Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(06-06-2013, 02:33 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Εννοείται αυτό! Μπορεί να ζορίζονται λίγο, αλλά νομίζω τα καταφέρνουν καλύτερα από τα solaris πχ. Δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια ανεβοκατεβαίνουν στο Λόφο Βωκού και στον Προφ.Ηλία που ΜΟΝΟ τα Ικάρια μπορούσαν ν' ανέβουν! Wink

Βέβαια στις ανηφόρες καλύτερο απ' όλα είναι το Vanhoolάκι! Αλλά δεν έχει μεγάλη χωρητικότητα δυστυχώς... Sad

Τα Solaris δεν είναι για ανηφόρες άλλα για γραμμές που κάνουν βόλτες σαν το 731. Τα Vanhool είναι όντως πολύ καλά άλλα υπάρχουν για τα πολύυυυυ στενά. Τα Neoplan για γραμμές με ανηφόρες και μπάχαλο οδόστρωμα πιστεύω καλά είναι μιας και η κατάσταση toyw δεν είναι καλή οπότε καλύτερα να μπαίνουν σε δύσκολες γραμμές στις οποίες δεν θα εξαντλούνται τα Solaris. Α, και τα Neoplan έχουν λίγο καλύτερη χωρητικότητα από τα Solaris.

Τελευταία ο Βοτανικός έχει πάρει πολλές γραμμές και γενικά ότι αφήνει το Ελληνικό στο Βοτανικό καταλήγει ίσως επειδή έχουν και τα δύο αμαξοστάσια midi.
(07-06-2013, 10:41 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τα Solaris δεν είναι για ανηφόρες άλλα για γραμμές που κάνουν βόλτες σαν το 731. Τα Vanhool είναι όντως πολύ καλά άλλα υπάρχουν για τα πολύυυυυ στενά. Τα Neoplan για γραμμές με ανηφόρες και μπάχαλο οδόστρωμα πιστεύω καλά είναι μιας και η κατάσταση toyw δεν είναι καλή οπότε καλύτερα να μπαίνουν σε δύσκολες γραμμές στις οποίες δεν θα εξαντλούνται τα Solaris. Α, και τα Neoplan έχουν λίγο καλύτερη χωρητικότητα από τα Solaris.

Τελευταία ο Βοτανικός έχει πάρει πολλές γραμμές και γενικά ότι αφήνει το Ελληνικό στο Βοτανικό καταλήγει ίσως επειδή έχουν και τα δύο αμαξοστάσια midi.
Ξαναρωταω γιατί μάλλον καλυφθηκε απο άλλεσ δημοσιευσεις! Και οδηγοί και λεωφορεία ανήκουν σε κάποιο αμαξοστάσιο; Δηλαδη θελω να πω ο Βοτανικος που βρηκε οδηγους για το 250 και το 209 και αντίστοιχα οι οδηγοι αυτοί απο το ελληνικο που θα είχαν τις συγκεκριμενες γραμμες τωρα τι κάνουν; Δηλαδη δεν περισσεύουν οδηγοι;
(07-06-2013, 10:55 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Ξαναρωταω γιατί μάλλον καλυφθηκε απο άλλεσ δημοσιευσεις! Και οδηγοί και λεωφορεία ανήκουν σε κάποιο αμαξοστάσιο; Δηλαδη θελω να πω ο Βοτανικος που βρηκε οδηγους για το 250 και το 209 και αντίστοιχα οι οδηγοι αυτοί απο το ελληνικο που θα είχαν τις συγκεκριμενες γραμμες τωρα τι κάνουν; Δηλαδη δεν περισσεύουν οδηγοι;

Προφανώς έχουν αρχίσει τα πειράματα για να ξεφορτωθούν το Ελληνικό. Δε γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη να ξέμεινε από οχήματα (βλ. solaris στο 141) και την άλλη να διώχνει και γραμμές (βλ. 250).
Οι οδηγοί της Ράλλη πηγαίνουν μερικές φορές στον Πειραιά για λεωφορείο όταν τελειώσουν τα Ν2. Έτσι μια φορά είχε μπει Irisbus Diesel στο Β15. Όπως και στα 815 και 622.
Αν το Ελληνικό κλείσει οι GN που θα πάνε;
(07-06-2013, 11:08 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αν το Ελληνικό κλείσει οι GN που θα πάνε;

Λογικά Ράλλη, και οι σόμπες που είναι εκτός θα πάνε Θριάσιο.
(07-06-2013, 10:55 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Ξαναρωταω γιατί μάλλον καλυφθηκε απο άλλεσ δημοσιευσεις! Και οδηγοί και λεωφορεία ανήκουν σε κάποιο αμαξοστάσιο; Δηλαδη θελω να πω ο Βοτανικος που βρηκε οδηγους για το 250 και το 209 και αντίστοιχα οι οδηγοι αυτοί απο το ελληνικο που θα είχαν τις συγκεκριμενες γραμμες τωρα τι κάνουν; Δηλαδη δεν περισσεύουν οδηγοι;

Για να απαντήσω με τη σειρά :
1) Οδηγος και αμαξοστάσιο πάνε μαζί. Σε ένα αμαξοστάσιο υπηρετεί ο κάθε οδηγός και μάλιστα σε συγκεκριμένο group γραμμών (κύκλωμα).

2) Επίσης, και τα οχήματα ανήκουν πάντα σε συγκεκριμένο αμαξοστάσιο.

3) Κάθε τόσο γίνονται αλλαγές στην εξυπηρέτηση των γραμμών. Πχ στις 1/6 άλλαξαν "χέρια" κάποιες γραμμές, το 250 πήγε από Ελληνικό στο Βοτανικό, επίσης πήγε στο Βοτανικό το μισό Ε14. Αυτό γίνεται γιατί κάποιο αμαξοστάσιο χρειάζεται τα λεωφορεία ή/και τους οδηγούς για άλλη δουλειά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το Ελληνικό βγάζει αυξημένες βάρδιες το ΣΚ λόγω καλοκαιριού στο A2 και στο Ε22. Ομοίως και η Ανθούσα βγάζει παραπάνω λεωφορεία το ΣΚ για Λούτσα (304/5). Για να εξισορροπηθούν οι βάρδιες, πρέπει αναγκαστικά να παραδώσει κάποιες σε άλλα αμαξοστάσια. Γι' αυτό και γίνονται "τράμπες" στις γραμμές. Μην ξεχνάμε επίσης ότι υπάρχουν και οι άδειες των οδηγών. Σε αμαξοστάσια που δεν έχουν γραμμές με καλοκαιρινή αιχμή (Α2, Ε22, 051, 304/5, Α1, Χ95, Χ96) δεν υπάρχει πρόβλημα. Το καλοκαίρι αραιώνουν τα δρομολόγια και οι οδηγοί που περισσεύουν παίρνουν την άδειά τους. Στο Α/Σ Ελληνικού, όμως, σε κάποιες γραμμές μειώνονται οι βάρδιες και σε άλλες αυξάνονται. Άρα, για να βγούν ρεπό και άδειες των οδηγών πρέπει να παραδώσουν γραμμές σε λιγότερο επιβαρυμένα Α/Σ.

4) Ο Βοτανικός, γενικά, είναι το αμαξοστάσιο μπαλαντέρ, διότι έχει πολλά 12μετρα και βρίσκεται σε ιδανικό σημείο, ώστε όποια γραμμή και να εξυπηρετήσει, να μην δημιουργεί πολλά "νεκρά" χιλιόμετρα. Κατά καιρούς έχει εξυπηρετήσει πολλές γραμμές από άσχετα αμαξοστάσια. Πριν χρόνια έβγαζαν το καλοκαίρι από εκεί το 235, ενίοτε και το 220/1. Ακόμη και πέρυσι το καλοκαίρι, τις Κυριακές στο 235 έμπαινε ο Βοτανικός.
(07-06-2013, 01:35 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Λογικά Ράλλη, και οι σόμπες που είναι εκτός θα πάνε Θριάσιο.

Με μπέρδεψες! Tongue Αν χωράνε οι GN στη Ράλλη οκ. Άλλα όταν λες σόμπες εννοείς τα Ν2 ή τα Ν1 ή τα Volvo;
Τα Solaris Midi (Ελληνικού) θα μπορούσαν να πάνε στον Πειραιά και να αντικαταστήσουν τα Neoplan Midi του Πειραιά που είναι χάλια πλέον και αυτά να αποσυρθούν ή να πάνε στο Θριάσιο. Στο Θριάσιο να πάνε και 12μετρα Ν2 ή Ν1 και να δρομολογούν εκεί γραμμές.
(07-06-2013, 08:49 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Με μπέρδεψες! Tongue Αν χωράνε οι GN στη Ράλλη οκ. Άλλα όταν λες σόμπες εννοείς τα Ν2 ή τα Ν1 ή τα Volvo;
Τα Solaris Midi (Ελληνικού) θα μπορούσαν να πάνε στον Πειραιά και να αντικαταστήσουν τα Neoplan Midi του Πειραιά που είναι χάλια πλέον και αυτά να αποσυρθούν ή να πάνε στο Θριάσιο. Στο Θριάσιο να πάνε και 12μετρα Ν2 ή Ν1 και να δρομολογούν εκεί γραμμές.

Συγνώμη για το μπέρδεμα Big Grin
Σόμπα ή Αθηνά ονομάζονται οι νταλίκες Volvo λόγω της εξαίρετης θερμομόνωσης που διαθέτουν. Οι περισσότερες Volvo σήμερα είναι σε άθλια κατάσταση. Αν κλείσει το Ελληνικό οι GN αναγκαστικά θα πρέπει να μεταφερθούν στη Ράλλη, επειδή είναι το μόνο Α/Σ που χωράει νταλίκες. (Η Ανθούσα έχει γεμίσει γκαζιέρες που δεν μπορούν να μεταφερθούν αλλού, τα Λιόσια είναι μακριά απ' το κέντρο, ο Βοτανικός είναι μέσα σε στενάκια και είναι και μικρό Α/Σ, ενώ ο Πειραιάς δεν είχε ποτέ νταλίκες). Για να χωρέσουν οι GN πρέπει να φύγουν μερικές από τις σόμπες και να πάνε στο Θριάσιο. Τώρα τα μικρά (Solaris) λογικό μου φαίνεται να πάνε Μπραχάμι για να αναλάβουν τα τοπικά των Ν. Προαστίων.
(07-06-2013, 09:06 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Συγνώμη για το μπέρδεμα Big Grin
Σόμπα ή Αθηνά ονομάζονται οι νταλίκες Volvo λόγω της εξαίρετης θερμομόνωσης που διαθέτουν. Οι περισσότερες Volvo σήμερα είναι σε άθλια κατάσταση. Αν κλείσει το Ελληνικό οι GN αναγκαστικά θα πρέπει να μεταφερθούν στη Ράλλη, επειδή είναι το μόνο Α/Σ που χωράει νταλίκες. (Η Ανθούσα έχει γεμίσει γκαζιέρες που δεν μπορούν να μεταφερθούν αλλού, τα Λιόσια είναι μακριά απ' το κέντρο, ο Βοτανικός είναι μέσα σε στενάκια και είναι και μικρό Α/Σ, ενώ ο Πειραιάς δεν είχε ποτέ νταλίκες). Για να χωρέσουν οι GN πρέπει να φύγουν μερικές από τις σόμπες και να πάνε στο Θριάσιο. Τώρα τα μικρά (Solaris) λογικό μου φαίνεται να πάνε Μπραχάμι για να αναλάβουν τα τοπικά των Ν. Προαστίων.
Δεν το νομίζω ότι χωράνε οι GN στη Ράλλη ακόμα και όλα τα Volvo να φύγουν γιατί μαζί με τα Solaris θα 'ναι 316 18μετρα που δεν θα χωρέσουν. Από την άλλη οι Renault δεν ξέρουμε πόσο θα 'ναι σε λειτουργία γιατί πολλές είναι σε άθλια κατάσταση και με τις προωθούμενες αλλαγές με τα ΚΤΕΛ είναι πιθανόν τα αμαξοστάσια που έχουν εγκαταστάσεις φυσικού αερίου (Λιόσια, Ανθούσα) να μην έχουν καν αστικές γραμμές γύρω τους. Πάντως, επι ΣΕΠ στο Βοτανικό υπήρχε ένας "δεινόσαυρος" στις αρχές.
Σήμερα Α3, Β3 και Α4 ήταν με 18μετρα, προφανώς λόγω μη λειτουργίας του Μετρό στον Αγ. Δημήτριο.
Ξέρει κανείς τι οχήματα είχε η προσωρινή γραμμή που δρομολογήθηκε;