Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(30-05-2013, 09:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Και στη 216 είχε και N1 σήμερα (πάντα μαζί με solaris).


Για δες που τους περισσεύουν κιόλας! Στο Α4 που το πήρα εγώ κατά τις 3 παρά από το Μετρό του Αγ. Δημητρίου, η νταλίκα είχε και κλιματισμό παρακαλώ! Tongue Είναι μπροστά οι άνθρωποι... Big Grin
Δεν ξερω αν τους περισσευουν μαλλον παιρνουν μια νταλικα απο αλλη γραμμη τωρα που μπαινει καλοκαιρι. Σημερα τα α3/α4 ειχαν τουλαχιστον 2 Ν1. Και το 237 αντε να εχει κανα 2 νταλικεσ το σαββατο. τισ καθημερινεσ ποτε πια! Σημειωτεον σημερα περιμεναμε στο νησακι 20 λεπτα το πρωι(9.30-9.50) και οταν ηρθε ενα Ν1 η σαρδελοποιηση ηταν τυπου 250...
(30-05-2013, 05:36 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Παιδιά, το 12 αν στηριχθεί σωστά, δηλαδή 7-8λεπτο και αρθρωτά, φτάνει και περισσεύει για τη Λένορμαν. Εδώ συνδέεται ολόκληρο Γαλάτσι με μία γραμμή (608) ανά 6-7'.
Το Α13 ξεκινάει από ...το πουθενά (Ζήνωνος) που δεν ενδιαφέρει πλέον άνθρωπο η περιοχή αυτή και στην ουσία πρώτη επιβίβαση κάνει από Μεταξουργείο.

Αλλά και οι επιβάτες όταν βλέπουν στη σειρά 12 και Α13, διαλέγουν το 12 γιατί τους πάει ... κάπου (έστω Ομόνοια/Σταδίου, έστω Κλαυθμώνος).
Να πας ΠΟΥ με το Α13 ερχόμενος από Περιστέρι; Ή μήπως να το πάρεις από Κολωνό και μετά από 5 στάσεις να κάνεις μετεπιβίβαση στο Μετρό Μεταξουργείου, που θέλει 500 μέτρα περπάτημα σύν ατελείωτες σκάλες (κ όχι κυλιόμενες);

Οι πάλαι ποτέ αφετηρίες πίσω από την Ομόνοια κάποτε είχαν λόγο ύπαρξης γιατί υπήρχε αγορά, κίνηση, δημόσιες υπηρεσίες. Από τον πεζόδρομο της Ζήνωνος πέρναγαν όλα τα δυτικά προάστια. Σήμερα οι μόνοι που περνάνε είναι οι έμποροι του θανάτου καθώς και οι τοξικομανείς. Με συγχωρείτε, αλλά μέχρι, αν και εφόσον αποφασίσει κανείς να ξανακάνει το κέντρο της Αθήνας προσεγγίσιμο για το μέσο κοινό πολίτη, κανένα λεωφορείο δεν έχει δουλειά εκεί κάτω. Ούτε το Α13, ούτε το 051 που το χρειάζεται και κόσμος που δεν είναι "μαθημένος" στα χάλια της Ομόνοιας.

+10000. Ακριβώς όπως τα λες είναι. Το Α13 δεν έχει κανένα νόημα να πηγαίνει κέντρο γιατί εκεί που πάει δεν έχει τίποτα και το 12 πιστεύω ότι αντέχει και με 12μετρα και έχει σχετικά ικανοποιητική συχνότητα στην αιχμή 8'-10'. Εδώ ολόκληρη Κηφισίας έχει για σύνδεση με το κέντρο τις Καθημερινές το Α7 ανά 9'-10', το Ε14 που δεν κάνει και όλες τις στάσεις ανά 10'-15' και το 550 που περνάει στα όρια του κέντρου ανά 8'-13' και όλα αυτά σ' εναν πολύ πιο μεγάλο και πολύ πιο φορτωμένο δρόμο απ' ότι η Λένορμαν και το κυριότερο χωρίς μετρό. Αλλά ας πούμε ότι παρ' όλα αυτά θέλει 18μετρα το 12, το 10 στην αιχμή έχει 13 οχήματα και το 6 12 οχήματα δηλαδή σύνολο 25. Οπότε το 12 μπορεί να βγάλει αλλα 11 18μετρα (36 σύνολο) και μένουν άλλα 15 18μετρα τρόλλεϋ.
(30-05-2013, 09:49 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και το 237 αντε να εχει κανα 2 νταλικεσ το σαββατο. τισ καθημερινεσ ποτε πια! Σημειωτεον σημερα περιμεναμε στο νησακι 20 λεπτα το πρωι(9.30-9.50) και οταν ηρθε ενα Ν1 η σαρδελοποιηση ηταν τυπου 250...

Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα! Κοίτα που περιμέναμε στην ίδια στάση την ίδια ώρα! Ήλθε το #175 φίσκα και στη στάση περίμεναν γύρω στους 15 ανθρώπους!
Τελικά δεν επιχείρησα να μπώ, ήταν αδύνατο! Και το έκοψα με τα πόδια για τα Κανάρια. Μόλις φτάνω στην επόμενη Στάση ( Λότσου ) κοιτάζω πίσω μου και ερχόταν το επόμενο 237 #166 φυσικά άδειο!
(31-05-2013, 12:53 AM)notis Έγραψε: [ -> ]Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα! Κοίτα που περιμέναμε στην ίδια στάση την ίδια ώρα! Ήλθε το #175 φίσκα και στη στάση περίμεναν γύρω στους 15 ανθρώπους!
Τελικά δεν επιχείρησα να μπώ, ήταν αδύνατο! Και το έκοψα με τα πόδια για τα Κανάρια. Μόλις φτάνω στην επόμενη Στάση ( Λότσου ) κοιτάζω πίσω μου και ερχόταν το επόμενο 237 #166 φυσικά άδειο!

Το 237 είχε από Αστυνομικά εκείνη την ώρα 9:30 και 9:40 οπότε μάλλον ο πρώτος οδηγός ήταν τα ζώα μου αργά και τον πρόλαβε το επόμενο λεωφορείο.
(31-05-2013, 12:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]+10000. Ακριβώς όπως τα λες είναι. Το Α13 δεν έχει κανένα νόημα να πηγαίνει κέντρο γιατί εκεί που πάει δεν έχει τίποτα και το 12 πιστεύω ότι αντέχει και με 12μετρα και έχει σχετικά ικανοποιητική συχνότητα στην αιχμή 8'-10'. Εδώ ολόκληρη Κηφισίας έχει για σύνδεση με το κέντρο τις Καθημερινές το Α7 ανά 9'-10', το Ε14 που δεν κάνει και όλες τις στάσεις ανά 10'-15' και το 550 που περνάει στα όρια του κέντρου ανά 8'-13' και όλα αυτά σ' εναν πολύ πιο μεγάλο και πολύ πιο φορτωμένο δρόμο απ' ότι η Λένορμαν και το κυριότερο χωρίς μετρό. Αλλά ας πούμε ότι παρ' όλα αυτά θέλει 18μετρα το 12, το 10 στην αιχμή έχει 13 οχήματα και το 6 12 οχήματα δηλαδή σύνολο 25. Οπότε το 12 μπορεί να βγάλει αλλα 11 18μετρα (36 σύνολο) και μένουν άλλα 15 18μετρα τρόλλεϋ.
Γίνεται αυτό που λες άλλα αρκετοί άνθρωποι παίρνουν το Α13 από πολύ πάνω και φτάνουν στην Αθήνα κυρίως ηλικιωμένοι. Έχει το κοινό του και μαζεύει αρκετό κόσμο, δεν φτάνει άδειο στην Αθήνα. Βέβαια το 12 έχει τη τάση να εμφανίζεται με το ένα όχημα πίσω από το άλλο και τα δύο πίσω από κάποιο Α13 οπότε πάνε άδεια. Πάντως αν μείνει μόνο του το 12 θέλει τουλάχιστο το μισό 18μετρα. Και από το 10 δεν νομίζω ότι θα πάρουν τίποτα. Εννοώ ότι έχουν εμμονή να του βάζουν αρθρωτά. Που ακριβώς γεμίζει τόσο πολύ; Για τη 14 δεν ξέρω αν αφαιρείται τίποτα...

Στα νότια η Α3 έχει προτεραιότητα για αρθρωτό από τη Β2 ή τη 237.

Πάντως νομίζω ότι τα 822 και 237 είναι οι τοπικές γραμμές με τον περισσότερο κόσμο στην Αθήνα.
(31-05-2013, 10:18 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Γίνεται αυτό που λες άλλα αρκετοί άνθρωποι παίρνουν το Α13 από πολύ πάνω και φτάνουν στην Αθήνα κυρίως ηλικιωμένοι. Έχει το κοινό του και μαζεύει αρκετό κόσμο, δεν φτάνει άδειο στην Αθήνα. Βέβαια το 12 έχει τη τάση να εμφανίζεται με το ένα όχημα πίσω από το άλλο και τα δύο πίσω από κάποιο Α13 οπότε πάνε άδεια. Πάντως αν μείνει μόνο του το 12 θέλει τουλάχιστο το μισό 18μετρα. Και από το 10 δεν νομίζω ότι θα πάρουν τίποτα. Εννοώ ότι έχουν εμμονή να του βάζουν αρθρωτά. Που ακριβώς γεμίζει τόσο πολύ; Για τη 14 δεν ξέρω αν αφαιρείται τίποτα...

Στα νότια η Α3 έχει προτεραιότητα για αρθρωτό από τη Β2 ή τη 237.

Πάντως νομίζω ότι τα 822 και 237 είναι οι τοπικές γραμμές με τον περισσότερο κόσμο στην Αθήνα.

Και άλλες γραμμές τις έπαιρναν ηλικιωμένοι για να κατέβουν στη Βαρβάκειο, αλλά τις έκοψαν (καλώς έπραξαν). Δεν γίνεται να κρατάς γραμμές για πέντε παππούδες που δεν θέλουν να μπούν στο μετρό. Ας μπούν στο 12.
Το 10 πάλι, πώς να μείνει με 12μετρο; Είναι η μία εκ των δύο γραμμών που ενώνουν τον άξονα Συγγρού-Καλλιρρόης-Βασ. Κωνσταντίνου-Βασ.Σοφίας-Κηφισίας. Μην ξεχνάμε ότι ξεκίνησε κάποτε με 9λεπτο.

Τέλος, γραμμές σαν το 822 και το 237 κακώς τις χαρακτηρίζουμε τοπικές, μόνο και μόνο επειδή τερματίζουν στο μετρό. Αξονικές κεντρικές γραμμές είναι, που αποτελούν την κύρια σύνδεση προαστίου-ΜΣΤ.
Τοπικές λέμε μόνο γραμμές πολύ μικρές όπως το 709 ή το 128;

Για τα τρόλεϊ εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν μπορείς να αφαιρέσεις τίποτα από πουθενά. Εδώ η 3 και στέκεται το μεγαλύτερο μέρος της με 12μετρα και γίνεται μέσα της σαρδέλας μόνιμα. Στα τρόλεϊ της Πατησίων και της Αχαρνών γίνεται γενικά χαμός οπότε το να αφαιρέσεις όχημα πολύ δύσκολο για να το βάλεις στη 12 αν κόψεις την Α13. Άλλα και το σύστημα με 12μετρα και συχνότητα στα 5 λεπτά σημαίνει ότι μόνιμα τα οχήματα μιας γραμμές θα είναι το ένα πίσω από το άλλο.
(31-05-2013, 01:36 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Το 10 πάλι, πώς να μείνει με 12μετρο; Είναι η μία εκ των δύο γραμμών που ενώνουν τον άξονα Συγγρού-Καλλιρρόης-Βασ. Κωνσταντίνου-Βασ.Σοφίας-Κηφισίας.

To 10 έτσι όπως είναι σήμερα είναι πραγματικά σπατάλη οχημάτων και οδηγών! Γεμίζει μόνο σε περίπτωση που έχει ώρα να περάσει το 550 και τότε 9 στις 10, από πίσω ακολουθεί το 550, άδειο φυσικά! Το ίδιο συμβαίνει και στο Χαλάνδρι με το 18. Ή θα πηγαίνουν καροτσάκι ή δε θα περνάει τίποτα. Ο μόνος τρόπος να αξιοποιηθεί σωστά αυτή η γραμμή θα ήταν να μπορέσει να συντονιστεί κυρίως με το 550 (αλλά και με το 18) ώστε να έχουμε εναλλάξ αναχωρήσεις και ικανοποιητική συχνότητα στον άξονα Συγγρού/Καλλιρρόης/Κηφισίας. Όμως έτσι που είναι τα πράγματα, αυτό είναι αδύνατον. Το 10 λόγω χαμηλής ταχύτητας και διέλευσης από τα στενά της Καλλιθέας θέλει τουλάχιστον το διπλάσιο χρόνο να φτάσει Χρυσάκη, απ' ό,τι το 550 από Τροκαντερό. Ίδια αφετηρία δε γίνεται να έχουν, αφού ούτε το 550 χωράει στις Τζιτζιφιές, ούτε το 10 στο Τροκαντερό! (άσε που θα 'θελε και νέα εγκατάσταση εναερίου) Αλλά και ίδια αφετηρία να είχαν, πάλι θα είχαμε πρόβλημα στην κάθοδο, αφού τα μήκη και οι χρόνοι διαδρομής προς Χαλάνδρι και προς Κηφισιά είναι εντελώς διαφορετικά! Άρα εγώ προτείνω:

1) Κόψιμο του 550 και όλα τα οχήματα να πάνε στο Α7. Ίσως μερικά να πρέπει να πάνε και στο Α5 για να 'χει καλύτερη κάλυψη και η Βασ.Σοφίας, αν και δε νομίζω να χρειαστεί. Οι επιβάτες από Συγγρού/Καλλιρρόης προς Κηφισιά να παίρνουν το 10 και να μετεπιβιβάζονται στο (πυκνωμένο) Α7 μετά τους Αμπελοκήπους.

2) Κόψιμο του τμήματος του 10 προς Χαλάνδρι. Έτσι κι αλλιώς μετά την έλευση του μετρό πάντα με 5-10 άτομα φτάνει πάνω. Και πάλι όσοι θέλουν να πάνε από Συγγρού/Καλλιρρόης στο Χαλάνδρι μπορούν να μετεπιβιβάζονται μετά τους Αμπελοκήπους στα 18/19. Τέρμα στο Ν.Ψυχικό. Έτσι με τα ίδια οχήματα μπορούμε να 'χουμε πολύ καλύτερη συχνότητα, τώρα που θα καταργηθεί το 550.

3) Κόψιμο του 13 για να κάνουμε χώρο στο Ν.Ψυχικό για το 10. Όλα τα οχήματα να πάνε στο 3, ώστε να μην έχουμε κι εκεί διελεύσεις καροτσάκι 3/13 και μετά τίποτα. Το τμήμα της Λαμπρινής καλύπτεται ωραιότατα από το 5 και το 054. (έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι το 5 παίρνουν, γιατί τους πάει ΗΣΑΠ Άνω Πατήσια)

Εναλλακτικά θα μπορούσε να πάει το 10 στο Γηροκομείο και το 14 στο Ν.Ψυχικό (ίσως είναι προτιμότερο, μιας και μικραίνει ακόμα περισσότερο το μήκος του 10, βελτιώνοντας κι άλλο τη συχνότητα). Μ' αυτό τον τρόπο θα 'χουμε και νορμάλ συχνότητα στον άξονα της Κηφισίας που ακόμα αδυνατεί να συντονίσει μεταξύ τους τα Α7/550. Επίσης θα απελευθερωθεί ο χώρος στο Τροκαντερό, που ειδικά τώρα το καλοκαίρι παρουσιάζει προβλήματα λόγω παρκαρισμένων και θα αποσυμφορηθεί και ο Πλάτανος, αφού θα 'χει μόνο μια γραμμή να τερματίζει.
(31-05-2013, 01:36 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Τέλος, γραμμές σαν το 822 και το 237 κακώς τις χαρακτηρίζουμε τοπικές, μόνο και μόνο επειδή τερματίζουν στο μετρό. Αξονικές κεντρικές γραμμές είναι, που αποτελούν την κύρια σύνδεση προαστίου-ΜΣΤ.

Θεωρητικά τοπικές είναι και συγκεκριμένα όχι οι μόνες που έιναι η κύρια σύνδεση του προαστίου με ΜΣΤ. Π.χ. στην Ηλιούπολη οι κύριες συνδέσεις με μετρό είναι το 237, το 206 και το Α4 και οι δευτερεύουσες 201, 216 και 212. Όμως υπάρχει και το 218 που ναι μεν είναι ακτινική του Πειραιά αλλά εξυπηρετεί και το Σταθμό Δάφνης όπως και το 140 είναι διαδημοτική αλλά συνδέεται με Τραμ.


(31-05-2013, 02:16 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τοπικές λέμε μόνο γραμμές πολύ μικρές όπως το 709 ή το 128;
Το 128 δεν είναι μικρή γραμμή (αντιθέτως είναι πιο μεγάλη και από το 822 και από το 237) αλλά είναι τοπική.
(01-06-2013, 01:13 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Θεωρητικά τοπικές είναι και συγκεκριμένα όχι οι μόνες που έιναι η κύρια σύνδεση του προαστίου με ΜΣΤ. Π.χ. στην Ηλιούπολη οι κύριες συνδέσεις με μετρό είναι το 237, το 206 και το Α4 και οι δευτερεύουσες 201, 216 και 212. Όμως υπάρχει και το 218 που ναι μεν είναι ακτινική του Πειραιά αλλά εξυπηρετεί και το Σταθμό Δάφνης όπως και το 140 είναι διαδημοτική αλλά συνδέεται με Τραμ.


Το 128 δεν είναι μικρή γραμμή (αντιθέτως είναι πιο μεγάλη και από το 822 και από το 237) αλλά είναι τοπική.

Όχι, εννοούσα πως το 709 είναι μικρή γραμμή και τοπική ενώ το 128 είναι και αυτό τοπική γραμμή άλλα όχι μικρή. Στο 709 πήγαινε το μικρή. Wink