Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Τώρα οι βάρδιες με τα Irisbus Diesel είναι βάρδιες του Πειραιά ή της Ράλλη;
Τα Irisbus Agora CNG #891, #892, #893 το έχουν αγαπήσει το 653. Το πρώτο το πέτυχα Παρασκευή και Σάββατο, το δεύτερο σήμερα και το τρίτο το Σάββατο.

Η GN #464 σήμερα στην Α7, η οποία είχε και τουλάχιστον 2 Solaris 18 (#885, #915). Κατά τα λοιπά, 070, 230 και 610 με Solaris 8.6, η 813 κυρίως με Irisbus Diesel (όπως είπε και ο ecoj), αλλά πέτυχα και 1 τρίπορτο N2 Βοτανικού και η 653 είχε και τη γκαζιέρα #7175. Η Ε14 είναι μόνο με γκαζιέρες; Γιατί N2 δεν είδα. Επίσης mix Volvo και Solaris στη Β5.
(09-12-2013, 02:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Τα Irisbus Agora CNG #891, #892, #893 το έχουν αγαπήσει το 653. Το πρώτο το πέτυχα Παρασκευή και Σάββατο, το δεύτερο σήμερα και το τρίτο το Σάββατο.

Η GN #464 σήμερα στην Α7, η οποία είχε και τουλάχιστον 2 Solaris 18 (#885, #915). Κατά τα λοιπά, 070, 230 και 610 με Solaris 8.6, η 813 κυρίως με Irisbus Diesel (όπως είπε και ο ecoj), αλλά πέτυχα και 1 τρίπορτο N2 Βοτανικού και η 653 είχε και τη γκαζιέρα #7175. Η Ε14 είναι μόνο με γκαζιέρες; Γιατί N2 δεν είδα. Επίσης mix Volvo και Solaris στη Β5.

Η Β5 βάρδιες στην Ανθούσα λόγικά δεν έχει πια. Η Ε14 έχει ένα διάστημα που είναι όλη στην Ανθούσα.
Το Β15 έχει και δίπορτα και τρίπορτα Ν2 και Citelis.
Το Ν1 #226 στο Χ93
(09-12-2013, 03:13 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Η Β5 βάρδιες στην Ανθούσα λόγικά δεν έχει πια.

Σήμερα πέρασα από την πλατεία της Αγ. Παρασκευής και στην αφετηρία του Β5 εκτός από δύο Solaris με αριθμούς #888 και #913 (αν θυμάμαι καλά για το δεύτερο) είδα και την γκαζιέρα #7266. Βέβαια η προμετωπίδα της δεν έγραφε Β5 αλλά για να ήταν στην αφετηρία λογικά θα κυκλοφορούσε στην γραμμή.

(09-12-2013, 04:52 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το Ν1 #226 στο Χ93

HuhHuhHuh Μήπως ήθελες να γράψεις Χ97; Το #226 είναι εκείνο με τα φωτοκύτταρα και τις προάλλες κυκλοφορούσε στο 131. Το έστειλαν σε άλλο αμαξοστάσιο;
(09-12-2013, 10:13 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]huh:HuhHuh Μήπως ήθελες να γράψεις Χ97; Το #226 είναι εκείνο με τα φωτοκύτταρα και τις προάλλες κυκλοφορούσε στο 131. Το έστειλαν σε άλλο αμαξοστάσιο;

Ο Γιώργος σωστά το (αντ)έγραψε. Τώρα να έκανε λάθος το άτομο που μετέφερε την πληροφορία; Δε νομίζω. Γιατί δεν έχουν λόγο να μετρήσουν επιβατική κίνηση στο Χ97.

Τα οχήματα μετρήσεων μετακινούνται όπου χρειάζονται. Αν το Irisbus του Πειραιά έχει δρομολογηθεί άλλου, τότε αναγκαστικά θα έπρεπε να πάρουν το N1 του Ελληνικού.
Η 242 είχε την GN #590
Το τρόλεϊ 6 μεικτό 12μετρα - αρθρωτά (παρατήρησα τα 8028 και 9001)
Η Α5 εκτός από GN είχε και το Ν1 #219.
(09-12-2013, 10:26 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Ο Γιώργος σωστά το (αντ)έγραψε. Τώρα να έκανε λάθος το άτομο που μετέφερε την πληροφορία; Δε νομίζω. Γιατί δεν έχουν λόγο να μετρήσουν επιβατική κίνηση στο Χ97.

Τα οχήματα μετρήσεων μετακινούνται όπου χρειάζονται. Αν το Irisbus του Πειραιά έχει δρομολογηθεί άλλου, τότε αναγκαστικά θα έπρεπε να πάρουν το N1 του Ελληνικού.

Είναι άτομο που ξέρει τι γράφει ο συγκεκριμένος πιστεύω. Πάντως αυτά γενικά καταρρίπτουν ότι τα οχήματα αυτά πρέπει ντε και καλά να κάτσουν 15 μέρες σε μια γραμμή.
(09-12-2013, 11:51 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Είναι άτομο που ξέρει τι γράφει ο συγκεκριμένος πιστεύω. Πάντως αυτά γενικά καταρρίπτουν ότι τα οχήματα αυτά πρέπει ντε και καλά να κάτσουν 15 μέρες σε μια γραμμή.

Πως καταρρίπτεται; Το #226 του Ελληνικού, το #934 του Πειραιά, το #910 της Ράλλη, το #161 του Βοτανικού δεν τα είχαμε δει κάπου άλλου από την 1η του μήνα.
(09-12-2013, 11:56 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πως καταρρίπτεται; Το #226 του Ελληνικού, το #934 του Πειραιά, το #910 της Ράλλη, το #161 του Βοτανικού δεν τα είχαμε δει κάπου άλλου από την 1η του μήνα.

Επειδή αναφέρθηκε ότι το Ν1 #226 ήταν τις προάλλες στο 131. Αλλιώς δεν ξέρω πάω πάσο.