Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(16-10-2013, 10:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]500: IDI - ΠΕΙ

Το 500 τα τελευταία χρόνια βγαίνει με Ν2 από τη Ράλλη. Δύσκολο να μην ακούσεις τη φασαρία που κάνει βραδιάτικα Wink
Τις δύο τελευταίες μέρες η γκαζιέρα #9006 εθεάθη στη γραμμή 302, άρα είναι και αυτή στην Ανθούσα και έχει και την μπάρα στην μπροστινή πόρτα μάλιστα.

Επίσης την Τρίτη το #189 του Βοτανικού εθεάθη στο 407 γύρω στις 14.15 στη Δουκίσσης Πλακεντίας. Άδειασε, στάθμευσε για μερικά λεπτά και αργότερα αναχώρησε κλειστό για άγνωστη κατεύθυνση.
Το Ν1 #226 σήμερα στο 219 και το solaris 8,6 #205 στο #227.( και τα 2 ειναι με το συστημα καταμέτρηςης επιβατών).Επίσης είδα τη νταλίκα #516 στο Α5 να έρχεται από τη ρηγα φεραίου κατά τις 21:15, υπάρχει τέτοια βάρδια ή παίζει να χάλασε κάποιο όχημα;
Tα 622-815 είχανε το αεροδρομιακό Ν2 #735 χθες.
(19-10-2013, 06:09 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Tα 622-815 είχανε το αεροδρομιακό Ν2 #735 χθες.

Το οποίο όλες τις προηγούμενες μέρες ήταν στο Β15.
Το 421 έχει σήμερα τουλάχιστον 4 και πάνω αρθρωτά Volvo. Βασικά μόνο Citelis και Volvo πέτυχα σήμερα. Επίσης το Solaris Urbino 18 #910 είναι στο Β9 μαζί με άλλα Solaris και Volvo και μόνο αρθρωτά όμως. Και στο Β12 μόνο αρθρωτά Volvo είδα.
Μάλλον η Ράλλη προσπαθεί να μειώσει τα Σάββατοκύριακα τον δανεισμό των irisbus, οπότε γραμμές που μπορούν να πάρουν αρθρωτό δρομολογούνται έτσι για να εξοικονομήσουν Ν2 για το υπόλοιπο δίκτυο.
Που βρίσκουν οδηγούς 18μετρων για τόσες βάρδιες όμως;
(19-10-2013, 08:28 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Που βρίσκουν οδηγούς 18μετρων για τόσες βάρδιες όμως;

Δεν νομίζω να είναι θέμα διαθεσιμότητας οδηγών αλλά οχημάτων. Τα Σάββατα η Ράλλη έχει λιγότερα οχήματα να βγάλει συνολικά (λιγότερα οχήματα σε κάθε γραμμή χώρια που δεν έχει το 608 καθόλου) οπότε έχει τη δυνατότητα να βγάλει 18μετρα και σε άλλες γραμμές.
(19-10-2013, 11:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δεν νομίζω να είναι θέμα διαθεσιμότητας οδηγών αλλά οχημάτων. Τα Σάββατα η Ράλλη έχει λιγότερα οχήματα να βγάλει συνολικά (λιγότερα οχήματα σε κάθε γραμμή χώρια που δεν έχει το 608 καθόλου) οπότε έχει τη δυνατότητα να βγάλει 18μετρα και σε άλλες γραμμές.

Το ότι δεν έχει το ΣΚ το 608 η Ράλλη δεν λέει κατι. Εξάλλου μόνο 8 οχήματα έχει τις καθημερινές + το οτι το Σάββατο η Ράλλη έχει και το Α1. Νομίζω πως το θέμα με τις νταλίκες είναι πόσες θα φτιάξουν από βλάβη καθημερινά(γι αυτο μια μερα θα δουμε σε μια γραμμη στο 90% με νταλικες ενώ άλλες μερες σκάνε μύτη και 12μετρα) και σίγουρα αρκετες ειναι τελειως off. Επίσης εχουν δει ότι κάποιες γραμμες δεν χρειάζονται πια νταλίκες (βλεπε 154,237) Δεν εξηγειται αλλιώς πέρυσι το 154 να είχε 4-5 νταλίκες καθημερινα και το 237 τα ΣΚ σχέδον όλο με νταλίκες και τώρα να μπαίνει μια στο τόσο μια νταλίκα.