Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Πάντως το 101 έχει και ένα solarάκι. Το #652 συγκεκριμένα. Και το δεύτερο όχημα είναι το
Ν1 #160.
Το Ελληνικο πρεπει να πηρε βαρδιες στην Αρτεμιδα τουλαχιστον δυο Ν1 304-305 χτες και η εκπληξη το 910 SOLARIS απο σημερα 16/11 και μεχρι τελος Νοεμβριου θα μετραει ΑΒ10 και το 9119 CITELIS B12. Κουιζ .... ποσα κιλα πρεζα και οπλα θα μετρησει το SOLARIS ?
(16-11-2013, 03:24 PM)dora Έγραψε: [ -> ]Το Ελληνικο πρεπει να πηρε βαρδιες στην Αρτεμιδα τουλαχιστον δυο Ν1 304-305 χτες και η εκπληξη το 910 SOLARIS απο σημερα 16/11 και μεχρι τελος Νοεμβριου θα μετραει ΑΒ10 και το 9119 CITELIS B12. Κουιζ .... ποσα κιλα πρεζα και οπλα θα μετρησει το SOLARIS ?

Μήπως εννοείς το Citelis #9111;
Το 910 είναι για καταμέτρηση επιβατών; Γιατί είχα πάρει ένα Solaris και μου έκανε εντύπωση... Πάντως η πιο καλή λύση για το Β12 είναι να καταργηθεί και να επιστρέψει το Α12. 1 όχημα λιγότερο και 1 οδηγός Wink

Υπ΄οψιν ότι στα Α10 και Β10 δεν παίζουν όπλα και ναρκωτικά σε μεγάλες ποσότητες. Πιο πολύ οι ναρκομανείς κάνουν χρήση ναρκωτικών στα γύρω οικόπεδα όπου βρουν. Οι περισσότεροι που μπαίνουν από άλλες περιοχές είναι "χαρμάνηδες" και οι περισσότεροι που μπαίνουν από Μενίδι έχουν "γίνει".
(16-11-2013, 03:58 PM)nikost Έγραψε: [ -> ]Το 910 είναι για καταμέτρηση επιβατών; Γιατί είχα πάρει ένα Solaris και μου έκανε εντύπωση...

Το Solaris #910, όπως και το N1 #226, το Irisbus Diesel #934, το Citelis #9111 και δύο Solaris 8.6 του Α/Σ Βοτανικού (μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή οι αριθμοί) έχουν εγκατεστημένα συστήματα καταμέτρησης της επιβατικής κίνησης.
Για τα Α/Β10 θα μπορούσε το βράδυ να παρέκαμπτε τις στάσεις ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ μέχρι και την στάση ΗΡΩΩΝ για πιο αποτελεσματική διέλευση (εννοείται με επισήμανση στις στάσεις για αποφυγή παρεξηγήσεων). Το κακό είναι ότι τώρα και το Γ9 έχει αρχίσει να μαζεύει "καλό" κόσμο λόγω άμεσης σύνδεσης με την Ομόνοια.
Αν και βγαίνω off-topic καλύτερα θα ήταν να γίνει κυκλικό μέχρι τη Ν.Φιλαδέλφεια ή τα Άνω Πατήσια ή και κόψιμο στα Άνω Πατήσια ή Κάτω Πατήσια με επέκταση έως Ολυμπιακό Χωριό.
Εθεάθησαν:
Solaris 18 στο 049
Ν1 στο 220
(16-11-2013, 04:38 PM)nikost Έγραψε: [ -> ]Το κακό είναι ότι τώρα και το Γ9 έχει αρχίσει να μαζεύει "καλό" κόσμο λόγω άμεσης σύνδεσης με την Ομόνοια.
Αν και βγαίνω off-topic καλύτερα θα ήταν να γίνει κυκλικό μέχρι τη Ν.Φιλαδέλφεια ή τα Άνω Πατήσια ή και κόψιμο στα Άνω Πατήσια ή Κάτω Πατήσια με επέκταση έως Ολυμπιακό Χωριό.

Αυτό σχεδιάζεται για το Γ9. Επέκταση έως Ολυμπιακό Χωριό και κόψιμο στα Κάτω Πατήσια. Γι' αυτό και η δρομολόγηση πρόσφατα του #9111 στη γραμμή, για να καταγραφεί η επιβατική κίνηση.

(16-11-2013, 05:29 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ν1 στο 220

Με το πρόγραμμα Νοεμβρίου, τα 220/221 τα ΣΚ πέρασαν στο Ελληνικό.
Ν2 στο Α7
(16-11-2013, 05:36 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ν2 στο Α7
Μήπως είδες το Α5 τι έχει;
Υποτίθεται ότι στα 304/305 έχει κάποιες βάρδιες το Ελληνικό για να βγαίνει με νταλίκες και έχει 12μετρα. Οι GN φετος φαίνεται τα χουν φτύσει τελείως, μόνο στις βασικες γραμμές τις βλέπουμε πια