Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
(25-06-2013, 04:29 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Και τώρα που θα φύγει και το Ε22, κάποιο μπορεί να πάρει τη θέση του εκεί.

Το πρόβλημα με το Α7, είναι πως πρέπει να κάνει τα διαλείμματα στο κέντρο, επειδή δεν χωράει στον Πλάτανο. Διάλειμμα στο κέντρο σημαίνει 4 οχήματα πέριξ της Ακαδημίας. Στο χώρο του Ε22 χωράνε 2, άρα ΜΠΑΜ, άκυρο. Μόνο στην Εδουάρδου Λω αν κατέβαινε, κάνοντας ένα μικρό κύκλο.
(25-06-2013, 09:39 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Το πρόβλημα με το Α7, είναι πως πρέπει να κάνει τα διαλείμματα στο κέντρο, επειδή δεν χωράει στον Πλάτανο. Διάλειμμα στο κέντρο σημαίνει 4 οχήματα πέριξ της Ακαδημίας. Στο χώρο του Ε22 χωράνε 2, άρα ΜΠΑΜ, άκυρο. Μόνο στην Εδουάρδου Λω αν κατέβαινε, κάνοντας ένα μικρό κύκλο.

Μπορούνε να πάνε 2 στη Σίνα και άλλα 2 στην Ακαδημίας πίσω απ' τα Α5. Στην Εδουάρδου Λω θα ΄ναι κύκλος και δεν έχει νόημα.
(25-06-2013, 10:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Μπορούνε να πάνε 2 στη Σίνα και άλλα 2 στην Ακαδημίας πίσω απ' τα Α5. Στην Εδουάρδου Λω θα ΄ναι κύκλος και δεν έχει νόημα.

Νομίζω η καλύτερη λύση είναι να μείνει Στουρνάρη μέσω τροποποίησης της διαδρομής του και κάθοδο από Ιπποκράτους Πανεπιστημίου. Πίσω από το Α5 κάνουν διάλειμμα / στάση όπως θες πες το, τα άλλα Α5 και ανα διαστήματα όποια νταλίκα (Α2, ΑΒ3) δεν χωράει στη Ρήγα Φερραίου, πιο πίσω έχουμε τις στάσεις του 230,025-6-7 και Β2, Α4
Αυτό που μπορούσε να πάρει τη θέση του Ε22 στη Σίνα, είναι το Α4 μπροστά από τα ΑΒ3 (και αντίστοιχα το Α2 να πάει πιο μπροστά) για να υπάρχει ενιαία στάση για τις γραμμές της Βουλιαγμένης και το Β2 να κάνει στάση αντί για Ακαδημίας, μπροστά στο Α2 για να έχουμε ενιαία στάση και για Συγγρού - Παραλιακή.
Αυτή τη συλλογική υστερία να κατέβει σώνει και καλά το Α7 απο την Ιπποκράτους και να καταλήγει στην Ακαδημία ποτέ δεν την κατάλαβα.
(26-06-2013, 03:26 PM)antonis Έγραψε: [ -> ]Αυτή τη συλλογική υστερία να κατέβει σώνει και καλά το Α7 απο την Ιπποκράτους και να καταλήγει στην Ακαδημία ποτέ δεν την κατάλαβα.

Να σου εξηγήσω για να καταλάβεις : Δεν μας ενδιαφέρει αν θα καταλήγει το Α7 στην Ακαδημία ή στη Στουρνάρη ή στα Εξάρχεια, μας ενδιαφέρει να κατεβαίνει από Ιπποκράτους.
Γιατί;
1) Όταν άνοιξε το μετρό (2000) και απέκτησε ενδιαφέρον η σύνδεση "Στ. Αμπελοκήπων - Κέντρο μέσω Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους", η Χαρ. Τρικούπη είχε το 021 (Μagirus 90 θέσεων με 7λεπτο), το 230 (Ικαρος 90 θέσεων με 25λεπτο), το 813 (Μagirus 90 θέσεων με 8λεπτο) και το ΑΒ7 (VanHool 80 θέσεων/B10M 150 θέσεων με 8λεπτο).
Αντίστοιχα, η Ιπποκράτους είχε το 021, το 813, τα 025/6/7 (Ικαρος 90 θέσεων με 10λεπτο), τα 601/3 (Ν1 με εναλλάξ 25λεπτο) καθώς και τα Γ5/419 (Ν1 και ενίοτε GN με εναλλάξ 20λεπτο). Το κενό, δηλαδή του Α7 από Αμπελοκήπους στην κάθοδο, το κάλυπταν τα 601/3, Γ5, 419.

2) Με τις τελευταίες αναδιαρθρώσεις και μειώσεις δρομολογίων, η Χαρ. Τρικούπη διατήρησε τις γραμμές της (Α7, 813, 230, 021). Οι τελευταίες δύο δουλεύουν με MIDI, όμως η Α7 εχει μόνιμα νταλίκες και το 813 Ν1/Ν2.
Η Ιπποκράτους απώλεσε τα 601/3, Γ5, 419, δηλαδή 6-7 διελεύσεις 12μετρων την ώρα, έχασε δρομολόγια από την αραίωση του 813 αλλά κυρίως ξέμεινε η σύνδεση Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους με μόνο του το 230 (ένα μιντάκι στο τέταρτο).

Κατά συνέπεια, υπάρχει τεράστιο χάσμα και αναντιστοιχία χωρητικότητας της σύνδεσης καθόδου (Στ. Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους) με τη σύνδεση ανόδου (Χ.Τρικούπη - Στ. Αμπελόκηποι).

Γι' αυτό η "υστερία" μας να κατέβει από Ιπποκράτους το Α7. Για να έχει και στην άνοδο, και στην κάθοδο ένα 18μετρο ανά 9' και ένα μίντι ανά τέταρτο. Και πριν μου πείς για τα 025/6/7, που ξεκινούν άδεια από την Ιπποκράτους, να υπενθυμίσω ότι α) δεν συνδέουν την Αλεξάνδρας β) έχουν να σηκώσουν και τους επιβάτες από Ασκληπιού/Λυκαβηττό, που τα χρησιμοποιούν και στην άνοδο.

Το πρόβλημα με το τέρμα του Α7 είναι όντως μεγάλο, γι' αυτό και πρέπει κάπου μέσα στο κέντρο της Αθήνας να υπάρχει μια χορταστική αφετηρία.
Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο. Μία στάση "ΟΜΗΡΟΥ" (αν θυμάμαι καλά), που είναι πριν την αφετηρία του Α4, χρησιμοποιείται ή απλά κοσμεί το σημείο εκεί;
Η συζήτηση αυτή γίνεται χρόνια στο φόρουμ.
Η ένσταση μου αφορά το γεγονός ότι πυκνωνει η κυκλοφορία στην Ιπποκράτους αλλά ταυτόχρονα μένει η μισή Αλεξάνδρας στην κάθοδο με λειψή συγκοινωνία. Γιατί το Β5 με το 14 και 18/19 δεν αρκούν. Αρκεί να περιμένει κάποιος στα Παναθήναια στην άνοδο που δεν εχει Α7 για να δει τη γλύκα.
Την δεκαετία του 90 που περνούσαν όλες οι προαναφερθεισεs γραμμές απο Ιπποκρατους γινόταν το έλα να δεις απο κίνηση, μπορεί να χρειαζόταν και 30´ η κάθοδος γιατί πρέπει να επαναληφθεί το φαινόμενο;
Και μετά για να χωρέσουν τα οχήματα στην Ακαδημία θα τα βάλουμε να κάνουν γύρω γύρω όλο το κέντρο. Για να μην αναφέρω ότι σύμφωνα με τα σχέδια σε λίγα χρόνια η Πανεπιστημίου θα κλείσει και η Ακαδημίας θα γίνει κάθοδος. Μεγάλα σχέδια, θα μου πεις και δει χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση η τάση ειναι σαφής: έξω τα λεωφορεία απο το κέντρο. Οι νταλίκες δεν έχουν καμία δουλειά εκεί.
Εγώ θα πρότεινα να μετακινηθεί η αφετηρία των 025 κλπ μέχρι το τέρμα Αλεξάνδρας προκειμένου να υπάρξει καλύτερη σύνδεση με το μετρό.
Ας μην ξεχνάμε όλοι ότι το 2014 ξεκινάνε (εκτός απρόοπτου) τα έργα πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου. Και εκεί θα γίνει ένα γερό ξεκαθάρισμα στις γραμμές που διέρχονται από κέντρο.
Συνεπώς, οποιαδήποτε εκ νέου αλλαγή, δεν έχει κανένα νόημα, αν μετά από 6-12 μήνες αλλάξουν ξανά τα πράγματα (και αυτή τη φορά ριζικά).

Αυτό που πρέπει να γίνει, για αρχή, είναι να ενοποιηθούν αφετηρίες και στάσεις για γραμμές που εξυπηρετούν ίδιους άξονες (πχ. Α3/Β3 + Α4 μαζί, Α2/Β2 επίσης μαζί).
(26-06-2013, 04:26 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο. Μία στάση "ΟΜΗΡΟΥ" (αν θυμάμαι καλά), που είναι πριν την αφετηρία του Α4, χρησιμοποιείται ή απλά κοσμεί το σημείο εκεί;

Σήμερα είναι απλά διακοσμητική. Κάποτε ήταν εκεί η ''αφετηρία'' των Β2 και 103 (όντας κυκλικές).
(26-06-2013, 05:01 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Σήμερα είναι απλά διακοσμητική. Κάποτε ήταν εκεί η ''αφετηρία'' των Β2 και 103 (όντας κυκλικές).

Υποτίθεται ότι όταν καταργείται μία γραμμή, ξηλώνονται (αφαιρούνται) στέγαστρα και πινακίδες. Εδώ πως και έμειναν;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44