Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το 790 σε 30' το πολύ φτάνει από το Περιστέρι στην Ηλιούπολη και κάνει και χίλιες δυο στροφές στα Σεπόλια.

Δε θα είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις για τα Χ95 και Χ96. Άλλωστε στο διάστημα 01:00-05:00 δεν υπάρχουν αναχωρήσεις πτήσεων από το "Ελ. Βενιζέλος".

Εκτός αυτού, τη νύχτα δεν έχουν και τόσο συχνές στάσεις. Από την εμπειρία από το 790, στα Σεπόλια θυμάμαι ότι έκανε κάποιες στάσεις, στο Σταθμό Λαρίσης και μετά στο Σύνταγμα (εκεί μάζεψε ότι νεολαία υπήρχε) και μετά σχεδόν σφαίρα μέχρι πλ. Γλυφάδας, με πολύ λίγες στάσεις.

Άλλο το 790, όπου το Ν1 πιάνει και τα 110 άμα λάχει, και άλλο το Solaris που με το ζόρι πιάνει τα 80! (Ν1 ΑΝΩΤΕΡΑ! Big Grin )
Επιπροσθέτως, η Λ. Βουλιαγμένης έχει λιγότερο κόσμο σε σχέση με τη Β. Σοφίας και Μεσογείων!

Όσον αφορά τις πτήσεις, ισχύει οτι μετά τις 05.00 ''ανοίγει''. Μεταξύ 06.00 και 07.00 φεύγουν οι ''μεγάλες'' (Lufthansa, Air France, Alitalia κλπ). Άμα φεύγεις 6, πρέπει να είσαι 2-3 ώρες νωρίτερα στο αεροδρόμιο, άρα πρέπει να είσαι εκει στις 4 το πολύ. Άρα παίρνεις λεωφορείο από τις 3! Καλύτερα ο επιβάτης να είναι ψυχολογικά ήρεμος, γιατί οι στάσεις δίνουν την λάθος εντύπωση οτι αργείς.

(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Και επιπλέον, αν η Ελευσίνα θεωρείται αστική ζώνη, τότε με την ίδια λογική να χαρακτηρίσουμε ως τέτοια και την Αρτέμιδα και να τις έχουμε λεωφορείο από Αθήνα (το καλοκαίρι φουλάρουν οι GN).

Καλά, άλλο Ελευσίνα, άλλο Λούτσα. Η πρώτη είναι η κυριότερη βιομηχανική ζώνη της πρωτεύουσας, ενώ η δεύτερη είναι... τίποτα! Tongue
Άσχετο, αλλα και τα νούμερα στη Λούτσα δεν ξεκινούν από 210! Tongue

(04-10-2013, 02:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εφόσον χρειάζεται απευθείας σύνδεση, τότε εισιτήριο στο 1,60€ μετά το Χαϊδάρι. Ή έστω υποχρεωτικά ενιαίο.

Μουσάτοι συνδικαλιστές σε 3, 2, 1... Tongue

Σε αυτό συμφωνώ. Παντού στο κόσμο ισχύουν τα ζωνικά εισητήρια. Πληρώνεις με βάση την απόσταση. Δίκαια πράγματα.
(04-10-2013, 02:32 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Συμφωνώ με τη λογική της απόστασης, αλλά νομίζω πως είναι περισσότερο κοινωνικά τα κριτήρια που υπάρχουν τα Α-Β-Γ16 (Το Γ16 το ξέχασα στους κορμούς, αλλά το μόνο που θα του άλλαζα, ήταν να το στείλω από Ιερά Οδό). Η περιοχή του Ασπρόπτυργου και της Ελευσίνας είναι παραδοσιακά υποβαθμισμένη, γι' αυτό κανένας δεν σκέφτεται να κόψεις το απ' ευθείας λεωφορείο για Αθήνα, ή να βάλει επιπλέον εισιτήριο. Και θα μου πεις κι εσύ με τα χίλια δίκια, ο κάτοικος της Σαρωνίδας που πλήρωνε 1,60€, ήταν πιο πλούσιος; ή έμενε πιο μακριά; H Βάρκιζα που ξεκινούσε το 1,60€ ήταν 29,7km μακριά από την ΑΦΕ22, ενώ η Ελευσίνα είναι στα 21,4Km και η διαδρομή του 305 από Νομισματοκοπείο στα 25,5km. Τώρα για το θέμα των δημογραφικών κριτηρίων, νομίζω πως οι κάτοικοι της Ελευσίνας, είναι από τους τελευταίους που πρέπει να πληρώσουν κάποια αύξηση.

Όμως απ' όσο έχω διαβάσει στο φόρουμ το Α16 αδειάζει στο Αιγάλεω και άλλοι πέρνουν το 845 για Αιγάλεω. Οπότε λογικά δεν χρειάζεται απ' ευθείας σύνδεση όταν ήδη οι επιβάτες προτιμούν το μετρό.
Μέχρις ότου (σε 10 χρόνιαWink κατασκευαστεί η Γραμμή 4 του Μετρό (βλ.: http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=384 ) και για τους λόγους που αναφέρονται ήδη στο σχετικό αυτό site:

"Η νέα Γραμμή του Μετρό, Γραμμή 4 [...] αναμένεται όχι μόνο να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας αλλά να αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο.

Η δημιουργία της νέας Γραμμής παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ενδεικτικά:

Εξυπηρέτηση πολλών νέων πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης (Γαλάτσι, Κυψέλη, Παγκράτι, Καισαριανή, Ζωγράφου, περιοχές όμορες Λεωφ. Κηφισίας, κ.λπ.). Εκτιμάται ότι η εν λόγω Γραμμή θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 500.000 επιβάτες.

Εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό), Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστημιούπολη, Πολυτεχνειούπολη, καθώς και το Πανεπιστήμιο και το Πολυτεχνείο στο κέντρο της Αθήνας - “Η Γραμμή των Πανεπιστημίων”) και Δικαστήρια.

Αύξηση της δικτύωσης του Μετρό που συνεπάγεται την αύξηση του αριθμού των σταθμών ανταπόκρισης, στους οποίους μπορεί να γίνει γρήγορη μετεπιβίβαση μεταξύ των Γραμμών του Μετρό.

Ανακούφιση υφιστάμενων σταθμών Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού (Σύνταγμα, κ.λπ.)."

προτείνω των παρακάτω γραμμών EXPRESS οι οποίες θα καλύπτουν / "υποκαθιστούν" αυτή τη διαδρομή

X41 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
με στάσεις (μόνο!) ΦΑΡΟΣ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΣΙΔΕΡΑ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ, ΚΟΜΒΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ, ΟΤΕ (όλες αυτές οι στάσεις επί της Λεωφ. Κηφισίας), ΣΤ. ΗΣΑΠ ΜΑΡΟΥΣΙ, ΠΕΥΚΗ, ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ

(η γραμμή αυτή συνδέει τις γραμμές Μετρό 3 και 1 μέσω της Κηφισίας - είναι ουσιαστικά η γραμμή που ήταν να γίνει το 2004 και δεν πρόλαβαν)

Χ42 ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΣΤ. ΠΕΡΙΣΣΟΣ
με στάσεις (μόνο!) ΚΟΛΩΝΑΚΙ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΚΥΨΕΛΗ, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ, Ν. ΙΩΝΙΑ, ΣΤ. ΠΕΡΙΣΣΟΣ

(που θα συνδέει τις γραμμές Μετρό 1 και 2).
Προτείνω τη δημιουργία γραμμής Express

X99 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

που ταχύτατα και απ' ευθείας θα συνδέει Βόρεια και Νότια Προάστεια μέσω Αλίμου-Κατεχάκη - Περιφερειακής Υμηττού - Αττικής Οδού, ιδίως γι' αυτούς που μένουν Νότια και εργάζονται Βόρεια και το αντίθετο.

Η γραμμή θα έχει συχνότητα 15' τις ώρες που ο κόσμος συνήθως πηγαίνει στη δουλειά και επιστρέφει απ' αυτήν, δηλ. 5-9 πμ και 3-7μμ ενώ τις υπόλοιπες ώρες θα έχει συχνότητα 1 ώρα, ώστε να καλύπτει και όσους δουλεύουν βάρδιες ή κάνουν υπερωρίες. Θα μπορούσε να λειτουργεί και τη νύχτα, λόγω της μη λειτουργίας του Μετρό. Για τα ΣΚ, ανά 1 ώρα.

Διαδρομή:

ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - Λ. Βουλιαγμένης - Αγ. Κωνσταντίνου - Λ. Μ. Αντύπα - Λ. Ανδρ. Παπανδρέου - Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΕΛΛ. ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ - Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

με μόνες στάσεις:

- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- Πλ. Κανάρια
- Πλ. 28ης Οκτωβρίου

στο νότιο κομμάτι

- Νεκροταφείο Βύρωνα
- Πανεπιστημιούπολη

επί του περιφερειακού

και

- ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ
- Κόμβος Κηφισίας

στο βόρειο.

Για την κάθοδο ομοίως, μόνο που, για ευνόητους λόγους, η διαδρομή κοντά στο τέρμα θα είναι Λ. Μ. Αντυπα - Ηλιουπόλεως - Ειδομένης - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ

Η χρησιμότητα της γραμμής αυτής που θα συνδέει απ' ευθείας το Νότο της Γραμμής 2 μέσω του περιφερειακού "expressway" της πόλης μας με το βόρειο τέρμα της Γραμμής 3 (Δ. Πλακεντίας), τον προαστιακό (σύνδεση και με αεροδρόμιο), το κομβικότερο σημείο των Β. Προαστίων (Κόμβο Κηφισίας), και τον κομβικότερο βόρειο σταθμό της Γραμμής 1 (Νερατζιώτισσα) είναι νομίζω προφανής.
(06-11-2013, 11:21 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Προτείνω τη δημιουργία γραμμής Express

X99 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

που ταχύτατα και απ' ευθείας θα συνδέει Βόρεια και Νότια Προάστεια μέσω Αλίμου-Κατεχάκη - Περιφερειακής Υμηττού - Αττικής Οδού, ιδίως γι' αυτούς που μένουν Νότια και εργάζονται Βόρεια και το αντίθετο.

Η γραμμή θα έχει συχνότητα 15' τις ώρες που ο κόσμος συνήθως πηγαίνει στη δουλειά και επιστρέφει απ' αυτήν, δηλ. 5-9 πμ και 3-7μμ ενώ τις υπόλοιπες ώρες θα έχει συχνότητα 1 ώρα, ώστε να καλύπτει και όσους δουλεύουν βάρδιες ή κάνουν υπερωρίες. Θα μπορούσε να λειτουργεί και τη νύχτα, λόγω της μη λειτουργίας του Μετρό. Για τα ΣΚ, ανά 1 ώρα.

Διαδρομή:

ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - Λ. Βουλιαγμένης - Αγ. Κωνσταντίνου - Λ. Μ. Αντύπα - Λ. Ανδρ. Παπανδρέου - Λ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΕΛΛ. ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ - Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ

με μόνες στάσεις:

- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- Πλ. Κανάρια
- Πλ. 28ης Οκτωβρίου

στο νότιο κομμάτι

- Νεκροταφείο Βύρωνα
- Πανεπιστημιούπολη

επί του περιφερειακού

και

- ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ
- Κόμβος Κηφισίας

στο βόρειο.

Για την κάθοδο ομοίως, μόνο που, για ευνόητους λόγους, η διαδρομή κοντά στο τέρμα θα είναι Λ. Μ. Αντυπα - Ηλιουπόλεως - Ειδομένης - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ

Η χρησιμότητα της γραμμής αυτής που θα συνδέει απ' ευθείας το Νότο της Γραμμής 2 μέσω του περιφερειακού "expressway" της πόλης μας με το βόρειο τέρμα της Γραμμής 3 (Δ. Πλακεντίας), τον προαστιακό (σύνδεση και με αεροδρόμιο), το κομβικότερο σημείο των Β. Προαστίων (Κόμβο Κηφισίας), και τον κομβικότερο βόρειο σταθμό της Γραμμής 1 (Νερατζιώτισσα) είναι νομίζω προφανής.
Τι κίνηση πιστεύεις ότι θα έχει αυτή η γραμμή; Πόσα οχήματα και πόσους οδηγους θα σπαταλίσουμε όταν με το μετρο κάνεις την ίδια απόσταση σε 30 περιπου λεπτα; Επίσης τα λεωφορεία δεν έχει νόημα να διέρχονται απο περειφερειακούς δρόμους γιατί απλά δεν εξυπηρετουν κανένα!
Έχω διαβάσει αρκετές φορές πως πρέπει να κοπεί το Α13 στην Ανθούπολη και να μείνει το 12 μόνο του. Τελικά δεν είναι τόσο απλό. Τις προάλλες έμεινε μόνο του Α13 και επικρατούσε πανικός μέσα στα λεωφορεία. Καταλαβαίνω πως πρέπει να κόβονται οχήματα και βάρδιες αλλά όχι έτσι. Αν αφήσεις στη Λένορμαν μία γραμμή μόνη της πρέπει να τη δρομολογείς κοντά στο 7λεπτο - 8λεπτο με αρθρωτά. Πολλά αρθρωτα τρόλεϊ που δεν υπάρχουν. Αν τα ξεπυκνώσεις όπως είναι και τα δύο πάλι θέλουν αρθρωτά. Είναι δύσκολο ως αδύνατο να κόψεις το Α13 και προφανώς όταν πριν μήνες δρομολογούταν καθημερινά το Solaris Urbino 18 #910 στο Α13 και λογικά θα είχε μπει και το Citelis #9111 προέκυψε το παραπάνω.
Πάντως ένας άλλος χρήστης είχε πει πως το 10 που παίρνει μόνιμα αρθρωτά τρόλεϊ κινείται αργά. Επειδή στη Λένορμαν και πιο πάνω στο Περιστέρι όλα αργά πάνε έτσι κι αλλιώς θα μπορούσε το 12 να ξεπυκνώσει και να παίρνει σταθερά αρθρωτά ενώ το 10 να πυκνώσει και να παίρνει 12μετρα που είναι πιο γρήγορα. Κάτι σαν ανταλλαγή δηλαδή.
(09-11-2013, 12:42 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Έχω διαβάσει αρκετές φορές πως πρέπει να κοπεί το Α13 στην Ανθούπολη και να μείνει το 12 μόνο του. Τελικά δεν είναι τόσο απλό. Τις προάλλες έμεινε μόνο του Α13 και επικρατούσε πανικός μέσα στα λεωφορεία. Καταλαβαίνω πως πρέπει να κόβονται οχήματα και βάρδιες αλλά όχι έτσι. Αν αφήσεις στη Λένορμαν μία γραμμή μόνη της πρέπει να τη δρομολογείς κοντά στο 7λεπτο - 8λεπτο με αρθρωτά. Πολλά αρθρωτα τρόλεϊ που δεν υπάρχουν. Αν τα ξεπυκνώσεις όπως είναι και τα δύο πάλι θέλουν αρθρωτά. Είναι δύσκολο ως αδύνατο να κόψεις το Α13 και προφανώς όταν πριν μήνες δρομολογούταν καθημερινά το Solaris Urbino 18 #910 στο Α13 και λογικά θα είχε μπει και το Citelis #9111 προέκυψε το παραπάνω.

Σε μία γενική αναδιάρθρωση του δικτύου, που θα προκύψουν σημαντικά οφέλη σε διαθέσιμο προσωπικό, μπορεί κάλλιστα να κοπεί σε τοπική η Α13 και η 12 να δρομολογείται ανά 5-6', με 12μετρα οχήματα.

Την ίδια συχνότητα έχουν και τα 220/221 στα Άνω Ιλίσα, που επιφορτίζονται το έργο της μετακίνησης χιλιάδων φοιτητών Φιλοσοφικής/Θεολογική από/προς το Μετρό. Την ίδια συχνότητα έχει και το 608 στην αιχμή. Συνεπώς, δεν είναι αδύνατο να υλοποιηθεί. Και αν το ερώτημα είναι που θα βρεθεί το προσωπικό, η απάντηση είναι απλή: ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Αν κοπεί το Α13, που σήμερα έχει 7λεπτο, η νέα τοπική δε θα χρειάζεται κάτω από 10λεπτο με τίποτα! Συνεπώς θα προκύψει ένα μεγάλο πλεόνασμα. Απ' αυτούς, μπορούν σίγουρα κάποιοι να μετεκπαιδευθούν για ένα διάστημα και να μεταταχθούν στα τρόλεϊ.
(09-11-2013, 01:02 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Σε μία γενική αναδιάρθρωση του δικτύου, που θα προκύψουν σημαντικά οφέλη σε διαθέσιμο προσωπικό, μπορεί κάλλιστα να κοπεί σε τοπική η Α13 και η 12 να δρομολογείται ανά 5-6', με 12μετρα οχήματα.

Την ίδια συχνότητα έχουν και τα 220/221 στα Άνω Ιλίσα, που επιφορτίζονται το έργο της μετακίνησης χιλιάδων φοιτητών Φιλοσοφικής/Θεολογική από/προς το Μετρό. Την ίδια συχνότητα έχει και το 608 στην αιχμή. Συνεπώς, δεν είναι αδύνατο να υλοποιηθεί. Και αν το ερώτημα είναι που θα βρεθεί το προσωπικό, η απάντηση είναι απλή: ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Αν κοπεί το Α13, που σήμερα έχει 7λεπτο, η νέα τοπική δε θα χρειάζεται κάτω από 10λεπτο με τίποτα! Συνεπώς θα προκύψει ένα μεγάλο πλεόνασμα. Απ' αυτούς, μπορούν σίγουρα κάποιοι να μετεκπαιδευθούν για ένα διάστημα και να μεταταχθούν στα τρόλεϊ.

Το 608 έχει σταθερά αρθρωτά όμως και στέκεται καλά. Νομίζω πως αν μία γραμμή στη Λένορμαν είναι μόνη της θα τα χρειάζεται αρθρωτά όσο καλή συχνότητα και να έχει.
Επίσης και το 220 στοιβάζεται έτσι όπως είναι από όσο ξέρω.
Αυτό με τη μετεκπαίδευση έχει βάση σίγουρα αλλά φοβάμαι ότι κολλάει σε σωματεία κλπ αλλιώς είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
Γενικά αναδιάρθρωση του δικτύου δεν βλέπω να γίνεται ποτέ. Δεν το έκανε ο ΟΑΣΑ με το άνοιγμα τόσων σταθμών δεν βλέπω να το κάνει τώρα. Και για την Αγία Μαρίνα μία δύο γραμμές θα κόψει και πάει.
(09-11-2013, 01:11 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το 608 έχει σταθερά αρθρωτά όμως και στέκεται καλά. Νομίζω πως αν μία γραμμή στη Λένορμαν είναι μόνη της θα τα χρειάζεται αρθρωτά όσο καλή συχνότητα και να έχει.
Επίσης και το 220 στοιβάζεται έτσι όπως είναι από όσο ξέρω.
Αυτό με τη μετεκπαίδευση έχει βάση σίγουρα αλλά φοβάμαι ότι κολλάει σε σωματεία κλπ αλλιώς είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
Γενικά αναδιάρθρωση του δικτύου δεν βλέπω να γίνεται ποτέ. Δεν το έκανε ο ΟΑΣΑ με το άνοιγμα τόσων σταθμών δεν βλέπω να το κάνει τώρα. Και για την Αγία Μαρίνα μία δύο γραμμές θα κόψει και πάει.

Ο ΟΑΣΑ μην ξεχνάμε όμως ότι κάθε μήνα έχει περίπου 5 οδηγούς λιγότερους, ίσως και περισσότερους, λόγω συνταξιοδοτήσεων και μηδενικών προσλήψεων. Οπότε όπως και να 'χει κάθε μήνα είναι λιγότερες οι βάρδιες άρα από κάπου πάντα θα εξοικονομούνται. Είτε με αραίωση δρομολογίων είτε με τροποποιήσεις που αποφέρουν κέρδος σε οχήματα.

Το Α13 γίνεται να κοπεί αρκεί να πάρει το 12 18μετρα. Αυτά μπορούν να βρεθούν είτε απ' το 6 είτε απ' το 3. Επίσης, για τα 9000αρα δεν θυμάμαι να 'ταν ποτέ πιο αργά σε σχέση με τα υπόλοιπα τρόλλεϋ.
(09-11-2013, 01:11 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το 608 έχει σταθερά αρθρωτά όμως και στέκεται καλά. Νομίζω πως αν μία γραμμή στη Λένορμαν είναι μόνη της θα τα χρειάζεται αρθρωτά όσο καλή συχνότητα και να έχει.
Επίσης και το 220 στοιβάζεται έτσι όπως είναι από όσο ξέρω.
Αυτό με τη μετεκπαίδευση έχει βάση σίγουρα αλλά φοβάμαι ότι κολλάει σε σωματεία κλπ αλλιώς είναι ενδιαφέρουσα ιδέα.
Γενικά αναδιάρθρωση του δικτύου δεν βλέπω να γίνεται ποτέ. Δεν το έκανε ο ΟΑΣΑ με το άνοιγμα τόσων σταθμών δεν βλέπω να το κάνει τώρα. Και για την Αγία Μαρίνα μία δύο γραμμές θα κόψει και πάει.

Σίγουρα η μέχρι τώρα στάση του ΟΑΣΑ, μας προϊδεάζει αρνητικά για το επερχόμενο (εντός Δεκεμβρίου) άνοιγμα του σταθμού "ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ" και τις τροποποιήσεις στο επίγειο δίκτυο που θα πρέπει να το ακολουθήσουν, αλλά, επειδή πολύ φωτοκύτταρο κυκλοφορεί, ποτέ δεν ξέρουμε τι μπορεί να φέρει ο Δεκέμβρης, η και η νέα χρονιά.

Στο 220/221, όντως, υπάρχουν προβλήματα στην αιχμή. Υπάρχουν όμως διαφορετικοί παράγοντες εκεί:
1) Η κατάσταση που επικρατεί στα Άνω Ιλίσια: Τα 220/221 διέρχονται από δρόμους διπλής κατεύθυνσης και μονής λωρίδας κυκλοφορίας. Το αποτέλεσμα είναι, αν σταματήσει κάποιο ΙΧ, ή σκάσει μύτη κάποιο όχημα τροφοδοσίας, να μπλοκάρει ωραία και καλά το λεωφορείο και να καθυστερήσει.
2) Η διαφοροποίηση στη διαδρομή 220 με 221: Λόγω αυτής της διαφοροποίησης, αρκετές φορές, στην κατεύθυνση προς Άνω Ιλίσια, οι δύο γραμμές σχηματίζουν τρενάκι μετά την "3η ΙΛΙΣΙΩΝ", δίχως να εφαρμόζεται στην πράξη η 6λεπτη συχνότητα.
Και άλλες παράμετροι (χωρητικότητα οχημάτων, Πανεπιστημιούπολη, κυκλοφοριακή συμφόρηση κ.α).

Γνώμη μου είναι, ΝΑΙ σε υποβάθμιση της Α13 σε τοπική, η 12 να μείνει μόνη της στη Λένορμαν, για να κάνει σωστή δουλειά, με καλές συχνότητες (5-6') και να μεταφερθεί η αφετηρία της στην Εδουάρδου Λω, για να γλυτώνει από μικροσυγκεντρώσεις που κλείνουν την Αμαλίας ή τις Σταδίου/Φιλελλήνων.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44