Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Δε μπορεί να υπάρξει τοπικοποίηση κορμού και μετατροπή σε τροφοδοτική Μετρό, όταν δεν υπάρχει αντίστοιχη γραμμή που να καλύπτει το επίγειο κομμάτι. Γιατί πολύ απλά οι αποστάσεις μεταξύ των σταθμών, ειδικά όσο απομακρυνόμαστε από το κέντρο, όλο και μεγαλώνουν.

Επίσης, με τη λογική αυτή θα πει οποιοσδήποτε στα ΝΠ που εξυπηρετείται είτε από Α2/Β2, είτε από Α3/Β3, γιατί δεν κόβεις και τις παράλληλες στο Μετρό γραμμές της Ιεράς Οδού ή της Μεσογείων;

Η εμπορική δραστηριότητα στη Λ. Βουλιαγμένης, που τη γνωρίζω καλύτερα, μιας και μένω δίπλα σε αυτή από την πρώτη μέρα της ζωής μου, δε συγκεντρώνεται μόνο γύρω από τους σταθμούς. Ειδικά στα πιο νότια, αν πας στο σταθμό της Αργυρούπολης, για παράδειγμα, θα διαπιστώσεις ότι είναι σε μία "νεκρή" εμπορικά περιοχή. Κάθισα προ καιρού ένα βράδυ στην αφετηρία του 142 περιμένοντάς το και φοβήθηκε το μάτι μου μες στην ερημία. Στην αρχή της Λ. Αλίμου, όμως, δε συμβαίνει το ίδιο και ας είναι μακριά από το Μετρό. Είναι από τα πιο εμπορικά σημεία.

Επίσης, μην παραβλέπουμε το ότι μόνο η Βουλιαγμένης καλύπτεται από το Μετρό. Τι θα πεις σε κάποιον που μένει επί της Ηλιούπολεως ή δουλεύει επί αυτής (κάποτε ήταν στην αίγλη τους τα επιπλάδικα εκεί); Περπάτα την Καφαντάρη για να φτάσεις στον Αγ. Ιωάννη; Πολύ απλά θα πάρει το ΙΧ του και λύθηκε το πρόβλημα.

Που θέλω να καταλήξω. Όπως έχουμε ξανασυζητήσει, η ύπαρξη του Μετρό σε έναν Χ άξονα δεν είναι κίνητρο για κατάργηση του κορμού. Μπορεί να οδηγήσει σε αραίωση δρομολογίων, εφόσον μειώνεται το επιβατικό κοινό, αλλά όχι σε κατάργηση. Και μην το παίρνεις ως το ότι θέλω σώνει και ντε να μείνει κορμός στη Βουλιαγμένης. Έτσι κι αλλιώς εγώ και πέρυσι το Μετρό χρησιμοποιούσα και φέτος το ίδιο κάνω.

ΥΓ: Σε κάποια Χ στιγμή που θα υπάρχει είτε απεργία του Μετρό, είτε κάποια βλάβη ή κάτι άλλο που θα οδηγήσει σε διακοπή δρομολογίων, από την Ηλιούπολη και τον Άλιμο, πως θα φτάσει κάποιος στο κέντρο για να μετεπιβιβαστεί σε άλλη γραμμή; Και μη μου πεις ούτε το ότι δεν υπάρχουν βλάβες κλπ (το χειμώνα είχε κλείσει ένα πρωί για 3 ώρες ο Αγ. Δημήτριος και η Δάφνη λόγω βλάβης), ούτε ότι μπορούν να δρομολογηθούν προσωρινές γραμμές (όταν δεν υπάρχουν εφεδρείες, αυτό είναι αστείο).
(11-12-2013, 01:54 AM)ns_ Έγραψε: [ -> ](2) Το Ε22 επιτελεί έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη σύνδεση ΒΒΒ και επέκεινα με τερματικό Σταθμό Ελληνικού, και όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί (καθώς ακούγονται διάφορα περί καταργήσεώς του, ώστε ο "υπερνότιος" να έχει κίνητρο να αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι. Γιατί αν χρειάζεται να περιμένει 20'-30' για μετεπιβίβαση από / προς το τροφοδοτικό, απλά θα πάρει το αμάξι, και αυτό δεν το θέλουμε...

(3) Δεδομένου πλέον του Μετρό, οι 11 συνδέσεις Αλίμου με Ελληνικό είναι πολλές. Ιδίως τα Α3 / Β3 χρειάζεται να τοπικοποιηθούν - απορώ γιατί δεν γίνεται αυτό. Η γραμμή πρέπει να είναι π.χ

133 (από τα 2 3άρια των Α3/Β3):
ΕΥΡΥΑΛΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ.
τα Α3/Β3 δουλευουν αψογα σαν κορμοι.σημερα εφτασα με το Β3 σταθμο ελληνικου στις 16:10 και Ε22 που ειχε εκεινη την ωρα δρομολογιο δεν ηρθε ποτε ουτε 171 που ειχε 16:05(ισως ειχε περασει).αλλες φορες ομως την ιδια ωρα ερχονται και τα 2 16:20 γεμιζουν ασφυκτικα!!ειδικα το Ε22 το οποιο οταν δουλευε απο ακαδημια ειχε στανταρ δρομολογια
Μάλλον δεν χρησιμοποίησα σωστά τον όρο "τοπικοποίηση"...

Όπως καταλήξαμε την προηγούμενη φορά, λόγω των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ των σταθμών νοτίως του Αγ. Δημητρίου, ένας "δυνατός" κορμός Λ. Βουλιαγμένης είναι απαραίτητος.( Μάλιστα μιας και ανέφερες τα επιπλάδικα της Ηλιουπόλεως να αναφέρω και τα ρουχάδικα της Λ. Βουλιαγμένης μεταξύ Αγ. Ιωάννη και Καλογήρων - και πέραν της κρίσεως, και το Μετρό δεν τους έκανε καλό θεωρώ...) Όταν λέω "τοπικοποίηση" των Α3/Β3 στο Ελληνικό (και του Α4) στην Ηλιούπολη αντίστοιχα, ο στόχος είναι να κατεβάζω τους επιβάτες τους στο Μετρό αν πηγαίνουν κέντρο, και αντίστροφα να τους αναγκάζω να μπαίνουν στο Μετρό στην Αθήνα. Έτσι θα έχω τον κορμό της Λ. Βουλιαγμένης (που θα προέλθει από την συγχώνευση των Α3/Α4/Β3, πες Α34) μόνο για εκείνους που πηγαίνουν ή βρίσκονται σε σημείο εκτός σταθμών, η θέλουν μια μικρή διαδρομή των 5-6 στάσεων που μέχρι να κατέβεις στο Μετρό και ξαναανεβεις έχεις φτάσει με το λ/φ.

Για το Ε22 ποια είναι η γνώμη σου;
(11-12-2013, 03:06 AM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Για το Ε22 ποια είναι η γνώμη σου;

Το Ε22 από γραμμή για την εξυπηρέτηση της Σαρωνίδας ξεκίνησε, σε εξπρές σύνδεση της Συγγρού με το κέντρο μετεξελίχθηκε και κατέληξε να υπάρχει για εξπρές σύνδεση Πλ. Γλυφάδας με Στ. Ελληνικού.

Για το Ε22, αρμόδιοι να μιλήσουν είναι καταρχάς οι κάτοικοι της Σαρωνίδας. Κανείς άλλος. Αλλά να αποφασίσουν οι ίδιοι οι κάτοικοι. Όχι ο κάθε "επαναστάτης" Δήμαρχος.

Και γιατί το λέω αυτό; Έτυχε το καλοκαίρι να χρησιμοποιήσω για ένα διάστημα το Ε22, γιατί σαν νέος κι εγώ κατέβαινα προς τα πιο νότια για μπάνιο. Το χρησιμοποιούσα καθημερινές, που δεν έχει τόσο κόσμο για παραλία. Από την επιβατική κίνηση που είδα, δεν ξέρω αν όντως κρίνεται ως απαραίτητη η ύπαρξη της γραμμής.

Προσωπικά, δε θα την καταργούσα τελείως. Μία τοπική από την Π. Φώκαια και μέσω Αναβύσσου, Σαρωνίδας, Καλυβίων να βγαίνει στη Λ. Μαρκοπούλου και να καταλήγει στο στ. Κορωπίου. Αλλά το εισιτήριο να αναθεωρηθεί στη χρέωση που ισχύει για το ΚΤΕΛ.

Όσο για το τι θα συνδέει τη Βουλιαγμένη με το Μετρό; Ήρθε η ώρα να αναδιαρθρωθούν τα 114/115/116 + 149/170 για να αποκτήσουν λόγο ύπαρξης.
(11-12-2013, 03:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το Ε22 από γραμμή για την εξυπηρέτηση της Σαρωνίδας ξεκίνησε, σε εξπρές σύνδεση της Συγγρού με το κέντρο μετεξελίχθηκε και κατέληξε να υπάρχει για εξπρές σύνδεση Πλ. Γλυφάδας με Στ. Ελληνικού.

To E2 ξεκίνησε σαν Ε2: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ, δηλαδή ώς εξπρές της Συγγρού, παράλληλα με το Ε2Θ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ, το καλοκαίρι ως εξπρές παραλίας. Μετά από αιτήματα των κατοίκων της Σαρωνίδας έγινε το σούπερ ντούπερ Ε22: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ που συνέθετε τα 2 παραπάνω με την εξυπηρέτηση της παραλιακής μετά τη Βάρκιζα. Τώρα είναι η γραμμή που αν πετύχω στο Ελληνικό, ξέρω πως θα φτάσω (σαρδέλα βέβαια) 5' νωρίτερα στη Γλυφάδα.

Περί Α/Β3 - Λ. Βουλιαγμένης ο λόγος.
1) είναι μία γραμμή, απλά το ένα κάνει η ηλίθιες βόλτες σε Ευρυάλη, το άλλο στην Καραχάλιου (το έχουμε συζητήσει άπειρες φορές, ας μην το επαναλαμβάνουμε)
2) Οι επίγειες σύνδεσεις των σταθμών του μετρό στη Βουλιαγμένης είναι:
Αγ. Ιωάννης - Δάφνη A3 - B3 - A4
Δάφνη - Αγ. Δημήτριος A3 - B3 - A4
Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη A3 - B3 - A4 - 109 - 154
Ηλιούπολη - Άλιμος A3 - B3 - 154 (155 στην άνοδο)
Άλιμος - Αργυρούπολη Α3 - Β3
Αργυρούπολη - Ελληνικό Α3 - Β3
3) Οι γραμμές κορμοί πρέπει να έχουν αφετηρία σε κάποιο κεντρικό σημείο. Το Α3-Β3 είναι ο κορμός της Λ. Βουλιαγμένης. Το Α2 είναι ο κορμός της Συγγρού - Αμφιθέας - Παραλίας. Το Α4 είναι γιαλλαντζί κορμός, αυτό μπορεί να μετατραπεί σε τοπικό ή ακόμα και να καταργηθει (με τροποποιήσεις που έχουν προταθεί στο αντίστοιχο θέμα)
Περί Α2/Β2 - κορμού Συγγρού
Το Α2/Β2 αν πάει στο Φιξ θα γίνει κυκλικό, γιατί δεν υπάρχει κάποιος χώρος που να βολεύει σαν αφετηρία. Τι εννοώ δεν βολεύει; Ο χώρος της αφετηρίας του 910 μετά την αναστροφή του λεωφορείου παρακάμπτει τη στάση Συγγρού Φιξ των 040/550/10. Αυτό σημαίνει πως ο κόσμος που πάει προς Πάντειο - Ιντεραμέρικαν κ.α θα στοιβάζεται στα ήδη κορεσμένα 040/550/10. Οι υπόλοιποι προς Συγγρού θα έχουν το δίλημα της εξόδου. Σε ποια από τις 2 στάσεις θα περάσει ταχύτερα το λεωφορείο. Μόνοι κερδισμένοι όσοι πάνε από Τροκαντερό και κάτω, που θα έχουν πιο άνετη μετακίνηση για τις πρώτες στάσεις. Αν και αυτοί χάνουν αλλού..
Άρα αν δεν πάει στην αφετηρία του 910, θα γίνει κυκλικό. Κυκλική γραμμή είναι ο ορισμός που δίνει ο ΟΑΣΑ στις γραμμές που περνάνε όποτε θέλουν. Στις γραμμές που ο ένας οδηγός πάει τα ζώα μου αργά και ο επόμενος έρχεται κομμάτια και κολλάει πίσω του. Αυτά τα φαινόμενα παρατηρούνται ακόμα και σε γραμμές με χρονοαπόσταση 10-15' και διάρκεια διαδρομής μιας ώρας. Δεν θέλω να το φανταστώ σε κυκλικό Α2 με τα οχήματα να αναχωρούν δύο - δύο από το Φιξ και τους επιβάτες που θα χάσουν το τραινάκι να περιμένουν 20'.
Για το αγαπημένο μου Ε22:
1) από τη στιγμή που έφυγε από το κέντρο πρέπει να αλλάξει νούμερο
2) από κίνηση όπως το βλέπω πάει καλά, από κατοίκους της Βούλας που το προτιμούν έναντι του Α2, και από Γλυφαδιώτες που κάνουν πάρτυ όταν το βλέπουν στην πλατεία, περιμένοντας το Α3 (γιατί το Β3 κάνει στάση απέναντι Big Grin ). Η κίνηση από Βάρκιζα και κάτω δεν γεμίζει αρθρωτό.
3) θα πρότεινα διαπραγματεύσεις με τον δήμο Σαρωνικού και Κρώπιας για την τιμολόγηση του εισιτηρίου και περιορισμούς επιβίβασης - αποβίβασης για το κομμάτι Βάρκιζα - Ελληνικό, παράλληλα με την επέκταση των τοπικών ΒΒΒ μέχρι το Ελληνικό ή των Α3/Β3 μέχρι το τέρμα της Βούλας (ώστε να έχουμε σύνδεση Βούλας - Ελληνικού πέραν το Ε22 που δεν θα πραγματοποιεί στάσεις).
(11-12-2013, 04:03 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]3) θα πρότεινα διαπραγματεύσεις με τον δήμο Σαρωνικού και Κρώπιας για την τιμολόγηση του εισιτηρίου και περιορισμούς επιβίβασης - αποβίβασης για το κομμάτι Βάρκιζα - Ελληνικό, παράλληλα με την επέκταση των τοπικών ΒΒΒ μέχρι το Ελληνικό ή των Α3/Β3 μέχρι το τέρμα της Βούλας (ώστε να έχουμε σύνδεση Βούλας - Ελληνικού πέραν το Ε22 που δεν θα πραγματοποιεί στάσεις).

Οι Σαρωνικιώτες έχω την αίσθηση πως θέλουν σύνδεση με το σταθμό στο Κορωπί. Είναι νομίζω και πιο κοντά, έναντι του σταθμού του Ελληνικού. Και εκτός αυτού, η συχνότητα των αναχωρήσεων του Μετρό στην αιχμή από Ελληνικό δε διαφέρει και πάρα πολύ από τις συνδυασμένες διελεύσεις Προαστιακού/Μετρό από Κορωπί.
(11-12-2013, 04:03 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]To E2 ξεκίνησε σαν Ε2: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ, δηλαδή ώς εξπρές της Συγγρού, παράλληλα με το Ε2Θ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΑΡΚΙΖΑ, το καλοκαίρι ως εξπρές παραλίας. Μετά από αιτήματα των κατοίκων της Σαρωνίδας έγινε το σούπερ ντούπερ Ε22: ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΑΡΩΝΙΔΑ που συνέθετε τα 2 παραπάνω με την εξυπηρέτηση της παραλιακής μετά τη Βάρκιζα. Τώρα είναι η γραμμή που αν πετύχω στο Ελληνικό, ξέρω πως θα φτάσω (σαρδέλα βέβαια) 5' νωρίτερα στη Γλυφάδα.

Το Ε22 ξεκίνησε Οκτώβριο του 2003 και λειτούργησε παράλληλα με το Ε2 μέχρι που καταργήθηκε αυτό νομίζω κάπου το 2008.

(11-12-2013, 04:41 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Οι Σαρωνικιώτες έχω την αίσθηση πως θέλουν σύνδεση με το σταθμό στο Κορωπί. Είναι νομίζω και πιο κοντά, έναντι του σταθμού του Ελληνικού. Και εκτός αυτού, η συχνότητα των αναχωρήσεων του Μετρό στην αιχμή από Ελληνικό δε διαφέρει και πάρα πολύ από τις συνδυασμένες διελεύσεις Προαστιακού/Μετρό από Κορωπί.

Δεν συμφέρει το Κορωπί επειδή το Κορωπί-Σύνταγμα με μετρό είναι γύρω στα 35' ενώ το Ελληνικό-Σύνταγμα γύρω στα 15' με συχνότητα 8' στην αιχμή έναντι 30'. Ακόμα και με Προαστιακό χρειάζεται και 2η μετεπιβίβαση που σημαίνει ότι και πάλι χάνεται χρόνος. Οπότε δεν θα υπήρχε κάποιο κέρδος για τον επιβάτη αλλά αντίθετα αύξηση του χρόνου μετακίνησης αλλά και θα χανόταν η απευθείας σύνδεση με Βάρκιζα, Γλυφάδα κλπ.
Θα μπορούσε να υπάρχει ΚΤΕΛ Σαρωνίδα - Κορωπί πάντως για όσους θέλουν να πάνε Αεροδρόμιο ή ΒΠ από εκεί με προαστιακό ή γραμμή 3.
(12-12-2013, 02:56 AM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Θα μπορούσε να υπάρχει ΚΤΕΛ Σαρωνίδα - Κορωπί πάντως για όσους θέλουν να πάνε Αεροδρόμιο ή ΒΠ από εκεί με προαστιακό ή γραμμή 3.

Είναι νομίζω η καλύτερη λύση. Και αν δεν αρκεί ο στόλος του ΚΤΕΛ, μπορούν να δρομολογούν και οχήματα της ΟΣΥ, αλλά με την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζεται στα αστικά ΚΤΕΛ.

(12-12-2013, 01:55 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Δεν συμφέρει το Κορωπί επειδή το Κορωπί-Σύνταγμα με μετρό είναι γύρω στα 35' ενώ το Ελληνικό-Σύνταγμα γύρω στα 15' με συχνότητα 8' στην αιχμή έναντι 30'. Ακόμα και με Προαστιακό χρειάζεται και 2η μετεπιβίβαση που σημαίνει ότι και πάλι χάνεται χρόνος. Οπότε δεν θα υπήρχε κάποιο κέρδος για τον επιβάτη αλλά αντίθετα αύξηση του χρόνου μετακίνησης αλλά και θα χανόταν η απευθείας σύνδεση με Βάρκιζα, Γλυφάδα κλπ.

Την απάντηση τη δίνει κάτοικος του Δήμου Σαρωνικού: http://www.saronicospages.gr/index.php/n...aki-grammi

Οι άνθρωποι θέλουν σύνδεση με τον κοντινότερο σταθμό. Και αυτός είναι το Κορωπί. Δε νομίζω πως έχουν κάποια ανάγκη τη σύνδεση με τη Βάρκιζα, τη Βουλιαγμένη, τη Βούλα ή τη Γλυφάδα. Ειδικά με την τελευταία δεν συνδέονται ούτε διοικητικά (ή Γλυφάδα ανήκει στην Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών, ενώ ο Σαρωνικός στην Π.Ε. Ανατολικής Αττικής).
(12-12-2013, 03:05 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Είναι νομίζω η καλύτερη λύση. Και αν δεν αρκεί ο στόλος του ΚΤΕΛ, μπορούν να δρομολογούν και οχήματα της ΟΣΥ, αλλά με την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζεται στα αστικά ΚΤΕΛ.


Την απάντηση τη δίνει κάτοικος του Δήμου Σαρωνικού: http://www.saronicospages.gr/index.php/n...aki-grammi

Οι άνθρωποι θέλουν σύνδεση με τον κοντινότερο σταθμό. Και αυτός είναι το Κορωπί. Δε νομίζω πως έχουν κάποια ανάγκη τη σύνδεση με τη Βάρκιζα, τη Βουλιαγμένη, τη Βούλα ή τη Γλυφάδα. Ειδικά με την τελευταία δεν συνδέονται ούτε διοικητικά (ή Γλυφάδα ανήκει στην Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών, ενώ ο Σαρωνικός στην Π.Ε. Ανατολικής Αττικής).

Εξαρτάται από το ποιος είναι ο τελικός προορισμός κάποιου:

* ΣΤ. ΚΟΡΩΠΙ - ΣΤ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Μ3): 34 λεπτά
* ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΣΤ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Μ2): 17 λεπτά

* Σαρωνίδα - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ (Ε22): 1 ώρα 8 λεπτά

(Πηγή: Google Maps, για Πεμ 12 Δεκ 2013, ~18:20)

Είναι δυνατόν ένα λεωφορείο Σαρωνίδα - ΣΤ. ΚΟΡΩΠΙ να κάνει λιγότερο από 51 λεπτά;

Επίσης μια σύνδεση Σαρωνίδα - Κορωπί είναι ξεκάθαρα εκτός Λεκανοπεδίου (εκτός της πάλαι ποτέ "τέως διοικήσεως περιφερείας πρωτευούσης"). Και τα δύο άκρα της, αλλά και η διαδρομή της όλη είναι καθαρά Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής (και στο μεν αντεπιχείρημα ότι και οι ενδό-ΒΒΒ γραμμές είναι, απάντηση: ήταν τέως διοικήσεως περιφερείας πρωτευούσης, μόλις πρόσφατα βρέθηκαν να είναι Ανατολική Αττική, ανήκουν σε στον συμπαγή αστικό ιστό της πρωτεύουσας, όπως π.χ. τα Άνω Λιόσιο - στο δε αντεπιχείρημα ότι υπάρχουν γραμμές Ελευσίνας, Αρτέμιδος κ.λπ., απάντηση: συνδέουν με Αθήνα/Πειραιά.) Συνεπώς, εκεί πρέπει να μπει ΚΤΕΛ - δεν γνωρίζω εάν υπάρχει - εάν *δεν* υπάρχει, τότε σίγουρα πρέπει να μπει.

Μια άλλη λύση (που εφαρμόζεται σε πόλεις του εξωτερικού) είναι ο *Προαστιακός* (που ο κατ' εξοχήν ρόλος του είναι η σύνδεση των commuters από τα exurbs/outskirts/κοντινές πόλεις των μεγαλουπόλεων με αυτές) να έχει *και λεωφορεία* για τις περιοχές που δεν καλύπτουν από τις γραμμές του. Κάλλιστα δηλ. θα μπορούσε ο Προαστιακός να έχει μια *λεωφορειακή* γραμμή Λαύριο-Σαρωνίδα-Στ. Κορωπίου για να καλύπτει τις ανάγκες σύνδεσης της ΝΑ Αττικής με το δίκτυό του.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44