Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(08-07-2013, 01:19 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το πρωί γύρω στις 9:30 που δεν είχε τίποτα στο κέντρο και το πήρα από Σύνταγμα και γέμισε παρακάτω ειδικά σε μία στάση ''ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ'' νομίζω. Εγώ βγήκα στον Άγιο Δημήτριο αλλά συνέχισε με πολύ κόσμο.

Η στάση αυτή είναι στο ύψος της πλ. Καλογήρων στη Δάφνη, που είναι το Μετρό. Μήπως ο κόσμος νόμιζε ότι είναι κλειστό πάλι το Μετρό στον Αγ. Δημήτριο;
(08-07-2013, 01:40 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η στάση αυτή είναι στο ύψος της πλ. Καλογήρων στη Δάφνη, που είναι το Μετρό. Μήπως ο κόσμος νόμιζε ότι είναι κλειστό πάλι το Μετρό στον Αγ. Δημήτριο;

Αν, και δεν είμαι γνώστης της περιοχής και δεν γνώριζα ότι εκεί είναι η Δάφνη μου έκανε εντύπωση που μπήκε τόσος κόσμος. Προφανώς όπως λες θα νόμιζαν κάποιοι ότι είναι κλειστός ο Άγιος Δημήτριος αλλιώς άλλη εξήγηση δεν μου έρχεται.
(08-07-2013, 12:53 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Εθεάθησαν:
Ν2 στο Γ18
Ν2 και Irisbus Diessel στο Β18
Ν2 στο Β5

Επίσης πολύ Volvo το 608

Α, δεν ξέρω τι λέγατε για N1 στο 155 αλλά εγώ με μικρό Solaris την είδα σήμερα και με γυναίκα οδηγό και μάλιστα μέσα έγινε ο κακός χαμός στον Άγιο Δημήτριο.
Και το Α4 που πήρα από κέντρο μέχρι Άγιο Δημήτριο που είχε GN από ένα σημείο και κάτω έγινε χαμός μέσα. Πως την παλεύουν τα Ν1 ήθελα να ήξερα. Από πίσω ακολουθούσε μισοάδειο Ν1 στο Α3 που μάζεψε κάποιο κόσμο στον Άγιο Δημήτριο. Είδα και δύο Β2 να φτάνουν γεμάτα στο κέντρο με Ν1 και τα δύο. Επίσης το Α2 περνάει κυριολεκτικά συνέχεια.

Τα τρόλεϊ Neoplan 6000 δεν υπάρχουν πουθενά πλέον στο κέντρο της Αθήνας. Αν ξέρει κανείς να πει αν κυκλοφορούν τουλάχιστον Πειραιά. Στο κέντρο της Αθήνας έχει κυριολεκτικά γεμίσει ο τόπος Vanhool 7000. 1, 2, 4, 12, 15, 18, 19, 21, 24, 25 όλα αυτά με Vanhool παρακαλώ. Οι υπόλοιπες στο κέντρο με 8000 και 9000.

Όντως, το είδα και εγώ το Ν2 στο Β5. Για τα 6000αρα είχα ακούσει παλιότερα ότι έχουν σκοπό να τα πουλήσουν. Ίσως γι' αυτό να μην τα κυκλοφορούν.
(08-07-2013, 10:00 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Όντως, το είδα και εγώ το Ν2 στο Β5. Για τα 6000αρα είχα ακούσει παλιότερα ότι έχουν σκοπό να τα πουλήσουν. Ίσως γι' αυτό να μην τα κυκλοφορούν.

Περίμενε, αυτό δεν είναι αστείο. Πότε το άκουσες αυτό; Βέβαια επειδή όλα αυτά τα τρόλεϊ δεν χρειάζονται και λειτουργούν τα μισά τώρα και σε κάνα χρόνο θα κλείσει η Πανεπιστημίου και θα κοπεί πολύ πράγμα οπότε δεν θα χρειάζονται καθόλου και όλα αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι χρειάζονται λεφτά δεν μου κάνει εντύπωση αν ισχύει κάτι τέτοιο.
(08-07-2013, 10:11 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Περίμενε, αυτό δεν είναι αστείο. Πότε το άκουσες αυτό; Βέβαια επειδή όλα αυτά τα τρόλεϊ δεν χρειάζονται και λειτουργούν τα μισά τώρα και σε κάνα χρόνο θα κλείσει η Πανεπιστημίου και θα κοπεί πολύ πράγμα οπότε δεν θα χρειάζονται καθόλου και όλα αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι χρειάζονται λεφτά δεν μου κάνει εντύπωση αν ισχύει κάτι τέτοιο.

Το 'χα διαβάσει στο ίντερνετ πριν αρκετό καιρό ως υπόθεση ότι σκέφτονται να τα πουλήσουν . Απλά μου κάνει εντύπωση που είπες ότι δεν κυκλοφορούν πουθενά στο κέντρο και το ανέφερα μήπως παίζει και αυτό. Πάντως απ' τα 366 οχήματα που έχει ο πρώην ΗΛΠΑΠ δεν νομίζω στο Χειμερινό Καθημερινής να έβγαζε ούτε τα μισά.
(08-07-2013, 10:21 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το 'χα διαβάσει στο ίντερνετ πριν αρκετό καιρό ως υπόθεση ότι σκέφτονται να τα πουλήσουν . Απλά μου κάνει εντύπωση που είπες ότι δεν κυκλοφορούν πουθενά στο κέντρο και το ανέφερα μήπως παίζει και αυτό. Πάντως απ' τα 366 οχήματα που έχει ο πρώην ΗΛΠΑΠ δεν νομίζω στο Χειμερινό Καθημερινής να έβγαζε ούτε τα μισά.

Ναι, στο κέντρο δεν υπάρχει ούτε ένα Neoplan 6000 εδώ και κάποιες μέρες. Vanhool 7000 και Neoplan 8000, 9000 καλύπτουν όλες τις γραμμές. Η ανάγκη για εύρεση χρημάτων σε συνδυασμό με την αχρησία αρκετών οχημάτων μπορεί να οδηγήσει σε πώληση οχημάτων από την ΟΣΥ.
(08-07-2013, 10:28 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ναι, στο κέντρο δεν υπάρχει ούτε ένα Neoplan 6000 εδώ και κάποιες μέρες. Vanhool 7000 και Neoplan 8000, 9000 καλύπτουν όλες τις γραμμές. Η ανάγκη για εύρεση χρημάτων σε συνδυασμό με την αχρησία αρκετών οχημάτων μπορεί να οδηγήσει σε πώληση οχημάτων από την ΟΣΥ.

Πιθανόν και σωστό θα έλεγα. Τι να τον κάνουν τον μεγάλο στόλο άμα δεν κυκλοφορεί. Το σωστό είναι να έχουν όσα οχήματα χρειάζονται συν έναν αριθμό οχημάτων εφεδρεία. Πάντως τα Neoplan είναι στην λίστα με τα οχήματα που θα ασφαλιστούν http://www.osy.gr/ethelsite/pages/proclamations.php (Ανάθεση της ασφάλισης των περουσιακών στοιχείων της O.ΣΥ. Α.Ε.(πρώην Η.Λ.Π.Α.Π. Α.Ε.) Παράρτημα Α).
Neoplan πέτυχα σήμερα στον Πειραιά στα 17 και 20. Το 16 δεν το πέτυχα για να δω τι οχήματα έχει (λογικά κι αυτό με Neoplan 6000 θα είναι).
(08-07-2013, 10:36 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Πιθανόν και σωστό θα έλεγα. Τι να τον κάνουν τον μεγάλο στόλο άμα δεν κυκλοφορεί. Το σωστό είναι να έχουν όσα οχήματα χρειάζονται συν έναν αριθμό οχημάτων εφεδρεία.

Ίσως τα κρατάνε με την ελπίδα ότι κάποτε θα έχουν τους απαραίτητους οδηγούς να τα οδηγήσουν. Αν τα πουλήσεις και μετά αλλάξουν τα πράγματα και προσλάβεις οδηγούς μετά θα πρέπει να ξανα-μανα-αγοράζεις οχήματα! Άλλες σπατάλες δηλαδή...
(09-07-2013, 06:55 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Ίσως τα κρατάνε με την ελπίδα ότι κάποτε θα έχουν τους απαραίτητους οδηγούς να τα οδηγήσουν. Αν τα πουλήσεις και μετά αλλάξουν τα πράγματα και προσλάβεις οδηγούς μετά θα πρέπει να ξανα-μανα-αγοράζεις οχήματα! Άλλες σπατάλες δηλαδή...
Πλέον όσο επεκτείνονται τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς τόσο θα μειώνεται το έργο των Όδικων Συγκοινωνιών οπότε δεν έχει νοήμα να κρατάνε οχήματα μήπως χρειαστούν αργότερα. Επίσης, κάποια οχήματα είναι απλά σε αποσύνθεση και δεν αντέχουν να μείνουν περισσότερα χρόνια π.χ. Volvo, μερικά Renault κλπ.