Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(21-09-2013, 08:32 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]Είχε μπει και Ν2 το 2009 ή το 2010 στο 608.

Αμ θυμάσαι τότε με τα χιόνια?
Με τα χιόνια ήταν τον Φλεβάρη του 2008. Είχαν ξαναμπεί ελάχιστα Ν2 λόγω ελλειψης σε σόμπες... και επειδή έπρεπε να καλύψουν τα κενά έστειλαν εκτάκτως. Το θυμάμαι γιατί έτυχε να σαρδελοποιηθώ χαχαχα και οι γιαγιάδες να φωνάζουν γιατί δεν είχε στρίψει στην Κέας απο Δροσοπούλου. Γιατί ως συνήθως δεν κοιτάνε τις προμετωπίδες.
(21-09-2013, 08:12 PM)i_lie_us Έγραψε: [ -> ]Πάντως με την τωρινή κατάσταση, δεν ξέρω για το υπόλοιπο κομμάτι της διαδρομής αλλά λόγω καλών δρομολογίων των 406 407, στο κομμάτι από τσακό μέχρι νομισματοκοπείο είναι σχεδόν τίγκα..

Καλά τώρα σίγουρα δεν γίνεται. Θα έπρεπε να έχει συχνότητα κάτω από 10λεπτο για να σταθεί μόνο με 12μετρα το Β5.

Για τα άλλα πιο ιστορικά που λέτε:
Το 608 πάντως από τότε δεν ξαναεμφανίστηκε χωρίς αρθρωτό. Μαζί με τα Χ95, Χ96, 550, Ε22, 703, 843 είναι με 100% αρθρωτά. Βέβαια πριν κάμποσα χρόνια θυμάμαι μια βεργίνα στο 703 ενώ είχα διαβάσει ότι είχαν μπει και Irisbus κάποιες ελάχιστες φορές. Ενώ σίγουρα και το 843 είχε εμφανιστεί χωρίς αρθρωτό κάποτε. Επίσης είχα δει ένα Ν2 στο 040 στο τέλος του 2011 με αρχές 2012 κάποιο Σάββατο.
(21-09-2013, 08:48 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Καλά τώρα σίγουρα δεν γίνεται. Θα έπρεπε να έχει συχνότητα κάτω από 10λεπτο για να σταθεί μόνο με 12μετρα το Β5.

Για τα άλλα πιο ιστορικά που λέτε:
Το 608 πάντως από τότε δεν ξαναεμφανίστηκε χωρίς αρθρωτό. Μαζί με τα Χ95, Χ96, 550, Ε22, 703, 843 είναι με 100% αρθρωτά. Βέβαια πριν κάμποσα χρόνια θυμάμαι μια βεργίνα στο 703 ενώ είχα διαβάσει ότι είχαν μπει και Irisbus κάποιες ελάχιστες φορές. Ενώ σίγουρα και το 843 είχε εμφανιστεί χωρίς αρθρωτό κάποτε. Επίσης είχα δει ένα Ν2 στο 040 στο τέλος του 2011 με αρχές 2012 κάποιο Σάββατο.

Το 843, εκτός από τα πράσινα που κόπηκαν το 2001, στην Ολυμπιάδα είχε και γκαζιέρες πρώτης γενιάς.
(21-09-2013, 03:57 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Νομίζω πως το Α13 σήμερα είναι όλο στα Άνω Λιόσια με Citelis. Βέβαια το Α11 και το Β11 είναι στη Ράλλη με Ν2. Και λογικά το μεγαλύτερο μέρος του 732 στο Βοτανικό ενώ το Β15 Ράλλη; Το Β12 σίγουρα Ράλλη και μάλιστα με αρθρωτά. Πάντως αυτές τις μετακινήσεις γραμμών σε ανά αμαξοστάσια (Λιόσια - Ράλλη - Βοτανικός) μεταξύ καθημερινών και Σαββατοκύριακου δεν τις πολυκαταλαβαίνω. Α, και το 879 έχει Citelis δυστυχώς.

Για midi σε κορμο: Σχεδόν αδύνατο.

Αλήθεια δεν υπάρχει γραμμή που να έχει πάρει από midi μέχρι αρθρωτό; Ή μήπως έχει πάρει αρθρωτό ποτέ το 250;

Αυτές τις αλλαγές λογικά γίνονται για να μην έχουν θέματα με την διαθεσιμότητα των οδηγών ανά Α/Σ. Γενικά όμως υπάρχουν αρκετά στραβα στην κατανομή των γραμμών των Δυτικών Προαστίων στα Α/Σ από Χαϊδάρι και πάνω. Τα Άνω Λιόσια έχουν γραμμές που είναι πιο κοντά στον Βοτανικό (Α15, 730, 732, 748, 822 και 823) ενώ ο Βοτανικός και η Ράλλη έχουν γραμμές που είναι πιο κοντά στα Άνω Λιόσια (701/704, 709/749 και κάποιες φορές τα Α11/Β11).

Εκτός απ' το 250 και το 247 είχε πάρει κάποτε GN και Solaris. Επίσης, το 155 είχε πάρει Solaris και τον καιρό που πήγαινε Ομόνοια.


(21-09-2013, 08:48 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Καλά τώρα σίγουρα δεν γίνεται. Θα έπρεπε να έχει συχνότητα κάτω από 10λεπτο για να σταθεί μόνο με 12μετρα το Β5.

Για τα άλλα πιο ιστορικά που λέτε:
Το 608 πάντως από τότε δεν ξαναεμφανίστηκε χωρίς αρθρωτό. Μαζί με τα Χ95, Χ96, 550, Ε22, 703, 843 είναι με 100% αρθρωτά. Βέβαια πριν κάμποσα χρόνια θυμάμαι μια βεργίνα στο 703 ενώ είχα διαβάσει ότι είχαν μπει και Irisbus κάποιες ελάχιστες φορές. Ενώ σίγουρα και το 843 είχε εμφανιστεί χωρίς αρθρωτό κάποτε. Επίσης είχα δει ένα Ν2 στο 040 στο τέλος του 2011 με αρχές 2012 κάποιο Σάββατο.

Τα Χ95, Χ96, 550, Ε22, 703 και 843 τώρα είναι με αρθρωτά 100%.
Πριν την έλευση των Solaris τo X95 έπαιρνε κυρίως Ν2 αν και όταν είχε πρωτοξεκινήσει νομίζω έπαιρνε και GN. Για το Χ94 είμαι σίγουρος ότι είχε GN αλλά για το X95 έχω κάποιες αμφιβολίες. Το Χ96 παλιά έπαιρνε και Ν2. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 550 έπαιρνε Neoplan/Vanhool από Βοτανικό, το Ε22 Ν1, το 703 νομίζω Ν2 και το 843 Renault. Στο 843 όμως είχε εμφανιστεί αργότερα και Irisbus Diesel.

Τον τελευταίο καιρό 100% αρθρωτά πρέπει να παίρνουν τα: 040, 550, 608, 703, 843, Α2, Ε22, Χ95 και Χ96.
Το Χ94 είχε μόνο Ν2 μέχρι που κόπηκε.Το Χ95 Χ96 Ν2 και GN στην αρχή και μετά Ν2 και volvo μέχρι που ηρθαν τα solaris.
(21-09-2013, 11:05 PM)chris747 Έγραψε: [ -> ]Το Χ94 είχε μόνο Ν2 μέχρι που κόπηκε.Το Χ95 Χ96 Ν2 και GN στην αρχή και μετά Ν2 και volvo μέχρι που ηρθαν τα solaris.

Από τότε που ήρθαν τα Solaris και το Χ94 είχε πάρει μόνιμα Solaris.
Ολυμπιακοί αγώνες 2004:
608 με Vanhool A300 επειδή είχαν φύγει οι GN στις ολυμπιακές γραμμές. Κατα τ' άλλα μονο σε αυτή τη γραμμή βλέπω μόνο σε έκτακτα καιρικά φαινόμενα (χιόνια) και μια φορά σε έργα που περιέγραψα παραπάνω.
Το Β5 βγαίνει με 12μετρο αν έχει αιχμή στα 7-8'. Αλλά συμφαίρει να κόψεις Volvo και να αυξήσεις βάρδιες;
Σύναψη:Αυτές τις αλλαγές λογικά γίνονται για να μην έχουν θέματα με την διαθεσιμότητα των οδηγών ανά Α/Σ. Γενικά όμως υπάρχουν αρκετά στραβα στην κατανομή των γραμμών των Δυτικών Προαστίων στα Α/Σ από Χαϊδάρι και πάνω. Τα Άνω Λιόσια έχουν γραμμές που είναι πιο κοντά στον Βοτανικό (Α15, 730, 732, 748, 822 και 823) ενώ ο Βοτανικός και η Ράλλη έχουν γραμμές που είναι πιο κοντά στα Άνω Λιόσια (701/704, 709/749 και κάποιες φορές τα Α11/Β11).
Τα 701, 704, 709 και 749 είναι στο Βοτανικό για να έχουν midi και όχι 12μετρο λογικά. Επίσης αν τα 730, 732, 748, 822, 823, Α15 τα δώσεις στο Βοτανικό τότε θα δημιουργηθεί πρόβλημα μιας και ο Βοτανίκός δεν θα μπορεί να στηρίξει τις γραμμές του ακόμα και αν δώσει τα 701, 704, 709, 749 που είναι λίγα λεωφορεία η κάθε γραμμή. Μετά θα πρέπει να μετακιηθούν λεωφορεία που δεν γίνεται ή να δωθούν άλλες γραμμές του Βοτανικού σε άλαλ αμαξοστάσια τα οποία είναι όλα φορτωμένα. Βέβαια θα μπορούσε να βγαίνει το Α13 από Βοτανικό ή Άνω Λιόσια και όχι από Ράλλη και να άφηνε στη Ράλλη το Α15 που είναι πιο κοντά.

Σύναψη:Εκτός απ' το 250 και το 247 είχε πάρει κάποτε GN και Solaris. Επίσης, το 155 είχε πάρει Solaris και τον καιρό που πήγαινε Ομόνοια.
Οπότε τα 155 και 250 σίγουρα έχουν πάρει από 18μετρο μέχρι Midi στο ίδιο δρομολόγιο.

Σύναψη:Τον τελευταίο καιρό 100% αρθρωτά πρέπει να παίρνουν τα: 040, 550, 608, 703, 843, Α2, Ε22, Χ95 και Χ96
Όντως αν και πρόσφατα υπήρξε μια αναφορά για Ν1 στο Α2.

Σύναψη:Το Β5 βγαίνει με 12μετρο αν έχει αιχμή στα 7-8'. Αλλά συμφαίρει να κόψεις Volvo και να αυξήσεις βάρδιες;
Όχι, δυστυχώς αφού στόχος είναι η μείωση του κόστους

Επίσης η λίστα του marios.ilioupoli μπορεί να επαναφέρεται ώστε να μην χαθεί εκεί πίσω. Και μπορεί να ανανεώνεται με νέες παρατηρήσεις.
(22-09-2013, 10:30 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Οπότε τα 155 και 250 σίγουρα έχουν πάρει από 18μετρο μέχρι Midi στο ίδιο δρομολόγιο.

Το Χ27/247 στους Ολυμπιακούς τι τύπο έπαιρνε; Γιατί αν έπαιρνε τότε 18μετρο, είναι σίγουρα κι αυτή μία από τις γραμμές που δεν τροποποιήθηκε ούτε κατ' ελάχιστο, και πήρε από midi έως 12μετρο και πιθανόν 18μετρο.

ΥΓ: Για τους μη γνωρίζοντες, το Χ27 ξεκίνησε στους Ολυμπιακούς για την εξυπηρέτηση των εγκαταστάσεων του Ελληνικού, συνέχισε τη λειτουργία του και μετά το τέλος τους ως εξπρές για ένα διάστημα και μετά ως κανονική γραμμή, με αριθμό 247.