Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Φαντάζομαι των σοκ των Άνω Ιλισιωτών, που είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια τις πράσινες γκαζίερες και ξαφνικά ξημερώνει Σάββατο 2/11 και σκάνε μύτη τα N1! Big Grin
(02-11-2013, 09:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Φαντάζομαι των σοκ των Άνω Ιλισιωτών, που είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια τις πράσινες γκαζίερες και ξαφνικά ξημερώνει Σάββατο 2/11 και σκάνε μύτη τα N1! Big Grin
ε ενταξει δεν ειναι και τοσα πολλα χρονια και στο 203 ειδα επισης Ν1
(02-11-2013, 09:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Φαντάζομαι των σοκ των Άνω Ιλισιωτών, που είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια τις πράσινες γκαζίερες και ξαφνικά ξημερώνει Σάββατο 2/11 και σκάνε μύτη τα N1! Big Grin

Ποιό σόκ; ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ! Τίποτα άλλο δεν μπορείς να πείς. Τα Ν1 χωράνε τους διπλάσιους όρθιους απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, ανεβαίνουν στο μισό χρόνο τις ανηφόρες απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, περνάνε τις λακούβες και τα σαμαράκια χωρίς να σου φεύγει η σποδυλική στήλη σαν τους γκαζοντενεκέδες, επιταχύνουν και επιβραδύνουν χωρίς να γίνεσαι φραπόγαλο όπως γίνεσαι στους γκαζοντενεκέδες. Τι άλλο να σας πώ ;
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αστοχία από τη δρομολόγηση γκαζιέρων στα Άνω Ιλίσια, τόσο όσον αφορά την αδύναμη απόδοσή τους, όσο και τους ανύπαρκτους χώρους ορθίων - ελάτε μια καθημερινή να δείτε.
Όσο περίεργο και να ακούγεται οι περισσότεροι επιβάτες προτιμούν τα λεωφορεία φυσικού αερίου. Άλλωστε ο κόσμος δεν ξέρει ότι το Ν1 έχει καλύτερη χωρητικότητα.
Αναμφίβολα τα N1 έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σχέση με τα CNG. Και συμφωνώ σε όλα με τον Citaro. Από πέρυσι τον Οκτώβρη, μέχρι και πριν μπει το λουκέτο διαρκείας στο ΕΚΠΑ, ήμουν καθημερινός χρήστης των 220/221, οπότε έχω σχηματίσει εικόνα για το πόσο λάθος έκανε η ΟΣΥ να δώσει τις δύο αυτές γραμμές στην Ανθούσα.
Ναι φυσικά τα Ν1 έχουν καλύτερη χωρητικότητα και είναι πιο γρήγορα και πιο δυνατά και γενικότερα καταλληλότερα για τις γραμμές αυτές. Όμως στον απλό κόσμο τα Ν1 μοιάζουν παλιά πλέον ενώ οι γκαζιέρες πιο μοντέρνες και πιο σύγχρονες και έτσι από αρκετούς θεωρούνται πιο προνομιακές.
(02-11-2013, 10:40 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Ποιό σόκ; ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ! Τίποτα άλλο δεν μπορείς να πείς. Τα Ν1 χωράνε τους διπλάσιους όρθιους απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, ανεβαίνουν στο μισό χρόνο τις ανηφόρες απ' ότι οι γκαζοντενεκέδες, περνάνε τις λακούβες και τα σαμαράκια χωρίς να σου φεύγει η σποδυλική στήλη σαν τους γκαζοντενεκέδες, επιταχύνουν και επιβραδύνουν χωρίς να γίνεσαι φραπόγαλο όπως γίνεσαι στους γκαζοντενεκέδες. Τι άλλο να σας πώ ;
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αστοχία από τη δρομολόγηση γκαζιέρων στα Άνω Ιλίσια, τόσο όσον αφορά την αδύναμη απόδοσή τους, όσο και τους ανύπαρκτους χώρους ορθίων - ελάτε μια καθημερινή να δείτε.

Συμφωνώ. Γενικά τα Ν1 είναι μακράν τα καλύτερα λεωφορεία που έχουν περάσει από Σ.ΕΠ./Ε.ΘΕ.Λ./Ο.ΣΥ. Είναι σχεδόν 20 ετών και είναι σε καλύτερη κατάσταση από νεότερα τους βλ. Ν2, Renault παρά την ελάχιστη συντήρηση που λαμβάνουν και έχουν να εκτελέσουν αρκετά απαιτητικές γραμμές όπως 140, 732, 218/232 κ.α. Για τα 220/1 καλύτερα να μέναν τα Ν1 μόνιμα ή να δίναν τα μισά Citelis στην Ανθούσα (100) που είναι πολύ καλύτερα από θέμα επχιδόσεων, άνεσης αλλά και χωρητικότητας σε σέση με τα Agora για να πάρουν γραμμές σαν τα 220/1, Ε14/Χ14, 203 κ.α.
Το 220 και το 221 μπορούσαν να πάνε Βοτανικό επίσης.
Εχθές όσα λεωφορεία είδα στο Α1 ήταν solaris.
(03-11-2013, 02:44 AM)chris747 Έγραψε: [ -> ]Εχθές όσα λεωφορεία είδα στο Α1 ήταν solaris.

Yes it is! Σάββατα είναι στη Ράλλη με Solaris και τις Κυριακές στο Πειραιά με Irisbus.