Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(17-06-2013, 04:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Συμφωνα με παλιότερο πόστ στο φόρουμ έχει ξαναμπεί Solaris στο Χ93.

Το ξέρω, αλλά δεν το 'χα πιστέψει! Ακόμα απορώ πως έστριψε, ειδικά στη στροφή από Δράκοντος στην Πάππου! Πάντα πίστευα πως αυτός ήταν ο λόγος που δεν έμπαιναν αρθρωτά στη γραμμή, αφού τα Ν2 ήταν μονίμως τίγκα!
Γενικά η Χ93 βγαίνει από Βοτανικό. Να υποθέσω άλλαξε για το καλοκαίρι αμαξοστάσιο;
Α, και πριν λίγο εθεάθη πάλι αρθρωτό στην Α13 και συγκεκριμένα Volvo η οποία πήγαινε πίσω από Ν2 οπότε ήταν ολοκληρωτικά άδεια.
(17-06-2013, 06:39 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Το ξέρω, αλλά δεν το 'χα πιστέψει! Ακόμα απορώ πως έστριψε, ειδικά στη στροφή από Δράκοντος στην Πάππου! Πάντα πίστευα πως αυτός ήταν ο λόγος που δεν έμπαιναν αρθρωτά στη γραμμή, αφού τα Ν2 ήταν μονίμως τίγκα!

Δεν την ξέρω τη συγκεκριμένη στροφή από κοντά αλλά απ' ότι βλέπω απ' το δορυφόρο του google maps γινεται να στρίψει και δεν μου φαίνεται παράξενο π.χ. η στροφή του 237 Μακεδονίας-Κεφαλληνίας στην κατεύθυνση προς Αστυνομικά είναι αρκετά πιο κλειστή και μοιάζει λίγο με αναστροφή και μια χαρά στρίβουν τα αρθρωτά όπως και η στροφή του 154 Κων.Αθανάτου-Γεωρ. Γεννηματά στην Γλυφάδα στην κατεύθυνση προς Άγιο Δημήτριο που είναι αρκετά κλειστή και άνετα στρίβουν τα αρθρωτά. Γι' αυτό μην τα υποτιμάμε τα 18μετρα ότι δεν στρίβουν σε δύσκολες στροφές. Οπότε ο λόγος που δεν μπαίνουν αρθρωτά στη γραμμή είναι η ελλειψή τους ακόμα και παλιά γιατί είχαμε μόνο 120 Volvo και έβγαιναν Α1, Β18/Γ18 με Irisbus, Α7/Β7 σε μεγάλο βαθμό με Ν2 και ακόμη και Χ95/Χ96 βγάζαν και 12μετρα. Το παράξενο είναι αυτό που είπε και ο ecoj. Ότι το Χ93 το 'χει ο Βοτανικός. Αν πήγε Ράλλη πρέπει να βγάζει από δίπορτα 730-735 και 3πορτα 663-729. Αν κυκλοφορούν αυτά τα Ν2 τότε πήγε Ράλλη. Αλλιώς απλά στείλαν ενισχυτικό Solaris στο Χ93 από X95/X96 ή επειδή χάλασε κάποιο Ν2 στείλαν Solaris από Χ95/Χ96 για να μην μείνει κενό.
(17-06-2013, 08:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δεν την ξέρω τη συγκεκριμένη στροφή από κοντά αλλά απ' ότι βλέπω απ' το δορυφόρο του google maps γινεται να στρίψει και δεν μου φαίνεται παράξενο π.χ. η στροφή του 237 Μακεδονίας-Κεφαλληνίας στην κατεύθυνση προς Αστυνομικά είναι αρκετά πιο κλειστή και μοιάζει λίγο με αναστροφή και μια χαρά στρίβουν τα αρθρωτά όπως και η στροφή του 154 Κων.Αθανάτου-Γεωρ. Γεννηματά στην Γλυφάδα στην κατεύθυνση προς Άγιο Δημήτριο που είναι αρκετά κλειστή και άνετα στρίβουν τα αρθρωτά. Γι' αυτό μην τα υποτιμάμε τα 18μετρα ότι δεν στρίβουν σε δύσκολες στροφές.

Δεν έχει να κάνει τόσο με την κλίση της στροφής αλλά με την κατάσταση του οδοστρώματος, τα παρκαρισμένα και το εύρος του πεζοδρομίου. Όταν το πεζοδρόμιο είναι αρκετά μεγάλο, μπορεί να στρίψει πιο άνετα ένα αρθρωτό, γιατί μπορεί το αμάξωμά του να μπει "λίγο προς τα μέσα", ακόμα κι αν οι ρόδες του παραμένουν στο οδόστρωμα. Υπάρχουν πάρα πολλές κλειστές στροφές στο δίκτυο της Αθήνας οι οποίες καταργήθηκαν γιατί απλούστατα πριν ήταν αλάνες γύρω τριγύρω, ενώ τώρα είναι πολυκατοικίες κι αν επιχειρήσει να στρίψει λεωφορείο θα πέσει πάνω τους! Στη συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πεζοδρόμιο, ενώ και απ' τις δύο πλευρές του δρόμου υπάρχουν ψηλοί φράχτες, γιατί από πίσω είναι μάντρες λεωφορείων. Και γίνεται φυσικά και ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ από παρκαρισμένα ΙΧ. Επίσης και στις δύο περιπτώσεις που ανέφερες τα οδοστρώματα είναι αρκετά πλατιά, ενώ έξω από τα ΚΤΕΛ πρέπει να κάνεις ακροβατικά τύπου "περνάω την κλωστή από τη βελόνα" για να μην ξύσεις τους τοίχους δεξιά κι αριστερά!
(17-06-2013, 09:16 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Δεν έχει να κάνει τόσο με την κλίση της στροφής αλλά με την κατάσταση του οδοστρώματος, τα παρκαρισμένα και το εύρος του πεζοδρομίου. Όταν το πεζοδρόμιο είναι αρκετά μεγάλο, μπορεί να στρίψει πιο άνετα ένα αρθρωτό, γιατί μπορεί το αμάξωμά του να μπει "λίγο προς τα μέσα", ακόμα κι αν οι ρόδες του παραμένουν στο οδόστρωμα. Υπάρχουν πάρα πολλές κλειστές στροφές στο δίκτυο της Αθήνας οι οποίες καταργήθηκαν γιατί απλούστατα πριν ήταν αλάνες γύρω τριγύρω, ενώ τώρα είναι πολυκατοικίες κι αν επιχειρήσει να στρίψει λεωφορείο θα πέσει πάνω τους! Στη συγκεκριμένη περίπτωση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πεζοδρόμιο, ενώ και απ' τις δύο πλευρές του δρόμου υπάρχουν ψηλοί φράχτες, γιατί από πίσω είναι μάντρες λεωφορείων. Και γίνεται φυσικά και ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ από παρκαρισμένα ΙΧ. Επίσης και στις δύο περιπτώσεις που ανέφερες τα οδοστρώματα είναι αρκετά πλατιά, ενώ έξω από τα ΚΤΕΛ πρέπει να κάνεις ακροβατικά τύπου "περνάω την κλωστή από τη βελόνα" για να μην ξύσεις τους τοίχους δεξιά κι αριστερά!

Θα έστειλαν τον πιο μάγκα ακροβάτη οδηγό που έχει η Ράλλη!!!
Στο 154 πλέον μπαίνουν καθόλου GN? Γιατί σήμερα στο 154 είδα μόνο Ν1.
(21-06-2013, 04:27 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Στο 154 πλέον μπαίνουν καθόλου GN? Γιατί σήμερα στο 154 είδα μόνο Ν1.

Λογικά ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε οδηγούς και προφανώς για τον Ιούνιο που και πρέπει να δίνονται 18μετρα στο 171 και πρέπει να κρατάνε οδηγούς που έχουν δίπλωμα για αρθρωτό ώστε να μπορούν να επανδρώνουν με νταλίκες τα Α3/Β3 και Α4 τα ΣΚ, λόγω μη λειτουργίας του Μετρό στον Αγ. Δημήτριο, προφανώς και μειώνεται ο αριθμός των κυκλοφορούντων 18μετρων τις καθημερινές.
Σημερα εθεαθη στην ακαδημιας το λυρικο λεωφορειο (ενα απ τα δυοροφα του ελληνικου) αραγε οι οδηγοι μπαινουν απ την οσυ; Και αν ναι μας περισσευουν για βολτες με το λυρικο λεωφορειο;
Επισης σημερα το 021 ειχε ενα νεοπλανακι
(21-06-2013, 09:28 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Σημερα εθεαθη στην ακαδημιας το λυρικο λεωφορειο (ενα απ τα δυοροφα του ελληνικου) αραγε οι οδηγοι μπαινουν απ την οσυ; Και αν ναι μας περισσευουν για βολτες με το λυρικο λεωφορειο;
Επισης σημερα το 021 ειχε ενα νεοπλανακι

Εφόσον παραχωρείται το λεωφορείο, δεν πάει παρέα και ο οδηγός;
Είδα με Solaris την 025 πάλι. Επίσης τις τελευταίες μέρες είδα και Neoplan 6000 στο 24.