Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
(09-11-2013, 01:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Γνώμη μου είναι, ΝΑΙ σε υποβάθμιση της Α13 σε τοπική, η 12 να μείνει μόνη της στη Λένορμαν, για να κάνει σωστή δουλειά, με καλές συχνότητες (5-6') και να μεταφερθεί η αφετηρία της στην Εδουάρδου Λω, για να γλυτώνει από μικροσυγκεντρώσεις που κλείνουν την Αμαλίας ή τις Σταδίου/Φιλελλήνων.

Συμφωνώ. Με 6' συχνότητα μπορεί να αντέξει και με 12μετρα η Λένορμαν. Αν βρεθούν 18μετρα οχήματα, παραμένει στα 8'.
Η περιοχή Δέλτα Φαλήρου / Ωνάσειο στο τέρμα Συγγρού περιλαμβάνει:

* Το Ωνάσειο
* Εταιρείες (Interamerican, Eurobank και άλλες)
* Το Ευγενιδειο
* Ξενοδοχεία (το Metropolitan και άλλα πιο ταπεινά)
* Το Ρέα

και πρόκειται σύντομα να έχει:
* Την Εθνική Βιβλιοθήκη
* Την Εθνική Λυρική Σκηνή

Επίσης, βρίσκεται στο κομβικό σημείο διασταύρωσης με τον θεμελιώδη παραλιακό άξονα Παραλιακή - ΣΕΦ - Πειραιώς

Αποτελεί εξ ίσου βασικό οδικό άξονα με τη Βουλιαγμένης.

Η απόσταση του Ωνασειου / Δέλτα Φαλήρου από τον κέντρο των Αθηνών είναι η ίδια με εκείνη του ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ από το κέντρο.

Ο ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ διαθέτει τις ακόλουθες *απ' ευθείας* συνδέσεις με το κέντρο:

* Το Μετρό (κάθε 3-4 λεπτά στην αιχμή και ταχύτατη σύνδεση - τι άλλο...)

αλλά και:
* Το Α3 (20-25' στην αιχμή)
* Το Β3 (20 - 25' στην αιχμή)
* Το Α4 (κάθε 10-15' στην αιχμή και 15' όλη μέρα μέχρι και τις 22:00 (!))

Αντιθέτως η μόνη απ' ευθείας σύνδεση του Δέλτα Φαλήρου / Ωνασειου με το κέντρο των Αθηνών είναι ...

το Α2, με συχνότητα κάθε 10-15' στη αιχμή και 20-25' την υπόλοιπη ημέρα. *Ενα* μέσο. Και είναι προφανώς ότι Ωνασειο και Ρέα δεν έχουν ώρες, η δε Λυρική Σκηνή θα έχει ώρες βραδυνές (και το ευγενιδειο έχει εκδηλώσεις απογευματινες η δε Εθνική Βιβλιοθήκη θα χρησιμοποιείται κατά κόρον από φοιτητές)

Αυτή η ακραία ανισσορππια μεταξύ άξονα Συγγρού και άξονα Βουλιαγμένης πρέπει οπωσδήποτε να αρθεί και άμεσα.

Άμεση θέση σε λειτουργία γραμμής κορμού :

Α6 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ

(όχι Σύνταγμα καθώς Εθνική Βιβλιοθήκη και Λυρική Σκηνή βρίσκονται δίπλα στην Ακαδημία) με την προφανή διαδρομή.

Συχνότητα: 6' συνεχώς για να υποκαταστησει την έλλειψη Μετρό και λόγω Νοσοκομείων.

Λόγω Νοσοκομείων αλλά και νυχτερινής διασκέδασης στη Συγγρού πιο πάνω θα λειτουργεί και ως νυχτερινό με συχνότητα ανά 30'.
(23-11-2013, 06:09 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Η περιοχή Δέλτα Φαλήρου / Ωνάσειο στο τέρμα Συγγρού περιλαμβάνει:

* Το Ωνάσειο
* Εταιρείες (Interamerican, Eurobank και άλλες)
* Το Ευγενιδειο
* Ξενοδοχεία (το Metropolitan και άλλα πιο ταπεινά)
* Το Ρέα

και πρόκειται σύντομα να έχει:
* Την Εθνική Βιβλιοθήκη
* Την Εθνική Λυρική Σκηνή

Επίσης, βρίσκεται στο κομβικό σημείο διασταύρωσης με τον θεμελιώδη παραλιακό άξονα Παραλιακή - ΣΕΦ - Πειραιώς

Αποτελεί εξ ίσου βασικό οδικό άξονα με τη Βουλιαγμένης.

Η απόσταση του Ωνασειου / Δέλτα Φαλήρου από τον κέντρο των Αθηνών είναι η ίδια με εκείνη του ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ από το κέντρο.

Ο ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ διαθέτει τις ακόλουθες *απ' ευθείας* συνδέσεις με το κέντρο:

* Το Μετρό (κάθε 3-4 λεπτά στην αιχμή και ταχύτατη σύνδεση - τι άλλο...)

αλλά και:
* Το Α3 (20-25' στην αιχμή)
* Το Β3 (20 - 25' στην αιχμή)
* Το Α4 (κάθε 10-15' στην αιχμή και 15' όλη μέρα μέχρι και τις 22:00 (!))

Αντιθέτως η μόνη απ' ευθείας σύνδεση του Δέλτα Φαλήρου / Ωνασειου με το κέντρο των Αθηνών είναι ...

το Α2, με συχνότητα κάθε 10-15' στη αιχμή και 20-25' την υπόλοιπη ημέρα. *Ενα* μέσο. Και είναι προφανώς ότι Ωνασειο και Ρέα δεν έχουν ώρες, η δε Λυρική Σκηνή θα έχει ώρες βραδυνές (και το ευγενιδειο έχει εκδηλώσεις απογευματινες η δε Εθνική Βιβλιοθήκη θα χρησιμοποιείται κατά κόρον από φοιτητές)

Αυτή η ακραία ανισσορππια μεταξύ άξονα Συγγρού και άξονα Βουλιαγμένης πρέπει οπωσδήποτε να αρθεί και άμεσα.

Άμεση θέση σε λειτουργία γραμμής κορμού :

Α6 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ

(όχι Σύνταγμα καθώς Εθνική Βιβλιοθήκη και Λυρική Σκηνή βρίσκονται δίπλα στην Ακαδημία) με την προφανή διαδρομή.

Συχνότητα: 6' συνεχώς για να υποκαταστησει την έλλειψη Μετρό και λόγω Νοσοκομείων.

Λόγω Νοσοκομείων αλλά και νυχτερινής διασκέδασης στη Συγγρού πιο πάνω θα λειτουργεί και ως νυχτερινό με συχνότητα ανά 30'.

Και η Β2 διακοσμητικό στοιχείο;
(23-11-2013, 06:17 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Και η Β2 διακοσμητικό στοιχείο;

Η Β2 πάει μέσω Αμφιθεας. Δεν εξυπηρετεί το Δέλτα Φαλήρου.
(23-11-2013, 06:34 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Η Β2 πάει μέσω Αμφιθεας. Δεν εξυπηρετεί το Δέλτα Φαλήρου.

Όχι βέβαια! Μέχρι το τέρμα της Συγγρού πάει. Και αυτό είναι άλλωστε που τη διαφοροποιεί από την Α2. Διαφορετικά, δε θα είχε λόγο ύπαρξης.
Η πιο πρακτική και γρήγορη λύση είναι:

* Κόψιμο του Α4 στο Στ. Ηλιούπολη και μετονομασία του σε 238 ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ. Αν εξυπηρετεί καλύτερα τους κατοίκους της Κάτω Ηλιουπόλεως και της Τερψιθεας ο ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ή ο ΣΤ. ΔΑΦΝΗ ως τέρμα τότε ανάλογα.

* Μεταφορά της γραμμής Α4 (που δεν έχει μετρό - και μη μου πείτε το Συγγρού-Φιξ - θα ήταν σαν να είχε η Βουλιαγμένης μόνο στον Αγ. Ιωάννη!) στον άξονα της Συγγρού ως υποκαταστατο του ελλειποντος μετρό

Α4 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ

με τις ίδιες ακριβώς συχνότητες που έχει τώρα (10' στην αιχμή - 15' ως τις 10 το βράδυ που ήταν σχεδιασμένες για τις προ-Μετρο εποχές)

Με το Μετρό (3-4' στην αιχμή) και τις συνδυασμενες συχνότητες των Α3/Α4 για όσους μένουν η κατεβαίνουν το μεσοδιάστημα μεταξύ των Σταθμών ο ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ θα εξακολουθεί να καλύπτεται καλύτερα από την περιοχή Ωνασειο / Δέλτα Φαλήρου, αλλά ακόμη και ο ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ καλύτερα από την διασταύρωση Συγγρού - Αμφιθεας.

(23-11-2013, 06:37 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Όχι βέβαια! Μέχρι το τέρμα της Συγγρού πάει. Και αυτό είναι άλλωστε που τη διαφοροποιεί από την Α2. Διαφορετικά, δε θα είχε λόγο ύπαρξης.

Έχεις δίκιο. Απλά έγραψα Α2 αντί για Β2. Το Α2 πάει από Αμφιθεας. Η ουσία δεν αλλάζει. Το Ωνασειο έχει *μια* και μόνο σύνδεση με κέντρο, το Β2 (και όχι το Α2 που εκ παραδρομής έγραψα στο post μου)
(23-11-2013, 06:57 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Η πιο πρακτική και γρήγορη λύση είναι:

* Κόψιμο του Α4 στο Στ. Ηλιούπολη και μετονομασία του σε 238 ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ. Αν εξυπηρετεί καλύτερα τους κατοίκους της Κάτω Ηλιουπόλεως και της Τερψιθεας ο ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ή ο ΣΤ. ΔΑΦΝΗ ως τέρμα τότε ανάλογα.

* Μεταφορά της γραμμής Α4 (που δεν έχει μετρό - και μη μου πείτε το Συγγρού-Φιξ - θα ήταν σαν να είχε η Βουλιαγμένης μόνο στον Αγ. Ιωάννη!) στον άξονα της Συγγρού ως υποκαταστατο του ελλειποντος μετρό

Α4 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ

με τις ίδιες ακριβώς συχνότητες που έχει τώρα (10' στην αιχμή - 15' ως τις 10 το βράδυ που ήταν σχεδιασμένες για τις προ-Μετρο εποχές)

Με το Μετρό (3-4' στην αιχμή) και τις συνδυασμενες συχνότητες των Α3/Α4 για όσους μένουν η κατεβαίνουν το μεσοδιάστημα μεταξύ των Σταθμών ο ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ θα εξακολουθεί να καλύπτεται καλύτερα από την περιοχή Ωνασειο / Δέλτα Φαλήρου, αλλά ακόμη και ο ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ καλύτερα από την διασταύρωση Συγγρού - Αμφιθεας.

Και σου ξαναλέω. Το Β2 θα μείνει ως διακοσμητικό στοιχείο; Γιατί υπάρχει για να εξυπηρετεί το κομμάτι που μένει ακάλυπτο από το Α2.
Έχουμε τα 550, 10 μέχρι το μετρό, το Β2 μέχρι κέντρο (αυτό όντως θέλει αρθρωτά!!!) και το Α2 από Αμφιθέας για κέντρο. Ουσιαστικά αν βάλουμε γραμμή με συχνότητα 6' στη Συγγρού διαγράφουμε τα 10 και 550 που δεν θα έχουν λόγω ύπαρξης στη Συγγρού...
(23-11-2013, 07:01 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Και σου ξαναλέω. Το Β2 θα μείνει ως διακοσμητικό στοιχείο; Γιατί υπάρχει για να εξυπηρετεί το κομμάτι που μένει ακάλυπτο από το Α2.

Σου απάντησα. Είσαι Ηλιουπολιτης και έχεις Μετρό να σε πάει στο κέντρο από Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, έχεις Α4 και Α3/Β3 που σε πανε κέντρο. Και σε μια περιοχή μόνο κατοικιών που από εταιρίες, νοσοκομεία, πολιτισμό δεν έχει τίποτα. Και μου λες το Δέλτα Φαλήρου που έχει παπάδες (Ωνασειο, Ρέα, Μετροπολιταν,αλλα ξενοδοχεία Ευγενιδειο, Ινετεραμερικαν, και θα έχει οσονούπω Εθνική Βιβλιοθήκη και Εθνική Λυρική Σκηνή) να αρκεστεί στο... Β2 και μόνο... Είναι δυνατόν; Καλός ο τοπικισμος αλλά να τα βλέπουμε τα πράγματα και λογικά... Αν ο πατέρας σου πάθει καρδιά ή γεννήσει η γυναίκα σου στο Ρέα το Β2 θα περιμενεις; Η θα τα σκάσεις σε ταξί; Δεν ειναι το κέντρο του κόσμου η Ηλιούπολη να έχει 200 μέσα και για άλλες περιοχές SOS όπως το Ωνασειο να μου αναφέρεις σαν λύση το Β2

(23-11-2013, 07:13 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Έχουμε τα 550, 10 μέχρι το μετρό, το Β2 μέχρι κέντρο (αυτό όντως θέλει αρθρωτά!!!) και το Α2 από Αμφιθέας για κέντρο. Ουσιαστικά αν βάλουμε γραμμή με συχνότητα 6' στη Συγγρού διαγράφουμε τα 10 και 550 που δεν θα έχουν λόγω ύπαρξης στη Συγγρού...

Το 550 εχει λόγο ύπαρξης διότι σε πάει Χαλάνδρι, Μαρούσι. Κηφισιά. Εγω σου αναφέρω μια περιοχή SOS που έχει μόνο Β2 για το κέντρο και εν έχει μετρό.
(23-11-2013, 07:16 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Σου απάντησα. Είσαι Ηλιουπολιτης και έχεις Μετρό να σε πάει στο κέντρο από Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, έχεις Α4 και Α3/Β3 που σε πανε κέντρο. Και σε μια περιοχή μόνο κατοικιών που από εταιρίες, νοσοκομεία, πολιτισμό δεν έχει τίποτα. Και μου λες το Δέλτα Φαλήρου που έχει παπάδες (Ωνασειο, Ρέα, Μετροπολιταν,αλλα ξενοδοχεία Ευγενιδειο, Ινετεραμερικαν, και θα έχει οσονούπω Εθνική Βιβλιοθήκη και Εθνική Λυρική Σκηνή) να αρκεστεί στο... Β2 και μόνο... Είναι δυνατόν; Καλός ο τοπικισμος αλλά να τα βλέπουμε τα πράγματα και λογικά... Αν ο πατέρας σου πάθει καρδιά ή γεννήσει η γυναίκα σου στο Ρέα το Β2 θα περιμενεις; Η θα τα σκάσεις σε ταξί; Δεν ειναι το κέντρο του κόσμου η Ηλιούπολη να έχει 200 μέσα και για άλλες περιοχές SOS όπως το Ωνασειο να μου αναφέρεις σε λύση το Β2

Άκου φίλε μου, τον "τοπικισμό" κράτα τον για τον εαυτό σου. Και καλύτερα διάβασε προσεκτικά τα κατά καιρούς σχόλια που γίνονται επί προτάσεων ή δικών σου σχολίων, για να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα για την αστική συγκοινωνία της Αθήνας.

Σου εξηγώ ότι υπάρχει το Β2 που κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά με αυτό που προτείνεις. Κι εσύ μου απαντάς -εμμέσως πλην σαφώς- ότι διατηρούμε το Β2, αλλά βάζουμε και μία ακόμη γραμμή στη Συγγρού, που δε μπορεί καν να συντονιστεί με την ήδη υπάρχουσα, για να κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά. Και με περισσή ευκολία λες ότι να έχει 6λεπτη συχνότητα αυτή η γραμμή. Αναφέρεσαι στην Αθήνα; Στον ΟΑΣΑ; Που υποτίθεται ότι θα ενίσχυε το Β2, μετά την τοπικοποίηση του Ε22, και τελικά τίποτα.

Και στην τελική, πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σε αυτή τη ρημάδα της Συγγρού; Α2, Β2, 550, 10, τοπικά έως Φιξ... Και θα βάλουμε και άλλη; Και το όφελος ποιο θα είναι;

Τέλος, επειδή αναφέρεσαι επί συγκεκριμένων περιπτώσεων, σου έτυχαν εσένα προσωπικά; Έχεις κάνει δηλαδή κάποια αυτοψία; Ή έτσι ας τα λέμε για να περνάμε την ώρα μας στο forum;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44