Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(02-11-2013, 10:40 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Ποιό σόκ; ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ! Τίποτα άλλο δεν μπορείς να πείς. Τα Ν1 χωράνε τους διπλάσιους όρθιους απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, ανεβαίνουν στο μισό χρόνο τις ανηφόρες απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, περνάνε τις λακούβες και τα σαμαράκια χωρίς να σου φεύγει η σποδυλική στήλη σαν τους γκαζοντενεκέδες, επιταχύνουν και επιβραδύνουν χωρίς να γίνεσαι φραπόγαλο όπως γίνεσαι στους γκαζοντενεκέδες. Τι άλλο να σας πώ ;
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αστοχία από τη δρομολόγηση γκαζιέρων στα Άνω Ιλίσια, τόσο όσον αφορά την αδύναμη απόδοσή τους, όσο και τους ανύπαρκτους χώρους ορθίων - ελάτε μια καθημερινή να δείτε.
Όλα αυτά που λες ισχύουν αλλά κατ εμε τα 220/221 μια χαρά στέκονται με τις γκαζιέρες. Πρώτον έχουν από τις καλύτερες συχνότητες 6' στην αιχμή, επίσης η ανθούσα στέλνει πάντα και τα 9 λεωφορεία της γραμμής και το όποιο στρίμωγμα υπάρχει είναι μέχρι να μπει στα Ιλίσια. Και τις ανηφόρες μια χαρά τις ανεβαίνουν.
(03-11-2013, 02:56 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Yes it is! Σάββατα είναι στη Ράλλη με Solaris και τις Κυριακές στο Πειραιά με Irisbus.

Το Α1 πρέπει να είναι η μόνη γραμμή που αλλάζει 3 Α/Σ μέσα στην εβδομάδα.
(03-11-2013, 05:32 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Το Α1 πρέπει να είναι η μόνη γραμμή που αλλάζει 3 Α/Σ μέσα στην εβδομάδα.

Τα IAD είναι σίγουρο οτι βγαίνουν με οδηγούς του Πειραιά;
(03-11-2013, 05:34 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Τα IAD είναι σίγουρο οτι βγαίνουν με οδηγούς του Πειραιά;

Ναι, γιατί πάει όλη η γραμμή στον Πειραιά, και όχι μέρος αυτής όπως γίνεται σε γραμμές της Ράλλη που παίρνουν 2-3 IAD. (βλέπε Α13, 051, 622, 815 κ.α)
Μετρήσεις και σήμερα από το #226 στη 201.
(03-11-2013, 04:20 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Όλα αυτά που λες ισχύουν αλλά κατ εμε τα 220/221 μια χαρά στέκονται με τις γκαζιέρες. Πρώτον έχουν από τις καλύτερες συχνότητες 6' στην αιχμή, επίσης η ανθούσα στέλνει πάντα και τα 9 λεωφορεία της γραμμής και το όποιο στρίμωγμα υπάρχει είναι μέχρι να μπει στα Ιλίσια. Και τις ανηφόρες μια χαρά τις ανεβαίνουν.

Τα λεωφορεία είναι 11 βάσει προγράμματος και συνήθως έχουν έξω τα 10. Η τελευταία ανηφόρα από 7η Ιλισίων και μέχρι τη Θεολογική ανεβαίνει με 10-15km/h, ανάλογα το όχημα. Οι συχνότητες των 6' μπορεί να μοιάζουν υπερβολικές τώρα που είναι κλειστό το Πανεπιστήμιο, αλλά υπό κανονικες φοιτητικές συνθήκες, είναι απλώς ανεπαρκέστατες.

Συμφωνώ ότι η Ανθούσα κόβει λιγότερες βάρδιες απ' ότι το Ελληνικό, που "ξεσκίζει" τα προγράμματα δρομολόγησης. Κανείς δεν μου έχει εξηγήσει όμως γιατί τα Citelis πρέπει να κουβαλάνε Βουλγαρόγυφτους στο Ζεφύρι και όχι νορμάλ κόσμο στην Ανατολική Αθήνα. Να δώσουν τα μισά στην Ανθούσα για να πάρει γραμμές που έχουν ανάγκη από μεγάλη χωρητικότηα.
(03-11-2013, 07:49 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Τα λεωφορεία είναι 11 βάσει προγράμματος και συνήθως έχουν έξω τα 10. Η τελευταία ανηφόρα από 7η Ιλισίων και μέχρι τη Θεολογική ανεβαίνει με 10-15km/h, ανάλογα το όχημα. Οι συχνότητες των 6' μπορεί να μοιάζουν υπερβολικές τώρα που είναι κλειστό το Πανεπιστήμιο, αλλά υπό κανονικες φοιτητικές συνθήκες, είναι απλώς ανεπαρκέστατες.

Συμφωνώ ότι η Ανθούσα κόβει λιγότερες βάρδιες απ' ότι το Ελληνικό, που "ξεσκίζει" τα προγράμματα δρομολόγησης. Κανείς δεν μου έχει εξηγήσει όμως γιατί τα Citelis πρέπει να κουβαλάνε Βουλγαρόγυφτους στο Ζεφύρι και όχι νορμάλ κόσμο στην Ανατολική Αθήνα. Να δώσουν τα μισά στην Ανθούσα για να πάρει γραμμές που έχουν ανάγκη από μεγάλη χωρητικότηα.

Στο Ζεφύρι και τα Λιόσια μπαίνουν κυρίως Renault και όχι Citelis. Τα περισσότερα Citelis δρομολογούνται σε Περιστέρι, Χαϊδάρι, Ίλιον, Πετρούπολη που κατοικούν νορμάλ άνθρωποι. Αυτά που καταλήγουν σε πολύ άθλιες γραμμές είναι λίγα σχετικά. Τα Σαββατοκύριακα βάζουν μόνο Citelis σε κάτι 878, 879, 733, 735. Επίσης τα Citelis είναι καλύτερα λεωφορεία από τα Agora και τα δυτικά προάστια έχουν πιο απαιτητικές γραμμές που μπορεί πλέον να μην μπορούν να τις φέρουν βόλτα τα Agora. Επίσης στις περισσότερες γραμμές που μπαίνουν Citelis γίνεται χαμός από κόσμο (πχ 700, 822, Α15 κλπ).
Και σήμερα μια GN στο 154. Επίσης όλο το Α4 με GN
Σήμερα στό Α1 πάλι solaris είδα.
(03-11-2013, 07:49 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Τα λεωφορεία είναι 11 βάσει προγράμματος και συνήθως έχουν έξω τα 10. Η τελευταία ανηφόρα από 7η Ιλισίων και μέχρι τη Θεολογική ανεβαίνει με 10-15km/h, ανάλογα το όχημα. Οι συχνότητες των 6' μπορεί να μοιάζουν υπερβολικές τώρα που είναι κλειστό το Πανεπιστήμιο, αλλά υπό κανονικες φοιτητικές συνθήκες, είναι απλώς ανεπαρκέστατες.

Συμφωνώ ότι η Ανθούσα κόβει λιγότερες βάρδιες απ' ότι το Ελληνικό, που "ξεσκίζει" τα προγράμματα δρομολόγησης. Κανείς δεν μου έχει εξηγήσει όμως γιατί τα Citelis πρέπει να κουβαλάνε Βουλγαρόγυφτους στο Ζεφύρι και όχι νορμάλ κόσμο στην Ανατολική Αθήνα. Να δώσουν τα μισά στην Ανθούσα για να πάρει γραμμές που έχουν ανάγκη από μεγάλη χωρητικότηα.

Και τα Ν1 ανεβαίνουν με 10-15 km/h την ανηφόρα που περιγράφεις?


(03-11-2013, 08:02 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Στο Ζεφύρι και τα Λιόσια μπαίνουν κυρίως Renault και όχι Citelis. Τα περισσότερα Citelis δρομολογούνται σε Περιστέρι, Χαϊδάρι, Ίλιον, Πετρούπολη που κατοικούν νορμάλ άνθρωποι. Αυτά που καταλήγουν σε πολύ άθλιες γραμμές είναι λίγα σχετικά. Τα Σαββατοκύριακα βάζουν μόνο Citelis σε κάτι 878, 879, 733, 735. Επίσης τα Citelis είναι καλύτερα λεωφορεία από τα Agora και τα δυτικά προάστια έχουν πιο απαιτητικές γραμμές που μπορεί πλέον να μην μπορούν να τις φέρουν βόλτα τα Agora. Επίσης στις περισσότερες γραμμές που μπαίνουν Citelis γίνεται χαμός από κόσμο (πχ 700, 822, Α15 κλπ).

H Aνθούσα όμως έχει ως σύνολο καλύτερες γραμμές. Δεν είπε κανείς να φύγουν όλα τα Citelis από τα Άνω Λιόσια. Αντίθετα σε κάποιες γραμμές όπως είπες και εσύ καλώς δρομολογούνται π.χ. Α15, 822, Α11/Β11 κ.α. Εκεί που κανονικά δεν θα 'πρεπε να μπαίνουν με τίποτα είναι όλα τα τοπικά Αχαρνών/Άνω Λιοσίων και κάτι 735, 878/879, Γ9 κλπ. Εκεί μπορούν να δουλέψουν τα Renault αντί να σέρνονται σε 220/1, 304/5 κλπ.