Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(29-07-2013, 03:16 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Νομίζω ναι αλλα δεν πέρνω κ όρκο γιατί ήμουνα στο 237 και το είδα απο πλάγια. Αλλά μου φάνηκε περιεργο γιατί ήταν άδειο και σταματημένο πίσω απο 2-3 λεωφορεια

Το πιο πιθανό είναι να 'ταν κανά 219 που έκανε διάλειμμα και περίμενε εκεί.
Πριν από λίγο στην Εθν.Αμυνα 404 CITELIS!!!!
(29-07-2013, 10:27 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Πριν από λίγο στην Εθν.Αμυνα 404 CITELIS!!!!

Μεταφέρθηκαν Citelis στην Ανθούσα?
Εθεάθη σήμερα το απόγευμα α5 στην Κατεχάκη με Ν1..
Προσωπικα δεν εχω πετύχει ξανά..
Έχω πετύχει γκαζιερες εκτός από τις νταλίκες είτε ως συμπληρωματικά σε περιπτώσεις απεργιών με μεγάλη κίνηση, και σε κάποιες αργίες ή σαββατοκύριακα, αλλά σήμερα είδα Ν1 για πρώτη φορά..
Έγινε κάποια αλλαγή;
Ν1 στο Α5 έχει ξαναμπεί και πιο πριν. Ίσως λόγω έλλειψης οδηγών για αρθρωτά.
Άλλα Citelis στο 404 δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει.
(30-07-2013, 01:00 AM)i_lie_us Έγραψε: [ -> ]Εθεάθη σήμερα το απόγευμα α5 στην Κατεχάκη με Ν1..
Προσωπικα δεν εχω πετύχει ξανά..
Έχω πετύχει γκαζιερες εκτός από τις νταλίκες είτε ως συμπληρωματικά σε περιπτώσεις απεργιών με μεγάλη κίνηση, και σε κάποιες αργίες ή σαββατοκύριακα, αλλά σήμερα είδα Ν1 για πρώτη φορά..
Έγινε κάποια αλλαγή;

Πολλές φορές έχει μπει N1 στο Α5. Και κατά το Χειμερινό είχε αναφερθεί δρομολόγηση 12μετρου, αλλά και επί Θερινού 1 και συγκεκριμένα στις 19/7, είχα πετύχει N1.
Γιατί δε μπαίνουν Ανθουσιώτικα σε αυτές τις περιπτώσεις, αντί για N1 Ελληνικού;
(30-07-2013, 02:16 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πολλές φορές έχει μπει N1 στο Α5. Και κατά το Χειμερινό είχε αναφερθεί δρομολόγηση 12μετρου, αλλά και επί Θερινού 1 και συγκεκριμένα στις 19/7, είχα πετύχει N1.
Γιατί δε μπαίνουν Ανθουσιώτικα σε αυτές τις περιπτώσεις, αντί για N1 Ελληνικού;

Επειδή μπαίνουν αντί για GN του Ελληνικού, δηλαδή είναι κανονικές βάρδιες του Ελληνικού που για τον Χ/Ψ λόγο δεν είχαν GN και στείλαν N1. Για να μπεί γκαζιέρα θα 'πρεπε να 'χε τη συγκεκριμένη βάρδια η Ανθούσα που σημαίνει ότι κάθε φορά για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα θα βγαίνει σ' αυτή τη βάρδια γκαζιέρα από Ανθούσα ή να γίνοταν κάποια ανταλλαγή οχημάτων αλλά δεν νομίζω να εφαρμόζεται αυτή η περίπτωση γιατί θα γίνει μπάχαλο μετά με τις βάρδιες των οδηγών.
(30-07-2013, 02:37 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επειδή μπαίνουν αντί για GN του Ελληνικού, δηλαδή είναι κανονικές βάρδιες του Ελληνικού που για τον Χ/Ψ λόγο δεν είχαν GN και στείλαν N1. Για να μπεί γκαζιέρα θα 'πρεπε να 'χε τη συγκεκριμένη βάρδια η Ανθούσα που σημαίνει ότι κάθε φορά για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα θα βγαίνει σ' αυτή τη βάρδια γκαζιέρα από Ανθούσα ή να γίνοταν κάποια ανταλλαγή οχημάτων αλλά δεν νομίζω να εφαρμόζεται αυτή η περίπτωση γιατί θα γίνει μπάχαλο μετά με τις βάρδιες των οδηγών.

Θα μπορούσε απλά να υπάρχει ένας προγραμματισμός σε εβδομαδιαία βάση για τον τύπο οχημάτων που πρέπει να δρομολογηθούν αε μια γραμμή, αναλόγως και την επιβατική κίνηση που εκτιμάται ότι θα υπάρχει. Άρα, αν υπάρχει περιθώριο για δύο 12μετρα, να προγραμματίζει η ΟΣΥ ότι αυτές οι 2 βάρδιες θα βγαίνουν με GNC και ούτε γάτα, ούτε ζημιά.
Άλλωστε, δε θα ήταν και η πρώτη γραμμή που θα εφαρμόζονταν κάτι τέτοιο. Στο 608 υπάρχει μικτή χρήση GN, Volvo και Solaris, που διαφέρουν και τα Αμαξοστασια.
Βασικά το 608 έχει συγκεκριμένες βάρδιες στο Ελληνικό και συγκεκριμένες στη Ράλλη. Παλιά το μεγαλύτερο μέρος ήταν Ελληνικό ενώ τώρα το μεγαλύτερο μέρος είναι Ράλλη. Το Α5 βγαίνει όλο από Ελληνικό. Θα μπορούσε να βγαίνει και από Ανθούσα όλο αν είχε συχνότητα κάτω από 10 λεπτά. Περίμενα ότι για Αύγουστο θα πήγαινε όμως όλη η γραμμή στην Ανθούσα κάτι που έχει γίνει στο παρελθόν και δεν γίνεται τώρα.
(30-07-2013, 09:56 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Βασικά το 608 έχει συγκεκριμένες βάρδιες στο Ελληνικό και συγκεκριμένες στη Ράλλη. Παλιά το μεγαλύτερο μέρος ήταν Ελληνικό ενώ τώρα το μεγαλύτερο μέρος είναι Ράλλη. Το Α5 βγαίνει όλο από Ελληνικό. Θα μπορούσε να βγαίνει και από Ανθούσα όλο αν είχε συχνότητα κάτω από 10 λεπτά.
Αυτό που γίνεται στο 608, μπορεί να γίνεται και στο Α5. Ανάλογα με την επιβατική κίνηση που εκτιμάται ότι θα υπάρχει, να μπαίνουν κάποιες βάρδιες από Ανθούσα.
Πχ. Την εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου, που η Αθήνα είναι άδεια, μπορεί να πάρει όλες τις βάρδιες η Ανθούσα. Την επόμενη εβδομάδα, που λίγο αρχίζει να πυκνώνει ο κοσμος, να πάρει 2 βάρδιες. κοκ.