη μερικών άσχημων πραγμάτων που ίσχυαν στην Ελλάδα.
Γενικά νομίζω N1, Irisbus Diesel, Citelis και πιο πίσω τα Ikarus 260 είναι τα καλύτερα 12μετρα στην Αθήνα. Κλάσεις ανώτερα από κάτι Balcankar, Vanhool A300, Renault, N2, Βεργίνες κλπ που είχαν τόσα μεινονεκτήματα το κάθε ένα. Citelis είχα δει και στη Θεσσαλονίκη. Τι καύσιμο έχουν; Φυσικό αέριο ή όχι;

ΥΓ: Όσο άθλια ήταν τα A300 σαν λεωφορεία τόσο καλά είναι σαν τρόλεϊ.
ΥΓ2: Ρε Μάριε έλα Περιστέρι - Ίλιον να μπεις σε Citelis. Είναι παντού.
(02-07-2013, 10:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η γραμμή που θα δρομολογούνταν αυτά τα οχήματα ήταν η 400 που ήταν για τα αξιοθέατα της Αθήνας. Δεν κόπηκε γιατί δεν είχε επιβατική κίνηση. Αλλά για να κάνουν τη χάρη στους ιδιώτες, που έκαναν το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο με αυτό της γραμμής 400 και κατάντησαν να φτάσουν το εισιτήριο για μία διαδρομή σήμερα στα 15€ (ναι, δεκαπέντε!)!
Προφανώς και δε θα τα πάρει κάποιο ΚΤΕΛ τα λεωφορεία αυτά, εφόσον προχωρήσει η πώληση. Αλλά κάποιος από τους δύο ιδιώτες που έχουν τις γραμμές ξενάγησης ή κάποιος που θα θέλει να ξεκινήσει κάποια αντίστοιχη γραμμή.

Για τα Solaris, ως ένα βαθμό δουλεύουν εξαιρετικά! Εντάξει, θα υπάρξουν και οχήματα που θα παρουσιάσουν βλάβη, αλλά μέχρι στιγμής είναι ίσως από τα λίγα οχήματα που βρίσκονται ακόμη σε καλή κατάσταση (δεν έχω μπει βέβαια σε Citelis ακόμη).
Ωστόσο, ειδικά τα Solaris 18 που δρομολογούνται σε Χ95 (Σύνταγμα - Αεροδρόμιο Σπάτων) και Χ96 (Πειραιάς - Αεροδρόμιο Σπάτων) αναμενόμενο να έχουν και μικρότερη διάρκεια ζωής με τις διαδρομές που κάνουν.

Και καλά κάνουν τέτοια πράγματα στην ΕΘΕΛ να κόβουν ή να καταργήσουν γραμμές ή να μην τις λειτουργούν καθόλου; πρώτη φορά ακούω τέτοιο πράγμα. Εδώ πάνω στον ΟΑΣΘ υπάρχει ανταγωνιστικός ιδιώτης με διόροφο ωστόσο δεν βλέπω να καταργεί την γραμμή πολιτιστική 50 που έχει 12μ citaro και το εισιτήριο για αυτήν την γραμμή είναι 2ευρώ το κανονικό και 1ευρώ το μειωμένο. Αν το είχε και η ΕΘΕΛ έτσι και εκεί κάτω θα είχε μεγάλα κέρδη. Αλλά ε όχι και 15ευρώ το εισιτήριο δεν πιστεύω να έμπαινε κανένας με αυτήν την τιμή

Για τα citelis εγώ έχω μπει σε ΟΑΣΘΙΚΑ προβλήματα δεν έχω δει κάπου αλλά είναι ακόμα νωρίς να μιλάμε αλλά λόγω κατασκευής του ΟΑΣΘ θα έχουν διαφορετικά προβλήματα από της ΕΘΕΛ χωρίς να βάζω το χέρι μου στην φωτιά

Για αυτές τις γραμμές που αναφέρεις στο τέλος για τα solaris τα διπλά τι προβλήματα έχουνε; ζορίζονται σε καμιά ανηφόρα, έχουνε λακούβες ή κάτι άλλο;




(02-07-2013, 10:55 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τα Citelis είναι άψογα παρότι δρομολογούνται σε πολύ κακόφημες γραμμές. Πολύ καλά λεωφορεία και δεν χαλάνε ούτε παρουσιάζουν προβλήματα κάθε τόσο όπως άλλα. Ευχάριστα στην οδήγηση δεν νομίζω να είναι άλλα αυτό είναι αρνητικό μόνο για τον οδηγό. Οι επιβάτες τα συμπαθούν πολύ πάντως.
Τα Solaris τα 18μετρα είναι επίσης πολύ καλά άλλα εξαντλούνται υπερβολικά σε γραμμές όπως Χ95, Χ96 που πάνε αεροδρόμιο ή σε 703, 843 κλπ που συνδέουν Πειραιά με αρκετά μακρινούς προορισμούς όπως Πέραμα, Άγιο Ελευθέριο κλπ. όμως στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και παρουσιάζουν κυρίως μικροπροβλήματα και όχι σοβαρές ζημιές.
Τα Solaris τα μικρά είναι μια χαρά και μπαίνουν σε πολύ ήρεμες γραμμές οπότε ακόμα είναι μια χαρά. Δεν κουράζονται καθόλου.
Τα διώροφα φίλος GiannisB είναι άλλη μια απόδειξη μερικών άσχημων πραγμάτων που ίσχυαν στην Ελλάδα.
Γενικά νομίζω N1, Irisbus Diesel, Citelis και πιο πίσω τα Ikarus 260 είναι τα καλύτερα 12μετρα στην Αθήνα. Κλάσεις ανώτερα από κάτι Balcankar, Vanhool A300, Renault, N2, Βεργίνες κλπ που είχαν τόσα μεινονεκτήματα το κάθε ένα. Citelis είχα δει και στη Θεσσαλονίκη. Τι καύσιμο έχουν; Φυσικό αέριο ή όχι;

ΥΓ: Όσο άθλια ήταν τα A300 σαν λεωφορεία τόσο καλά είναι σαν τρόλεϊ.
ΥΓ2: Ρε Μάριε έλα Περιστέρι - Ίλιον να μπεις σε Citelis. Είναι παντού.

Τα citelis του ΟΑΣΘ είναι diezel και αν δεν κάνω λάθος είναι Ιταλικά σε αντίθεση με της Αθήνας που είναι Γαλλικό καύσιμο τα δικά σας δεν ξέρω τι έχουν. Kαι του ΟΑΣΘ δρομολογούνται σε άσχημες γραμμές γραμμές υποβαθμισμένες περιοχές. Και από οδήγο που ρώτησα με είπε είναι σαν οδηγάς αυτοκίνητο. Tο μόνο που δεν με αρέσει σε αυτά αν και δεν με αφορά είναι το φρένο στάσης που θα προτιμούσα να ήταν ένα κουμπί και να πατάει το γκάζι ο οδηγός για να απελευθερωθεί.

Τα Ν1 είναι τα γερμανικά ο405;
Είναι τεράστιες γραμμές και τις κάνουν κάθε μέρα. Εκεί είναι το θέμα. Τα ιδιωτικά διώροφα είναι για να κλέβουν τους ξένους τουρίστες όχι τους Έλληνες. Α, και ΕΘΕΛ δεν υπάρχει. ΟΣΥ είναι πλέον μαζί με τα τρόλεϊ.
(02-07-2013, 11:01 AM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Και καλά κάνουν τέτοια πράγματα στην ΕΘΕΛ να κόβουν ή να καταργήσουν γραμμές ή να μην τις λειτουργούν καθόλου; πρώτη φορά ακούω τέτοιο πράγμα. Εδώ πάνω στον ΟΑΣΘ υπάρχει ανταγωνιστικός ιδιώτης με διόροφο ωστόσο δεν βλέπω να καταργεί την γραμμή πολιτιστική 50 που έχει 12μ citaro και το εισιτήριο για αυτήν την γραμμή είναι 2ευρώ το κανονικό και 1ευρώ το μειωμένο. Αν το είχε και η ΕΘΕΛ έτσι και εκεί κάτω θα είχε μεγάλα κέρδη. Αλλά ε όχι και 15ευρώ το εισιτήριο δεν πιστεύω να έμπαινε κανένας με αυτήν την τιμή

Για τα citelis εγώ έχω μπει σε ΟΑΣΘΙΚΑ προβλήματα δεν έχω δει κάπου αλλά είναι ακόμα νωρίς να μιλάμε αλλά λόγω κατασκευής του ΟΑΣΘ θα έχουν διαφορετικά προβλήματα από της ΕΘΕΛ χωρίς να βάζω το χέρι μου στην φωτιά

Για αυτές τις γραμμές που αναφέρεις στο τέλος για τα solaris τα διπλά τι προβλήματα έχουνε; ζορίζονται σε καμιά ανηφόρα, έχουνε λακούβες ή κάτι άλλο;

Τα Solaris 18 κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα. Η κυκλική Σύνταγμα-Αεροδρόμιο-Σύνταγμα είναι 65 χλμ. και Πειραιάς-Αεροδρόμιο-Πειραιάς είναι 91 χλμ. Σκέψου οπότε πόσα χιλιόμετρα κάνουν καθημερινά τα λεωφορεία σε αυτές τις δύο γραμμές και μόνο...

Για τη γραμμή με τα αξιοθέατα, εννοείται πως θα είχε κέρδη ο δημόσιος φορέας, από τη στιγμή που τα δυώροφα των ιδιωτών με το πανάκριβο εισιτήριο γεμίζουν από τουρίστες που θα έδιναν τα πάντα για να κάνουν μία βόλτα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
(02-07-2013, 10:35 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η γραμμή που θα δρομολογούνταν αυτά τα οχήματα ήταν η 400 που ήταν για τα αξιοθέατα της Αθήνας. Δεν κόπηκε γιατί δεν είχε επιβατική κίνηση. Αλλά για να κάνουν τη χάρη στους ιδιώτες, που έκαναν το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο με αυτό της γραμμής 400 και κατάντησαν να φτάσουν το εισιτήριο για μία διαδρομή σήμερα στα 15€ (ναι, δεκαπέντε!)!
Προφανώς και δε θα τα πάρει κάποιο ΚΤΕΛ τα λεωφορεία αυτά, εφόσον προχωρήσει η πώληση. Αλλά κάποιος από τους δύο ιδιώτες που έχουν τις γραμμές ξενάγησης ή κάποιος που θα θέλει να ξεκινήσει κάποια αντίστοιχη γραμμή.

Και όμως επειδή δεν είχε κίνηση κόπηκε και λογικό γιατί ο τουρίστας θα προτιμήσει να πάει τη διαδρομή με το διώροφο που είναι και ανοιχτό πάνω παρά με το Irisbus ακόμη και αν έχει μεγαλύτερη τιμή. http://www.oasa.gr/news.php?id=funk80


(02-07-2013, 10:55 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τα Citelis είναι άψογα παρότι δρομολογούνται σε πολύ κακόφημες γραμμές. Πολύ καλά λεωφορεία και δεν χαλάνε ούτε παρουσιάζουν προβλήματα κάθε τόσο όπως άλλα. Ευχάριστα στην οδήγηση δεν νομίζω να είναι άλλα αυτό είναι αρνητικό μόνο για τον οδηγό. Οι επιβάτες τα συμπαθούν πολύ πάντως.
Τα Solaris τα 18μετρα είναι επίσης πολύ καλά άλλα εξαντλούνται υπερβολικά σε γραμμές όπως Χ95, Χ96 που πάνε αεροδρόμιο ή σε 703, 843 κλπ που συνδέουν Πειραιά με αρκετά μακρινούς προορισμούς όπως Πέραμα, Άγιο Ελευθέριο κλπ. όμως στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και παρουσιάζουν κυρίως μικροπροβλήματα και όχι σοβαρές ζημιές.
Τα Solaris τα μικρά είναι μια χαρά και μπαίνουν σε πολύ ήρεμες γραμμές οπότε ακόμα είναι μια χαρά. Δεν κουράζονται καθόλου.
Τα διώροφα φίλος GiannisB είναι άλλη μια απόδειξη μερικών άσχημων πραγμάτων που ίσχυαν στην Ελλάδα.
Γενικά νομίζω N1, Irisbus Diesel, Citelis και πιο πίσω τα Ikarus 260 είναι τα καλύτερα 12μετρα στην Αθήνα. Κλάσεις ανώτερα από κάτι Balcankar, Vanhool A300, Renault, N2, Βεργίνες κλπ που είχαν τόσα μεινονεκτήματα το κάθε ένα. Citelis είχα δει και στη Θεσσαλονίκη. Τι καύσιμο έχουν; Φυσικό αέριο ή όχι;

ΥΓ: Όσο άθλια ήταν τα A300 σαν λεωφορεία τόσο καλά είναι σαν τρόλεϊ.
ΥΓ2: Ρε Μάριε έλα Περιστέρι - Ίλιον να μπεις σε Citelis. Είναι παντού.

Τα Citelis προς τα παρόν είναι μια χαρά. Επίσης, γιατί να μην είναι ευχάριστα στην οδήγηση ειδικά σε σχέση με τα Renault ή τα υπόλοιπα Irisbus? Καινούργια είναι, γρήγορα είναι και έχουν ωραίο χώρο οδήγησης με κάμερες για τις πόρτες πάνω στο ταμπλό. Τα Solaris 8,6 δεν μπαίνουν και απαραίτητα σε ήρεμες γραμμές. Έχουν και τα 022, 227 και 230 που έχουν αρκετή κίνηση. Τα Ν2 δεν θα έλεγα και ότι αποδείχτηκαν μάπα. Απλά έτυχε να είναι σε αμαξοστάσια που δεν τα συντηρούν καλά (Βοτανικός/Ράλλη) ενώ μέχρι το 2004/5 που ήταν σε Πειραιά/Άγιο Δημήτριο και για λίγο Ελληνικό και Ανθούσα και ήταν σε 'αριστη κατάσταση. Οι Βεργίνες γενικά σαν κατασκεύη δεν ήταν καλή αλλά είχαν τρομερό ήχο και ήταν πολύ γρήγορα λεωφορεία.
(02-07-2013, 12:00 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Και όμως επειδή δεν είχε κίνηση κόπηκε και λογικό γιατί ο τουρίστας θα προτιμήσει να πάει τη διαδρομή με το διώροφο που είναι και ανοιχτό πάνω παρά με το Irisbus ακόμη και αν έχει μεγαλύτερη τιμή. http://www.oasa.gr/news.php?id=funk80



Τα Citelis προς τα παρόν είναι μια χαρά. Επίσης, γιατί να μην είναι ευχάριστα στην οδήγηση ειδικά σε σχέση με τα Renault ή τα υπόλοιπα Irisbus? Καινούργια είναι, γρήγορα είναι και έχουν ωραίο χώρο οδήγησης με κάμερες για τις πόρτες πάνω στο ταμπλό. Τα Solaris 8,6 δεν μπαίνουν και απαραίτητα σε ήρεμες γραμμές. Έχουν και τα 022, 227 και 230 που έχουν αρκετή κίνηση. Τα Ν2 δεν θα έλεγα και ότι αποδείχτηκαν μάπα. Απλά έτυχε να είναι σε αμαξοστάσια που δεν τα συντηρούν καλά (Βοτανικός/Ράλλη) ενώ μέχρι το 2004/5 που ήταν σε Πειραιά/Άγιο Δημήτριο και για λίγο Ελληνικό και Ανθούσα και ήταν σε 'αριστη κατάσταση. Οι Βεργίνες γενικά σαν κατασκεύη δεν ήταν καλή αλλά είχαν τρομερό ήχο και ήταν πολύ γρήγορα λεωφορεία.

Οι βεργίνες είχαν κινητήρα Mercedes οπότε δεν είχαν εκεί θέμα (αντίθετά ξεχώριζαν κιόλας) όμως η υπόλοιπη κατασκευή ήταν πολύ μέτρια. Τα Ν2 ξέρω έχουν υλικά κατασκευής κατώτερα από αυτά των Ν1. Σαν κινητήρες είναι μια χαρά για τα χρόνια τους και την δουλειά που έκαναν. Αν ήταν ομαλότατοι οι δρόμοι δεν θα κοπάναγαν και θα ήταν πολύ καλά. 022, 227, 230, 704 που μπαίνουν Solaris Midi όντως είναι κάπως περίεργες γραμμές άλλα γενικά δεν είναι τόσο δύσκολες όπως άλλες. Ίσως σε κάποιες από αυτές τα Neoplan Midi να ήταν καλύτερα. Τα Citelis αφού είναι στα Άνω Λιόσια θα κουραστούν σίγουρα άλλα για να είμαστε σωστοί αρκετές γραμμές εκεί είναι πολύ ήρεμες (723, 733) και δεν κουράζουν τα λεωφορεία. 878, 879, Γ9 και 735 (όταν τα έχει) οι χειρότερες γραμμές των Citelis που κάνουν ζημιά. Από αυτά που δεν έχω εμπειρία καθόλου είναι τα 12μετρα Neoplan που αποσύρθηκαν μαζί με τις βεργίνες και τα Vanhool A300 και ήταν σαν τα τρόλεϊ 6000.
Σήμερα το μεσημέρι:
- Το Α3 είχε τουλάχιστον ένα N1 (#221) και του Β3 είχε τουλάχιστον μια GN (#437).
- Το Α4 είχε και GN (#593) και N1 (#166).
- Τουλάχιστον μία GN (#417) δρομολογημένη στο 154 και άλλη μία (#707) στο Χ97.
- Μόνο με GN το 171 (δε γίνεται αλλιώς άλλωστε).
- Το 155 είχε το Solaris #619 και το 216 είχε το #638.
- Το 109 είχε το N1 #325 και το 210 είχε το #164.

Επίσης, τα 171, 109, 155 και 210 είχαν σχηματίσει ένα ωραίο "τρενάκι" το ένα πίσω από το άλλο γύρω στις 14:45 προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου.