Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σήμερα το μεσημέρι είχε γκαζιέρα στο 235. Ενδεχομένως επειδή γινόταν χάος στο κέντρο και είχαν μπλοκάρει τα λεωφορεία να έβαλαν καμία του 220/221 να κάνει δρομολόγιο του 235 μπας και εξυπηρετηθεί ο κόσμος.
Λογικο ακουγεται και ισως πρεπει να γινουν ενα κυκλωμα 220/221/235. Και μπραβο σε οποιον το σκεφτηκε
Το Σάββατο είχε και αρθρωτό στο 12 άλλα ο πανικός στον Άγιο Αντώνιο δεν σώθηκε. Το Α13 έμεινε με Citelis και χωρίς πύκνωση με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν κάτι παραπάνω από πίχτρα στην Αθήνα και μάλιστα σε μερικές στάσεις κατά μήκος της Λένορμαν δεν σταμάταγαν γιατί δεν χώραγαν να βάλουν άλλους. Για τέτοιο χάλι μιλάμε.
(17-03-2013, 09:23 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το Σάββατο είχε και αρθρωτό στο 12 άλλα ο πανικός στον Άγιο Αντώνιο δεν σώθηκε. Το Α13 έμεινε με Citelis και χωρίς πύκνωση με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν κάτι παραπάνω από πίχτρα στην Αθήνα και μάλιστα σε μερικές στάσεις κατά μήκος της Λένορμαν δεν σταμάταγαν γιατί δεν χώραγαν να βάλουν άλλους. Για τέτοιο χάλι μιλάμε.
Είχε μειωμένη κίνηση και το Μετρό. Οι περισσότεροι πρέπει να προτίμησαν τα λεωφορεία, γιατί και στο Μεταξουργείο περίμενα ότι θα γίνεται χαμός, αλλά τελικά είχε συνηθισμένη επιβατική κίνηση Σαββάτου κάποια στιγμή που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω το Μετρό. Κακό σημάδι αυτό για τη ΣΤΑΣΥ, διότι αποδομεί την εμπιστοσύνη που δείχνει ο κόσμος.
Από την άλλη, όμως, δεν κατανοώ γιατί αυτό το ΣΚ δεν πύκνωσαν τα δρομολόγια στο Α13 και στο 12. Μάλλον στον ΟΑΣΑ νομίζουν ακόμη ότι το 3ήμερο της Καθαράς Δευτέρας αδειάζει η Αθήνα.
Η πυκνωση σημαίνει κοψιμο λεωφορειων απο αλλες γραμμες;
(18-03-2013, 03:16 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Η πυκνωση σημαίνει κοψιμο λεωφορειων απο αλλες γραμμες;

Η πύκνωση που είχε γίνει την προηγούμενη φορά, τουλάχιστον απ' όσο έγινε γνωστό από τον ΟΑΣΑ, ήταν εφαρμογή προγράμματος καθημερινής το Σαββατοκύριακο, με ενδεχόμενη περαιτέρω ενίσχυση αν υπήρχε αυξημένη επιβατική κίνηση (σιγά μην έγινε). Άρα δεν είναι το πρόβλημα τόσο πολύ τα οχήματα (δεν αφαιρούνται από πουθενά), όσο το προσωπικό. Γιατί μην ξεχνάμε ότι ειδικά τις Κυριακές υπάρχουν και γραμμές που ξεκινούν ακόμη και στις 9 το πρωί και άλλες που σταματάνε αρκετά νωρίς το βράδυ για να εξοικονομούν βάρδιες.
Ουσιαστικα αυτο εννοουσα. Οι παραπανω βαρδιες γινονται με υπερωριες ή κοβονται δρομολογια απο αλλες γραμμες;
Πρώτη φορά είδα το Α4 με Ν1.
Απο περυσι εχει καθε μερα 2-3 Ν1 την ημέρα
Μόνο η Α2 και η Ε22 δεν παίρνουν ποτέ Ν1;
Γιατί οι Α3, Β3 έχουν σίγουρα και Ν1 καθημερινά ενώ η Β2 έχει μόνο Ν1 μιας και GN είναι πολύ σπάνιο πια στη συγκεκριμένη γραμμή.
Και στην Α5 έχω πετύχει Ν1. 12μετρα βλέπεις παντού πλέον. Τις GN τι τις κάνουν; Τις τρώνε;