Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Λοιπόν, συνεχίζω

Α5: Ένα πάρα πολύ καλό λεωφορείο, με πολύ πιστά δρομολόγια. Τον αφήνω ως έχει, καθώς έχει τρομερή ζήτηση.
Β5: Ο πιο <<κουρασμένος>> κορμός. Τα οχήματα έχουν χιλιοταλαιπωρηθεί με τις εισόδους και τις εξόδους στο Τσάκο. Ποιο το νόημα;;; Ο Τσάκος έχει 2 πολύ καλά τοπικά(406-407). Η μόνη χρήση του Β5 στον Τσάκο είναι όταν το 406, 407 δε περνούν ,οι κάτοικοι της περιοχής το παίρνουν για να πάνε στο νομισματοκοπείο Αλλά αυτό γίνεται σπάνια. Οπότε προτείνω το Β5 να συνεχίζει προς το τέρμα του από τη Μεσογείων.
(09-12-2016, 04:56 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Λοιπόν, συνεχίζω

Α5: Ένα πάρα πολύ καλό λεωφορείο, με πολύ πιστά δρομολόγια. Τον αφήνω ως έχει, καθώς έχει τρομερή ζήτηση.
Β5: Ο πιο <<κουρασμένος>> κορμός. Τα οχήματα έχουν χιλιοταλαιπωρηθεί με τις εισόδους και τις εξόδους στο Τσάκο. Ποιο το νόημα;;; Ο Τσάκος έχει 2 πολύ καλά τοπικά(406-407). Η μόνη χρήση του Β5 στον Τσάκο είναι όταν το 406, 407 δε περνούν ,οι κάτοικοι της περιοχής το παίρνουν για να πάνε στο νομισματοκοπείο Αλλά αυτό γίνεται σπάνια. Οπότε προτείνω το Β5 να συνεχίζει προς το τέρμα του από τη Μεσογείων.

Το θέμα με το Β5 μπορεί από μόνο του να γεμίσει βιβλίο. Επίσης μπορεί να ανεβάσει ή να ρίξει δήμαρχο !

Πάμε τώρα :
Από συστάσεώς του (1995) έμπαινε Τσακό, γιατί τότε δεν υπήρχε τίποτα άλλο, πέρα από ένα ταλαίπωρο 406 (Ν. Ζωή) που δεν πέρναγε ποτέ και δεν θυμάμαι πού κατέληγε.
Όταν άνοιξε το Μετρό στην Εθνική Άμυνα, επιχειρήθηκε αυτό που λές : Διώξανε το Β5 από τον Τσακό και βάλανε το "417 Εθν. Αμυνα - Τσακός - Αγ. Παρασκευή". Η συγκοινωνία διαλύθηκε, τα δρομολόγια ήταν τα μισά απ' ότι έβγαζε τότε το Β5, επίσης σχόλαγε στις 23:30 όταν το τελευταίο Β5 πέρναγε στις 00:20. Συνεπώς, σκύλιασαν οι κάτοικο και με το "ετσιθέλω" ξαναφέρανε το 2002 το Β5 και κατήργησαν το 417.
Μετά από 2-3 χρόνια, ξεκίνησε ο Δήμος Αγ. Παρασκευής να κάνει έργα στην Αγ. Ιωάννου, με συνέπεια να μη χωράνε οι νταλίκες. Ξανακόπηκε το Β5 και μπήκε μια άλλη "ομορφιά", το 480 που ξεκίνησε να κάνει κύκλους γύρω από τον εαυτό του (Πλατεία Αγ. Παρασκευής - Τσακός) - και πάλι εκδιώχθηκε κακήν - κακώς.
Μετά μας ήρθε το Νομισματοκοπείο και έγινε αναδιάρθρωση των γραμμών (406 - 407) και τους ξαναμπήκε η ιδέα να βγεί το Β5 από τον Τσακό και, στη θέση του, να γίνει μια γραμμή που θα πηγαίνει Νομισματοκοπείο - Τσακός - Αγ. Ιωάννου - Πλατεία - Στ. Αγ. Παρασκευής. Όμως, και ενώ πέρυσι ήταν έτοιμος ο ΟΑΣΑ να την εφαρμόσει, πάλι πέσανε "τηλέφωνα" γιατί είχαν δοθεί δρομολόγια ανά 15-20' στην καλύτερη, ενώ το Β5 έχει κάθε 10-15'.
Και έτσι πάλι σταματήσανε και έμειναν ώς έχει.

Η άποψή μου είναι ότι ναι μεν κακώς είναι το Β5 στον Τσακό, αφού δεν έχει καμιά δουλεία να περνάει μια γραμμή κορμού με τις νταλίκες μέσα από την γειτονιά. Όμως, ας δούμε και την άλλη όψη :
Αν κοπεί το Β5 από τον Τσακό και πάει από Μεσογείων, θα γλιτώσει, ας πούμε 2 οχήματα και θα περνάει από τη Μεσογείων που ΔΕΝ χρειάζεται άλλο λεωφορείο (περνάνε ήδη Α5, 304/5, 308)
Με αυτά τα 2 οχήματα μπορείς να φτιάξεις κάτι εφάμιλλο; Δηλαδή μια γραμμή που θα δουλεύει 05:00 - 00:30 όλες τις μέρες, με δρομολόγια 10-15' τις καθημερινές και 20-30' τα ΣΚ;; Η απάντηση είναι σαφής και είναι ΟΧΙ.

Γι' αυτό δεν πρόκειται να περπατήσει άλλη λύση. Γιατί με δύο οχήματα παραπάνω τις καθημερινές και ένα όχημα επιπλέον το ΣΚ, έχεις μια συγκοινωνία πολύ καλή και αξιόπιστη στα δρομολόγιά της.
Για να καταφέρεις να κάνεις το ίδιο με μια τοπική γραμμή, θα χρειαστείς 3 οχήματα τις καθημερινές και 2 το ΣΚ, εκ των οποίων είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι τις περισσότερες μέρες θα κόβουν όχημα. Τα ξέρει αυτά ο κόσμος και γι αυτό όταν ακούει "τοπικό" τραβάει τα μαλλιά του.

Όσο για τα δύο τοπικά (406 -407) δεν έχουν επαρκή δρομολόγια. Ακόμη και να μην φτιάχναμε άλλη γραμμή και να δίναμε από ένα όχημα ακόμη σε κάθε γραμμή, και πάλι το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ίδιο. Άσε που με τα τοπικά τις Κυριακές δεν έχεις εξυπηρέτηση Κυριακή μετά τις 21:30.
(09-12-2016, 06:10 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Το θέμα με το Β5 μπορεί από μόνο του να γεμίσει βιβλίο. Επίσης μπορεί να ανεβάσει ή να ρίξει δήμαρχο ! .

Η άποψή μου είναι ότι ναι μεν κακώς είναι το Β5 στον Τσακό, αφού δεν έχει καμιά δουλεία να περνάει μια γραμμή κορμού με τις νταλίκες μέσα από την γειτονιά. Όμως, ας δούμε και την άλλη όψη :
Αν κοπεί το Β5 από τον Τσακό και πάει από Μεσογείων, θα γλιτώσει, ας πούμε 2 οχήματα και θα περνάει από τη Μεσογείων που ΔΕΝ χρειάζεται άλλο λεωφορείο (περνάνε ήδη Α5, 304/5, 308)
Με αυτά τα 2 οχήματα μπορείς να φτιάξεις κάτι εφάμιλλο; Δηλαδή μια γραμμή που θα δουλεύει 05:00 - 00:30 όλες τις μέρες, με δρομολόγια 10-15' τις καθημερινές και 20-30' τα ΣΚ;; Η απάντηση είναι σαφής και είναι ΟΧΙ.

Γι' αυτό δεν πρόκειται να περπατήσει άλλη λύση. Γιατί με δύο οχήματα παραπάνω τις καθημερινές και ένα όχημα επιπλέον το ΣΚ, έχεις μια συγκοινωνία πολύ καλή και αξιόπιστη στα δρομολόγιά της.
Για να καταφέρεις να κάνεις το ίδιο με μια τοπική γραμμή, θα χρειαστείς 3 οχήματα τις καθημερινές και 2 το ΣΚ, εκ των οποίων είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι τις περισσότερες μέρες θα κόβουν όχημα. Τα ξέρει αυτά ο κόσμος και γι αυτό όταν ακούει "τοπικό" τραβάει τα μαλλιά του.

Όσο για τα δύο τοπικά (406 -407) δεν έχουν επαρκή δρομολόγια. Ακόμη και να μην φτιάχναμε άλλη γραμμή και να δίναμε από ένα όχημα ακόμη σε κάθε γραμμή, και πάλι το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ίδιο. Άσε που με τα τοπικά τις Κυριακές δεν έχεις εξυπηρέτηση Κυριακή μετά τις 21:30.


Φυσικά, η Μεσογείων έχει πολλά καλά λεωφορεία, για αυτό προτείνω αυτά τα δύο οχήματα που περισσεύουν να δοθούν στο Α7.

Επίσης μπορούν να δοθούν οχήματα στα 406/407 από την προτεινόμενη συγχώνευση τω 409/413. Αλλά αυτό είναι συζήτηση για το τομέα 4.
(09-12-2016, 06:10 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Αν κοπεί το Β5 από τον Τσακό και πάει από Μεσογείων, θα γλιτώσει, ας πούμε 2 οχήματα και θα περνάει από τη Μεσογείων που ΔΕΝ χρειάζεται άλλο λεωφορείο (περνάνε ήδη Α5, 304/5, 308)

Μα η θέση μιας γραμμής κορμού είναι σε έναν κεντρικό οδικό άξονα και όχι στα στενάκια, όπως συμβαίνει όχι μόνο με το Β5, αλλά και με άλλες.

(09-12-2016, 06:10 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Με αυτά τα 2 οχήματα μπορείς να φτιάξεις κάτι εφάμιλλο; Δηλαδή μια γραμμή που θα δουλεύει 05:00 - 00:30 όλες τις μέρες, με δρομολόγια 10-15' τις καθημερινές και 20-30' τα ΣΚ;; Η απάντηση είναι σαφής και είναι ΟΧΙ.

Πόση πια επιβατική κίνηση έχει αυτός ο Τσακός που χρειάζεται νέα γραμμή με συχνότητα 10-15' και δε μπορεί να αρκεστεί σε συγκοινωνία μέχρι τα μεσάνυχτα; Και το Α4 όταν κόπηκε, το 164 που ήρθε στη θέση του έχει τελευταίο από Στ. Αγ. Δημητρίου στις 24:00, όταν το τελευταίο δρομολόγιο του Α4 έφτανε στο ίδιο σημείο στις 24:15 συνήθως. Κι όμως δεν έχει ακουστεί κανένα απολύτως παράπονο σε σχέση με τη δρομολόγηση.

Αν στους κατοίκους του Τσακού δεν αρκούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες των 406-407 και δεν τους αρέσει η πρόταση που δόθηκε πριν μήνες προς διαβούλευση από τον ΟΑΣΑ, τότε να καταθέσουν ολοκληρωμένη αντιπρόταση για το πως θα ζήσουν ΧΩΡΙΣ το Β5.
(10-12-2016, 05:47 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Πόση πια επιβατική κίνηση έχει αυτός ο Τσακός που χρειάζεται νέα γραμμή με συχνότητα 10-15' και δε μπορεί να αρκεστεί σε συγκοινωνία μέχρι τα μεσάνυχτα; Και το Α4 όταν κόπηκε, το 164 που ήρθε στη θέση του έχει τελευταίο από Στ. Αγ. Δημητρίου στις 24:00, όταν το τελευταίο δρομολόγιο του Α4 έφτανε στο ίδιο σημείο στις 24:15 συνήθως. Κι όμως δεν έχει ακουστεί κανένα απολύτως παράπονο σε σχέση με τη δρομολόγηση.

Αν στους κατοίκους του Τσακού δεν αρκούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες των 406-407 και δεν τους αρέσει η πρόταση που δόθηκε πριν μήνες προς διαβούλευση από τον ΟΑΣΑ, τότε να καταθέσουν ολοκληρωμένη αντιπρόταση για το πως θα ζήσουν ΧΩΡΙΣ το Β5.

Συμφωνώ απόλυτα
Καλησπέρα. Συνεχίζω με τους κορμούς της βόρειας Αττικής.

Α7: Η πιο αγαπημένη διαδρομή από όλους τους κορμούς. Χρειάζεται όμως μια ελαφρά αύξηση δρομολογίων. όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει ανεβαίνει τη μισή Κηφισίας τιγκαρισμένο.

Α8: Πολύ καλή διαδρομή. Την αφήνω ως έχει.

Β9: Πολύ καλή γραμμή. Θα ήταν προτιμότερο για μένα πριν το τέρμα να στρίβει δεξιά στη Χαρ. Τρικούπη και να σταματάει πάνω σε αυτήν ή να προχωράει και να κάνει τέρμα έξω από τις Αδάμες( με αυτό οι Αδάμες θα έχουν μια πιο αξιόπιστη σύνδεση με κέντρο νέας Κηφισιάς, καθώς το 522 δεν είναι από τα καλύτερα λεωφορεία)

Γ9: Τοπική από τα Άνω Πατήσια με το όνομα 618

Α10/Β10: Δύο λεωφορεία που λειτουργούν σαν ένα. Ε λοιπόν κόψτε το ένα, να μείνει το Α10 με τα δρομολόγια κάθε δέκα λεπτά όλη μέρα και κάθε τέταρτο τα βράδια.
Β18/Γ18. Να μεταφερθεί η αφετηρία τους στην Εδουάρδου Λω εκεί που έκανε τέρμα το 608 πριν το 2005. Πρέπει να φύγουν απ΄τη Μενάνδρου.
Γ10/Γ12. Μέχρι Μετρό Αττικής.
Α13. Μέχρι Σταθμό Λαρίσης για να μην πηγαίνει στη Ζήνωνος.
(11-12-2016, 08:53 PM)mercedes1988 Έγραψε: [ -> ]Β18/Γ18.Να μεταφερθεί η αφετηρία τους στην Εδουάρδου Λω εκεί που έκανε τέρμα το 608 πριν το 2005.Πρέπει να φύγουν απ΄τη Μενάνδρου.
Γ10/Γ12.Μέχρι Μετρό Αττικής.
Α13.Μέχρι Σταθμό Λαρίσης για να μην πηγαίνει στη Ζήνωνος.

Συμφωνώ και για τα τρία. Θα πω και εγώ αύριο τους υπολοιπούς κορμούς που έχουν μείνει
(11-12-2016, 08:30 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα. Συνεχίζω με τους κορμούς της βόρειας Αττικής.

Α7: Η πιο αγαπημένη διαδρομή από όλους τους κορμούς. Χρειάζεται όμως μια ελαφρά αύξηση δρομολογίων. όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει ανεβαίνει τη μισή Κηφισίας τιγκαρισμένο.

Α8: Πολύ καλή διαδρομή. Την αφήνω ως έχει.

Β9: Πολύ καλή γραμμή. Θα ήταν προτιμότερο για μένα πριν το τέρμα να στρίβει δεξιά στη Χαρ. Τρικούπη και να σταματάει πάνω σε αυτήν ή να προχωράει και να κάνει τέρμα έξω από τις Αδάμες( με αυτό οι Αδάμες θα έχουν μια πιο αξιόπιστη σύνδεση με κέντρο νέας Κηφισιάς, καθώς το 522 δεν είναι από τα καλύτερα λεωφορεία)

Γ9: Τοπική από τα Άνω Πατήσια με το όνομα 618

Α10/Β10: Δύο λεωφορεία που λειτουργούν σαν ένα. Ε λοιπόν κόψτε το ένα, να μείνει το Α10 με τα δρομολόγια κάθε δέκα λεπτά όλη μέρα και κάθε τέταρτο τα βράδια.

Το Α7 συμφωνω ότι θέλει πιο συχνά δρομολόγια αλλα δεν νομίζω ότι η οσυ είναι σε θέση να αυξήσει την συχνότητα εκτός και αν κόψει από κάπου αλλού.

Το Α8 πολυ καλή διαδρομή. Μονο καλό θα ηταν να τηρούνται τα δρομολόγια που έχει. Γιατί τώρα τις καθημερινές περιμενεις 30 λεπτα και έρχονται 2 μαζί.

Στο Β9 τα δρομολόγια κατά βάση δεν τηρούντα. Εχει πολυ καλη επιβατικη κίνηση ειδικα στο τμήμα Χαλκοκονδύλη - Στ. Μεταμόρφωση γεμειζει ασφυκτικά τις ώρες αιχμής. Μου έχει τύχει άπειρες φορές να μην χωράω σε Ν2. Θα πρωτεινα τα δρομολόγια να εκτελούνταν ανά 10' ενα ως Α9 και ένα ως Β9. Αλλά θα έχουμε παλι τα ιδια όπως παλια κάθε 20' θα ερχονται και τα 2 μαζί οπότε ας αφήσουμε τις νταλίκες να πηγαίνουν αδειες Κηφισιά δεν πειράζει.

Το Γ9 είναι μια χαρά στο κέντρο εξυπηρετεί πολύ κόσμο. Δεν χρειάζεται να πάει Ανω Πατήσια. Θα το άφηνα ως έχει και δεν θα ήθελα με τίποτα να κοπεί και να αντικατασταθεί από ένα τοπικό με χαλια ωραρια και χαλια συχνότητα (βλ. Β8 - 619).

Στα Α/Β10 επικρατει χάος με τον κόσμο. Θα προτιμούσα βέβαια να παραμείνει στις υπάρχουσες γραμμές ενα απο τα 2 με καλή συχνότητα αλλα με τόσο κόσμο που έχουν δεν φαίνεται να είναι και αποτυχημένο το σύστημα με τις 2 ίδιες γραμμές που διαφέρουν ελάχιστα στο Μενίδι.

(11-12-2016, 08:53 PM)mercedes1988 Έγραψε: [ -> ]Β18/Γ18.Να μεταφερθεί η αφετηρία τους στην Εδουάρδου Λω εκεί που έκανε τέρμα το 608 πριν το 2005.Πρέπει να φύγουν απ΄τη Μενάνδρου.
Γ10/Γ12.Μέχρι Μετρό Αττικής.
Α13.Μέχρι Σταθμό Λαρίσης για να μην πηγαίνει στη Ζήνωνος.

Το Α13, τα Β/Γ18 αλλά και το 051 πρέπει επείγοντος να φύγουν από τις αφετηρίες τους στο κέντρο.

Το Α13 καλά θα ειναι να παει σταθμό Λαρίσης αλλα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον διαθέσιμο χώρο που να χωράει. Είναι είδη εκεί αρκετά. π.χ. Α/Β10, Α/Β15, Β5 και άμα υπήρχαν χώροι θα έπρεπε και κάτι γραμμές σαν 719 να αποκτησουν αφετηρία και Τερμα.

Τα Β/Γ18 μια χαρά θα ηταν στην Εδουάρδου Λω.

Στα Γ10/2 Δεν έχω μπει ποτέ και δεν ξέρω τι κίνηση έχουν αλλα θα πρότεινα το μόνο που να αλλάξει να είναι να πάψουν να είναι κυκλικά και εφόσον βρεθεί χώρος να αποκτήσουν αφετηρία και τερμα.
Καλησπέρα. Συνεχίζω με όσους κορμούς έχουν μείνει.

Α11/Β11: Ως έχουν, αν και προτιμούσα το Β11 όταν πήγαινε τέρμα στην Μετεώρων.
Β12: Νομίζω πως μία ελαφριά αύξηση δρομολογίων τα Σαββατοκύριακα θα ήταν ότι πρέπει.
Γ10/ Γ12: ΆΜΕΣΗ τοπικοποίηση!!!!!!!!!!. Από σταθμό Αττική και θα λέγονται 716 και 720.
Α13: Τοπικοποίηση στο σταθμό Ανθούπολη ή Περιστέρι. Με την προϋπόθεση ότι το 12 θα περνά κάθε 5 λεπτά.
Α15: Ως έχει
Β15: Άς ενωθεί επιτέλους με το Ε15, να κάνουν ένα λεωφορείο της προκοπής.
Β16: Ως έχει. Τέλειο είναι.
Β18/Γ18: ΆΜΕΣΗ Μεταφορά της αφετηρίας τους στην Εδουάρδω Λω.

Επίσης σκέφτηκα ότι το Β2 θα μπορούσε να ξεκινήσει από το Συγγρού-Φίξ, με το όνομα 138: Συγγρού Φίξ-Άγιος Κοσμάς.
Αυτά.

Στείλτε μου αντιρρήσεις!!!!!!!!!!!!TongueTongueTongueTongueTongue
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44