Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Η γνώμη μου είναι ότι η Ν5 θα μπορούσε να δημιουργηθεί μέσω της Χ95 με το να κάνει στάσεις μετά τις 12 το βράδυ και έως τις 5 το πρωί σε όλες τις στάσεις από τις οποίες διέρχεται για επιβίβαση ή αποβίβαση, έτσι χωρίς έξτρα βάρδιες, χωρίς έξτρα δρομολόγια ή λεωφορεία δημιουργούμε μια γραμμή νυχτερινή για την εξυπηρέτηση των ανατολικών προαστίων.

Το αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει και στις υπόλοιπες γραμμές αεροδρομίου.

Επίσης, θα πρότεινα τo Β5 αν κοπεί από Τσακό να τερματίζει στο σταθμό Αγίας Παρασκευής ή καλύτερα στην Δουκίσσης Πλακεντίας, καθότι δεν υπάρχει κάποια γραμμή που να πηγαίνει από Μεσογείων στην Δουκίσσης Πλακεντίας.
Απαντάω σε όσα μπορώ να εκφέρω γνώμη:

- Β1: Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Συγχώνευση με το 101, και το μη κοινό κομμάτι περνάει σε κάτι από 205/207/210.

- Ε22: Ο μεγαλύτερος μου φόβος για κορμούς/express που ήδη έχουν ανεπαρκείς συχνότητες (όπως εδώ), είναι να μην περάσουν σε τοπικές γραμμές, που ΣΙΓΑ μην έχουν παρόμοιες τους συχνότητες. Στην προκειμένη, θα έχουμε μια χάλια τοπική, που θα περνάει ασυγχρόνιστα με τα 114/170 κλπ, χαντακώνοντας ολα τα υπερ-νότια προάστια, από την Βουλιαγμένη μέχρι την Σαρωνίδα!

(Και μια και πιάσαμε τα νότια, προτείνω και ένα "αδερφάκι" του 120. Το 175: Γλυφάδα - Προαστ.Κορωπίου EXPRESS).... Με εξαίρεση πρωινό "μπάχαλο" στην Βάρης - Κορωπίου, θέλουμε περίπου 35' Γλυφάδα-Κορωπί + 15' αναμονή ΑΝ συνέλθει ποτέ ο Προαστιακός, + 15' μέχρι Πλακεντίας. Δηλαδή, σε 70' περίπου φτάνεις από Γλυφάδα στην Πλακεντίας!!! )

- Α8: Πολύ δύσκολο! Μένει έτσι ξεκρέμαστο όλο το βόρειο τμήμα της Λ.Ηρακλείου, και κυρίως, ο άξονας Πεύκη-Μαρούσι!

- Β9: Αφ' ενός, άντε να φτάσεις με αρθρωτό λεωφορείο, από την κάτω πλευρά του στ.Κηφισιάς στην Πλ.Πλατάνου! Αφ' ετέρου, το εγχειρημα ενός τοπικού στην Κάτω/Νέα Κηφισιά, το ζήσαμε με το 525, και απέτυχε ηρωικά (Το 543 δεν το υπολογίζω για τον ίδιο λόγο).

- Ε14: Οι βολτίτσες στην Διαμαντοπούλου, μπορεί να μην έχουν σχεδόν κανέναν λόγο ύπαρξης, αλλά προσφέρουν κάτι σημαντικό, κατά την ταπεινή μου γνώμη: Ανταπόκριση στην Νερατζιώτισσα, και μια γρήγορη "φυγή" από το κέντρο προς τα βόρεια (ή ακόμα και τα δυτικά με τον Προαστιακό). Προσωπικά, χρειάζομαι περίπου 20' από Αμπελοκήπουε μέχρι Νερατζιώτισσα με το Ε14, και άλλα 8 λεπτά με το τρένο μέχρι Κηφισιά. Με μια αναμονή 5 λεπτών κατά μέσο όρο, μας βγάζει 33 λεπτά!

- Χ40/Χ41: Κρατάμε ΕΝΑ ΜΟΝΟ από τα 2 μέχρι την Ειρήνη, για ανταπόκριση στον ΗΣΑΠ.
Συμφωνώ και εγώ για το Ε14 όσο και αν δεν του φαίνεται έχει αποκτήσει πολύ κόσμο από προς Νεραντζιώτισσα / Mall, αρά πιστεύω ότι πρέπει να παραμείνει. Ίσως μια αλλαγή που θα μπορούσε να γίνει είναι να τερματίζει στο Mall.

Επίσης για το Ε22 μετονομασία του επιτέλους σε Χ22 και επίσης αν κοπεί σε τοπικές γραμμές είναι σίγουρο ότι θα γίνει σαν το Χ63.

Επίσης, δεν αφορά αυτή την ενότητα αλλά να δημιουργηθεί επιτέλους γραμμή για Ραφήνα και Μαρκόπουλο. Όχι να τα βάζει ο ΟΑΣΑ στις ζώνες εξυπηρέτησης και να μην στέλνει γραμμές.
- Το Β1 δεν αξίζει να τοπικοποιηθεί (θυμηθείτε το παλιό 160 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΑΛΙΜΟΣ το οποίο ήταν φάντασμα). Επειδή όμως το Β1 δεν πληροί χαρακτηριστικά κορμών (παίρνει 12μετρα λεωφορεία, μπαίνει σε πολλά στενά στις γειτονιές) θα πρότεινα την μετονομασία του όπως παλιά: ''160 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ (ΜΕΣΩ Λ.ΑΛΙΜΟΥ)''

- Το Β2, επειδή δε παίρνει κόσμο από το κέντρο λόγω συχνότητας Α2, πρέπει να γίνει τοπικό έως Φιξ (όπου εκει γεμίζει πάντα). Νεα ονομασία: ''133 ΑΓ.ΚΟΣΜΑΣ - ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ (ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ)''

- Το Α4, κάθε μέρα που το βλέπω στο κέντρο πηγαινοέρχεται άδειο. Από Καλογήρους και Αγ. Δημήτριο γεμίζει. Όταν με το καλό ανοίξει το μετρό στα νότια, προτείνω μετονομασία σε: ''153 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ''. Βέβαια δεν γνωρίζω κατά πόσο θα είναι δυνατή η αναστροφή στον Σταθμό Άλιμο.
Παρατήρηση: το τμήμα της Κάτω Ηλιούπολης ας το πάρει το 109 με νέα ονομασία: ''109 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''

- Α5: Θα πρότεινα να συγχωνευτεί με το Β5. Νέα διαδρομή: Μεσογείων > Αλεξάνδρας > Ιπποκράτους > Ακαδημίας (ΤΕΡΜΑ) > Σίνα > Πανεπιστημίου > Χαρ.Τρικούπη > Αλεξάνδρας > Μεσογείων
Πιστεύω έτσι επιτυγχάνεται η επαρκής κάλυψη των νοσοκομείων σε Αλεξάνδρας και Μεσογείων.

- Α7: Να ακολουθήσει τη σημερινή διαδρομή του Α5: Κηφισίας > Βασ.Σοφίας > Σόλωνος > Ιπποκράτους > Ακαδημίας (ΤΕΡΜΑ) > Βασ.Σοφίας > Κηφισίας.
Έτσι με μεγάλη άνεση μπορούμε να καταργήσουμε το Ε/Χ14.

- Ε/Χ14: Κατάργηση. Είναι άλλη μια γραμμή για εργαζόμενους του Υπουργείου. Προτείνω μια νέα τοπική γραμμή (π.χ. 414) απο κάποιο σταθμό μετρό (Νομισματοκοπείο, Άμυνα).

- Χ96: Η μεταφορά της αφετηρίας στην Πλατεία Καραϊσκάκη δεν ξέρω αν είναι εφικτή, λόγω του ήδη μεγάλου φόρτου της. Άλλωστε από Ακτή Βασιλειάδη μέχρι την Πλατεία Καραϊσκάκη το λεωφορείο δεν κάνει παραπάνω από 10 λεπτά.

- Χ97: Να κάνει αφετηρία στον σταθμό Ελληνικού (όταν έρθει το μετρό βέβαια).

Μια παρατήρηση για τα αεροδρομιακά: όπως πολύ σωστά είπε ο abc πρέπει να κοπούν οι εσωτερικές βόλτες στο αεροδρόμιο. Οι εργαζόμενοι μπορούν να μετακινηθούν με τα ωραιότατα Lion's City του Ελ.Βενιζέλος.
Προς abc:
Συμφωνώ πως είναι ηλίθιο να έχουμε ένα λεωφορείο για την Express έκδοση ενός Μ.Σ.Τ αλλά στην Ελλάδα συμβαίνει... Αν συγκρίνουμε τους χρόνους το Ε22 και του τραμ στην παραλιακή, τα GN πάνε πιο γρήγορα, γιατί το τραμ έχει στάσεις κάθε 500 μέτρα... Αν δεν βγει τραμ περιρισμένων στάσεων (που νομίζω ότι είναι δύσκολο με τη συγκεκριμένη υποδομή) το λεωφορείο θα είναι γρηγορότερο. (This is Greece!!!!!)
Στα αεροδρομιακά το Χ95 δεν το έχω ψάξει τόσο γιατί έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω, οπότε θα ήταν χαζό και ανούσιο να διαφωνήσω μαζί σου.
Αυτές οι βόλτες στο αεροδρόμιο είναι απολύτως λογικό να κοπούν, 2 στάσεις χρειάζονται μόνο (Αφίξεις, Αναχωρήσεις).

Προς meganium:
Το Στ. Αγ. Παρασκευής νομίζω τον αποκλείουμε λόγω έλλειψης χώρου, αν όμως τον στείλουμε στην Δουκ. Πλακεντίας του δίνουμε πάλι ενα τοπικιστικό χαρακτήρα, γιατί οι επιπλέον επιβάτες δεν θα το χρησιμοποιούν για να κατέβουν Αθήνα, γιατί η γραμμή θα περνάει από 3 στάσεις μετρό (Δουκ. Πλακεντιας, Χαλανδρι, Αγ. Παρασκευη) και αντικαθιστώντας τον ποδαρόδρομο και τα τοπικά λεωφορεία.
Σχετικά με το Ν5 θα συμφωνούσα με μια μέση λύση στη δική σου και στην πρόταση του abc (δηλαδη 5-12 Χ95 από Κατεχάκη και Περιφερειακή και 12-5 από Μεσογείων με στάσεις για αποβίβαση απιβίβαση, αν και φοβάμαι ο,τι θα γίνει μπάχαλο)
Αν δεν έχω χάσει τις εξελίξεις το Μαρκόπουλο και η Ραφήνα δεν ανήκουν στο χώρο ευθύνης του ΟΑΣΑ
http://www.oasa.gr/content.php?id=peo

Προς cmegas:
Το Ε22 πραγματικά το λυπάμαι... (τα GN για την ακρίβεια), η άποψή μου είναι είτε ημιαστικά λεωφορεία απο Γλυφάδα, είτε να περάσει η γραμμή στα Κ.Τ.Ε.Λ που έχουν τα κατάλληλα οχήματα, αν γίνει το ενδιάμεσο θα μας μείνουν λεωφορεία όπως τα Unvi (γιατί ο ΟΑΣΑ ΜΠΟΡΕΙ!). Κάτι αντίσοιχο νομίζω πως πρέπει να γίνει και με το αεροδρόμιο (Χ93 και Χ95) που περνάνε από δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με λίγες στάσεις,.
Τώρα για το Ε14, αν θές να πάς Κηφησιά ή να κάνεις ανταπόκριση με τον Προαστιακό έχω την πρόταση του Ε7. Το θεωρώ ταχύτερο από την ανταπόκριση με τον ηλεκτρικό, τώρα για το mall, δεν έχω δει πολλούς να χρησιμοποιούν το λεωφορείο.. ηλεκτρικός ή προαστιακός οι κυρίαρες λύσεις.
Από τα Χ40 -Χ41 ας κρατήσουμε ένα για Ειρήνη, γιατί ο ΟΣΕ έχει γίνει ασυνεπής τελευταία.

Προς N1Ellinikou:
Κατ' αρχήν να ζητήσω συγνώμη για το δαίμονα του τυπογραφίου που άλλα σχεδιάζω και άλλα γράφω. Συμφωνώ μαζί σου για το Β2. Ο σταθμός του Φιξ είναι ιδανικός για μετεπιβίβαση.
Για το Α4 έχω να παρατηρήσω από προσωπική χρήση πως γεμίζει (50-60 άτομα το μεσημέρι) στου Μακρυγιάννη.
Για τα Α5 Β5 Α7 θα διαφωνήσω μαζί σου, γιατί το Β5 δίνει μια καλή συχνότητα στο τέλος της Αλεξάνδρας και στην Ιουλιανού (το μόνο λεωφορείου που κατεβαίνει), ενώ συνδέει τον ΟΣΕ με τα Κτέλ Αττικής, αλλά και τις 3 γραμμές του μετρό κάθετα (Στ. Λαρίσης, Βικτώρια, Αμπελόκηποι) ενώ Α5 Α7 νομίζω πως κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Σωστα εχεις δικιο Νικο για την περιοχη ευθυνης εγω ειχα δει αυτο εδω http://www.oasa.gr/routes.php?id=dimoi_1 που τις εχει τις περιοχες μεσα.
(09-11-2011, 03:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]- Το Α4, κάθε μέρα που το βλέπω στο κέντρο πηγαινοέρχεται άδειο. Από Καλογήρους και Αγ. Δημήτριο γεμίζει. Όταν με το καλό ανοίξει το μετρό στα νότια, προτείνω μετονομασία σε: ''153 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ''. Βέβαια δεν γνωρίζω κατά πόσο θα είναι δυνατή η αναστροφή στον Σταθμό Άλιμο.
Παρατήρηση: το τμήμα της Κάτω Ηλιούπολης ας το πάρει το 109 με νέα ονομασία: ''109 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ''

H αναστροφή μπορεί να γίνει στην Παπανστασίου και να γυρνάει πίσω.

Ας γράψω κι εγώ την άποψη μου. Πρέπει ωστόσο να ξεκαθαρίσουμε ότι μπορεί να συζητάμε θεωρητικά για το τι αλλαγές πρέπει να γίνουν, οι εξελίξεις όμως τρέχουν και επηρεάζουν αρνητικά τις συγκοινωνίες (βλέπε εφεδρεία, μη πρόσληψη οδηγών κλπ).

(09-11-2011, 12:10 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Α8 Πεδίον Άρεως – Ν. Ιωνία – ΟΑΚΑ
Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Αλλα επειδή το κομμάτι της Πατησιών είναι αρκετά σημαντικό, όπως και η τροφοδότηση του σταθμού στο ΟΑΚΑ, προτείνω την τροποποίηση της διαδρομής από τη λεωφόρο Ηρακλείου, μέσω της Βυζαντίου και της Κύμης στο ΟΑΚΑ.
(Β8) Άνω Πατήσια – Φιλαδέλφεια
Κόψιμο στα Άνω Πατήσια. Δεν νομίζω να αξίζει να λέγεται κορμός, καθώς αποτελεί τοπική γραμμή. Τροφοδότηση του ΗΣΑΠ και της Α8 στα Άνω Πατήσια. Θα ξεχώριζα τον αριθμό 618 για να θυμίζει και λίγο τον παλιό.

Αν διώξεις το Α8 από την Ηρακλείου αφήνεις τον δρόμο αυτό χωρίς ουσιαστική συγκοινωνία αφού από αυτήν περνούν μόνο οι τοπικές Ηρακλείου που έχουν άλλο σκοπό. Χώρια ότι δεν νομίζω πως γίνεται να περάσει 12μετρό λεωφορείο από ΟΑΚΑ προς Βυζαντίου, οι δρόμοι στην περιοχή είναι στενοί.

Για το Β8 έχεις δίκιο θεωρητικά, αν είναι όμως να το ρημάξουν και να έχει αραιότερα δρομολόγια (πόσο αραιότερα;!), ας το αφήσουν καλύτερα ως έχει.

(09-11-2011, 12:10 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Β9 Χαλκοκονδύλη – Κηφισιά.
Τέρμα στην πλ. Πλατάνου. Ο κλάδος προς Νέα Κηφισιά καλύπτεται με το τοπικό 526 Ζηρήνειο – Νέα Κηφισιά
Γ9 Χαλκοκονδύλη – Αχαρναί.
Σπάσιμο σε 736 Άνω Πατήσια – Σ.Σ Μενίδι και 737 Σ.Σ Μενίδι - Αχαρναί

Το Β9 όντως δεν μπορεί να στρίψει στα στενάκια γύρω από τον σταθμό, ας το αφήσουν ως έχει.

Το Γ9 χρειάζεται για να βοηθάει στην Αχαρνών, από τα Κάτω Πατήσια και κάτω έχει πολύ κόσμο. Επίσης ισχύουν τα ίδια με το Β8 όσον αφορά τα δρομολόγια του.

(09-11-2011, 12:10 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Α10-Β10
Ενοποίηση στη γραμμή Α10 Πλ. Βάθη – Αχαρναί. Αύξηση της συχνότητας.
(Γ10)
Τοπικό 710 Αγ. Ανάργυροι – Ανάκασα

Συμφωνώ σε όσα λες για τα Α/Β10 είναι πολύ μικρή η διαφορά της διαδρομής τους και η συγχώνευση θα βοηθήσει στην βελτίωση της ροής τους (σήμερα αρκετές φορές τα βλέπω δυο-δυο).

Διαφωνώ με την γραμμή 710 που προτείνεις, υπήρχε ως τον Ιούλιο το 720 με αυτή την διαδρομή χωρίς ιδιαίτερη κίνηση όμως.
Μια που πιάσαμε τους κορμούς σκέφτηκα να κάνω κάποιες προτάσεις.

Τομέας 1
Το Α1 κόβεται. Δημιουργείται μια εξπρές γραμμή Χ1 "Πειραιάς-Βούλα" ανά 10' στην αιχμή με 12 οχήματα. Επίσης το Β1 συγχωνεύεται με το 101 και φτάνει μέχρι το παλιό αεροδρόμιο. Νέα ονομασία 101 "Δυτικός Αερολιμένας-Στ. Αλίμου-Τερψιθέα". Συχνότητα ανά 10' με 7 οχήματα.

Τομέας 7
Το Α7 από Αλεξάνδρας στρίβει Ιπποκράτους και κάνει τέρμα στον παράδρομο της Ακαδημίας. Επίσης να υπογειοποιηθεί το τμήμα Αγ.Θωμάς-Δαχτυλίδι όπως είχε πει παλιότερα ο Citaro. https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=25

Χ63
Mε τέτοια δρομολόγια που έχει τζάμπα οχήματα σπαταλά και δεν εξυπηρετεί. Γι' αυτό προτείνω να κοπεί ως την Ελευσίνα και να μετονομαστεί σε Χ16 "Ελευσίνα-Στ.Αιγάλεω". Με 4 οχήματα και συχνότητα ανά 20'. Αργότερα με την έλευση του μετρό να μεταφερθεί στο Στ.Χαϊδαρίου. Τα κομμάτια του σε Μαγούλα,Μάνδρα κτλ. εξυπηρετούνται μια χαρά από τοπικές γραμμές και το κομμάτι μέχρι την Παλαιοκουντόυρα δεν έχει καμιά σχέση με τον αστικό ιστό της Αθήνας και πρέπει να εξυπηρετείται απ' τα ΚΤΕΛ.
@ Giannis
Εστιάζω στο 710 (720) γιατί πιστεύω πως το έχουμε στη νοοτροπία μας να είμαστε ενάντι στις μεταπιβιβάσεις, δηλαδή αν υπάρχει ένα λεωφορείο που να μας πηγαίνει από το σπίτι μας στη δουλεία μας κάνοντας το γύρο της Αθήνας θα το προτιμήσουμε από το να αλλάξουμε μέσο μεταφοράς φτάνοντας σε λιγότερο χρόνο. Δεν ξέρω αν θυμάστε πόσοι κάτοικοι της Ηλιούπολης, Αργυρούπολης διαμαρτυρήθηκαν την 1η του έτους όταν οι παραπάνω γραμμές έγιναν τοπικές μέχρι τη Δάφνη. Ποιος μπαίνει τώρα στο μετρό, αυτή τη διαβολομηχανή;; Λεωφορείο από κάθε γωνιά της Αττικής για το κέντρο...
Αφήνοντας την ειρωνία προς τους συμπολίτες μας, θεωρώ πως ένας καλός κορμός στην Αχαρνών είναι αρκετός, και οι υπόλοιπες γραμμές πρέπει να είναι συμπληρωατικές αυτού ή του Ηλεκτρικού, Προαστιακού και ΟΣΕ στους αντίστοιχους σταθμούς
ΥΓ δεν είναι της παρούσης αλλά γιατί αυτός που μένει στη Μαγούλα είναι στην Αστική ζώνη του ΟΣΕ ενώ αυτό που μένει στον Αγ. Στέφανο, Αγ. Αναργύρους κ.τ.λ όχι;

@ mercedes elbo
Στον τομέα 1 συμφωνώ σε 2 χρόνια, όταν γίνει και το τραμ, γιατί αυτή τη στιγμή η ανταπόκριση στο Φάληρο είναι χρονοβόρα, στον 7 συμφωνούμε απόλυτα, και για το Χ63 συγνώμη που δεν το συμπεριέλαβα στη λίστα (έμεινε τελευταίο και το έφαγαν τα αεροδρομιακά) και νομίζω πως είναι σωστή πρόταση αν συντονιστούν κάποια στιγμή τα τοπικά.


Και κάτι τελευταίο, ντροπή σου που θες να κάνεις τον ΟΑΣΑ οργανισμό ΑΣΤΙΚΩΝ συγκοινωνιών... Ο Όσιος Δαυίδ να ρίξει φωτιά να σε κάψει!!!!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44