Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(10-09-2013, 01:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Όντως το 235 κάποτε είχε ανά 6' στην αιχμή και τώρα το μεσημέρι έχει ανά 13'-15'. Δηλαδή απ' τα 4 οχήματα που έχει στα χαρτιά το μεσημέρι βγαίνουν 2-3 ή το πρωί απ' τα 6 έχει 4-5?

Σχεδόν μόνιμα το πρωί βγαίνει με 5 από τα 6 οχήματα και το μεσημέρι με ...3, όσα δηλαδή είχε τις Κυριακές πριν 3 χρόνια!
Χθες και σήμερα στο Α13 κυκλοφορεί Irisbus diesel καθώς και Volvo αθρωτό. Δεν ξέρω αν είναι παραπάνω από ένα...
(10-09-2013, 10:36 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Απ' όσο θυμάμαι το Ελληνικό είχε κάποιες βάρδιες στο 054. Το είδες να κατευθύνεται προς το Α/Σ ή να ειναι σταθμευμένο μέσα?
Σταθμευμένο! Αλλα το #234 αν θυμαμαι καλα είναι ενεργο. Επίσης το 155 τείνει να εξελιχθει στην καλυτερη βαρδια ενός οδηγού, σε λιγότερο απο 20 λεπτα κανει το αγια μαρινα-ελληνικό με 1-2 στάσεις και μετα κουβεντούλα στο αμ/σιο!
(10-09-2013, 11:28 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Σταθμευμένο! Αλλα το #234 αν θυμαμαι καλα είναι ενεργο. Επίσης το 155 τείνει να εξελιχθει στην καλυτερη βαρδια ενός οδηγού, σε λιγότερο απο 20 λεπτα κανει το αγια μαρινα-ελληνικό με 1-2 στάσεις και μετα κουβεντούλα στο αμ/σιο!

20' αποκλείεται. Ακόμη και το βράδυ θέλει στάνταρ 15' από Αγ. Μαύρα έως το ύψος της Σοφ. Βενιζέλου. Δεν είναι και αλλά 8-10' μέχρι το αμαξοστάσιο; Οπότε κάτω από 25' αποκλείεται να βγει ο χρόνος διαδρομής.
(10-09-2013, 07:11 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Γενικά δεν φτάνουν τα οχήματα και οι οδηγοί. ΠΡΕΠΕΙ να γίνει μια σοβαρή αναδιάρθωση όλων των γραμμών, να κοπούν περιττές γραμμές ή γραμμές που καλύπτονται και να μοιραστούν σωστά τα οχήματα.
Το 171 με -1 όχημα σήμερα και τα σβήσε γράψε στο καρτελάκι πήγαν σύννεφο.

Δηλαδή 4 οχήματα και τα δρομολόγια θεωρητικά έπρεπε να βγουν όπως είναι κανονικά? Επίσης GN έχει? Όσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ. Θα 'ταν πολύ καλύτερα τα πράγματα.

(10-09-2013, 11:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]20' αποκλείεται. Ακόμη και το βράδυ θέλει στάνταρ 15' από Αγ. Μαύρα έως το ύψος της Σοφ. Βενιζέλου. Δεν είναι και αλλά 8-10' μέχρι το αμαξοστάσιο; Οπότε κάτω από 25' αποκλείεται να βγει ο χρόνος διαδρομής.

Το 155 στην κατεύθυνση προς Α/Σ Ελληνικού το κάνει και σε 20'. Στην αντίθετη κατεύθυνση παίζει να κάνει 25' και άντε 30' με κίνηση. Πάντως 45' που του δίνουν δεν νομίζω να κάνει ποτέ.
Χθες το πρωί το δρομολόγιο των 8.00 του 237 έγινε απο το #345 του Μπραχαμίου.
Γυναίκα οδηγός με κάποιον άλλο συνάδελφό της προφανώς, δίπλα, για να της δείχνει την διαδρομή;
Μάλιστα η προμετωπίδα ήταν χαλασμένη και με δυσκολία μπορούσες να φανταστείς τι λεωφορείο είναι ( βέβαια στο Νησάκι που το είδα ποιό άλλο θα μπορούσε να είναιWink
(11-09-2013, 12:28 AM)notis Έγραψε: [ -> ]Χθες το πρωί το δρομολόγιο των 8.00 του 237 έγινε απο το #345 του Μπραχαμίου.
Γυναίκα οδηγός με κάποιον άλλο συνάδελφό της προφανώς, δίπλα, για να της δείχνει την διαδρομή;
Μάλιστα η προμετωπίδα ήταν χαλασμένη και με δυσκολία μπορούσες να φανταστείς τι λεωφορείο είναι ( βέβαια στο Νησάκι που το είδα ποιό άλλο θα μπορούσε να είναιWink

Μπορεί να ήταν κι ελεγκτής ή οδηγός που θα έπιανε βάρδια.
(10-09-2013, 11:13 PM)Dante Έγραψε: [ -> ]Χθες και σήμερα στο Α13 κυκλοφορεί Irisbus diesel καθώς και Volvo αθρωτό. Δεν ξέρω αν είναι παραπάνω από ένα...

Μάλλον ολόκληρη η γραμμή πέρασε στο αμαξοστάσιο της Ράλλη.
(11-09-2013, 12:40 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Μάλλον ολόκληρη η γραμμή πέρασε στο αμαξοστάσιο της Ράλλη.

Έχει irisbus diesel στο Π. Ράλλη; Μόνο ο Πειραιάς δεν τα έχει;
(11-09-2013, 12:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Έχει irisbus diesel στο Π. Ράλλη; Μόνο ο Πειραιάς δεν τα έχει;

Ναι αλλά παίρνει απ' το Α/Σ Πειραιά που είναι αρκετά κοντά αν δεν φτάνουν τα Ν2 της Ράλλη.